Προς το περιεχόμενο

Poios Einai Pragmatika o Teos Basilias Kostantinos


ex_tep

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

quote=paredwse

δεν τηρήσαμε τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος - σιγά την καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων

 

Την ίδια ακριβώς άποψη εξέφρασαν και οι Τούρκοι για τις περιουσίες των Ελλήνων της Κων/λης παλαιότερα στην Χάγη και πρόσφατα για τις περιουσίες των Ελληνοκυπρίων στα κατεχόμενα. Δέχεσε ότι και γι΄ αυτούς τους ανθρώπους ισχύει το "σιγά την καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων"; ή δέχεσε το ¨2 μέτρα και 2 σταθμά¨;

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Κάποτε στην χώρα μας είχαμε βασιλεία. Μια μέρα, αλλάξαμε το πολίτευμα και διώξαμε τον βασιλιά. Και του απαγορεύσαμε να ξανάρθει. Ο βασιλιάς όμως, είχε μια περιουσία. Μας πήγε λοιπόν στα δικαστήρια. Χάσαμε. Θα πληρώσουμε γιατι πρέπει να πληρώσουμε.

Μεχρι εδώ γιατί το κάνουμε θέμα; Τι πάει να πεί καλώς ή κακώς, τα δικαιούται δεν τα δικαιούται; Τα κέρδιασε στα δικαστήρια και άρα θα τα πάρει.

Το πρόβλημα που βλέπω εγώ δεν είναι τα λεφτά. Το πρόβλημα είναι τι θα γίνει με την είσοδό του στην χώρα. Και προφανώς υπάρχει θέμα, διότι υπάρχει λαϊκό έρισμα. Αλλιώς δεν θα ενοχλούταν κανένας. Για μένα, πέρασαν αρκετά χρόνια. Αν η δημοκρατία μας δεν κατάφερε μετά από τόσα χρόνια και μέσα σε ένα θεσμό όπως η EE να οριμάσει και να σταθεροποιηθεί, λυπάμαι αλλά κάτι δεν πάει καλά. Αν από την άλλη η δημοκρατία μας δεν φοβάται τίποτα, δεν υπάρχει πλέον ο λόγος απαγόρευσης εισόδου του Κωνσταντίνου στην χώρα.

Επειδή λοιπόν η φασαρία γίνεται για να μην χάσουν κάποιοι ψήφους, δεν το θεωρώ σημαντικό θέμα. Ιδιαίτερα σε αυτή την χρονική συγκυρία.

Δημοσ.

Tosh fasaria gia to tipora re paidia! Uphr3e Basilias twn Ellhnwn hte sas aresei hte oxi, exei dikaiwma sthn periousia tou kai polu kala ekane. Anti na koita3oume alla e8nika 8emata (Kupros, Makedonia, Kwnstantinoupolh (estw kai an peirazei merikous to onoma)) ka8omaste kai trwgomaste epidh 8eloun kapoioi?

Shmasia exei gia ton ka8ena mas an 8a er8ei o Kwn/nos sthn Ellada h an 8a sunexisoume na blepoume ka8hmerines proklhshs apo tous "geitones filous" pou pragmatika prosbaloun thn barutath istoria twn progonwn mas....?

Essetai Hmar!

  • Super Moderators
Δημοσ.

<blockquote><font class="small">Quote christos44:</font><hr>Αν ερμηνεύω σωστά δέχεσε ότι είταν ιδιοκτήτης των αφαιρουμένων-απαλλατριωμένων<hr /></blockquote>

 

Λάθος. Δέχομαι ότι έτσι δέχτηκε το Δικαστήριο. Κι αφού το δέχτηκε το Δικαστήριο, είτε συμφωνώ με τη διαπίστωση αυτή είτε όχι, πειθαρχώ. Σε παραπέμπω στην απάντηση του Lyman Zerga:

 

<blockquote><font class="small">Quote Lyman_Zerga:</font><hr>Τι πάει να πεί καλώς ή κακώς, τα δικαιούται δεν τα δικαιούται; Τα κέρδιασε στα δικαστήρια και άρα θα τα πάρει.<hr /></blockquote>

 

Ακριβώς αυτό! Δεν λέω ότι η περιουσία ήταν δική του αλλά αφού έτσι αποφάσισε το Δικαστήριο, πρέπει να αποζημιωθεί για την αποστέρηση της περιουσίας αυτής.

 

<blockquote><font class="small">Quote christos44:</font><hr>Λάθος θα νόμιζα ότι η Ελληνική κυβέρνηση έχει υπογράψει την συνθήκη του Σέγκεν.<hr /></blockquote>

 

Για ξαναδιάβασε τη Συνθήκη Schengen. Υπάρχει ρητή διάταξη όπου η κάθε χώρα δικαιούται να απαγορέψει την είσοδο σε κάποιον ή σε κάποιους...

 

<blockquote><font class="small">Quote christos44:</font><hr>Αλλά ποιοί είναι οι λόγοι "Δημοσίου συμφέροντος"; Θα σε παρακαλούσα για σοβαρή κι΄όχι ¨τηλεοπτική¨ απάντηση.<hr /></blockquote>

 

1. Κατ'αρχήν σε ευχαριστώ για το υποτιμητικό ύφος. Δεν θυμάμαι να έδωσα ποτέ 'τηλεοπτική' απάντηση - σε αντίθεση με εσένα που άντλησες επιχείρημα από τηλεοπτικό γκάλοπ...

 

2. Λόγοι 'δημοσίου συμφέροντος' είναι αυτοί που αναπτύχθηκαν στο σκεπτικό της απόφασης του Δικαστηρίου που καθόρισε την αποζημίωση: η αλλαγή πολιτεύματος. Αλλά σε κάθε περίπτωση, το Κράτος είναι αυτό που καθορίζει ελεύθερα τι είναι και τι όχι 'δημόσιο συμφέρον' χωρίς να υπάρχει υποχρέωση αιτιολόγησης γιατί η Χ πράξη είναι 'δημόσιο συμφέρον' και γιατί η Ψ πράξη δεν είναι. Πλούσια η νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας...

