Προς το περιεχόμενο

Παράπονα απο αγορά ΗΡ λαπτοπ απο ΠΛΑΙΣΙΟ


angelus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Πλαισιο και καθε Πλαισιο , δεν ειναι υπευθυνο για την απωλεια δεδομενων .

Το αναφερει σε ενημερωτικες πινακιδες στα service και στην αποδειξη παραλαβης που περνεις .

 

Ο μονος υπευθυνος για την ασφαλεια των δεδομενων του ειναι ο χρηστης και κανενας αλλος .

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Φυσικά και εννοείται πως δεν ζήτησα αντικατάσταση γιατί κράσαραν οι οδηγοί. Το θέμα είναι πως αφενός μεν προχώρησαν σε μια ενέργεια που διέγραφε όλα τα στοιχεία που είχε μέσα ο υπολογιστής χωρίς να με ρωτήσουν + το ότι κατά την γνώμη μου δεν παρέλαβα την υπηρεσία σέρβις την οποία έχω πληρώσει. Φυσικά θεωρώ πως ήταν υποχρέωσή τους να ξέρουν πως επιλύεται το ζήτημα που προέκυψε αφού η ίδια η ΗΡ το γνώριζε και το Πλαίσιο είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος σέρβις από τον κατασκευαστή. Στην τελική φίλε μου την επαναφορά μπορούσα να την κάνω και μόνος μου. Η καταγγελία θα έχει να κάνει με το ότι επενέβησαν στο λάπτοπ χωρίς να με ρωτήσουν και φυσικά στην συμπεριφορά που αντιμετώπισα από αυτούς. Το να καταγγείλω την ΗΡ δεν έχει νόημα αλλά το να καταγγείλω τον επίσημο αντιπρόσωπό τους που υποτίθεται πως γνωρίζει και στην τελική έχει εκπαιδευτεί να επιλύει προβλήματα σε λάπτοπ ΗΡ έχει νόημα.

 

 

 

Απλά όσον αφορά το ότι εγώ μεταχειρίστικα το λάπτοπ ειλικρινά νομίζω πως κάτι άλλο εννοείς. Δηλαδή τι πάει να πει που το μεταχειρίστηκα λιγότερο από 10 ώρες? Με το που ανοίγει κάποιος έναν υπολογιστή χάνει το δικαίωμα της αντικατάστασης? Φυσικά αυτός που θα χειριστεί το λάπτοπ ώστε και να διαπιστώσει όποιο πρόβλημα και έπειτα να ζητήσει αντικατάσταση ή κάτι άλλο, είναι αυτός που αγόρασε το λάπτοπ.Αν μπορείς διευκρίνησε τι εννοείς γιατί ειλικρινινά δεν κατάλαβα την φράση σου "εσύ μεταχειρίστηκες"

 

Παρέλειψα να αναφέρω πως πριν την επαναφορά συστήματος ο δείκτης εμπειρίας του λαπτοπ ήταν 4,7 ενώ μετά την επαναφορά είναι 4,6. Συνεπώς είναι ξεκάθαρο πως το μηχάνημά μου υπέστει μια αλλαγή προς το χειρότερο. Συμπέρασμα άλλα πλήρωσα άλλα πήρα... Αν αυτό δεν χρίζει αντικατάστασης τότε τι χρίζει?

 

Τέλος πραγματικά δεν νομίζω πως το να φτάνεις στα όριά σου να πλακώσεις τους υπαλλήλους και να σε κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια σου είναι αστεία περιστατικά. Θεωρώ πως μάλλον παρεξήγησες το μήνυμά μου.

 

1 καμία εταιρεία δεν προχωρά σε αντικατάσταση λογισμικού αν υπάρχει θέμα software αλλά hardware.Αν πχ κάνεις επέκταση εγγύησης και εχεις πειράξει το λειτουργικό σου σύμφωνα με τα λεγόμενα σου η εγγύηση σου δεν θα έπρεπε να σε καλύπτει ενώ κάτι τέτοιο σαφώς και δεν ισχύει.

