Επισκέπτης Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 Ωραία. Αφού όπως λες ο λαός χαλιναγωγειται και από την κάκιστη δημοκρατία που έχουμε τώρα πρέπει να έχουμε βασιλιά, εγώ λέω να βάλουμε έναν. Δίνω δύο υποψηφιούς. 1) Τον εαυτό μου. 2) Την ʼσπα του Fame Story. Δικαιολόγησε μου γιατί δεν πρέπει να γίνει ένας από εμάς βασιλιάς και πρέπει να γίνει ο Κωκός. Να σου υπενθυμίσω ότι Κωκός έχει παρελθόν τουλάχιστον αντιφατικό ενώ εγώ όχι.
BlizardBill Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 Giati an baloume tin aspa, xoris proetimasia , tha tis erthei jafniko, kai mporei na pathei tipota.... Oi pithanotites na paraminei psixika igiis einai elaxistes. Kai esi episis, paroti eisai poli kalos,den jero pos tha se metamorfosei kati tetoio. Genika den einai to simantiko to pios einai o basilias, ftanei na einai etoimos gia auto. Alla tha protimousa na kanoume kati, oste na fanoume ikanoi gia koinobouleutiki dimokratia. Giati i dimokratia einai to kalitero alla kai to diskolotero politeuma. Min nomizeis pos tora omos exoume dimokratia. Iparxoun px: Anarxia-Dimokratia- koinobouleutiki dimokratia- proedreuomeni dimokratia- proedriki dimokratia- basileuomeni dimokratia laiki dimokratia- oligarxia- monarxia- diktatoria...klp. Gia na proxorame pros tin pragmatiki dimokratia,i pros to simeio pou den tha xreiazomaste kamia apolitos arxi, prepei na eimaste etoimoi kai ikanoi. An den eimaste ,kalitera na min pame pouthena.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr>[...]Kai den prepei na einai sto xeri mas, na tou epitrepsoume i na tou apagorepsoume na erthei, i na tou pairnoume tin periousia ... Den mas dinei i dimokratia tetoia dikaiomata.Prepei na tiroume kapoia pragmata.<hr /></blockquote> Εδώ κάνεις λάθος. Η χώρα (όπως και κάθε χώρα της ΕΕ αλλά και του κόσμου) έχει δικαίωμα, βάσει διεθνών συνθηκών, να επιτρέψει ή να απαγορέψει την είσοδο σε οποιοδήποτε άτομο θέλει - αν θεωρεί ότι το άτομο αυτό συνιστά επιβουλή για την δημόσια τάξη ή την ασφάλεια της χώρας. Μπορεί λοιπόν να απαγορευτεί η είσοδος σε οποιονδήποτε χωρίς να υπάρχει αιτιολογία - κοινώς επειδή έτσι γουστάρουμε. Επίσης, η Ελληνική Δημοκρατία μπορεί να αφαιρέσει περιουσία κάποιου ατόμου, αν συντρέχουν λόγοι δημοσίου συμφέροντος - τηρώντας κάποιες προϋποθέσεις. Αυτό το λέει το Σύνταγμα της Ελλάδας και η Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Εμείς καταδικαστήκαμε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου γιατί δεν τηρήσαμε τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος - σιγά την καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων... Υπάρχουν πολύ χειρότερες παραβιάσεις στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και δεν βλέπω να διαμαρτύρεται κανένας - δείτε την έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Καταπολέμηση των Βασανιστηρίων και της Απάνθρωπης Μεταχείρησης ή Τιμωρίας εδώ >>> http://www.statewatch.org/news/2002/dec/01gr.htm (Αναφορά για την Ελλάδα). <blockquote><font class="small">Quote KWSN-Men:</font><hr>[...]Να σου υπενθυμίσω ότι Κωκός έχει παρελθόν τουλάχιστον αντιφατικό ενώ εγώ όχι. <hr /></blockquote> Για την ακρίβεια, δεν το ξέρουμε το δικό σου παρελθόν!
