Προς το περιεχόμενο

διαγωνισμός στη c!!!!!!!!

yincyun

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

λοιπόν παίδες και δεσπινίδες σκηνικό!!!

είμαι πρωτοετής στο μηχανικών πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων αιγαίου.

στο μάθημα της σχεδιάσης και υλοποίησης λογισμικού μας πρότειναν να φτιάξουμε 4μελής ομάδες οι οποίες θα φτιάξουν απο ένα πρόγραμμα στη γλώσσα c ως εργασία.

απο αυτές θα προκριθούν μόνο όσες αξίζουν κατα την παράδοσή τους στη καθηγήτρια.

απο αυτές θα επιλεγούν 5 εργασίες και θα δώσουν στους κατόχους τους το βαθμό τους οπου με τον οποίο θα περάσουν το μάθημα....

θα ήταν αρκετά υπερβολικό να ζητήσω έτοιμη εργασία όπως επίσης και μ******α διότι γουστάρω πολύ τέτοια σκηνικά απο τότε που με θυμάμαι... μια μικρή βοήθεια σχετικά με τις ιδέες ή κάποια μελοντικά κολληματα που σίγουρα θα έχουμε δεν νομίζω να ναι πρόβλημα....

μέχρι στιγμής εχουμε βρει 2 ιδέες με τα παιδιά και θα ήθελα τη γνώμη σας γι αυτές αλλά και καινούργιες ιδέες...

η δική μου είναι να φτιάξουμε ενα πρόγραμμα και καλά χρησιμο όπως είναι το επιστημονικό calculator...

άλλη μια που έχει ένα άλλο παιδί ειναι μέθοδο επίλυσης του κύβου rubic...

ευπρόσδεκτοι όλοι!!!!

Δημοσ.
η δική μου είναι να φτιάξουμε ενα πρόγραμμα και καλά χρησιμο όπως είναι το επιστημονικό calculator...

Σε command line?

Και όλο αυτό απλά για να περάσετε το μάθημα?

Δημοσ.

είμαι πρωτοετής στο μηχανικών πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων αιγαίου.

στο μάθημα της σχεδιάσης και υλοποίησης λογισμικού μας πρότειναν να φτιάξουμε 4μελής ομάδες οι οποίες θα φτιάξουν απο ένα πρόγραμμα στη γλώσσα c ως εργασία.

απο αυτές θα προκριθούν μόνο όσες αξίζουν κατα την παράδοσή τους στη καθηγήτρια.

απο αυτές θα επιλεγούν 5 εργασίες και θα δώσουν στους κατόχους τους το βαθμό τους οπου με τον οποίο θα περάσουν το μάθημα....