2 ο δείκτης εμπειρίας είναι κάτι το σχετικό. Παίζουν ρόλο οι drivers οι οποίοι όσο αν σου φαίνεται περίεργο αν βάλεις τουσ τελευταίους πχ της nvidia που φοράει ο φορητός σου μπορεί να σου μειώσουν την απόδοση του συστήματος σου, γιατί πολύ απλά οι απαιτήσεις αυξάνονται,η τεχνολογία εξελίσσεται αλλά το hardware του συστήματος σου παραμένει ίδιο. Αυτό δεν σημαίνει πως ο υπολογιστής σου θα είναι χειρότερος με τους νέους drivers! Ίσα ίσα το αντίθετο!

3 δεν ξέρω τι ειπώθηκε μεταξύ σας αλλά σε όλες τις εταιρείες-σημεία πώλησης-αλυσίδες καταστημάτων αυτή η γραμμή ακολουθείται γιατί αυτές είναι οι οδηγίες από τις κατασκευάστριες εταιρείες των φορητών (hp,toshiba,dell,sony,lenovo,acer κτλ).

4 αν με το restore έχασες όλα όσα είχες μέσα στο φορητό σου για αυτό δεν ευθύνονται οι τεχνικοί.Είναι σαν να έκανες φορμάτ κατα μια έννοια.

5 αν η βαθμολογία της απόδοσης του συστήματος σου είναι τόσο αναγκαία για σένα κράτα recovery disks και ξανακάνε ένα φορμάτ μόνος σου.Κατά 99,9% θα επανέλθει στο 4,7 που είχε στην αρχή.

Δημοσ.

Παρόμοια εμπειρεία είχε η αδερφή μου με το e-shop, με την αγορά φορητού Acer. Ο φορητός άνοιξε και σε 2 ώρες - χωρίς να έχει μπει στο Internet, χωρίς να έχει γίνει καμία αναβάθμιση ή έστω εγκατλασταση - απλά κόλλησε. Το μόνο που έγινε είναι να παίξει η αδερφή μου μία πασιέτζα ή ένα παιχνίδι που είχε μέσα προεγκατεστημένο η Acer!!!!

 

Το έστειλε για service, το πήρε μετά από 2 εβδομάδες και με το που ανοίγει βγάζει Εκκίνηση με Ασφαλή λειτουργία ή Κανονική εκκίνηση!!! Βεβαίως το μηχάνημα ξανακόλλησε, έκανε μόνο του επανεκκινήσεις και ξαναστάλθηκε για service! Είναι ακόμα εκεί (ενώ είχαν πει ότι εχει προτεραιότητα..)

 

Αυτό που έχω να πω είναι ότι ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ εντός μικρού αριθμού ημερών. Και το ότι απευθυνόμαστε στον ΙΝΚΑ για μικροπροβλήματα, ένα έχω να πω στο χρήστη που το ανέφερε: Αν έχεις εσύ 600€ για πέταμα ή το χρόνο να ασχολείσε με πήγαινε-έλα του pc για service τότε δικό σου πρόβλημα. Άκου εκεί μικροπροβλήματα!!! Όταν ο χρήστης δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα τότε τι γίνεται???? Μήπως τελικά να πέρνουμε pc και να τα έχουμε για μόστρα????????

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΚΑΙ ΤΟ E-SHOP ΤΑ ΙΔΙΑ....Αν πετύχεις στραβό μηχάνημα τότε απλά την έκατσες...

Δημοσ.

εχω διαπιστωσει οτι παιζει διαφορετικη αντιμετωπιση απο καταστημα σε καταστημα ιδιας αλυσιδας:whistle:ειδικα στο πλαισιο,προσωπικα πηρα ενα msi u100 απο eshop πριν 2 μηνες το ανοιγω και δεν επαιζε το bt το παω πισω καιμου δινουν αλλο χωρις καμμια καμμια κουβεντα και αυτο μια απο τα ιδια!!!!το ξαναπαω και μου λενε να μου δωσουν αλλο!!!τελικα δεν το πηρα γιατι φοβηθηκα μια απο τα ιδια και μου εκοψαν πιστωτικο αμεσως,τελικα μετα απο ψαξιμο διαπιστωσα οτι υπηρχε παρτιδα που δεν ειχε bt και φυσικα δεν ηταν προβλημα του μηχανηματος πραγμα που δεν το γνωριζε το eshop,πριν ενα μηνα πηρα αλλο u100(μου ειχε κολλησει το συγκεκριμενο)και τους λεω να το ανοιξω μπροστα τους και να τσεκαρω το bt και αν δεν παιζει δεν το περνω μου ειπαν οκ,σε αυτο το bt ηταν οκ:whistle:

Δημοσ.
εχω διαπιστωσει οτι παιζει διαφορετικη αντιμετωπιση απο καταστημα σε καταστημα ιδιας αλυσιδας:whistle:ειδικα στο πλαισιο,προσωπικα πηρα ενα msi u100 απο eshop πριν 2 μηνες το ανοιγω και δεν επαιζε το bt το παω πισω καιμου δινουν αλλο χωρις καμμια καμμια κουβεντα και αυτο μια απο τα ιδια!!!!το ξαναπαω και μου λενε να μου δωσουν αλλο!!!τελικα δεν το πηρα γιατι φοβηθηκα μια απο τα ιδια και μου εκοψαν πιστωτικο αμεσως,τελικα μετα απο ψαξιμο διαπιστωσα οτι υπηρχε παρτιδα που δεν ειχε bt και φυσικα δεν ηταν προβλημα του μηχανηματος πραγμα που δεν το γνωριζε το eshop,πριν ενα μηνα πηρα αλλο u100(μου ειχε κολλησει το συγκεκριμενο)και τους λεω να το ανοιξω μπροστα τους και να τσεκαρω το bt και αν δεν παιζει δεν το περνω μου ειπαν οκ,σε αυτο το bt ηταν οκ:whistle:

 

επίσημα οι αντιπροσωπίες δέχονται πίσω το προιόν σαν ελλατωματικο μόνο όταν τίθεται θέμα hardware. Για θέματα software η εγγύηση δεν σε καλύπτει όπως δεν σε καλύπτει πχ για τη μπαταρία,τα παρελκόμενα και την οθόνη μετά το πέρας των 6 μηνών αν δεν κάνω λάθος.Για την οθόνη ίσως κάνω λάθος αλλά η μπαταρία είναι νομίζω 6 μήνες μόνο η εγγύηση της.

Δημοσ.

ετσι ειναι,για την οθονη νομιζω οτι ισχυει κανονικα η εγγυηση(στα πιξελ μονο παιζει ενα θεμα)η μπαταρια σωστα ειναι οπως τα λες,6 μηνες,απλα στην δικια μου περιπτωση με το πρωτο msi δεν υπηρχε θεμα hardware γιατι απλα δεν ειχε μεσα το τσιπακι του βt οποτε μπορουσαν να μην μου το αλλαζαν,απλα δεν το ηξεραν οτι τα γατονια της msi διεθεσαν στην αγορα μια παρτιδα χωρις bt ενω τα προηγουμενα μοντελα ειχαν

Δημοσ.

οταν πήρα ένα netbook για την αδερφή μου απο το e-shop κράσαρε στην εγκατασταση των windows, δεν το έβαλα χερι, το πήγα στο e-shop point της περιοχής μου και έγινε αντικατάσταση, θεωρούνταν dead on arrival, αυτό όμως δούλεψε. δεν υπήρχε περίπτωση να στο αντικαταστήσουν, ειδικά από το πλαίσιο που είναι τσογλανοι...

Δημοσ.
Δηλαδή δεν μπορούσες να πεις απλά "Φίλε νομίζω έχεις άδικο"?...

Τουλάχιστον κατάλαβες ότι είχες άδικο και που ακριβώς είχες άδικο;

Δημοσ.
Τουλάχιστον κατάλαβες ότι είχες άδικο και που ακριβώς είχες άδικο;

 

Έχω άδικο? ΟΚ αν έτσι νομίζετε... Το θέμα παιδιά είναι το εξής: Αν διαβάζατε ολόκληρο το αρχικό ποστ θα βλέπατε πως δεν ρίχνω ευθύνες στο πλαίσιο για το γεγονός ότι χάλασε το λαπτοπ αλλά για το γεγονός ότι ενώ είναι ο λιανοπωλητής από τον οποίο έκανα την αγορά, αρα και αυτός στον οποίο ακούμπησα τα λεφτά μου και ταυτόχρονα αυτός που υποτίθεται πως μου παρέχει εγγύηση, δεν παρέλαβα τις υπηρεσίες που συμφωνήσαμε με την αγορά του μηχανήματος. Επίσης απαιτώ ο κάθε τσόγλανος να με σέβεται...Αλλά ΟΚ έχω άδικο...