BlizardBill Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 Εδώ κάνεις λάθος. <hr /></blockquote> Eutixos pou den brikes kai alla, giati polla mazeuontai kai den prolabaino... (paleuo kai me to scaner, na bgalo ta ellinika se txt.) -Pantos auto: "αν θεωρεί ότι το άτομο αυτό συνιστά επιβουλή για την δημόσια τάξη ή την ασφάλεια της χώρας" -Den einai idio me auto: "Μπορεί λοιπόν να απαγορευτεί η είσοδος σε οποιονδήποτε χωρίς να υπάρχει αιτιολογία - κοινώς επειδή έτσι γουστάρουμε." -An to parermineuoume, kai to xreisimopioume epilektika, einai san na axristeuoume ena themelio tis dimokratias.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr>Pantos auto: "αν θεωρεί ότι το άτομο αυτό συνιστά επιβουλή για την δημόσια τάξη ή την ασφάλεια της χώρας" -Den einai idio me auto: "Μπορεί λοιπόν να απαγορευτεί η είσοδος σε οποιονδήποτε χωρίς να υπάρχει αιτιολογία - κοινώς επειδή έτσι γουστάρουμε."<hr /></blockquote> Ακριβώς το ίδιο είναι! Το θέμα, σε τελική ανάλυση, είναι ότι φυσικά η κάθε χώρα ερμηνεύει τον κανόνα με βάση τα συμφέροντά της και τη θέλησή της. Κοινώς, αν η Αγγλία για κάποιον (οποιονδήποτε) λόγο δεν θέλει να μπω στο έδαφός της, με βαφτίζει 'επιβουλή για τη δημόσια τάξη και ασφάλεια' και καθάρισε - δεν έχει να δικαιολογηθεί σε κανέναν (αυτό εννοώ με το 'χωρίς αιτιολογία'). <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr>An to parermineuoume, kai to xreisimopioume epilektika, einai san na axristeuoume ena themelio tis dimokratias.<hr /></blockquote> Τι είναι θεμέλιο της Δημοκρατίας; Η ελεύθερη είσοδος στη χώρα; Δεν νομίζω. Αν θες, ρώτα οποιονδήποτε συνταγματολόγο... Είναι από τις πράξεις που ανάγονται στην αυτοδιάθεση και εθνική κυριαρχία του κάθε κράτους. Δεν είναι θεμέλιο της Δημοκρατίας - (όπως είναι οι εκλογές ή οι προσωπικές ελευθερίες)! Κάθε χώρα του πλανήτη έχει αυτό το δικαίωμα - εμείς πρέπει να το απεμπολήσουμε; :shocked: ΥΓ: Δεν βλέπω σχολιασμό για το τι είναι ανθρώπινα δικαιώματα και για το γιατί καταδικαστήκαμε στο ΕΔΔΑ - ούτε σχολιασμό για την έκθεση στο link που έδωσα. Να τα αναμένω σε προσεχές μήνυμα;
BlizardBill Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 To themelio tis dimokratias einai oi nomoi, pou den prepei na tous ermineuoume opos goustaroume. An ermineuoume(parermineuoume) opos theloume tous nomous kai to sintagma, einai san na min iparxoun. An den mporoume na tous katalaboume, ti tous exoume? gia na douleuomaste? Gia to skeptiko tis katadikis, omologo pos den to exo diabasei, alla to simantiko einai pos katadikastikame,kai dilonoume ametanoitoi-xaroumenoi kai etoimoi na kanoume jana ta idia!!! Zoume ston kosmo mas, nomizoume pos exoume panta dikaio,kai basizomaste stin dinami mas kai oxi sto sosto. (An den grafame tin apofasi ousiastika sta @@ mas den tha itan to idio.) Jero pos exoume to dikaioma na ejorisoume opion theloume,an kindineuei i xora, kai den iparxei timoria gia auto. Alla i xora den kindineuei, kai oi dikaiologies pou leme gia na min ton dextoume einai geloies, kai den armozoun se dimokratia. Oso gia to link, den leei gia katadiki, kai anaferete apo osa katalaba, se asximes sinthikes filakismenon kai biaiopragies. -To proto einai thema xrimaton.Oso pio politismeni einai mia xora,toso pio polla dinei. -To deutero, tha itan pio fobero an mas katadikazan gia bia, kai emeis afou plironame to prostimo ,sinexizame ametanitoi kai perifanoi ta idia, stous idious,legontas pos exoume dikaio...pos einai eglimaties....pos einai apili gia tin ellada kai alles vlakies. ps, paredwse: distixos to keimeno einai greklish, kai pano apo 3 grames, ara mallon tha paei adiavasto apo sena.
