Προς το περιεχόμενο

Το σύτημα υδρόψυξής μου (home made)


nakostyphoon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όχι alt + ctrl + del ρε συ..

Αχρηστεύεις τo πιο συνιθισμένο sortcut των windows!

Τι θα κάνεις οταν σου πετάξει μπλε οθόνη :confused:

 

Βάλε άλλη συντόμευση καλύτερα!

 

(πάντως αυτό με τον φούρνο μικροκυμάτων δεν πρέπει να είναι ιδιαίτερα δυσκολο να το κάνεις!) :grin:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε ex_tep μιάς και είμαι φοιτητής έχω ένα παλιό ψυγείο που κατά κανόνα είναι άδειο και γι' αυτό λίγο με πείραξε που άνοιξα δύο τρύπες 1.2cm για τους σωλήνες.Καλή ιδέα αλλά έχω πρόβλημα με τα σταγονίδια λόγω υπέρψυξης του νερού στο κύκλωμα. Από την άλλη όπως είπα η θερμοκρασί αδεν λέει να πέσει κάτο από τους 43 βαθμούς σε idle και φτάνει τους 55 σε full load !!!

Και όλα αυτά τη στιγμή που όταν πιάνω την ψύκτρα είναι κρύα σε σχέσει μα άλλες αερόψυκτρες που έχω δει όπως η Volcano σε έναν AMD που κρατάει την θερμοκρασία στους 32 βαθμούς . Δεν ξέρω αυτοί οι pentium 4 socket 423 πολύ κουκουρουκου βγήκαν.

Αν έχετε υπόψη σας κανά ίδιο σύστημα με τα ίδια προβλήματα να μου πείτε πως το αντιμετώπισαν εκείνοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<blockquote><font class="small">Quote nakostyphoon:</font><hr> Πώς σας φένεται έχετε να μου δείξετα κάτι παρόμοιο γιατί το δικό μου έχει πρόβλημα συχνά με το σταγονίδια στην ψύκτρα. <hr /></blockquote>

Stagwnidia sthn psyxtra ? Sygourepsou oti den exeis diaroes sth syndesh swlhnwn-psyxtras kai oti h psyxtra einai ok. To poly poly paragelneis ena marke waterblock apo exw, to syndeeis sto psygeio-cooling sys sou kai eisai ok :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<blockquote><font class="small">Quote nakostyphoon:</font><hr> Και όλα αυτά τη στιγμή που όταν πιάνω την ψύκτρα είναι κρύα σε σχέσει μα άλλες αερόψυκτρες που έχω δει όπως η Volcano σε έναν AMD που κρατάει την θερμοκρασία στους 32 βαθμούς . <hr /></blockquote>