kom Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 simera to proi akousa sto radio oti ginotan xamos stin mesogion apo kinisi opos panta alloste 6000 amaxia tin ora kai akousa kai to allo to koufo oti an den ginei kati sta epomena 10 xronia me oli auti tin katastasi pou zoume ka8imerina stous dromous 8a balloun diodia tora pou akribos den xero alla 8eoritika fantastite kati san flio etsi opos to elegan i dimosiografoi
akpe Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 akousa to mesimeri sto radio oti idi lene na valoun diodia alla kai na ksekinisoun 3o (?!) daktulio wste leei na mathoun oi polites na xrisimopoioun ta mesa mazikis metaforas...eidwmen
vastravoud Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Νομίζω ότι το πρόβλημα δημιουργείται από τα πολλά έργα και τα ανεπαρκή ΜΜΜ. Με την επέκταση του Μετρό και την ολοκλήρωση των έργων ευελπιστώ ότι τα πράγματα θα καλυτερέψουν...
crAss Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Akousate poso ipologizoun ta diodia sto no tmima tis attikis odou pou anoigei tora sintoma??? (to kommati pou einai anoikto xoris diodia sin auto apo ekei pou teleionei to anoikto tmima) 2 euro koinos 4 euro tin imera gia na pas kai na giriseis apo ti doulia sou pane kala??? 30 xiliarika? 30 na einai oi ores tous... Elpizo na vgaloun kamia karta "a[erioriston diadromon" i kati tetoio gia tha exoume dromous na tous deixnoume kai na min tous xrisimopoioume... crAss
BlizardBill Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Ego nomizo pos to provlima iparxei giati den iparxoun siginonies. -An dinane liga xrimata, oste na diplasiasoun -triplasiasoun ta leoforia, o kosmos tha boleuotan mia xara, kai i kinisi tha ginotan ipoferti. -An ijeres pos tha breis thesi,pos tha erthei se 10 apo 20 min, pos tha paei grigora me tous leoforiodromous,an se pigene pantou, tha afines to autokinito. -Antitheta, simera tis siginonies pairnoun osoi den exoun autokinito mono. -Otan blepeis pos kai se metro-ilektriko akoma, den briskeis sxedon pote adeia thesi,kai panta talaiporise, ta xrisimopiis oso ginete ligotero. Fisika to megalo provlima pisteuo einai to epipleon xasimo esodon tou kratous apo tin beltiosi tis kratikis siginonias. Tha exane para polla apo autous pou den tha xrisimopiousan to autokinito pia,(agora-benzines-parking-teloi klp) kai giauto den thelei ousiastika na beltiosei tipota.
kom Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 pedia to mono siguro einai pos oti kai na prospa8oume tosa xronia na kanoume emeis oi ellines gia to kalo autis tis xoras den bgenei telika pou8ena,den exoume kataferei na kanoume tpt exoume meinei poli piso se sxesi me alla krati kai milao sferika oxi mono gia to kikloforiako xaos kai na sas po kai kati allo......den nomizo na allaxei kai tpt kai sta epomena kai me8epomena xronia an den allaxei i nootropia merikon kai o tropos skepseis tous gia auti tin xora pali sinxistika.......
psarontoufekas Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 pedia den ine mono auto....posous kserete esis kai alous tosous egw pou enw boleuonte mia xara me to metro as poume kai to lene kai oi idioi, gia na bgoun i gia ti doulia tous kai pernoun to autokinito tous...?imaste oloi mas ellinares ligo poli...ta grafoume...
