Προς το περιεχόμενο

IT7MAX2 modded bios gia 3.2V Dimm ;-).Get it here

BrwmogazoS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Osoi loipon clockers exoun tin IT7MAX2 mporoun na vroun to modded bios(to latest malista) sto following site:

http://www.phantompunisher.netfirms.com/it7max2.shtml

To CPR me settings ews 3.2V Dimm kai 3.01 bios gia to highpoint 374 controller tis IT7MAX2.

Main mods are :

-DDR voltage up to 3.2v

- All multipliers enable

Here is the info for CPR bios:

1. Change the definition of UUID in DMI data- move the MAC address from top to bottom of the string.

2. Show MAC Address of on board LAN Card in System Configuration section.

3. Fix issue where if the "Shutdown When CPU FAN Fail" option fails after about 16 minutes idling under Windows 2000/XP.

4. Fix the compatibility issue that ATI Radeon 9700 Pro failed to boot up with certain power supply unit - TC-350P. With this power supply, 9700 Pro will failed to boot up and need to push reset button once to show the screen.

5. Show "Hyper-Threading" wording on POST screen when Hyper-Threading CPU installed.

6. HPT 374 BIOS Version 1.22.

7. BIOS Compile Date: 11/28/2002.

Xtes flashara to diko mou kai ola phgan mia xara...Malista ta boot screen fonts einai kitrina pleon kai to EPA logo einai allagmeno me to logo apo to OClockers.com :grin:

Vdimm exoume af8ona pros to paron...otan er8ei kai to watercooling project mou ena vid pin stin cpu kai pame gia clocking ksana :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί έχω την εντύπωση ότι η Abit (μάλλον η δικιά μου KR7A-133r) τείνουν να κάνουν overvolting? Ο επεξεργαστής δουλεύει στα 1,86 - 1,87 και η μνήμη στα 2,69. Από τα 1.85 και 2,65 που έπρεπε να είναι. ;)

ΥΓ: Έχεις κάνα modded Bios υπόψιν για την δικιά μου;

Oxi dystyxws...eixa kai egw tin KR7A-R prin to gyrisw se Intel pali alla kanena modded bios...pantws yparxoun kitakia gia na kaneis volt mod sto mobo sou xwris kollhtiria etc apla me krokodeilakia :)...

Overvolt an kanei sta @@ sou...giati panta 8a pairneis pio poly reyma...Emena kanei undervolt kai me modded bios 8a anevasw stin ram an xreiastw...alla gia cpu 8elw VID pin mod...

ante na er8ei to watercooling kit by the end of the week na kanoume kana clocking...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...