 

Θα σας πω μια αλήθεια. Όταν κάποιος από μας αποφασίζει να αγοράσει έναν υπολογιστή έχει μόνο μια επιλογή: να τον αγοράσει από κάποιον λιανέμπορο σε τιμές λιανεμπορίου. Συνεπώς θεωρώ πως εφόσον για όλους εμάς η αγορά ενός υπολογιστή συνεπάγεται και την επίσκεψή μας μόνο σε ένα σημείο, τότε ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ σαν καταναλωτές να ζητάμε από τον λιανέμπορο στον οποίο ακουμπάμε τα λεφτά μας, τις υπηρεσίες τις οποίες πληρώσαμε. Παρακάτω αναφέρω αυτολεξεί τους όρους για DOA που δέχεται ανταγωνιστής του Πλαίσιο:

 

# Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη σε οποιοδήποτε e-shop point εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του

# Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ

 

Όπως μπορείτε να διαβάσετε δεν κάνει κάποια αναφορά σε hardware ή software. Είναι ξεκάθαρο πως οι λιανέμποροι στην Ελλάδα προστατεύονται από τις μη ξεκάθαρες αναφορές στους νόμους. Δεν φαντάζομαι κάποιος από όσους διαφώνησαν με την ορθότητα του αιτήματός μου να θεωρεί πως έκανα κακή χρήση του προϊόντος. Αλλά ΟΚ έχω άδικο...

 

Με την ευκαιρία να αναφέρω πως επειδή αυτή την στιγμή βρίσκομαι στην Αγγλια για σπουδές, επικοινώνησα με την HP UK και ρώτησα τους ανθρώπους αν το service που δέχθηκε ο υπολογιστής μου ήταν το συνιστώμενο από την ΗΡ. Σας ενημερώνω πως η απάντησή τους ήταν πως η επίλυση του συγκεκριμένου προβλήματος από την ΗΡ είναι διαθέσιμη στο ιντερνετ από τον Ιούνιο και φυσικά δεν συμπεριλαμβάνει κάποιο restore. Θεωρείτε ακόμη πως παρέλαβα την υπηρεσία σέρβις την οποία έχω πληρώσει στην τελική τιμή του λαπτοπ. Ξέχασα όμως, έχω άδικο...

 

Τέλος θα ήθελα να απευθύνω μια ερώτηση σε όσους θεωρούν πως έχω άδικο. Το ερώτημά μου περιλαμβάνει και ένα υποθετικό παράδειγμα: Έστω ότι αγοράζετε ένα αυτοκίνητο αξίας 25.000 ευρώ που η ίδια η εταιρεία το χαρακτηρίζει ως το καλύτερο σπορ αυτοκίνητο στην κατηγορία του και σας υπόσχεται απόδοση 150 ίππων. Προχωράτε στην αγορά και διαπιστώνετε τηνη μέρα της αγοράς πως το αυτοκίνητο δεν έχει την προβλεπόμενη απόδοση αλλά 145 ίππους. Απευθύνεστε στο εξουσιοδοτημένο service της εταιρείας και σας λένε πως για το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χαρτογράφηση του κινητήρα αλλά εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα διότι το πρόγραμμα του κινητήρα το "γράφει" μια άλλη εταιρεία η οποία ασχολείται με την χαρτογράφηση του κινητήρα. Άρα πρέπει να κρατήσετε αυτό το αμάξι άσχετα αν είναι κάτι κατώτερο από αυτό που πληρώσατε. Εσείς τι θα κάνετε σε αυτή την περίπτωση? Θεωρείται πως πήρατε αυτό που πληρώσατε ή όχι? Θα "ενοχλείσετε" την εταιρεία που κατασκεύασε το αυτοκίνητο ή θα εξαντλείσετε τις πιθανότητες να βρείτε το δίκιο σας μέσω του εμπόρου τον οποίο στην τελική πληρώσατε?