 

<blockquote><font class="small">Quote christos44:</font><hr>Την ίδια ακριβώς άποψη εξέφρασαν και οι Τούρκοι για τις περιουσίες των Ελλήνων της Κων/λης παλαιότερα στην Χάγη και πρόσφατα για τις περιουσίες των Ελληνοκυπρίων στα κατεχόμενα. Δέχεσε ότι και γι΄ αυτούς τους ανθρώπους ισχύει το "σιγά την καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων";<hr /></blockquote>

 

Φυσικά και το δέχομαι. Κατά την άποψή μου, δεν είναι σοβαρή καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Και σίγουρα αποκαθίσταται - αφού πρόκειται για περιουσία, αποκαθίσταται με επιδίκαση περιουσιακού οφέλους (αποζημίωση). Ενώ τα βασανιστήρια ή η άδικη κράτηση (σοβαρότατες, κατά τη γνώμη μου, καταπατήσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων), δεν αποκαθίστανται τόσο εύκολα - δεν είναι απλά περιουσιακό το αντικείμενο....

 

Ιδίως στις περιουσίες των ελληνόφωνων Κυπρίων (που, ας μην ξεχνάμε, υπήρξαν θύματα πολέμου και όχι απλής απαλλοτρίωσης), το ίδιο Δικαστήριο έχει ήδη επιδικάσει αποζημιώσεις.

Δημοσ.

Καταρχήν δεν με απασχόλησε που αγνόησες, αν αγνόησες, τα κείμενα μου, διότι αυτό θα ήταν από μέρους μου φαυλότητα και ξιπασιά.

Με απασχόλησε που αδιαφορείς για καίριες στιγμές της Ελληνικής ιστορίας. Όχι από πλευράς ερμηνείας αλλά γεγονότων.

Με τον Cristos44 για παράδειγμα διαφωνώ, αν και δεν το εξεδήλωσα, στο αν ο Μακάριος (ο ερυθρός παπάς για τους Αμερικανούς) "πούλησε" την Κύπρο στους Τούρκους.

Διαφωνώ στην ερμηνεία των χ γεγονότων και όχι αν τα χ γεγονότα συνέβησαν.

 

Στο ότι η δημοκρατία πρέπει να είναι δημοκρατία, δεν χρειάζεται να μου φέρεις κανένα στοιχείο.

 

Όσο για το «Χρονικό του 20ου αιώνα» δεν χρειάζεται να κάνεις τον κόπο μιας και το γνωρίζω.

Όπως γνωρίζω και όσα έχουν γραφτεί για τις σχέσεις των Παπανδρέου.

 

Αποσπασματικά στοιχεία.

Το έχεις πει και σε άλλα θρέντ, σε άλλους συμφορουμίστες. Παραπονείσαι συνεχώς για τα «αποσπάσματα», ότι «δήθεν» δεν αποδίδουν την αλήθεια.

Δεν μπορούμε blizardbill να επισυνάψουμε ολόκληρα κείμενα και βιβλία, μόνο και μόνο για να δεχτείς την αλήθεια ενός «αποσπασματικού» κειμένου.

 

Συνεχίζεις να μην υπερασπίζεσαι την βασιλεία μεν, αλλά να αγνοείς ή να κάνεις πως αγνοείς την ιστορία της βασιλείας στην Ελλάδα και κατά πόσο ο Κωνσταντίνος Β σαν έκπτωτος μονάρχης έχει «δικαιώματα» ή όχι στην άλλοτε βασιλική περιουσία.

 

Οι Έλληνες βασιλείς ουδεμία σχέση είχαν με τους ομογάλακτούς τους διακοσμητικούς της Αγγλίας ή της Δανίας.

Εξασκούσαν πολυτική με τρόπο μοναρχικό και σε πολλές περιπτώσεις καταπάτησαν την "αρχή της δεδηλωμένης" που είχε εδρεωθεί στο Ελληνικό κοινοβούλιο από το '75.

 

Ακόμα και στο απολυταρχικό Βυζάντιο (για να μην πιάσουμε την αρχαία Σπάρτη) τους αυτοκράτορες τους εξέλεγε μεν ο στρατός με την σύμφωνη γνώμη του Πατριάρχη, αλλά δεν κληρονομούσαν στα ηλίθια παιδιά τους τον θρόνο, αν και όποτε αυτό συνέβη, τα ανίκανα παιδιά γρήγορα ή ανατρέπονταν ή έπεφτε θανατικό.

 

 

Υ.Γ Εύχομαι να συνεργαστείς με το καινούργιο σου σκάνερ, διότι είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο όταν μάλιστα έχει και ελληνικό OCR όπως το δικό μου HP 3500c.

 

Δημοσ.

Σκαναρισμένο κείμενο από το βιβλίο του Α. Παπαχελλά "Ο βιασμός της Ελληνικής δημοκρατίας και ο Αμερικανικός Παράγων 1947-19967)

 

"Ο Κανελλόπουλος προσπαθούσε -χωρίς άποτέλεσμα- νά βρεί ύποστηρικτές γιά: νά: διατηρηθεί στήν έξουσία. Στίς 7 ʼπριλίου συναντήθηκε μέ τόν Τάλμποτ καί έπανέλαbε ούσιαστικά: οσα είχε πεί προηγουμένως στόν βασιλέα. Ό ʼμερικανός ρώτησε τόν άρχηγό της ΕΡΕ «τί θά κάνει, αν παρά τίς προβλέψεις του, η ΕΡΕ εφθανε στίς έκλογές χωρίς άρκετή δύναμη ωστε νά ελθει πρωτο κόμμα». Ό Κανελλόπουλος δέν άπαντουσε, Ή έπιμονή του Τάλμποτ άπέσπασε τελικά τήν άπάντηση: «Μπορείτε νά: είστε βέβαιοι γιά ένα πράγμα. Τό έλληνικό εθνος δέν θά παραδοθεί ποτέ στούς κομμουνιστές η στόν ʼνδρέα Παπανδρέου. Θά διασωθεί ή πραγματική δημοκρατία, οχι ή ψεύτικη πού ύποστηρίζουν ό ʼνδρέας καί οί φίλοι του, 'Ως πρός αύτό τό σημείο δέν ύπάρχει καμία άσάφεια». Ό Τάλμποτ πρόσθεσε μία μόνο φράση, μετά τήν παράθεση του κρίσιμου αύτού διαλόγου: «Τώρα εχουμε τήν ύποστήριξη του πρωθυπουργου ατό μήνυμα πού μου εδωσε τήν περασμένη έβδομάδα ό βασιλέας»462.

Οί ʼμερικανοί γνώριζαν τώρα ΟΤΙ ό Κωνσταντίνος, ό πρωθυπουργός καί ό άρχηγός Στρατου ηταν σύμφωνοι γιά τήν έπιβολή δικτατορίας σέ περίπτωση πού ηταν βέβαιο οτι ή Ε.Κ. θά κέρδιζε τΙς έκλογές του Μαιου καί τήν πλειοψηφία ατή νέα Βουλή.