epote Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 akousa to mesimeri sto radio oti idi lene na valoun diodia alla kai na ksekinisoun 3o (?!) daktulio wste leei na mathoun oi polites na xrisimopoioun ta mesa mazikis metaforas...eidwmen <hr /></blockquote> re de mou gamiounte ta paparia!! politexnioupolh kai panepistimioupolh exoun athristika 60.000 kosmo kai ekei phgainei mono to 222 den aksiothikane ta mounakia na ftiaksoune mia stash metro!! alla sto pentagono ftiaksane!!! les kai tha afhsei o stratigos th mercedes tou na paei me metro apisteyto thrasos re pousth
damn3 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 popo o epote kantilia tha elega den eiparxei kinisi aplws kathysterisi, tha kathysterisei kapoios kamia 1-2 wres tha ftasei omos ekei pou thelei, pws to elege o poihtis oti auta pou tha matheis ston pigaimo gia tin ithaki einai symantika kai aksiologa. mathe lipon oti kybernoun argosxoloi, tzabanzides ktl ktl se mia xwra pou tin elegan Ellada kai tin lene mpanania (i elladistan dialexte), kai pote tipota den tha allaxei ston aiwna twn apanta, amin. kai opws lene tin simeron imera/nyxta E L E O S (kapoioi trendy ) me ta hs
^BOOMBOOM Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 h monh lush einai na kukloforeis me mhxanh
Typhoon Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Βασικά εγώ διαφωνώ με αυτούς που λένε ότι δεν γίνεται τίποτα. Πιστεύω ότι τα τελευταία χρόνια γίνεται μια αρκετά συντονισμένη μελέτη σχετικά με την κυκλοφοριακή συμφόρηση της ευρύτερης περιοχής των Αθηνών. Το βασικό μας πρόβλημα είναι η έλλειψη αυτοκινητοδρόμων που μπορούν να διαχειριστούν μεγάλο όγκο οχημάτων πολύ άνετα. Αυτό λύνεται σιγά σιγά με τη σταδιακή δημιουργία αυτοκινητοδρόμων περιμετρικά της πρωτευούσης (Αττική Οδός, Λ.Κηφισού, Ποσειδώνος,Λ.Κηφισίας,Λ. Συγγρού, Δυτική Περιφερειακή Υμητού). Δυστυχώς οι κυβερνώντες τα προηγούμενα 50 χρόνια δεν τα προέβλεψαν αυτά & τα φτιάχνουμε τώρα με 3-4 δεκαετίες καθυστέρηση & πολλαπλάσια ταλαιπωρία. Επίσης τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι πολύ αναποτελεσματικά. Βασικός λόγος γι'αυτό είναι οτι σχεδόν όλα τα ΜΜΜ περνούν από το κέντρο, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις (550,450,140,κλπ) Έτσι τις περισσότερες φορές είναι εξαιρετικά ασύμφορο για κάποιον να πάρει λεωφορείο. Παράδειγμα: Εγώ μένω στο Βύρωνα & ο κολλητός μου μένει στην Ηλιούπολη. Με το αυτοκίνητο θέλω 6 το πολύ λεπτά για να πάω (συνήθως 3-4). Με το λεωφορείο πρέπει ή να πάρω 214-203 να πάω κέντρο & από εκεί να πάρω το 238 (νομίζω) ή να πάρω τα ίδια λεωφορεία να κατέβω Παγκράτι & να πάρω το 140, το οποίο περνάει κάθε μισή ώρα & κάνει τον κύκλο της μισής Αθήνας. Όπως & να έχει το πράγμα θέλω 1 ώρα min. Γιατί να πάρω το λεωφορείο ? Πρέπει να είμαι τρελός. Το μετρό έχει ακόμα μικρό δίκτυο αλλά όπου υπάρχει εγώ το βρίσκω πολύ πρακτικό. Αυτό που με κάνει & απορώ στα ΜΜΜ της Αθήνας είναι τα τρόλευ ? Γιατί υπάρχουν ? Γιατί δεν αντικαθίστανται από λεωφορεία ? Είναι τραγικά αργά, προκαλούν απίστευτη συμφόρηση (πολύ μεγαλύτερη των λεωφορείων) συν ότι φεύγουν οι κεραίες κάθε λίγο & γίνεται πανικός. Επίσης μεγάλη πληγή είναι τα ταξί. Είναι απαράδεκτα πολλά, πολλοί οδηγοί έχουν απαράδεκτη οδική συμπεριφορά, & γενικά συμβάλλουν τα μέγιστα στο να επέλθει το χαός. Οι περισσότεροι πιστεύω έχουμε βρεθεί πίσω από ταρίφα που για να γδύσει τον πελάτη πηγαίνει σε άδεια λεωφόρο με 40 μέσα στη μέση του δρόμου.
