Προς το περιεχόμενο

Ανύπαρκτη εγγύηση τηλεόρασης από Πλαίσιο


Kosma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα μια TV Toshiba 40XF355 από Πλαίσιο Περιστερίου 21/11/07. 'Οπως μου αναφέρθηκε τότε από τον πωλητή και γραφόταν στον κατάλογο του Πλαίσιου είχε διετή εγγύηση. Τον Απρίλιο του 2008, η τηλεόραση λόγω βλάβης του panel και αδυναμίας επισκευής, αντικαταστάθηκε από την Intersys άμεσα.

Προχθές χάλασε πάλι η τηλεόραση [κάνει γραμμές στο δεξί πλάι]. Επικοινώνησα σήμερα με το service της Intersys, θα την παραλάβουν αύριο για επισκευή και μου τόνισαν ότι είναι εκτός εγγύησης, γιατί η εγγύηση είναι ένα χρόνο.

Σε επικοινωνία με τεχνική υποστήριξη Πλαίσιου [κ. Κατσαντώνη], αρχικά ειπώθηκε ότι η συγκεκριμένη τηλεόραση έχει δύο χρόνια εγγύηση και θα επικοινωνήσει με την Intersys για διευκρινήσεις, σε νεότερη όμως επικοινωνία, ο κ. Κατσαντώνης ισχυρίστηκε ότι έκανε λάθος και ότι η εγγύηση είναι ένα χρόνο...

Επειδή το Πλαισιο πουλάει εγγυήσεις που δεν μπορεί να τις υποστηρίξει και επειδή τρελός δεν είμαι, παρακαλώ όποιον έχει παλιό κατάλογο του Πλαίσιου [τέλη 2007- μέσα 2008] να μου τον στείλει, γιατί το θέμα θα έχει συνέχεια.

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Δεν χρειάζεσαι κανένα κατάλογο. Έχει ειπωθεί αμέτρητες φορές οτι υπάρχει εγγύηση δυο ετών βάσει νόμου. Κάνε ένα search, βρες τον, τύπωσέ τον και πήγαινε στο πλαίσιο να τους τον κολλήσεις στη μούρη.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:40 ----------

 

/Edit

Τσίμπα και το νόμο

http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5

Δημοσ.
Δεν χρειάζεσαι κανένα κατάλογο. Έχει ειπωθεί αμέτρητες φορές οτι υπάρχει εγγύηση δυο ετών βάσει νόμου. Κάνε ένα search, βρες τον, τύπωσέ τον και πήγαινε στο πλαίσιο να τους το κολλήσεις στη μούρη.

 

 

Αν ισχύει εγγύηση δυο ετών βάσει νόμου, γιατί τότε τόσος ντόρος σε forum και περιοδικά για διετή εγγύηση από την Intersys στις τηλεοράσεις Toshiba Regza από Σεπτέμβριο 2009 ?

Γιατί τόσες διαμαρτυρίες από καταναλωτές ?

Για τον κατάλογο έκανα search και δεν βρήκα τίποτε.

 

Υ.Γ. Ευχαριστώ για το νόμο.

Δημοσ.

Δεν είναι νόμος, αμα ήταν νόμος τότε δε θα πούλαγε η Sony τα PS3 με 1 χρόνο πανευρωπαικά.

 

Η εγγύηση που ισχύει για σένα είναι αυτή που αναφέρεται στα φυλλάδια της συσκευής. Αν εκεί λέει 1 χρόνο, τότε έχεις πρόβλημα. Θα πρέπει να έχεις απόδειξη ότι όταν την αγόρασες το πλαίσιο έδινε δύο και σε εξαπάτησε.

Δημοσ.
Δεν είναι νόμος, αμα ήταν νόμος τότε δε θα πούλαγε η Sony τα PS3 με 1 χρόνο πανευρωπαικά.

 

Η εγγύηση που ισχύει για σένα είναι αυτή που αναφέρεται στα φυλλάδια της συσκευής. Αν εκεί λέει 1 χρόνο, τότε έχεις πρόβλημα. Θα πρέπει να έχεις απόδειξη ότι όταν την αγόρασες το πλαίσιο έδινε δύο και σε εξαπάτησε.