 

Το θέμα είναι πως σε αυτήν την χώρα έχουμε μάθει να σκύβουμε το κεφάλι και να λέμε ναι σε όλα. Κοκορευόμαστε πως γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας αλλά όταν δεν βρεθεί κάποιος άλλος να τα διεκδικήσει για λογαριασμό μας γινόμαστε κοινές κοτούλες...και λέμε πάλι καλά που δεν μας χρεώσανε κιόλας. (Με την ευκαιρία χωρίς να θέλω να γίνω εριστικός, θεωρώ τον ισχυρισμό πως το Πλαίσιο έπρεπε να με χρεώσει επειδή τους πήγα το λαπτοπ για έλεγχο - καθώς δεν βρήκαν πρόβλημα με το hardware, επιεικώς για γέλια).

 

Τέλος, υπενθυμίζω πως από το Πλαίσιο παρέλαβα ένα λαπτοπ λειτουργικό για 10 ώρες, τους το επέστρεψα άμεσα μη λειτουργικό χωρίς να ευθύνομαι και μου παρέδωσαν το ίδιο λαπτοπ με μειωμένη απόδοση και χωρίς την παραμικρή εγγύηση πως στο μέλλον δεν θα ξαναπαρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα. Αντίθετα ο ισχυρισμός τους ήταν πως αν θέλω μπορώ να μην κάνω το update στο SP2. Με άλλα λόγια κύριοι μου ζήτησαν να μην χρησιμοποιήσω μια υπηρεσία την οποία έχω προπληρώσει... Όμως και σε αυτό το θέμα κύριοι έχω άδικο ΟΚ.

Δεν κατηγορώ το Πλαίσιο πως μου χάλασαν αυτοί το λαπτοπ, απλά θεωρώ πως πλεόν δεν μπορώ να παραλάβω την υπολογιστική δύναμη, την εμπειρία χρήστη αλλά και τις νόμιμες υπηρεσίες τις οποίες πλήρωσα, χωρίς καμία δική μου υπαιτιότητα.Εφόσον η ευθύνη δεν βαρύνει εμένα, κάποιος άλλος είναι υπεύθυνος. Μαντέψτε όμως κάτι ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ποιος είναι υπεύθυνος. Εγώ τα λεφτά μου τα ακούμπησα στο Πλαίσιο και πλήρωσα το περιθώριο κέρδους που το Πλαίσιο ορίζει για κάθε λαπτοπ ΗΡ που πουλάει. Για μένα το Πλαίσιο είναι το σημείο στο οποίο απευθύνομαι όταν έχω καποιο θέμα με το μηχάνημα για το οποίο δεν ευθύνομαι εγώ.

 

Οι διαφωνίες είναι κατα τ' άλλα ευπρόσδεκτες.

 

Υ.Γ. Πρόσφατα ένας φίλος μου είχε ακριβώς το ίδιο θέμα με ένα toshiba satellite, εννοείται πως δεν έκανε system restore, εννοείται πως τώρα το σύστημά του δουλεύει στο 100% των δυνατοτήτων του πριν του παρουσιαστεί το πρόβλημα.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:33 ----------

 

Παρόμοια εμπειρεία είχε η αδερφή μου με το e-shop, με την αγορά φορητού Acer. Ο φορητός άνοιξε και σε 2 ώρες - χωρίς να έχει μπει στο Internet, χωρίς να έχει γίνει καμία αναβάθμιση ή έστω εγκατλασταση - απλά κόλλησε. Το μόνο που έγινε είναι να παίξει η αδερφή μου μία πασιέτζα ή ένα παιχνίδι που είχε μέσα προεγκατεστημένο η Acer!!!!

 

Το έστειλε για service, το πήρε μετά από 2 εβδομάδες και με το που ανοίγει βγάζει Εκκίνηση με Ασφαλή λειτουργία ή Κανονική εκκίνηση!!! Βεβαίως το μηχάνημα ξανακόλλησε, έκανε μόνο του επανεκκινήσεις και ξαναστάλθηκε για service! Είναι ακόμα εκεί (ενώ είχαν πει ότι εχει προτεραιότητα..)

