kostasR1 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Σε ένα Inspiron Mini 9 έσπασε το πανελ της οθόνης. Επικοινωνώ με την εταιρία, μου λένε ότι είναι βλάβη φυσικά εκτός εγγύησης και μου λένε το κόστος να το επισκευάσουνε. Του ρωτώ πόσο κάνει μόνο το πάνελ να κάνω τη δουλειά μόνος, μου λένε 85€ με όλα τα έξοδα αποστολής. Πολύ ωραία λέω, δώστε μου λογαριασμό. Μου στέλνουν προσφορά στο mail με το προϊόν, το ποσό και τις τράπεζες. Με ενημερώνουνε ότι με την παραλαβή του πάνελ θα πρέπει να επιστρέψω το σπασμένο λόγω συμφωνίας με το εργοστάσιο. Τετάρτη 21/10/2009 11:10 πμ κάνω κατάθεση στην τράπεζα και 22/10/2009 πρωί ο Courier μου φέρνει αεροπορικό δεμα από το εξωτερικό!!! Χωρίς να ξέρω τι έχει το ανοίγω και βλέπω το πάνελ! Τα σχόλια δικά σας...
aiantas Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Απλά επιβεβαιώνεις ότι συγκεκριμένη εταιρεία, συνεχίζει να έχει από τα καλύτερα after sales service και support της αγοράς...
paylidis Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 μακραν το καλυτερο after sales... Ειδικα αν πληρωσεις κατι παραπανω και επεκτεινεις την εγγυηση εχεις το κεφαλι σου ησυχο για χρονια...
pantelis1976 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Αυτά να τα βλέπουν κάτι ''εταιρείες'' τύπου Acer...
theTuber Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 και από εξωτερικό σε μια μέρα!!! Αυτό ναι είναι άφτερ σέηλς και μακράν καλύτερο από όλες και από την στιγμή που άλλες που φημίζονται π.χ. τοσίμπα,από προσωπική εμπειρία δεν αποδείχτηκαν και οι γρηγορότερες, μην πω ότι φέρνανε σε acer από πλευράς αναμονής...!
Jason13 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 σκεψου ποσοι θα ειχαν προβληματα στα DELLs και κανουν καθημερινες αεροπορικες μεταφορες :P:P
paylidis Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 σκεψου ποσοι θα ειχαν προβληματα στα DELLs και κανουν καθημερινες αεροπορικες μεταφορες :P:P δεν το νομιζω... Απλως ειναι σοβαρη εταιρεία... Ασε που το cargo με τις αεροπορικες δεν κοστιζει και τόοοοσο πολύ...και φυσικα δεν ηρθε μονο ενα δεμα με το συγκεκριμενο cargo. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 21:10 ---------- την acer δεν αξιζει καν να την αναφερουμε στο θεμα των εγγυησεων της... Μονο και μόνο η 7-8 κοκκινες γραμμες που εγγραφε κατω απο την περιγραφή του προιόντος στο e-shop με απετρεπαν να το αγορασω (ευτυχως...)
stivi1981 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 dell παιδια δαγκωτο.πολυ ποιοτικα μηχανηματα και αριστο σερβις
status Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Σε ένα Inspiron Mini 9 έσπασε το πανελ της οθόνης. Επικοινωνώ με την εταιρία, μου λένε ότι είναι βλάβη φυσικά εκτός εγγύησης και μου λένε το κόστος να το επισκευάσουνε. Του ρωτώ πόσο κάνει μόνο το πάνελ να κάνω τη δουλειά μόνος, μου λένε 85€ με όλα τα έξοδα αποστολής. Πολύ ωραία λέω, δώστε μου λογαριασμό. Μου στέλνουν προσφορά στο mail με το προϊόν, το ποσό και τις τράπεζες. Με ενημερώνουνε ότι με την παραλαβή του πάνελ θα πρέπει να επιστρέψω το σπασμένο λόγω συμφωνίας με το εργοστάσιο. Τετάρτη 21/10/2009 11:10 πμ κάνω κατάθεση στην τράπεζα και 22/10/2009 πρωί ο Courier μου φέρνει αεροπορικό δεμα από το εξωτερικό!!! Χωρίς να ξέρω τι έχει το ανοίγω και βλέπω το πάνελ! Τα σχόλια δικά σας... Όταν τελικά θέλει μια εταιρία να εξυπηρέτησή του πελάτες της και σέβεται και τα 85€ +μεταφορικά ...αυτά να τα βλέπουν άλλες. Μπράβο στην DELL λοιπόν.
spartacus Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 σκεψου ποσοι θα ειχαν προβληματα στα DELLs και κανουν καθημερινες αεροπορικες μεταφορες :P:P ε ναι τα dell ειναι μάπα, δεν ειναι αστέρια σαν τα turbo-x και τα innovators, το δε σέρβις τους ωχριά μπροστά σε αυτά του e-shop και των άλλων ελληνικών μπακάλικων, λυπάμαι αυτούς που έχουν dell.
Atlantios Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 άλλαξα τον server μου απο ibm σε dell τέλος τα προβλήματα επιτέλους, πολύ καλό μηχάνημα. Με την ibm όλο κάτι συνέβαινε μια ο δίσκος μια η μνήμη απ'την αρχή. Τώρα με dell περίππου για 9 μήνες δεν παρουσιάστικε το παραμικρό πρόβλημα.
Members gsarig Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Members Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δεν με εκπλήσσει. Ένας βασικός λόγος που πήρα το Inspiron 1520 (από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει), όταν ακόμα οι παραγγελίες γινόταν μόνο μέσω αντιπροσωπείας της DELL, είναι και το γνωστό της service . Ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχει χρειαστεί να το χρησιμοποιήσω, μιας και το λάπτοπ είναι ακόμα σαν καινούριο, αν και το έχω ήδη δύο χρόνια (μάλιστα, καμιά φορά τυχαίνει και το βλέπω δίπλα σε κάτι καινούρια turbox και νιώθω ακόμη πιο δικαιωμένος για την επιλογή μου )
the_pianist Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Κι εγώ αν θα αγόραζα τώρα καινούριο υπολογιστή, dell θα έπαιρνα.
rip Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2009 Πάντως εγώ που θέλω ν αγοράσω ένα laptop precision M6400 και ζήτησα αν υπάρχει κάπου διαθέσιμο για να το δω μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει επειδή είναι επαγγελματική σειρά... Πως λοιπόν εγώ ο επαγγελματίας να επιλέξω dell αν δε μπορώ να δω κάτι από κοντά και να κρίνω ανάλογα ? Καλά τα reviews κτλ. αλλά αν δε δεις κάτι από κοντά δε μπορείς να το επιλέξεις... Κι εγώ αν θα αγόραζα τώρα καινούριο υπολογιστή, dell θα έπαιρνα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.