 

Συμφωνώ, γι' αυτό ψάχνω τον κατάλογο του Πλαίσιου.

Δημοσ.

Η απόδειξη που χρειάζεται είναι στο link που του έδωσα. Απο κει και πέρα θα πρέπει να έχει και την απόδειξη αγοράς. Το πλαίσιο -και το κάθε πλαίσιο- μπορεί να λέει ό,τι θέλει επικαλούμενο την "πολιτική" της επιχείρησης η οποία όμως δεν είναι υπεράνω νόμου.

Δημοσ.
Δεν χρειάζεσαι κανένα κατάλογο. Έχει ειπωθεί αμέτρητες φορές οτι υπάρχει εγγύηση δυο ετών βάσει νόμου. Κάνε ένα search, βρες τον, τύπωσέ τον και πήγαινε στο πλαίσιο να τους τον κολλήσεις στη μούρη.

 

Μπορει να εχει ειπωθει αλλα δε σημαινει κιολας οτι ισχυει. Πρωτα καντε ενα κοπο να διαβασετε το νομο που εναρμονιζεται οπως λεει με την πολυαναφερομενη οδηγια και να παρετε τηλεφωνα σε υπηρεσιες οπως η Γ.Γ. καταναλωτη για να δειτε τι πραγματικα ισχυει, γιατι μετα απο επικοινωνια και με δικηγορο διετης εγγυηση δεν επιβαλλεται πουθενα μεσα στο νομο.

 

Μετα μπορειτε να δινεται συμβουλες περι τριψιματος νομου στα μουτρα, αλλα πριν απο αυτο μην στελνετε ανυποψιαστους εξαγριωμενους αγοραστες χωρις να εχουν ενημερωθει καταλληλα για τα δικαιωματα τους.

 

διαβαστε και αυτο το thread

Δημοσ.
Μπορει να εχει ειπωθει αλλα δε σημαινει κιολας οτι ισχυει. Πρωτα καντε ενα κοπο να διαβασετε το νομο που εναρμονιζεται οπως λεει με την πολυαναφερομενη οδηγια και να παρετε τηλεφωνα σε υπηρεσιες οπως η Γ.Γ. καταναλωτη για να δειτε τι πραγματικα ισχυει, γιατι μετα απο επικοινωνια και με δικηγορο διετης εγγυηση δεν επιβαλλεται πουθενα μεσα στο νομο.

 

Μετα μπορειτε να δινεται συμβουλες περι τριψιματος νομου στα μουτρα, αλλα πριν απο αυτο μην στελνετε ανυποψιαστους εξαγριωμενους αγοραστες χωρις να εχουν ενημερωθει καταλληλα για τα δικαιωματα τους.

 

διαβαστε και αυτο το thread

 

Μετά από επικοινωνία με Γ.Γ. καταναλωτη [1520], ειπώθηκε ότι υπερισχύει η εγγύηση της αντιπροσωπίας και ότι η εγγύηση του Πλαίσιου συνιστά παραπλάνηση.

Έλα όμως που δεν έχω στα χέρια μου κάτι γραπτό, γιαυτό ψάχνω παλιό κατάλογο [τέλη 2007 αρχές 2008] του Πλαίσιου.

Δημοσ.
Μετά από επικοινωνία με Γ.Γ. καταναλωτη [1520], ειπώθηκε ότι υπερισχύει η εγγύηση της αντιπροσωπίας και ότι η εγγύηση του Πλαίσιου συνιστά παραπλάνηση.

Έλα όμως που δεν έχω στα χέρια μου κάτι γραπτό, γιαυτό ψάχνω παλιό κατάλογο [τέλη 2007 αρχές 2008] του Πλαίσιου.

 

αν το πλαισιο σου το πουλησε με διετη εγγυηση και εχεις αποδειξεις για αυτο τοτε το πλαισιο οφειλει να στη δωσει. Η αντιπροσωπεια δινει εγγυηση αυτη που θελει. Συμβουλεψου ενα δικηγορο αν εχεις τη δυνατοτητα.

Δημοσ.