 

Αυτό που έχω να πω είναι ότι ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ εντός μικρού αριθμού ημερών. Και το ότι απευθυνόμαστε στον ΙΝΚΑ για μικροπροβλήματα, ένα έχω να πω στο χρήστη που το ανέφερε: Αν έχεις εσύ 600€ για πέταμα ή το χρόνο να ασχολείσε με πήγαινε-έλα του pc για service τότε δικό σου πρόβλημα. Άκου εκεί μικροπροβλήματα!!! Όταν ο χρήστης δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα τότε τι γίνεται???? Μήπως τελικά να πέρνουμε pc και να τα έχουμε για μόστρα????????

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΚΑΙ ΤΟ E-SHOP ΤΑ ΙΔΙΑ....Αν πετύχεις στραβό μηχάνημα τότε απλά την έκατσες...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε μου. Ξέρω ότι δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου αλλά κανένας δεν θα πείσει ότι έχω άδικο ντε και καλά.

Δημοσ.

ελεος σου φερθηκαν οπως επρεπε και γκρινιαζεις; εμενα για να παρει το SP2 το λαπτοπ εκανα 5 προσπαθειες και 3 restore θα πρεπε να τρεχω στο καθε πλαισιο και να κλαιγομαι;

 

εισαι πολυ αδικος απεναντι τους γιατι για τις φολες του βασιλακη κατηγορεις αδικα το πλαισιο.

δεν θελω να φανταζομαι τι θα ελεγες αν σου χρεωναν την ωρα που εκαναν για την επισκευη στο software.

το παραδειγμα με το αυτοκινητο εντελως ακυρο δεν οδηγει σε καποιο συμπερασμα και δεν τεκμηριωνει τις απαιτησεις σου.

και στο πρωτο ποστ σου προτρεπεις για αγορα απο e shop και multirama. δηλαδη σε ακομα πιο τραγικες καταστασεις. επρεπε να ψωνιζες απο κει να σου ριχναν κανα 2μηνο ακυρο και να βλεπες το λαπτοπ απο φωτογραφιες.

ελεος και παλι ελεος. αλλο τα δικαιωματα και αλλο οι παραλογες απαιτησεις.

Δημοσ.

Φίλε αγκελους αν είχες απευθυνθεί στο φόρουμ πριν πας στο πλαίσιο και στην HP θα είχες λύσει το πρόβλημά σου.

Μάλλον είσαι αρχάριος σε θέματα υπολογιστών και έτσι δικαιολογείται η στάση σου στο ζήτημα αυτό,αλλά πριν αρχίσουμε να εκτοξεύουμε κατηγορίες αριστερά και δεξιά καλό είναι να είμαστε προσεκτικότεροι.

Δημοσ.
Φίλε αγκελους αν είχες απευθυνθεί στο φόρουμ πριν πας στο πλαίσιο και στην HP θα είχες λύσει το πρόβλημά σου.

Μάλλον είσαι αρχάριος σε θέματα υπολογιστών και έτσι δικαιολογείται η στάση σου στο ζήτημα αυτό,αλλά πριν αρχίσουμε να εκτοξεύουμε κατηγορίες αριστερά και δεξιά καλό είναι να είμαστε προσεκτικότεροι.

 

+10000 noobas ειναι :lol:

Δημοσ.

ρε παιδια ενταξει να μην ξερει καποιος απο pc ειναι λογικο και δεν πρεπει να κρινεται καποιος γι αυτο. ομως για παραλογες απαιτησεις και για τις σπασμωδικες αντιδρασεις που περιγραφει ο φιλος δεν τιθεται λογος υποστασης του θεματος. φιλικα παντα και χωρις να θελω να παρω το μερος κανενος.

 

και ελεος πια με τα vista ποσο φολα ειναι...

Δημοσ.