Τό Σάbbατο, 8 ʼπριλίου, ό Τάλμποτ συναντήθηκε μέ τόν bασιλέα καί του μετέφερε τήν άπάντηση της Ούάσιγκτον ατό αίτημα πού είχε ύποbάλει γιά άμερικανική συνδρομή ατή bασιλική κοινΟbοuλευτική έκτροπή: «'Έδωσα στόν bασιλέα Κωνσταντίνο τήν άπάντηση ατό έρώτημα πού μου εθεσε στΙς 29 Μαρτίου γιά τό κατά πόσον μπορεί νά ύπολογΙζει στήν ύποστήριξητων ΗΠΑ έφόσον άναγκαστεί νά προχωρήσει σέ έκτροπή. Τόν διαbεbαίωσα πώς οί ΗΠΑ ένδιαφέρονται, σέ άνώτατO έπίπεοο, γιά τή δύσκολη κατάσταση πού έπικρατεί στήν 'Ελλάδα. του είπα οτι συμμεριζόμαστε τήν άνησυχία του γιά τή στάση πού θάκρατήσει μιά ΚUbέρνηση στήν όποία πρωταγωνιστικό ρόλο θά παίζει ό ʼνδρέας Παπανδρέου, άλλά ΟΤΙ πιστεύουμε πώς θά λειτουργήσουν όρισμένοι περιορισμοί πού θά έμποδίσουν τήν ύλοποίηση όρισμένων άκραίων μέτρων πού ύποστηρίζει τώρα ό ʼ νδρέας. Ύπογράμμισα ΟΤΙ έλπίζουμε καί έμείς, οπως καί ό bασιλέας, πώς ΟΙ τωρινές δυσκολίες μπορουν νά ξεπεραστουν μέσαάπό τίς κοινΟbουλευτικές διαδικασίες» .463

Ό πρέσbης μπηκε άμέσως μετά στήν ουσία του μηνύματος της ουάσιγκτον: «'Εξήγησα (στόν bασιλέα) πώς ή άμερικανική κυbέρνηση δέν μπορεί νά του δώσει έκ των προτέρων διαbεbαιώσεις ΟΤΙ θά τόν ύποστηρίξει καί σημείωσα τήν παραδοσιακή μας άντίθεση σέ δικτατορικές λύσεις συνταγματικων κρίσεων. ΟΙ λύσεις αυτές είναι έσφαλμένες, σπανίως φέρνουν άποτελέσματα καί μπορεί νά δημιουργήσουν νέες δυσκολίες. Μιά δικτατορία στήν Έλλάδα μπορεί νά όδηγήσει bραχυπρόθεσμα σέ άναταραχή, περισσότερα μέτρα καταστολης καί σέ συσπείρωση των δυνάμεων της άντιπoλίτεuσης, ΟΙ όποιες μέ τή σειρά τους μπορουν νά διαbρωθουν καί νά έλεγχθουν άπό ξένους κομμουνιστές πράκτορες. ΟΙ άρνητικές άντιδράσεις της διεθνους κοινης γνώμης δέν θάπροέλθουν μόνο άπό τόν κομμουνιστικό μηχανισμό, άλλά καί τούςύποστηρικτές της δημοκρατίας... Τέλος, του έπανέλαbα πώςbασική άρχή γιά τήν άμερικανική πολιτική στήν ʼνατολικήΜεσόγειο είναι ή προώθηση της προόδου καί σταθερότητας στήν. Έλλάδα καί ή διατήρηση στενων σχέσεων μεταξύ Έλλάδας καί ΗΠΑ» ,464

Ό Κωνσταντίνος ευχαρίστησε τόν πρέσbη γιά οσα του είπε. Συμπλήρωσε ώστόσο ΟΤΙ «πολλά έρωτήματα έμειναν χωρίς άπάντηση» καί πρόσθεσε ΟΤΙ τό κύριο θέμα πού τόν άπασχολουσε ηταν «ό έλεγχος του στρατεύματος». Ό ίδιος άνέμενε πώς μιά κυbέρνηση ύπό τόν Παπανδρέου «θά προχωρουσε ταχύτατα στήν άπoστράτεuση η μετάθεση των άξιωματικων πού είναι πιστοί στόν bασιλέα καί τό διορισμό όπαδων της κυbέρνησης σέ θέσεις έμπιστοσύνης». «Μέ τόν τρόπο αύτό», συμπλήρωσε, «θά τερματιζόταν ό 'έλεγχος των 'Ενόπλων Δυνάμεων άπό τόν 6ασιλέα. Ό6ασιλέας δέν θά μπορουσε πλέον νά κρατήσει τήν Έλλάδα έλεύθερη καί προσηλωμένη στή Δύση». Ό ελληνας μονάρχης, άπογοητευμένος άπό τίς άπαντήσεις πού 'έλα6ε, ρώτησε τόν Τάλμποτ άν ήταν «αύτός ό στόχος των Ήνωμένων Πολιτειων» .465

Ό πρέσ6ης προσπάθησε νά μάθει πόσο κρίσιμη ήταν Τι κατάσταση, ωστε νά διαπιστώσει πότε θά "'έπαιρνε τό παλάτι τίςτελικές του άποφάσεις. Ό Κωνσταντίνος προέ6λεΨε οτι Τι κρίσηθά κλιμακωνόταν σέ μία περίπου έ6δομάδα, έφόσον ό Κανελλόπουλος δέν κατάφερνε νά πάρει ψηφο έμπιστοσύνης καί άναγκαζόταν νά διαλύσει τή Βουλή. Ό Τάλμποτ ρώτησε άν αύτό σήμαινε οτι οι άρχές άσφαλείας θά συνελάμ6αναν τόν ʼνδρέα, όόποίΌς δέν θά καλυπτόταν πλέον άπό τή 60υλευτική άσυλία. ΌΚωνσταντίνος άπάντησε οτι αύτό «εΤναι πιθανόν, άν καί δέν 'έχειάκόμη ληφθεί ή άπόφαση γιά τή σύλληΨή του», καί παρατήρησεπώς «οι έπιπτώσεις άπό τή σύλληΨη (του ʼνδρέα) θά εΤναιπολλές, μεταξύ άλλων θά τεθεί τό ζήτημα της άνα60λης τωνέκλογων καί της διακυ6έρνησης της χώρας έπί ενα διάστημαάπό μιά κυ6έρνηση πού δέν θά 'έχει τήν ύποστήριξη της Βουλης» .466

Ό Κωνσταντίνος άνέμενε κορύφωση της ολης κρίσης στά μέσα Μα"ίΌυ, «έάν ή ΕΡΕ άποτύχει εως τότε νά έξασφαλίσει κάποια ύπεροχή στίς προτιμήσεις του έκλογικου σώματος, οπως ήλπιζε ό Κανελλόπουλος καί έλάχιστοι άλλοι. Στό σημείο αύτό, ό 6ασιλέας θά 'έπρεπε νά άποφασίσει άν θά έπέτρεπε τή διεξαγωγή». Προκειμένου νά λά6ει τήν όριστική του άπόφαση, όμονάρχης ήθελε μεταξύ άλλων τίς έξης «άμερικανικές δια6ε6αιώσεις» :

- «πώς οι ΗΠΑ θά προστατεύσουν τήν Έλλάδα άπό τούς 6όρειους γείτονές της».

