annakihlia Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2009 Σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον που δειχνετε γενικα,εχετε λυσει πολλες αποριες μου.Εαν λυσετε κι αυτοι θα ειστε πρωτοι!Εχω μια εργασια σε java,η οποια λεει: Σας δίνεται (στον τρέχοντα κατάλογο) η κλάση Khatri που παραμετροποιείται μέσω 4 τύπων. Σας δίνονται ακόμα οι ακόλουθες κλάσεις: Armoric Paulite Forcibly Anyhow. Εξετάστε τον πηγαίο κώδικα της κλάσης Khatri για να καταλάβετε τη διεπαφή του κατασκευαστή και της μεθόδου της. Να γραφεί μια κλάση με όνομα Bowkail με δημόσια ορατότητα η οποία να περιέχει μια στατική δημόσια ορατή μέθοδο με όνομα ridgy. Η μέθοδος αυτή δε δέχεται κανένα όρισμα. Η μέθοδος πρέπει να δημιουργεί αντικείμενα των κλάσεων Armoric Paulite Forcibly Anyhow. Στη συνέχεια πρέπει να δημιουργεί ένα αντικείμενο της κλάσης Khatri παραμετροποιημένης με τους τύπους Armoric Paulite Forcibly Anyhow (με αυτή τη σειρά). Τέλος, η μέθοδος ridgy πρέπει να καλεί τη μέθοδο beslab της κλάσης Khatri με όρισμα ένα (το σωστό) από τα αντικείμενα που έχετε δημιουργήσει, και να επιστρέφει πίσω το αποτέλεσμα της μεθόδου. Ο τύπος του αποτελέσματος της μεθόδου beslab ορίζει και τον τύπο του αποτελέσματος της δικής σας μεθόδου ridgy. Προσοχή: η μεταγλώττιση της κλάσης σας δεν πρέπει να εμφανίζει κανένα προειδοποιητικό μήνυμα. Δε θελω να μου τη λυσετε,βασικα την εχω λυσει ως εξης: public class Bowkail{ static public a ridgy(){ Armoric a=new Armoric(); Paulite b=new Paulite(); Forcibly c=new Forcibly(); Anyhow d=new Anyhow(); Khatri ant=new Khatri<a,b,c,d>(); beslab.Khatri(a); } } αλλα δυστυχως μου βγαινουν λαθη.Δε μπορω να καταλαβω τι φταιει,τι εχω κανει λαθος,και βασικα η απορια μου ειναι που θα ξερω ποιο απο τα ορισματα θα ειναι το σωστο. Ευχαριστω και μονο που θα το κοιταξετε.
virxen75 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2009 > Khatri[color="Red"]<a,b,c,d>[/color] ant=new Khatri<a,b,c,d>(); Εξετάστε τον πηγαίο κώδικα της κλάσης Khatri για να καταλάβετε τη διεπαφή του κατασκευαστή και της μεθόδου της. στείλε την να σου εξηγήσω τα ορίσματα Τέλος, η μέθοδος ridgy πρέπει να καλεί τη μέθοδο beslab της κλάσης Khatri με όρισμα ένα (το σωστό) από τα αντικείμενα που έχετε δημιουργήσει, και να επιστρέφει πίσω το αποτέλεσμα της μεθόδου. > [color="Red"]return ant.beslab[/color](sosto_orisma); static public a ridgy(){ όπου a πρέπει να μπεί ένα από τα 4 Armoric Paulite Forcibly ή Anyhow το σωστό είναι εκείνο που είναι: ο τύπος που σου επιστρέφει η μέθοδος beslab της κλάσης Khatri δες και εδώ http://www.forums.gr/showthread.php?t=30710
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.