Προς το περιεχόμενο

Εργασια στη java


annakihlia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον που δειχνετε γενικα,εχετε λυσει πολλες αποριες μου.Εαν λυσετε κι αυτοι θα ειστε πρωτοι!Εχω μια εργασια σε java,η οποια λεει:

Σας δίνεται (στον τρέχοντα κατάλογο) η κλάση Khatri που παραμετροποιείται

μέσω 4 τύπων. Σας δίνονται ακόμα οι ακόλουθες κλάσεις: Armoric

Paulite Forcibly Anyhow. Εξετάστε τον πηγαίο κώδικα της κλάσης

Khatri για να καταλάβετε τη διεπαφή του κατασκευαστή και της μεθόδου

της. Να γραφεί μια κλάση με όνομα Bowkail με δημόσια ορατότητα

η οποία να περιέχει μια στατική δημόσια ορατή μέθοδο με όνομα

ridgy. Η μέθοδος αυτή δε δέχεται κανένα όρισμα. Η μέθοδος πρέπει

να δημιουργεί αντικείμενα των κλάσεων Armoric Paulite Forcibly

Anyhow. Στη συνέχεια πρέπει να δημιουργεί ένα αντικείμενο της

κλάσης Khatri παραμετροποιημένης με τους τύπους Armoric Paulite

Forcibly Anyhow (με αυτή τη σειρά). Τέλος, η μέθοδος ridgy πρέπει

να καλεί τη μέθοδο beslab της κλάσης Khatri με όρισμα ένα (το

σωστό) από τα αντικείμενα που έχετε δημιουργήσει, και να επιστρέφει

πίσω το αποτέλεσμα της μεθόδου. Ο τύπος του αποτελέσματος της

μεθόδου beslab ορίζει και τον τύπο του αποτελέσματος της δικής

σας μεθόδου ridgy. Προσοχή: η μεταγλώττιση της κλάσης σας δεν

πρέπει να εμφανίζει κανένα προειδοποιητικό μήνυμα.

 

Δε θελω να μου τη λυσετε,βασικα την εχω λυσει ως εξης:

public class Bowkail{

static public a ridgy(){

Armoric a=new Armoric();

Paulite b=new Paulite();

Forcibly c=new Forcibly();

Anyhow d=new Anyhow();

Khatri ant=new Khatri<a,b,c,d>();

beslab.Khatri(a);

}

}

αλλα δυστυχως μου βγαινουν λαθη.Δε μπορω να καταλαβω τι φταιει,τι εχω κανει λαθος,και βασικα η απορια μου ειναι που θα ξερω ποιο απο τα ορισματα θα ειναι το σωστο.

 

Ευχαριστω και μονο που θα το κοιταξετε.

Δημοσ.

>
Khatri[color="Red"]<a,b,c,d>[/color] ant=new Khatri<a,b,c,d>();

 

Εξετάστε τον πηγαίο κώδικα της κλάσης

Khatri για να καταλάβετε τη διεπαφή του κατασκευαστή και της μεθόδου

της.

 

στείλε την να σου εξηγήσω τα ορίσματα

 

 

Τέλος, η μέθοδος ridgy πρέπει

να καλεί τη μέθοδο beslab της κλάσης Khatri με όρισμα ένα (το

σωστό) από τα αντικείμενα που έχετε δημιουργήσει, και να επιστρέφει

πίσω το αποτέλεσμα της μεθόδου.

 

>
[color="Red"]return ant.beslab[/color](sosto_orisma);

 

 

static public a ridgy(){

 

όπου a πρέπει να μπεί ένα από τα 4

Armoric

Paulite

Forcibly

ή Anyhow

το σωστό είναι εκείνο που είναι: ο τύπος που σου επιστρέφει η μέθοδος

beslab της κλάσης Khatri

 

δες και εδώ

http://www.forums.gr/showthread.php?t=30710

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...