- «θά έμποδίσουν τήν Τουρκία νά έκμεταλλεuθεϊ στήν Κύπρο τίς δυσκολίες της 'Ελλάδας».

- «θά bουθήσουν ωστε νά κατανοήσει ή κοινή γνώμη στήν ʼμεΡική καί σέ άλλες χωρες τήν άνάγκη σταθεροποίησης της κατάστασης στήν 'Ελλάδα, ωστε νά προστατευθεί άπό τή διείσδυση των κομμουνιστων, σάν καί έκείνη πού παρ' όλίγον νά πετύχει τή δεκαετία του '40» .467

Ό bασιλέας ζήτησε έν συνεχεία περισσότερες διευκρινίσεις γιά τή στάση της Ούάσιγκτον. Ό πρέσbης του έξήγησε πώς σέ άλλες περιπτώσεις, οπως τό πραξικόπημα στήν ʼργεντινή, ή άντίδpαση των ΗΠΑ ηταν πολύ διαφορετική άπό έκείνη πού έπεδίωκε ό νεαρός μονάρχης. Τόν διαbεbαίωσε πώς «ή άμερικανική κυbέρνηση θά παρακολουθεί έκ του σύνεγγυς τίς έξελίξεις, άλλά του έξήγησε οτι «δέν θά επρεπε τώρα νά άναμένει άλλα μηνύματα γιά τή στάση της ʼμερικης». Ό Τάλμποτ έπεσήμαινε στό τηλεγράφημα πού εστειλε στήν Ούάσιγκτον πώς ό Κωνσταντίνος «τόνισε πιό καθαρά άπό κάθε άλλη φορά τό πόσο πολύ στηρίζεται στήν άμεΡικανική ύποστήριξη». Παράλληλα προέβλεψε οτι ό bασιλέας «θά συνεχίσει νά μας ζητα διαbεbαιώσεις καί μάλιστα μέσα σέ μικρότερες προθεσμίες καθώς θά πλησιάζουμε στίς έκλογές». Τό δίλημμα στό μυαλό του Κωνσταντίνου, σημείωνε ό πρέσbης, εΤναι σαφές: «νά παραδώσει τή χώρα στόνΠαπανδρέου η νά έπιbάλει δικτατορία πρίν η άκρΙβως μετά τίς έκλογές του Μαιου» .468"

 

 

 

462: Secret, Athens to State, Ambassador from Roschwell 7 April 1967

463: Secret, Athens to State, Ambassador from Roschwell , 10 April 1967

464: Secret, Athens to State, Ambassador from Roschwell , 10 April 1967

465: Secret, Athens to State, Ambassador from Roschwell , 10 April 1967

466: Secret, Athens to State, Ambassador from Roschwell , 10 April 1967

467: Secret, Athens to State, Ambassador from Roschwell , 10 April 1967

468: Secret, Athens to State, Ambassador from Roschwell , 10 April 1967

 

Δημοσ.

Πρός paredwse (ΕΠΕΙΓΟΝ)

1. Κατ'αρχήν σε ευχαριστώ για το υποτιμητικό ύφος. Δεν θυμάμαι να έδωσα ποτέ 'τηλεοπτική' απάντηση - σε αντίθεση με εσένα που άντλησες επιχείρημα από τηλεοπτικό γκάλοπ...

 

Χίλια συγνώμη για την ατυχή έκφραση. Δεν ήθελα με ΚΑΝΕΝΑ τρόπο να σε θίξω ή να σε υποτιμήσω. Αν κάτι δεν μου άρεσε σε σένα απλώς θα σε αγνοούσα. Από προηγούμενα μηνύματά μου πιθανόν να έχεις διαπιστώσει ότι σέβομαι τους συνομηλητάς μου εφ΄όσον με σέβονται κι΄αυτοί. Το "τηλεοπτική απάντηση" είχε την έννοια των στερεότυπων ¨κλισέ¨ απαντήσεων που ακούγοντε στην TV.

Οσο για το τηλεοπτικό γκάλοπ απ΄όπου πήρα το επιχείρημά μου για μένα είναι ποιό αξιόπιστο από άλλα γιατί:

Αυτός που ψήφιζε, ΔΕΝ ήταν επιλεγμένος - όπως πιθανόν να γίνεται σε τηλεφωνικά γκάλοπ διαφόρων εταιριών- αλλά ήταν εθελοντής, είχε την υπομονή κι΄επιμονή ν΄ανταπεξέλθη στο πρόβλημα της κατελλημένης γραμμής και το βασικότερο ΠΛΗΡΩΝΕ από την τσέπη του το κόστος του τηλεφωνήματος. Αυτές τις προυποθέσεις τις βρίσκω ποιό αντικειμενικές από το απαντήσω βιαστικά στο τηλέφωνο την στιγμή που διέκοψα κάποια δουλειά που έκανα.

Δημοσ.
Με απασχόλησε που αδιαφορείς για καίριες στιγμές της Ελληνικής ιστορίας. Όχι από πλευράς ερμηνείας αλλά γεγονότων. <hr /></blockquote>

Den me endiaferoun toso, giati den prokite na psifisoume aurio gia epanodo tis basileias i paramoni tis proedreuomenis dimokratias.

Otan erthei auti i ora, mporei na katso na asxolitho kai me ta men(tis basileias) kai me ta de(tis dimokratias) gia na sigrinoume.

(to oti anaferese esi ,den einai ektos thematos, alla emena me endiaferei i simerini ,apodedigmeni, paranomia-paratipia idietera.)

 

αγνοείς την ιστορία της βασιλείας στην Ελλάδα και κατά πόσο ο Κωνσταντίνος Β σαν έκπτωτος μονάρχης έχει «δικαιώματα» ή όχι στην άλλοτε βασιλική περιουσία. <hr /></blockquote>

Den eimai nomikos, kai epireazomai idietera apo tis apofaseis tou dikastiriou anthropinon dikaiomaton.