Μπορεί να είναι χαζή ιδέα αλλά αν τον ζητούσες τον κατάλογο από το ίδιο το Πλαίσιο;

 

Επίσης πως μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η εγγύηση που μας λέει ο πωλητής ισχύει; Η απόδειξη δεν αναφέρει ποτέ τίποτα και ο πωλητής μπορεί να επικαλεστεί οτιδήποτε.

Δημοσ.
αν το πλαισιο σου το πουλησε με διετη εγγυηση και εχεις αποδειξεις για αυτο τοτε το πλαισιο οφειλει να στη δωσει. Η αντιπροσωπεια δινει εγγυηση αυτη που θελει. Συμβουλεψου ενα δικηγορο αν εχεις τη δυνατοτητα.

 

Επειδή δεν έχω αποδείξεις, θέλω τον κατάλογο.

Για δικηγόρο σίγουρα το σκέφτομαι, γιατί η αγορά της τηλεόρασης στοίχησε 1990 ευρώ [21/11/07]. Είχε και ...δώρο το HD-DVD E1. Κυρίως όμως εξαρτάται από το κόστος επισκευής, που θα το μάθω σε λίγες μέρες.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 01:48 ----------

 

Μπορεί να είναι χαζή ιδέα αλλά αν τον ζητούσες τον κατάλογο από το ίδιο το Πλαίσιο;

 

Μήπως μπορεί να το κάνει κάποιος άλλος για μένα? Μ' έχουνε μάθει πιά.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 01:52 ----------

 

Μπορεί να είναι χαζή ιδέα αλλά αν τον ζητούσες τον κατάλογο από το ίδιο το Πλαίσιο;

 

Επίσης πως μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η εγγύηση που μας λέει ο πωλητής ισχύει; Η απόδειξη δεν αναφέρει ποτέ τίποτα και ο πωλητής μπορεί να επικαλεστεί οτιδήποτε.

 

Αυτό προσπαθώ να κάνω, για να μην πέσουν κι άλλοι θύματα.

Δημοσ.

 

Μήπως μπορεί να το κάνει κάποιος άλλος για μένα? Μ' έχουνε μάθει πιά.

Αν το ζητήσει κάποιος άλλος θα του πούν πολύ απλά "δεν το έχουμε". Αν το ζητήσεις εσύ θα αντιληφθούν για ποίο λόγο το θέλεις και μπορεί να κινητοποιηθούν προς όφελος σου κιόλας. Αμφιβάλω ότι δεν κρατούν αρχείο των καταλόγων τους.

Αυτό προσπαθώ να κάνω, για να μην πέσουν κι άλλοι θύματα.

Εννοώ πως γίνετε να το βεβαιώσουμε γραπτός όταν το αγοράσουμε πριν απομακρυνθούμε από το ταμείο.

Δημοσ.

Αν το ζητήσει κάποιος άλλος θα του πούν πολύ απλά "δεν το έχουμε". Αν το ζητήσεις εσύ θα αντιληφθούν για ποίο λόγο το θέλεις και μπορεί να κινητοποιηθούν προς όφελος σου κιόλας. Αμφιβάλω ότι δεν κρατούν αρχείο των καταλόγων τους.

 

 

Εννοώ πως γίνετε να το βεβαιώσουμε γραπτός όταν το αγοράσουμε πριν απομακρυνθούμε από το ταμείο.

 

Μάλλον έχεις δίκιο. Αν προλάβω αύριο κιόλας, θα το ζητήσω.

 

Η κάρτα εγγύησης υπάρχει στη συσκευασία [αναφέρει την εγγύηση της αντιπροσωπείας, που λογικά έπρεπε να είναι ίδια με του καταστήματος]. Θα πρέπει να ζητάμε να τη βγάλουν εκείνη τη στιγμή και να βάζουν σφραγίδα του καταστήματος με τη δική τους εγγύηση [αν έχουν διαφορετική διάρκεια].

Δημοσ.
http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=48802&Itemid=148

 

Δελτιο τυπου της κυβερνησης Καραμανλη για τα 2 ετη εγγυησης

 

δυστυχως ομως επειδη εχω διαβασει και τα δυο ο νομος που λεει οτι εναρμονιζεται με την οδηγια δεν τα λεει ακριβως με τον ιδιο τροπο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...