Προς το περιεχόμενο

ντροπη στους eshop για 6 ευρω


p_under

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ωραία την επόμενη φορά που θα μου τύχει ελαττωματικό προϊόν να απαιτήσω να κάνουν έλεγχο για να δουν αν λέω αλήθεια και καλύτερα ο έλεγχος να γίνει στα κεντρικά που θα διαρκέσει κάνα δύο βδομάδες αλλά θα είμαστε σίγουροι ότι είναι χαλασμένο. Και όλα αυτά μήπως τελικά το προϊόν δε βγει χαλασμένο και τελικά αντί να το πετάξουν το πασάρουν σαν καινούριο.

Χμμμ λογικό...

  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ρε μαν.. δε χρειάζεται να μετατρέψουμε τον τίτλο του thread σε: "How to launch a rocket"..

 

Πολύ φυσικά και λογικά, ο καταναλωτής θα κάνει τουμπεκί και θα πει κι ευχαριστώ όταν δεν τον ταλαιπωρήσουν.

 

Απλά από αυτό:

 

Θυμάμαι παλιά είχα αγοράσει μία μνήμη ραμ από πλαίσιο γύρω στα 30 ευρώ. Μετά από κανένα χρόνο κάηκε και αντί να την πετάξω απλά την άφησα στην άκρη. Τυχαία μια μέρα βρήκα την απόδειξη αγοράς και επειδή η μνήμη έλεγε ότι είχε εφόρου ζωής εγγύηση είπα να πεταχτώ πλαίσιο να δω τι μπορεί να γίνει.

Την έδωσα του τεχνικού και αυτός χωρίς καν να την ελέγξει μου είπε ότι επειδή δεν υπάρχει στο κατάστημα θα μου έκοβε πιστωτικό. Τσέκαρε τιμές και βρήκε ότι τώρα κόστιζε γύρω στα 50 ευρώ. Χωρίς καν να μιλήσω μου έκοψε το πιστωτικό στα 50ευρώ και έμεινα απλά μ......ς.

 

Ήθελα να ξέρα διαβάζεται τόσα και τόσα για το e-shop και πάλι για να γλυτώσετε 3 ευρώ κάθεστε και παραγγέλνεται από κει και μετά να σου νέα τόπικ για το e-shop και μπλα μπλα μπλα...τι να πω...

 

..βγαίνει άλλο νόημα.

 

Καλή φάση που δεν ταλαιπωρήθηκες, αυτό δε σημαίνει όμως ότι έπραξε σωστά ο υπάλληλος.

 

Και ξαναλέω.. το ότι μας συμφέρει κάτι, δεν πά' να πει ότι είναι απαραίτητα και το "σωστό".

Δημοσ.

Btw επειδή επειδή η επιστροφή μνήμης είναι το πιο «δημοφιλές» pc-part που επιστρέφω εδώ και 6-7 χρόνια, ποτέ μα ποτέ δεν τις έχουν ελέγξει τη στιγμή της επιστροφής. Πλαίσιο, cosmodata, ένα συνοικιακό Αθήνα κι ένα Γιάννενα.

Δημοσ.
Αν δεν υπάρχει ίδιο πρέπει να σου πιστώσουν την αξία του προϊόντος όταν το αγόρασες ή να σου επιστρέψουν τα χρήματα.

Αν δεν υπάρχει το προϊόν γίνεται πιστωτικό στη τελευταία τιμή πώλησης. Δηλαδή 17Ευρώ.

Αλλά βέβαια όποτε τους συμφέρει. Αν ήταν μία κάρτα γραφικών που από 500 έπεσε στα 280, στα 280 θα σου κάνουν πιστωτικό ως τελευταία τιμή πώλησης. Α ρε κάψιμο που θέλουν!

Δημοσ.

Εγω παντως μια φορα που χρειαστηκε να επιστρεψω κατι μνημες ram πηγα στο καταστημα του e-shop στο χαλανδι(απο οπου τις ειχα αγορασει κιολας)κ σε 10 λεπτα τις ελεγξαν(τις εστειλαν στον κατω οροφο οπου εχουν τεχνικους κ αποθηκες,αφου πρωτε με ρωτησαν το προβλημα που παρουσιασαν οι μνημες)κ μου εκοψαν πιστωτικο με βαση τν τιμη της αποδειξης.Γενικα παντως,οτι και αν εχω αγορασει απο εκει μια χαρα ηταν(εννοω κ σε θεμα εξυπηρετησης κ σε θεμα προιοντων κ φυσικα σε αρκετα καλες τιμες)Τα συμπερασματα δικα σας..!

  • Super Moderators
Δημοσ.
Αν δεν υπάρχει το προϊόν γίνεται πιστωτικό στη τελευταία τιμή πώλησης. Δηλαδή 17Ευρώ.

Αλλά βέβαια όποτε τους συμφέρει. Αν ήταν μία κάρτα γραφικών που από 500 έπεσε στα 280, στα 280 θα σου κάνουν πιστωτικό ως τελευταία τιμή πώλησης. Α ρε κάψιμο που θέλουν!

 

ε δεν είναι και βλάκες, εκμεταλεύονται την άγνοια του καταναλωτή...

Δημοσ.