Fisika omos kai mou fenete kai apo auta pou diabazo ,pos itan dikia tous i periousia, ginontousan agorapolisies klp.

Einai kai logiko ,ektos apo basilias na einai kai anthropos, kai na exei dikaioma se periousia, kai se klironomia.

 

Δεν μπορούμε blizardbill να επισυνάψουμε ολόκληρα κείμενα και βιβλία, μόνο και μόνο για να δεχτείς την αλήθεια ενός «αποσπασματικού» κειμένου.

<hr /></blockquote>

Kai ego den mporo na dexto tin alitheia enos apospasmatikou keimenou, epidi den mporeis na to fereis olokliro.

Pantos den paraponethika gia ta dika sou apospasmata,tha mporousan na einai xrisima polla apo auta,aplos den mou kentrisane kati idietero gia na asxolitho.

 

Ακόμα και στο απολυταρχικό Βυζάντιο (για να μην πιάσουμε την αρχαία Σπάρτη) τους αυτοκράτορες τους εξέλεγε μεν ο στρατός με την σύμφωνη γνώμη του Πατριάρχη, αλλά δεν κληρονομούσαν στα ηλίθια παιδιά τους τον θρόνο, αν και όποτε αυτό συνέβη, τα ανίκανα παιδιά γρήγορα ή ανατρέπονταν ή έπεφτε θανατικό. <hr /></blockquote>

Poloi tropoi iparxoun..

Ego pisteuo pos gia ton epoptiko-diakosmitiko rolo tis simerinis basileias, einai kali methodos i klironomikotita. Dinei kai xrono gia proetimasia.

An den itan fisika olimpionikis kai sxetika ejipnos anthropos o kostantinos,isos na ta eblepa allios...

 

Ό ίδιος άνέμενε πώς μιά κυbέρνηση ύπό τόν Παπανδρέου «θά προχωρουσε ταχύτατα στήν άπoστράτεuση η μετάθεση των άξιωματικων πού είναι πιστοί στόν bασιλέα καί τό διορισμό όπαδων της κυbέρνησης σέ θέσεις έμπιστοσύνης». «Μέ τόν τρόπο αύτό», συμπλήρωσε, «θά τερματιζόταν ό 'έλεγχος των 'Ενόπλων Δυνάμεων άπό τόν bασιλέα. Ό bασιλέας δέν θά μπορουσε πλέον νά κρατήσει τήν Έλλάδα έλεύθερη καί προσηλωμένη στή Δύση».

 

Τό δίλημμα στό μυαλό του Κωνσταντίνου, σημείωνε ό πρέσbης, εiναι σαφές: «νά παραδώσει τή χώρα στόν Παπανδρέου η νά έπιbάλει δικτατορία πρίν η άκρiβως μετά τίς έκλογές του Μαιου» <hr /></blockquote>

An kanoume tin ipothesi pos o presbis eixe dikio,oi dialogoi einai alithinoi kai eixe auto to dilima o kostantinos.

Ti tha eprepe na kanei, an ipothesoume pos einai kai autos oso dimokratikoi eimaste kai emeis ?

 

1) "Αλλά σε κάθε περίπτωση, το Κράτος είναι αυτό που καθορίζει ελεύθερα τι είναι και τι όχι 'δημόσιο συμφέρον' χωρίς να υπάρχει υποχρέωση αιτιολόγησης γιατί η Χ πράξη είναι 'δημόσιο συμφέρον' και γιατί η Ψ πράξη δεν είναι."

-O Basilias tis elladas,os ipeuthinos tote, kathorize an ithele, pos den eprepe gia to dimosio simferon tis xoras na parei ejousia o Papandeou.I dikaiologia pos tha eferne ton koumounismo,periteuei.

 

2) Έχει φανει στο παρελθόν ότι μπορεί να βλάψει την χώρα; Ναι. Θα το κάνει ξανά; Ίσως ναι, ίσως όχι. Με βάση λοιπόν το παρελθόν του δεν μπαίνει στη χώρα, end of story. Ερμηνεία του νόμου κανονικότατη.

-O papandreou eixe apodijei pos kai autos eixe blapsei tin xora.

Ara ejo alla atsalan ,gia panta.

 

3) Σου επαναλαμβάνω ότι η είσοδος στη χώρα και η απαγόρευσή της αποτελεί κυριαρχικό δικαίωμα όλων των κρατών στον πλανήτη - αν έτσι γουστάρουν.

-Tha eprepe i kibernisi na tou 1966 loipon, na min afisei na epistrepsoun oi epikindinoi kat autous politikoi antipaloi,an pigenan kana tajidaki....

 

4) Το θέμα είναι όχι ότι του πήραμε το... σπιτάκι του, αλλά ότι δεν τηρήσαμε τις προϋποθέσεις του νόμου. Με άλλα λόγια, αυτό που λέει ο KWSN-Men: καταδικαστήκαμε για τον τρόπο της δήμευσης, όχι για την δήμευση αυτή καθ' εαυτή!

-Kai o basilias tha mporouse na filakisei ton papandreou aneta.

Alla ekane to lathos kai ton afise na parei bouleutiki asilia.

Ara an ton filakisei tora, den tha katigorithei giati ton filakise,alla gia to pos,epidi den tirise tis proipotheseis tou nomou....

 

5) Οι περισσότεροι νόμοι δεν είναι άσπρο ή μαύρο - επιδέχονται ερμηνεία. Αλίμονο να είχαμε ανελαστικούς νόμους.

Το σκεπτικό είναι πολλές φορές σημαντικότερο από το αποτέλεσμα. Παράδειγμα: Χαστουκίζεις έναν άλλο. Θα καταδικάσω αμέσως την πράξη σου αυτή; Κι αν σου έχει βρίσει την μάνα; Δεν είναι σωστότερο να δω γιατί το έκανες; Ποιό δηλαδή ήταν το σκεπτικό σου;

-Ara tha prepei na analisoume diejodika to skeptiko tou kostantinou gia ton logo pou thelei na kanei prajikopima, kai den arkeite sta nomima gia na rijei tin epikindini kibernisi papandreou.

 

6)Παράτυπο είναι κάτι που επιτρέπεται μεν αλλά με τήρηση κάποιας διαδικασίας.

H μη τήρηση της διαδικασίας δεν καθιστά την ενέργεια παράνομη!!

Παράνομος είναι ο φόνος: απαγορεύεται σε όλους.