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2002 Για την απάντηση σε εμένα: Εγώ σου λέω ότι επειδή ακριβώς έχω μεγαλώσει σε ισορροπημένο περιβάλλον είμαι ο καταλληλότερος για την θέση. Ο Κωκός που μεγάλωσε σε μη ισσορροπημένο περιβάλλον δεν είναι. Σου λέω λοιπόν ότι είμαι απόλυτα έτοιμος για το αξίωμα. Έχω βάλει μπροστά και καινούργιο κουστούμι για την τελετή. Παρακαλώ θέλω να μου αποδείξεις ότι ο Κωκός είναι (ή ήταν όταν έγινε βασιλιάς) καταλληλότερος από εμένα. Για την απάντηση στον Παρεδώσε: Έχει βλάψει στο παρελθόν ότι μπορεί να βλάψει την χώρα; Ναι. Θα το κάνει ξανά; Ίσως ναι, ίσως όχι. Με βάση λοιπόν το παρελθόν του δεν μπαίνει στη χώρα, end of story. Ερμηνεία του νόμου κανονικότατη. Μη μου πεις τώρα να μη κρίνουμε με βάση το παρελθόν γιατί αλλιώς θα πρέπει να ανοίξουμε όλες τις φθλακές να βγουν οι καταδικασθέντες έξω, σωστά; Gia to skeptiko tis katadikis, omologo pos den to exo diabasei <hr /></blockquote> Μήπως λοιπόν δεν πρέπει να μιλάς με τόσο πάθος για πράγματα που δεν ξέρεις; Δεν έχουμε καταδικαστεί για το ότι του πήραμε το σπιτάκι του, αλλά για το πώς. Και το πώς έχει να κάνει και με λάθη που έγιναν στο παρελθόν. Γιατί αν μπορούσαμε να αποδείξουμε ότι δεν ήταν δικό του, το πέρναμε όποτε και όπως θέλαμε. Αν όμως προηγουμένως του έχουμε αναγνωρίσει δικαιώματα σε αυτό τοτε... Oso gia to link, den leei gia katadiki, kai anaferete apo osa katalaba, se asximes sinthikes filakismenon kai biaiopragies. -To proto einai thema xrimaton.Oso pio politismeni einai mia xora,toso pio polla dinei. -To deutero, tha itan pio fobero an mas katadikazan gia bia, kai emeis afou plironame to prostimo ,sinexizame ametanitoi kai perifanoi ta idia, stous idious,legontas pos exoume dikaio...pos einai eglimaties....pos einai apili gia tin ellada kai alles vlakies. <hr /></blockquote> Ο πολιτισμός δηλαδή κρίνεται από τα χρήματα; Πώς εξηγείς λοιπόν την κατάσταση στις φυλακές των Η.Π.Α., αλλά και τις βιαιοπραγίες που λαμβάνουν χώρα σε αυτές συνεχώς;
BlizardBill Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Έχει φανει στο παρελθόν ότι μπορεί να βλάψει την χώρα; Ναι. Θα το κάνει ξανά; Ίσως ναι, ίσως όχι. Με βάση λοιπόν το παρελθόν του δεν μπαίνει στη χώρα, end of story. Ερμηνεία του νόμου κανονικότατη.<hr /></blockquote> Oste dioxnoume osous exoun kanei kako stin xora sto parelthon.... Exo polous ipopsin mou ego, an eimoun stin kibernisi ,tha eixame poli douleia. Kai to kalo einai pos den xreiazete kai kapoia dikastiki apofasi gia na to nomimopiisei auto...oti goustaro. Na to kanoume kai opos tous dimosious ipalilous...tin mia oi misi ejo, tin alli oi ipolipoi. Μήπως λοιπόν δεν πρέπει να μιλάς με τόσο πάθος για πράγματα που δεν ξέρεις; Δεν έχουμε καταδικαστεί για το ότι του πήραμε το σπιτάκι του, αλλά για το πώς. Και το πώς έχει να κάνει και με λάθη που έγιναν στο παρελθόν. <hr /></blockquote> kai afou emeis kaname lathos, pios prepei na to plirosei? An kaname lathos, na to anagnorisoume ,kai na prosexoume tin epomeni fora perisotero. (Tha prospathiso na do bebaia, pou leei i apofasi pos eixame dikaioma na tou ta paroume, alla oxi etsi!!! mou fainete pantos periergo san apopsi)