 

 

Εγω παντως μια φορα που χρειαστηκε να επιστρεψω κατι μνημες ram πηγα στο καταστημα του e-shop στο χαλανδι(απο οπου τις ειχα αγορασει κιολας)κ σε 10 λεπτα τις ελεγξαν(τις εστειλαν στον κατω οροφο οπου εχουν τεχνικους κ αποθηκες,αφου πρωτε με ρωτησαν το προβλημα που παρουσιασαν οι μνημες)κ μου εκοψαν πιστωτικο με βαση τν τιμη της αποδειξης.Γενικα παντως,οτι και αν εχω αγορασει απο εκει μια χαρα ηταν(εννοω κ σε θεμα εξυπηρετησης κ σε θεμα προιοντων κ φυσικα σε αρκετα καλες τιμες)Τα συμπερασματα δικα σας..!

Τον έκοβα. Ήθελα να συμπληρώσω στο προηγούμενο post μου ότι «standard, μόνο στο eshop θα τις ελέγχουν».

 

 

Δημοσ.

Μπορεί να έχεις δίκιο και να τις ελέγχουν μόνο εκεί. Τι πάει να πει αυτό όμως; Ότι καλά κάνουν οι υπόλοιποι που δεν τις ελέγχουν και δε σε σκοτίζουν;

 

Απλά ρωτάω, δεν εκφράζω άποψη αυτή τη στιγμή.. :-)

Δημοσ.

Το ίδιο είχα πάθει κι εγώ (με το 1ο ποστ) με ένα προϊόν που τους επέστρεψα και το είχα πάρει σε προσφορά.. μου είπαν στην αρχή να μου κόψουν πιστωτικό, και αφού τους ζήτησα αλλαγή με άλλο, μίλησαν με Αθήνα και μου είπαν οκ και πως θα με ενημερώσουν για το πότε θα το παραλάβω.. τελικά με ενημέρωσαν με sms ότι εγκρίθηκε το πιστωτικό..

Δημοσ.
Μπορεί να έχεις δίκιο και να τις ελέγχουν μόνο εκεί. Τι πάει να πει αυτό όμως; Ότι καλά κάνουν οι υπόλοιποι που δεν τις ελέγχουν και δε σε σκοτίζουν;

 

Απλά ρωτάω, δεν εκφράζω άποψη αυτή τη στιγμή.. :-)

 

To θεμα δν ειναι αν πρεπει να τις ελεγχουν ή όχι(στην περιπτωση π δν τις ελεγχουν ισως ειναι κ καλυτερο για εμας).Το θεμα μας ειναι να κανουν το σωστο δηλαδη ειτε αντικατασταση του "χαλασμενου¨ προιοντος με ενα ιδιο αλλα καινουργιο,ειτε πιστωτικο με βαση τν τιμη της αποδειξης κ οχι με τν τιμη που εχει το προιον τωρα!

Αυτο πιστευω αλλωστε πως ειναι κ το θεμα του threat!

Φιλικα!;)

Δημοσ.
Μπορεί να έχεις δίκιο και να τις ελέγχουν μόνο εκεί. Τι πάει να πει αυτό όμως; Ότι καλά κάνουν οι υπόλοιποι που δεν τις ελέγχουν και δε σε σκοτίζουν;

 

Απλά ρωτάω, δεν εκφράζω άποψη αυτή τη στιγμή.. :-)

Όχι, το συγκεκριμένο δεν είναι αναγκαστικά αρνητικό για το eshop.gr. Απλά εγώ είμαι αρνητικά προκατειλημμένος και πιστεύω πως πάνε να βγάλουν απ τη μύγα (περισσότερο απ τους υπόλοιπους) ξύγκι :)

 

@zapermania: Don't threat us ωρέ :P

Δημοσ.

φιλε μου εγω ειχα παρει απο saturn κατι που ηταν σε προσφορα και επειδη ειχε 2 χρονια εγγυηση οταν το πηγα πισω μετα απο ενα χρονο διοτι χαλασε ειχε ανεβει η τιμη του και μαντεψε μου το αλλαξαν αμεσως. αρα οπως εχουμε πει ουτε για cd απο το συγκεκριμενο καταστημα.

Δημοσ.

το corsair dominator fan v1 ανεβηκε παλι στο site του eshop . αυριο αν δεν μου το αλλαξουν θα γινει χαμος .

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:57 ----------

 

το εβγαλε παλι.κ δεν προλαβα να βγαλω screen . καποιος απο εδω μεσα εμ παρακολουθει :cry:

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ρε παιδια δεν ειναι σαφες τι ειναι σωστο και τι λαθος σε αυτο το θεμα. Η κατασταση εχει ως εξης, ο τεχνικος που θα παρει στα χερια του το χαλασμενο προιον σου δεν ασχολειται με το τι θα το κανει μετα η εταιρια. Δεν ασχολειται με το οτι θα το στειλουν κι αυτοι με την σειρα τους πισω και θα πιστωθει και σε αυτους το ποσο... Κρινει μονος του. Αν πχ εχεις παρει εσυ 8800gtx στα φορτε της, δηλαδη πανω απο 700€ θα σου πει πιστωτικο στη σημερινη τιμη, δεν τιθεται καν αυτο το θεμα. Αυτο που μπορεις να κανεις εσυ σαν καταναλωτης ειναι να ζητησεις αντικατασταση και να μην τον αφησεις να σου πασαρει οτι θελει. Πως θα το κανεις αυτο? Ψαξε ενα-ενα τα χαρακτηριστικα του προιοντος που επιστρεφεις και ζητα αυτο που θα σου δωσει να ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ των αντιστοιχων προδιαγραφων... Δηλαδη σε μια καρτα γραφικων τουλαχιστον ιδια μνημη, ιδια ρολογια, ιδιες εξοδους... Μεχρι και ιδιο pcb σε παιρνει να ζητησεις... Αν το κανει ο καθενας μας αυτο κερδος θα εχουμε με την αντικατασταση....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...