Παράτυπη είναι η οδήγηση χωρίς δίπλωμα: Δεν απαγορεύεται σε όλους η οδήγηση αλλά απαγορεύεται να οδηγείς αν δεν πληρείς την προϋπόθεση της απόκτησης του διπλώματος.

-Ara, afou o basilias epitrepete na min orkisei kai na rijei mia kibernisi.

An tin rijei me prajikopima einai paratipia,oxi paranomia.

 

7)An o basilias katebene stis ellinikes ekloges tora, kai fenotan pos tha ginei kibernisi...

kai paroti den to elege, oloi jerame pos pithanon tha eferne monarxia.

Ti tha kaname?

Gia na brethite ligo stin thesi tou kostantinou tote.

 

An den sevomaste tous nomous, kai arxizoume tis ektoseis, mporei na ftasei pantou to pragma.

Kai an prin 30 xronia, pou ipirxan iparktoi kindinoi,kai anorimotita, tha dikaiologousame kati...simera auto einai aparadekto, gia tis asteiotites me to spiti kai tin ejoria tou kostantinou.

Δημοσ.

quote Παιδί Φάντασμα

Οι Έλληνες βασιλείς ουδεμία σχέση είχαν με τους ομογάλακτούς τους διακοσμητικούς της Αγγλίας ή της Δανίας.

Εξασκούσαν πολυτική με τρόπο μοναρχικό και σε πολλές περιπτώσεις καταπάτησαν την "αρχή της δεδηλωμένης" που είχε εδρεωθεί στο Ελληνικό κοινοβούλιο από το '75.

 

Σε επίμονες ερωτήσεις μου δεν έχω πάρει ακόμη απάντηση στο ερώτημα: Ποιός τους έδωσε την δικαιοδοσία να εξασκούν την πολιτική τους κατ΄αυτόν τον τρόπο; Εγώ πιστεύω οι εκάστοτε κυβερνήσεις που κάπου θα βολεύονταν με την επικρατούσα κατάσταση. Αν δεν τους άρεσε, η Βουλή μπορούσε να τους μετατρέψει σε διακοσμητικούς αφαιρώντας εξουσίες. Οι ενέργειες λοιπόν του εκάστοτε Βασιλέως ήσαν ΜΕΣΑ στα τότε συνταγματικά πλαίσια. Και κάτι άλλο: Εάν η αρχή της "δεδηλωμένης" εδραιώθηκε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο το 1975, όπως γράφεις, τότε ΔΕΝ ήτο εδραιωμένη την εποχή που μιλάμε, άρα δεν μπορούμε να την επικαλούμεθα, και ο Αναξ ασκούσε σωστά τίς συνταγματικές του υποχρεώσεις και δικαιώματα.

Δημοσ.

Christos44

Καταρχήν θέλω να παραδεχτώ το σφάλμα μου να μην απαντήσω ευθέως στην ερώτηση που έθεσες.

 

Η αρχή της δεδηλωμένης έγραψα ότι εδραιώθηκε το 75, αλλά εννοούσα το 1875 επί X. Τρικούπη.

 

Πράγματι μετά την, κατά την άποψή μου, επιβολή της βασιλείας στην Ελλάδα από τις «προστάτιδες δυνάμεις», τουλάχιστον στην απαρχή του θεσμού στον τόπο μας όπως τον γνωρίσαμε και όχι σαν εκείνον της Αρχαίας Σπάρτης για παράδειγμα, το ελληνικό κοινοβούλιο στήριξε παντοίο τρόπο τον θεσμό, εκτός από τις περιπτώσεις που ο βασιλέας αγνόησε την «αρχή της δεδηλωμένης» και προχώρησε σε παράτυπες ενέργειες.

 

Δεν διαφωνώ μαζί σου ότι τις εκάστοτε κυβερνήσεις τις εξυπηρετούσε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ο θεσμός. Αλλά αν παραδεχτούμε κάτι τέτοιο, δεν παραδεχόμαστε αυτόματα ότι σε πολλές στιγμές τις ελληνικής ιστορίας το κοινοβούλιο ενήργησε ιδιοτελώς;

 

Ακόμη και ο μέγας εχθρός της δυναστείας των Γκλύξμπουργκ, Βενιζέλος, το 35 μετά το αποτυχημένο του κίνημα, από την Γαλλία με δηλώσεις του στήριξε τον Γεώργιο και την παλινόρθωση.

Δεν ήταν εύκολο πάντως ένα κοινοβούλιο του οποίου το πρώτο κόμμα με το εκάστοτε εκλογικό σύστημα που του έδινε την δύναμη στην βουλή, και το οποίο στήριζε την βασιλεία να αφαιρούσε εξουσίες.

Όταν αυτό ήταν ολοφάνερο ότι θα γινόταν το 67 μετά την νίκη του Παπανδρέου (οι Αμερικανοί την υπολόγιζαν περισσότερο από 53%) και θα έφερνε ίσως και το τέλος της δυναστείας και του θεσμού, ο τότε βασιλέας Κωνσταντίνος Β, είχε δηλώσει ξεκάθαρα στους Αμερικανούς πώς ήθελε να προβεί σε «εξωκοινοβουλευτικές λύσεις».

Αλλά τον πρόλαβαν.

Θέλεις να συζητήσουμε τα στοιχεία που δίνουν αυτά τα συμπεράσματα. Ευχαρίστως να αναφέρω την σχετική βιβλιογραφία στην οποία τα στιρίζω.

 

 

Υ.Γ Με κανένα τρόπο δεν θα έβαζα κανέναν από τους Γκλύξμπουρκ, δίπλα στον Κλεόμβροτο, τον Λεωνίδα, τον ʼγη ή τον Κλεομένη για να μην πω για τον Μ. Αλέξανδρο που θα ήταν ιεροσυλία.

Δημοσ.

BlizardBill

 

Αν αμφιβάλεις για την αλήθεια των κειμένων του Τάλμποτ, τότε ενισχύεις την άποψή μου, προσωπική πάντα, ότι πλέεις σε μαύρα μεσάνυχτα από πλευράς νεώτερης (τουλάχιστον) ελληνικής ιστορίας, ενώ ταυτόχρονα ερμηνεύεις παιδαριωδώς τους νόμους.

Δείχνεις ξεκάθαρα ότι δεν γνωρίζεις τα ελληνικά δρώμενα καθώς και βασικές αρχές ακόμα και της βασιλευόμενης δημοκρατίας.