Super Moderators paredwse Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Super Moderators Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr> paredwse: distixos to keimeno einai greklish, kai pano apo 3 grames, ara mallon tha paei adiavasto apo sena. <hr /></blockquote> Έκανα φιλότιμες προσπάθεις και το διάβασα όλο - με την τρίτη φορά <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr> To themelio tis dimokratias einai oi nomoi, pou den prepei na tous ermineuoume opos goustaroume. An ermineuoume(parermineuoume) opos theloume tous nomous kai to sintagma, einai san na min iparxoun. An den mporoume na tous katalaboume, ti tous exoume? gia na douleuomaste?<hr /></blockquote> Προφανώς δεν είσαι νομικός - γιατί η δουλειά των δικηγόρων και των δικαστών είναι να ερμηνεύουν τους νόμους. Οι περισσότεροι νόμοι δεν είναι άσπρο ή μαύρο - επιδέχονται ερμηνεία. Αλίμονο να είχαμε ανελαστικούς νόμους. Τότε δεν θα χρειαζόμασταν δικαστές, θα είχαμε έναν υπολογιστή και θα λέγαμε "Έκλεψες; Δύο χρόνια φυλακή". Ευτυχώς τα πράγματα δεν είναι έτσι... <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr> Gia to skeptiko tis katadikis, omologo pos den to exo diabasei, alla to simantiko einai pos katadikastikame,kai dilonoume ametanoitoi-xaroumenoi kai etoimoi na kanoume jana ta idia!!! Zoume ston kosmo mas, nomizoume pos exoume panta dikaio,kai basizomaste stin dinami mas kai oxi sto sosto. (An den grafame tin apofasi ousiastika sta @@ mas den tha itan to idio.)<hr /></blockquote> 1. Το σκεπτικό είναι πολλές φορές σημαντικότερο από το αποτέλεσμα. Παράδειγμα: Χαστουκίζεις έναν άλλο. Θα καταδικάσω αμέσως την πράξη σου αυτή; Κι αν σου έχει βρίσει την μάνα; Δεν είναι σωστότερο να δω γιατί το έκανες; Ποιό δηλαδή ήταν το σκεπτικό σου; 2. Ποιός δηλώνει αμετανόητος; Ποιός έγραψε την απόφαση στα @@ του; Απ' ότι γνωρίζω, η Ελληνική κυβέρνηση κατέβαλε στον τέως άνακτα τα 4,6 δις που του επιδικάστηκαν. Ξέρεις κάτι διαφορετικό; Το να νομίζει η ελληνική πολιτεία ότι έχει δίκιο είναι δικαίωμά της. Εμένα μου αρκεί που συμμορφώθηκε με την απόφαση, από 'κει και πέρα ας νομίζει ό,τι θέλει. Αν ρωτήσεις καταδικασμένους, το 80% θα σου απαντήσει "ʼδικα καταδικάστηκα". <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr>Jero pos exoume to dikaioma na ejorisoume opion theloume,an kindineuei i xora, kai den iparxei timoria gia auto. Alla i xora den kindineuei, kai oi dikaiologies pou leme gia na min ton dextoume einai geloies, kai den armozoun se dimokratia. <hr /></blockquote> Σου