wraeththu Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2002 epote: Ένα Σεπτέμβριο, πριν από πολλά χρόνια (νομίζω 6) είχε γίνει μια έρευνα από την Αττικό Μετρό στην Πανεπιστημιόπολη σχετικά με το θέμα. Παράλληλα υπήρχαν κάτι διαφημιστικά έντυπα της Αττικό Μετρό που έδειχναν χαρούμενους φοιτητές να δηλώνουν: "θέλω να πηγαίνω στη σχολή μου με το Μετρό" και άλλα τέτοια χαρούμενα. ΠΡΟΦΑΝΩΣ (η αγαπημένη λέξη των μαθηματικών) η στατιστική ανάλυση έβγαλε ότι δε θα είχε τα αντίστοιχα κέρδη μια τέτοια "παράκαμψη"... Αναρωτιέμαι αν οι μαθηματικοί τους είχαν κάνει στατιστική ανάλυση στο UoA και για αυτό κατέφεραν και ανέτρεψαν την "κοινή λογική". Πάντως για να βλέπετε και τι συμβαίνει αλλού: Από τις 17/2/2003 στο Λονδίνο ξεκινάει το ονομαζόμενο "Congestion Zone" που είναι ουσιαστικά διόδια στο κέντρο του Λονδίνου. Κάθε φορά που κάποιος μπαίνει στη ζώνη θα πληρώνει 5 λίρες (550 δρχ η λίρα) και τα λεφτά θα πηγαίνουν στη χρηματοδότηση των ΜΜΜ. Περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.guardian.co.uk/transport/Story/0,2763,519544,00.html Φυσικά το Λονδίνο έχει τρομερές διαφορές από την Αθήνα και πρόκειται κυρίως για πολιτισμικές διαφορές και διαφορές σε έργα υποδομών. Φανταστείτε να πεί η ελληνική κυβέρνηση (οποιαδήποτε, δεν έχει σημασία) ότι το κέντρο αποκτάει διόδια ή ας πάρουμε για παράδειγμα την Αττική Οδό που περνάει και κοντά από το σπίτι μου και την χρησιμοποιούσα αρκετά συχνά όταν ήμουν Αθήνα. Τελικά με την επιβολή διοδίων θα μειωθεί η κίνηση στην Αθήνα; Δε νομίζω. ΥΓ: Ύστερα από την εμπειρία 10 χρόνων από τα λεωφορεία της Αθήνας, 3 χρόνων ως οδηγός στην Αθήνα και 3 μηνών από τα λεωφορεία και το μετρό του Λονδίνου έχω να παρατηρήσω τα εξής: Τα λεωφορεία κινούνται στα ίδια χάλια επίπεδα. Το μετρό Αθήνας είναι πιο καθαρό (ή καινούριο απλώς) μεν αλλά πιο μικρό δε. Η τιμολόγηση των ΜΜΜ του Λονδίνου είναι σαφώς πιο ευέλικτη από της Αθήνας αλλά ως προς τις τιμές η Αθήνα είναι σαφώς φθηνότερη. Όταν λέω τιμολόγηση εννοώ ότι μπορείς να επιλέξεις εσύ τις περιόδους που θές κάρτα απεριορίστων διαδρομών και ότι ισχύει για πολλαπλά μέσα. Η συμπεριφορά των οδηγών της Αθήνας είναι απλώς παράνοια (ναι το ομολογώ συμπεριλαμβανομένου εμού) ενώ οι ʼγγλοι απλώς περιμένουν στη λωρίδα τους και όποτε φτάσουν.
A3TeRnuS Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2002 Paidia opoios leei oti den paizoun sostes siginonies (ean ekseresoume kapoies kragmenes periptoseis) apla katalabaino oti DEN tis xrisimopoiei katholou...Paidia,to pio eukolo einai na koroideuete tous eautous sas kai na gamieste sthn kinhsh (kai bebea na argeite panta ) kai na plironete kai diodia apo aurio...heheh Problhma pou to xoun merikoi merikoi... A3TeRnuS.213
bandito Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2002 Κάθε οικογένεια έχει σχεδόν ένα αυτοκίνητο για κάθε μέλος της (ή τουλάχιστον αυτό ειναι το όνειρο της). Κάθε Έλληνας που σέβεται τον εαυτό του, θέλει ένα γρήγορο μούρικο αμάξι (αυτοί που το κάνουν γιατι πραγματικά τους αρέσει δεν ειναι ούτε το 1%). Κάθε Έλληνας οδηγός είναι καλύτερος απο τους υπόλοιπους. Ποιος πιστεύει οτι ακόμα και αν είχαμε την καλύτερη συγκοινωνία, θα την χρησιμοποιούσαμε? Θυμάμαι, οτι στην χρυσή εποχή του χρηματιστηρίου, ο εμπορικός κλάδος με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ήταν αυτός των αυτοκινήτων. Οι Έλληνες όταν έχουν χρήματα, παίρνουν αυτοκίνητα. Και μετά κλαίγονται γιατί δεν τους αρέσει η κίνηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.