Ο βασιλιάς στην βασιλευόμενη δημοκρατία δεν μπορούσε να ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις ετσιθελικά διότι εκτός του ότι καταπατούσε την «αρχή της δεδηλωμένης» δρούσε απολυταρχικά που δεν του έδινε τέτοιο δικαίωμα η βασιλευόμενη δημοκρατία. Αν δεν ξέρεις τι λεει η «αρχή της δεδηλωμένης», ρώτα τουλάχιστον και μην λες ανοησίες.

 

Κοίταξε τις παραπομπές του κειμένου. Πρόκειται για αλληλογραφία του τότε πρεσβευτή Τάλμποτ με τον προϊστάμενο του στο υπουργείο εξωτερικών στην Αμερική.

Πολλά από τα τότε αρχεία έχουν ανοίξει και μπορώ να σου αναφέρω και παραπομπές από άλλη βιβλιογραφία, που αναφέρεται σε περισσότερο αποκαλυπτικές εκθέσεις τόσο του Τάλμποτ όσο και του Κίσινγκερ.

Μπορώ να σου αναφέρω μέχρι και τους αριθμούς πρωτοκόλλου, καθώς και την διαβάθμιση (αν έχεις υπηρετήσει στον στρατό θα πρέπει να ξέρεις τι είναι διαβάθμιση) των εν λόγω σημάτων, αφού πλέον είναι προσβάσιμα στους ιστορικούς ερευνητές λόγω 25 ετίας.

Αλλά νομίζω πλέον ότι θα ήταν άσκοπο με συζητητές τόσο έξω από την πραγματικότητα και την έρευνα της ιστοριογραφίας.

 

Μια μικρή (ακόμη) προσπάθεια:

"Περί τα τέλη Μαρτίου και τον Απρίλιο, ο βασιλιάς Κωνσταντίνος ζητούσε ιδιαιτέρως καθοδήγηση από την Πρεσβεία για την στάση των ΗΠΑ έναντι μιας «εξωκοινοβουλευτικής» λύσης του προβλήματος της προβλεπόμενης νίκης του Παπανδρέου στις εκλογές τις 29 Μαρτίου 1967. Τούτο δεν σήμαινε τίποτε άλλο από ένα στρατιωτικό πραξικόπημα με την έγκριση του βασιλιά.

Τάμποτ (πρέσβης), Maury (Αρχηγός του σταθμού της CIA), N. Ansihuetz (αναπλ. Διεθυντής αποστολής), Kay Braken (πολιτικός σύμβουλος) και J. Day (πολιτικός υπεύθυνος για τις εσωτερικές υποθέσεις της πρεσβείας), δήλωσαν σε ένα μνιμόνιο με ένα αριστοτεχνικά διφορούμενο τρόπο, ότι η Αμερικανική αντίδραση στην προσπάθεια του βασιλιά για πραξικόπημα «θα εξαρτιόταν από τις περιστάσεις».

 

(Λ. Στέρν, Λάθος ʼλογο, Η πολιτική του επεμβατισμού και η αποτυχία της Αμερικανικής Διπλωματίας, σελ. 48)

 

Βάλε καλά στο μυαλό σου, διότι πλέον είναι κουραστικό.

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟ ΘΕΜΑ για να φτάσεις στο σημείο να συγκρίνεις τα μεν και τα δε, εκτός και αν έχουμε νέα δικτατορία.

 

Μην ξεγελιέσαι. Ο Κωνσταντίνος Β ήταν και είναι από του πιο ανόητους της δυναστείας. Θα σου ανέφερα σχετικά κείμενα αλλά εσύ θέλεις ολόκληρα τα βιβλία.....

 

 

 

Δημοσ.
Αν αμφιβάλεις για την αλήθεια των κειμένων του Τάλμποτ, τότε ενισχύεις την άποψή μου, προσωπική πάντα, ότι πλέεις σε μαύρα μεσάνυχτα από πλευράς νεώτερης (τουλάχιστον) ελληνικής ιστορίας, ενώ ταυτόχρονα ερμηνεύεις παιδαριωδώς τους νόμους. <hr /></blockquote>

Isos na eprepe na po "oi dialogoi exoun apodothei sosta"

Epetrepse mou na exo mesa mou amfibolies gia oti thelo,se ena keimeno pou exei sinexomena komatakia dialogon, kai sxoliasmo apo ton sigrafea tou bibliou "Ο βιασμός της Ελληνικής δημοκρατίας και ο Αμερικανικός Παράγων 1947-19967)"

Apeuthinete se autous pou perimenoun na doun biasmo,opos kai alla antithetou stoxou, (kai den goustaro na min diatiro epifilajeis genika) .

 

Eprepe na arkesteis pos ta dextika os sosta, gia na sizitisoume pano se auta.

 

Ο βασιλιάς στην βασιλευόμενη δημοκρατία δεν μπορούσε να ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις ετσιθελικά διότι εκτός του ότι καταπατούσε την «αρχή της δεδηλωμένης» δρούσε απολυταρχικά που δεν του έδινε τέτοιο δικαίωμα η βασιλευόμενη δημοκρατία. Αν δεν ξέρεις τι λεει η «αρχή της δεδηλωμένης», ρώτα τουλάχιστον και μην λες ανοησίες. <hr /></blockquote>

Ama simfonouses sta 1-5, ilpiza pos den tha kolages stin arxi tis dedilomenis pia.

Ama diafonouses sta 1-5 tha mou itan arketo, mias kai auta me endiaferoun,kai oxi alles paratipies-paranomies basileon kai dimokraton.

 

Μην ξεγελιέσαι. Ο Κωνσταντίνος Β ήταν και είναι από του πιο ανόητους της δυναστείας. Θα σου ανέφερα σχετικά κείμενα αλλά εσύ θέλεις ολόκληρα τα βιβλία..... <hr /></blockquote>

Gia pia ilikia tou peripou tha anaferonte? gia na jero me ti na sigrino.

Mporei na exeis dikio, alla enan olympioniki, kai malista oxi se arsi baron,den tha ton fantazomouna ilithio pote.

Kai min nomizeis pos den epireazome kai ego apo ola ta apospasmata, kai genika apo polla pragmata pou den prepei, aplos den to paradexomai.

Δημοσ.

Δεν μπορώ να συμφωνήσω στα 1-5 όπως λες διότι ερμηνεύεις τους νόμους με τρόπο παιδαριώδη. Δεν είναι έτσι η ερμηνεία τους είτε το θέλεις είτε όχι.

Όσο για το :

1. -O Basilias tis elladas,os ipeuthinos tote, kathorize an ithele, pos den eprepe gia to dimosio simferon tis xoras na parei ejousia o Papandeou.I dikaiologia pos tha eferne ton koumounismo,periteuei.