επαναλαμβάνω ότι η είσοδος στη χώρα και η απαγόρευσή της αποτελεί κυριαρχικό δικαίωμα όλων των κρατών στον πλανήτη - αν έτσι γουστάρουν. Αν εσύ το ερμηνεύεις διαφορετικά και ζητάς να εξαιρεθεί η Ελλάδα από αυτόν τον γενικό κανόνα, είναι δικαίωμά σου - απλά έρχεσαι σε ευθεία αντίθεση με το Διεθνές Δίκαιο. Παρεπιπτόντως: άλλο η εξορία (που απαγορεύεται ρητά στο Σύνταγμά μας) κι άλλο η απαγόρευση εισόδου στη χώρα... Update: Μόλις είδα την απάντηση του KWSN-Men. <blockquote><font class="small">Quote KWSN-Men:</font><hr>Σου λέω λοιπόν ότι είμαι απόλυτα έτοιμος για το αξίωμα. Έχω βάλει μπροστά και καινούργιο κουστούμι για την τελετή. Παρακαλώ θέλω να μου αποδείξεις ότι ο Κωκός είναι (ή ήταν όταν έγινε βασιλιάς) καταλληλότερος από εμένα. <hr /></blockquote> Είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι ο Κοκός είχε καλύτερο κουστούμι από εσένα όταν στέφθηκε βασιλιάς. Είχε και την ʼννα-Μαρία (θεογκόμενα στα νιάτα της!)... <blockquote><font class="small">Quote KWSN-Men:</font><hr>[...] Δεν έχουμε καταδικαστεί για το ότι του πήραμε το σπιτάκι του, αλλά για το πώς. <hr /></blockquote> Ακριβώς! Το θέμα είναι όχι ότι του πήραμε το... σπιτάκι του, αλλά ότι δεν τηρήσαμε τις προϋποθέσεις του νόμου. Με άλλα λόγια, αυτό που λέει ο KWSN-Men: καταδικαστήκαμε για τον τρόπο της δήμευσης, όχι για την δήμευση αυτή καθ' εαυτή!
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Oste dioxnoume osous exoun kanei kako stin xora sto parelthon.... Exo polous ipopsin mou ego, an eimoun stin kibernisi ,tha eixame poli douleia. Kai to kalo einai pos den xreiazete kai kapoia dikastiki apofasi gia na to nomimopiisei auto...oti goustaro. Na to kanoume kai opos tous dimosious ipalilous...tin mia oi misi ejo, tin alli oi ipolipoi.<hr /></blockquote> H κάθε χώρα έχει δικαίωμα να απαγορεύσει την είσοδο σε όποιον θεωρεί επικίνδυνο για την ασφάλειά της. Το ότι δεν έχει γίνει με άλλους που θα έπρεπε κατά τη γνώμη σου, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει για τον Κωκό. kai afou emeis kaname lathos, pios prepei na to plirosei?<hr /></blockquote> Η μια κυβέρνηση εκανε τότε το λάθος, μια άλλη τώρα πληρώνει το τίμημα. Ποιο ακριβώς είναι το περίεργο. Μήπως είναι και αυτό άλλη μια δικαιολογία για να φέρουμε την βασιλεία; Περιμένω την απάντησή σου γιατί δεν πρέπει να είμαι εγώ βασιλιάς και πρέπει να είναι ο Κωκός... An kaname lathos, na to anagnorisoume ,kai na prosexoume tin epomeni fora perisotero.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote paredwse:</font><hr> <blockquote><font class="small">Quote KWSN-Men:</font><hr>[...]Να σου υπενθυμίσω ότι Κωκός έχει παρελθόν τουλάχιστον αντιφατικό ενώ εγώ όχι. <hr /></blockquote> Για την ακρίβεια, δεν το ξέρουμε το δικό σου παρελθόν! <hr /></blockquote> Ακριβώς αυτό είναι το θέμα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ.
