Προς το περιεχόμενο

Άγορά laptop τώρα?

kvgreco

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά.

Είμαι νέος φοιτητής και χρειάζομαι επειγόντως laptop γιά τις εργσίες μου (φοιτώ σε σχολή ΗΜΜΥ).

Έχω βάλει ένα ταβάνι στο κόστος γύρω στα 1500 euro ένα σεβαστό ποσό δηλαδή αλλά όπου και να ρώτησα δεν κάνουν αναβάθμιση σε windows 7 αν το αγοράσω τώρα.Μόνο τα turboX του Πλαίσιου.(Έχω βάλει στο μάτι ένα vaio και ένα acer με 18.4' οθόνη να βλέπω και καμιά ταινία)Από την άλλη ακούω ότι γύρω στο Γενάρη θα μπεί τη ζωή μας η θύρα usb3 καθώς και νέοι φορητοί επεξεργαστές.Δεν ξέρω τι να κάνω και τον προβληματισμό αυτό τον έχουν και άλλα παιδιά και μέχρι στιγμής βολεύομαι λίγο με τους αργοκίνητους υπολογιστές της σχολής.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν κάπου νοικιάζουν φορητούς και αν βέβαια συμφέρει ώστε να φάω το διάστημα μέχρι τοι τέλος τού χρόνου και να πάρω μετά.

Μπορεί να κτυπήσω ακόμη ακριβότερο μοντέλο αν έρθει και η γνωστή επιδότηση.

Υπάρχει και η άλλη λύση να αγοράσω κανένα μεταχειρισμένο τώρα μόνο γιά Ιντερνετ και μερικές εφαρμογές.Ας είναι παλιό δεν με νοιάζει.

Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου?Είναι βλέπετε μεταβατικό στάδιο η παρούσα φάση και με τα windows 7 και με το hardware(του οποίου η εξέλιξη γίνεται πολύ πιό γρήγορα απ ότι το λειτουργικό).

Δημοσ.

παιδια εγω ξερω οτι παντα κατι θα περιμενουμε...οποτε αν παμε σε αυτη την λογικη δεν θα αγοραζουμε ποτε τιποτα,τον γεναρη που λεει ο φιλος θα ανακοινωσουν κατι αλλο που θα βγει το καλοκαιρι και....η ζωη τραβαει την ανηφορα:lol:

• 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επανέρχομαι!

Καίγομαι γιά νέο φορητό και ενδιαφέρομαι γιά κάτι σαν το τελευταίο μοντέλο στη σελίδα

http://www.shopping.hp.com/webapp/shopping/series_can.do?storeName=computer_store&landing=notebooks&a1=Category&v1=High performance&