Δεν ήταν ο βασιλιάς υπεύθυνος να αποφασίσει στο όνομα του λαού για το δημόσιο συμφέρον από την στιγμή που ο λαός είχε εκλέξει τον πρωθυπουργό του ή επρόκειτο να τον εκλέξει ξανά.

Ο Κωνσταντίνος Β και οι προκάτοχοί του αντιμετώπιζαν τον λαό και την Ελλάδα σαν ιδιοκτησία τους και αναλόγως δρούσαν λες και ο τόπος ήταν τσιφλίκι τους.

Νομίζω ότι αντιδράς μόνο και μόνο από πείσμα συν την έλλειψη γνώσης σε βασικά ζητήματα ιστορικής χρήσης της βιβλιογραφίας, της ιστοριογραφίας δηλαδή.

 

Η «αρχή της δεδηλωμένης» που τόσο επιπόλαια μιλάς γι αυτήν (συνεχίζω να πιστεύω ότι δεν ξέρεις τι λεει η αρχή αυτή) είναι ένας από του θεμέλιους λίθους της εύρυθμης λειτουργίας του δημοκρατικού κοινοβουλίου.

Εσύ την θεωρείς κάτι που δεν πρέπει να του δίνουμε και τόση σημασία.

 

Υπάρχει και μια άλλη περίπτωση φυσικά. Να κάνεις το ανίδεο μόνο και μόνο για να πυροδοτείς συζητήσεις.

Πίστευε και μη, ερεύνα Blizardbill.

Ο «δήθεν» αγνωστικισμός, είναι το προσωπείο της ημιμάθειας....

Δημοσ.
Δεν ήταν ο βασιλιάς υπεύθυνος να αποφασίσει στο όνομα του λαού για το δημόσιο συμφέρον από την στιγμή που ο λαός είχε εκλέξει τον πρωθυπουργό του ή επρόκειτο να τον εκλέξει ξανά. <hr /></blockquote>

Kai pios tha apofasize an den mporouse o basilias, kai oi diafores kiberniseis pou orkise, apo tin paretisi tou G.Papandreou to 1965 kai meta?

Basika mono i ipothesi aspida tha itan arketi, an basistoume stin nootropia pou exoume simera.

Η «αρχή της δεδηλωμένης» που τόσο επιπόλαια μιλάς γι αυτήν (συνεχίζω να πιστεύω ότι δεν ξέρεις τι λεει η αρχή αυτή) είναι ένας από του θεμέλιους λίθους της εύρυθμης λειτουργίας του δημοκρατικού κοινοβουλίου.

Εσύ την θεωρείς κάτι που δεν πρέπει να του δίνουμε και τόση σημασία.<hr /></blockquote>

Na dinoume simasia, alla na min kleinoume ta matia otan mas goustarei.

 

Afou apagoreueis ston kostantino na erthei stin Ellada, epidi einai epikindinos, i epidi etsi goustareis...tou pairneis to spiti paratipa klp, einai ena bima prin, tin katapasi ousiodon thesmon tis dimokratias.

 

Erotisi: An epitrepame ston kostantino na erthei stin ellada, an ginotan bouleutis, kai pigene gia kibernisi me skopo na tin anatrepsei(opos o Papandreou), TI THA KANAME?

Apantisi:Kati perisotero apo oti ekane o basilias tote.(prospathoume na min ton afisoume proliptika)

kai an den ta kataferoume: (perimeno tin dikia sas apantisi, gia na doume posa themelia tis dimokratias tha pesoun).

  • Super Moderators
Δημοσ.

Επειδή τα σημεία 1 έως 5 στο προηγούμενο post του BlizardBill αναφέρονται σε δική μου απάντηση, επιτρέψτε μου να παρέμβω για τελευταία φορά στο συγκεκριμένο θέμα:

 

Αδυνατώ να ανοίξω διάλογο με άνθρωπο που ερμηνεύει όπως να'ναι διάφορα αυτονόητα, κατά τη γνώμη μου, πράγματα γιατί έτσι το βολεύει (αναρωτιέμαι μόνο αν το συγκεκριμένο μέλος γνωρίζει ότι τότε βρισκόταν στο προσκήνιο ως πρωθυπουργός ο Γεώργιος και όχι ο Ανδρέας Παπανδρέου).

 

Επειδή το συγκεκριμένο μέλος δεν είναι, κατά ομολογία του νομικός, κάνει λογικά σφάλματα και υπεραπλουστεύσεις σε νομικά θέματα (δηλαδή σε θέματα που δεν γνωρίζει) έτσι ώστε να εξυπηρετούν τα λεγόμενά του. Λυπάμαι, δεν μπορώ να παρασυρθώ στον λογικό 'κατήφορο' και να κάθομαι να εξηγώ βασικά πράγματα της πολιτικής και της νομικής επιστήμης. Λυπάμαι πολύ.

 

 

Επειδή, τέλος, αισθάνομαι ότι οφείλω μία απάντηση στον christos44 θα την δώσω τώρα, για να μην υπάρχει εκκρεμότητα και να μην χρειαστεί να επανέλθω...

 

<blockquote><font class="small">Quote christos44:</font><hr>Οσο για το τηλεοπτικό γκάλοπ απ΄όπου πήρα το επιχείρημά μου για μένα είναι ποιό αξιόπιστο από άλλα γιατί:

Αυτός που ψήφιζε, ΔΕΝ ήταν επιλεγμένος - όπως πιθανόν να γίνεται σε τηλεφωνικά γκάλοπ διαφόρων εταιριών- αλλά ήταν εθελοντής, είχε την υπομονή κι΄επιμονή ν΄ανταπεξέλθη στο πρόβλημα της κατελλημένης γραμμής και το βασικότερο ΠΛΗΡΩΝΕ από την τσέπη του το κόστος του τηλεφωνήματος. Αυτές τις προυποθέσεις τις βρίσκω ποιό αντικειμενικές από το απαντήσω βιαστικά στο τηλέφωνο την στιγμή που διέκοψα κάποια δουλειά που έκανα. <hr /></blockquote>

 

Ελπίζω να λες τα παραπάνω χάρην αστεϊσμού και όχι ως επιχείρημα. Η βασική αρχή μιας δημοκρατικής διαδικασίας "ένα άτομο - μία ψήφος" πώς διασφαλίζεται; Όπως καταλαβαίνεις, δεν αντιπαραθέτω το τηλεφωνικό δημοψήφισμα με το τηλεφωνικό γκάλοπ αλλά με την απλή και ανόθευτη ψηφοφορία.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...