BlizardBill Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 H κάθε χώρα έχει δικαίωμα να απαγορεύσει την είσοδο σε όποιον θεωρεί επικίνδυνο για την ασφάλειά της. Το ότι δεν έχει γίνει με άλλους που θα έπρεπε κατά τη γνώμη σου, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει για τον Κωκό. <hr /></blockquote> Kai auto simainei pos mporei na ginei kai gia poli perisoterous sto mellon...etsi? Η μια κυβέρνηση εκανε τότε το λάθος, μια άλλη τώρα πληρώνει το τίμημα. Ποιο ακριβώς είναι το περίεργο. Μήπως είναι και αυτό άλλη μια δικαιολογία για να φέρουμε την βασιλεία; <hr /></blockquote> Na plirosei to timima. Na katsei na sizitisei, kai na tou dosei auta pou me blakia tis esto tou "xarise". Oxi na katadikastoume gia katapatisi anthopinon dikaiomaton. I parabiasi ton nomon ,na einai i teleutaia lisi. Akoma kai an kindineuame apo ton komounismo,den eprepe na parabiasoume tous nomous. Περιμένω την απάντησή σου γιατί δεν πρέπει να είμαι εγώ βασιλιάς και πρέπει να είναι ο Κωκός... <hr /></blockquote> Sou eipa, den exei kai megali simasia pios einai basilias. Ftanei na einai etoimos. To oti thes na gineis basilias , einai apo mono tou ipopto. Εμένα μου αρκεί που συμμορφώθηκε με την απόφαση, από 'κει και πέρα ας νομίζει ό,τι θέλει. Αν ρωτήσεις καταδικασμένους, το 80% θα σου απαντήσει "ʼδικα καταδικάστηκα". <hr /></blockquote> Emena den mou arkei na pliroseis xreimata gia mia paranomia. An eisai politis (kai ftoxos) entajei, katharises.An eisai kibernisi allazei. Παρεπιπτόντως: άλλο η εξορία (που απαγορεύεται ρητά στο Σύνταγμά μας) κι άλλο η απαγόρευση εισόδου στη χώρα... <hr /></blockquote> Ara an den ton eixe diojei i xounta, akoma edo tha itan me olous tous nomous. A re Papadopoule athanate,na pou mas esoses telika. Ακριβώς! Το θέμα είναι όχι ότι του πήραμε το... σπιτάκι του, αλλά ότι δεν τηρήσαμε τις προϋποθέσεις του νόμου. Με άλλα λόγια, αυτό που λέει ο KWSN-Men: καταδικαστήκαμε για τον τρόπο της δήμευσης, όχι για την δήμευση αυτή καθ' εαυτή! <hr /></blockquote> Ma i dimeusi den einai paranomi an ginei simfona me tous nomous. An den tirithoun oi nomoi, einai paranomi.Auti einai i ousia. Otan iparxei paranomia, den ejetazei kaneis to parelthon, oste na dei pos an den kaname auto to lathos ,den tha ipirxe paranomia,ara i torini paranomia einai mikroteri!!! Den katalabaino ti simasia exei an kapote tha mporousame diladi na eimastan nomimoi...afou tora den eimaste.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Super Moderators Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr>[...] Emena den mou arkei na pliroseis xreimata gia mia paranomia. An eisai politis (kai ftoxos) entajei, katharises.An eisai kibernisi allazei.<hr /></blockquote> Δεν καταλαβαίνω γιατί, όταν είσαι κυβέρνηση αλλάζει. Και στο κάτω-κάτω, πώς αλλιώς θα 'πληρώσει' ένα λάθος του το ελληνικό κράτος; Μπορείς να μου υποδείξεις μία βιώσιμη λύση; Κρίθηκε από το Δικαστήριο ότι το ελληνικό κράτος έκανε ένα λάθος (μην το αποκαλείς παραβίαση ανθρώπινου δικαιώματος γιατί δεν είναι κάτι τέτοιο), κλήθηκε να το επανορθώσει με την καταβολή αποζημίωσης και το έκανε. Τι άλλο έπρεπε δηλαδή να γίνει; Να μαστιγωθούν οι πολίτες του κράτους; <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr>[...] Ara an den ton eixe diojei i xounta, akoma edo tha itan me olous tous nomous.[...] <hr /></blockquote> Αυτό το αυθαίρετο συμπέρασμα από πού ακριβώς το έβγαλες; <blockquote><font class="small">Quote BlizardBill:</font><hr>[...]Ma i dimeusi den einai paranomi an ginei simfona me tous nomous. An den tirithoun oi nomoi, einai paranomi.Auti einai i ousia.<hr /></blockquote> Επαναλαμβάνω, είναι προφανές ότι δεν είσαι νομικός και κάνεις τρομερές υπεραπλουστεύσεις. Η δήμευση της λεγόμενης 'βασιλικής περιουσίας' δεν έγινε παράνομα - έγινε παράτυπα. Μεγάλη η διαφορά! Παράνομο είναι κάτι που απαγορεύεται παντελώς!. Παράτυπο είναι κάτι που επιτρέπεται μεν αλλά με τήρηση κάποιας διαδικασίας. H μη τήρηση της διαδικασίας δεν καθιστά την ενέργεια παράνομη!! Θες μήπως και παράδειγμα; - Παράνομος είναι ο φόνος: απαγορεύεται σε όλους. - Παράτυπη είναι η οδήγηση χωρίς δίπλωμα: Δεν απαγορεύεται σε όλους η οδήγηση αλλά απαγορεύεται να οδηγείς αν δεν πληρείς την προϋπόθεση της απόκτησης του διπλώματος. Ελπίζω να έγινα κατανοητός...