το παραδειγμα του αυτοκινητου εντελως εκτος.θα εμοιαζε,αν μετα την αγορα του οχηματος εβαζες βενζινη δικης σου παρασκευης ή απο βενζιναδικο που την νοθευουν αρκετα.σε αυτην την περιπτωση ,θα το πηγαινες πισω για μειωμενη αποδοση και θα ζητουσες την αλλαγη με καινουριο(εδω γελαμε.......) γιατι δεν "παει".

περαν αυτου,οι ιδιοι κατασκευαστες οταν πουλανε το οχημα,λενε οτι η αποδοαση μπορει να διαφερει και προς τα πανω,αλλα και προς τα κατω,σε ποσοστο 5%.αν ηταν δλδ 155 τα αλογα τι θα ελεγες????

ηθελα να ηξερα,πρωτη φορα σου ετυχε μετα απο απντεειτ να χανει δυναμη το λαπτοπ-πισι????

ουκ ολιγες φορες μετα απο απντεειτ που εκανα,ηθελα να σπασω το μηχανημα.

στην ουσια ,την μικρομαλακη επρεπε να βριζεις,οχι το πλαισιο ή το καθε πλαισιο(απο το οποιο εχω και ασχημη εμπειρια.)

 

 

Σε λιγο θα αρχισουμε να χρειαζομαστε οδηγιες χρησης για τα παντα,οπως αμερικη ενα πραμα.

Δημοσ.

η εγγύηση καλύπτει τα προϊόντα της ΗΡ αλλά όχι το λογισμικό που τα συνοδεύει. Το γράφει ξεκάθαρα στους όρους

... The term “HP Hardware Product” is limited to the hardware components and required firmware. The term “HP Hardware Product” DOES NOT include any software applications or programs;

Προφανώς λοιπόν δυσλειτουργια που σχετίζεται με το λειτουργικό απορρίπτεται....

Εξάλλου αναφέρει οτι ''HP guarantees that the HP Hardware Products that you have purchased or leased from HP are free from defects in materials or workmanship under normal use during the Limited Warranty Period.'' Εσύ δεν είχες κάποιο πρόβλημα υλικού.

 

Επίσης αναφέρει ξεκάθαρα οτι παρέχει το λογισμικό όπως είναι με τα όποια σφάλματά του και φυσικά αποποιείται κάθε ευθύνης που σχετίζεται με αυτό

Except as provide in the applicable software end-user license or program license agreement, or if otherwise provided under local law, software products, including any software products, freeware (as defined below) or operating systems preinstalled by HP are provided “AS IS” and with all faults, and HP hereby disclaims all other warrantyies and conditions, either express, implied, or statutory, including, but not limited to, warranties of title and non-infringement, any implied warranties, dutues or conditions of merchantability, of fitness for a particular purpose, and lack of viruses.

τέλος αναφέρει ξεκάθαρα στο site της ΗΡ οτι πριν εγκατασταθει το SP2 των vista ο χρηστης θα πρεπει να δει απο τη σελιδα της ΗΡ αν υπαρχουν θεματάκια με τη συγκεκριμένη αναβάθμιση, να κρατήσει αντίγραφο του λειτουργικού του αλλά και των αρχείων του....

 

Αν λοιπόν εξαιρέσεις το θέμα της συμπεριφοράς των υπαλλήλων στο οποίο μπορεί και να έχεις δίκιο, αλλά αυτό δεν είναι απόλυτο γιατί μπορεί και εσύ να είχες ύφος που να προκάλεσε εν μερει καποια απο την αγενή συμπεριφορά που αντιμετώπισες (και δεν είμουν μπροστά για να κρίνω), οι όροι της εγγύησης δεν δικαιολογούν αντικατάσταση. Τώρα το θέμα με το δείκτη εμπειρίας διάβασε τι σου γραφουν άλλα παιδιά που έχουν και απόλυτο δίκιο. Και εγω στο σπίτι μου μπορεί να τρέχω διάφορα benchmarks αλλά ποτέ δεν έχω καταφέρει να πάρω το ίδιο αποτέλεσμα.

τα παραπάνω τα πήρα από εδώ

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01717268&lc=en&dlc=el&cc=gr&lang=el&product=3985037

http://h40059.www4.hp.com/warranty/support/tc.php

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...