BlizardBill Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Παρεπιπτόντως: άλλο η εξορία (που απαγορεύεται ρητά στο Σύνταγμά μας) κι άλλο η απαγόρευση εισόδου στη χώρα... <hr /></blockquote> Auto simainei an den eixe figei apo tin xora epi diktatorias, den tha mporousame na ton ejorisoume, akoma kai an allaze to politeuma kapos... kai tha mas eixe katastrepsei os xora me tin parousia tou... Ara ,eutixos pou ipirje o Papadopoulos na sosei tin Ellada apo ton Kostantino,etsi? Δεν καταλαβαίνω γιατί, όταν είσαι κυβέρνηση αλλάζει. Και στο κάτω-κάτω, πώς αλλιώς θα 'πληρώσει' ένα λάθος του το ελληνικό κράτος; Μπορείς να μου υποδείξεις μία βιώσιμη λύση; Κρίθηκε από το Δικαστήριο ότι το ελληνικό κράτος έκανε ένα λάθος (μην το αποκαλείς παραβίαση ανθρώπινου δικαιώματος γιατί δεν είναι κάτι τέτοιο), κλήθηκε να το επανορθώσει με την καταβολή αποζημίωσης και το έκανε. Τι άλλο έπρεπε δηλαδή να γίνει; Να μαστιγωθούν οι πολίτες του κράτους; <hr /></blockquote> To dikastirio mporei na min exei to dikaioma na epibalei sto kratos tipota allo apo prostimo, alla ta lathoi tou to kratos prepei na ta epanorthonei, oxi na ta plironei apo tous forous kai na ta sinexizei. Esto oti paratipa ebale kapion filaki...ton bgazei. Esto oti paratipa den afinei kapoion na politeutei...tou to epitrepei. Esto oti paratipa pire ena spiti...to epistrefei.
christos44 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 [ quote=paredwse] Εδώ κάνεις λάθος. Η χώρα (όπως και κάθε χώρα της ΕΕ αλλά και του κόσμου) έχει δικαίωμα, βάσει διεθνών συνθηκών, να επιτρέψει ή να απαγορέψει την είσοδο σε οποιοδήποτε άτομο θέλει - αν θεωρεί ότι το άτομο αυτό συνιστά επιβουλή για την δημόσια τάξη ή την ασφάλεια της χώρας. Μπορεί λοιπόν να απαγορευτεί η είσοδος σε οποιονδήποτε χωρίς να υπάρχει αιτιολογία - κοινώς επειδή έτσι γουστάρουμε. Είσαι σίγουρος στο "επειδή έτσι γουστάρουμε"; Λάθος θα νόμιζα ότι η Ελληνική κυβέρνηση έχει υπογράψει την συνθήκη του Σέγκεν. Επίσης, η Ελληνική Δημοκρατία μπορεί να αφαιρέσει περιουσία κάποιου ατόμου, αν συντρέχουν λόγοι δημοσίου συμφέροντος - τηρώντας κάποιες προϋποθέσεις. Αυτό το λέει το Σύνταγμα της Ελλάδας και η Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Εμείς καταδικαστήκαμε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου γιατί δεν τηρήσαμε τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος - σιγά την καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων... "αφαιρέσει την περιουσία κάποιου ατόμου" Αν ερμηνεύω σωστά δέχεσε ότι είταν ιδιοκτήτης των αφαιρουμένων-απαλλατριωμένων. Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά ποιοί είναι οι λόγοι "Δημοσίου συμφέροντος"; Θα σε παρακαλούσα για σοβαρή κι΄όχι ¨τηλεοπτική¨ απάντηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.