a.c.chris Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 δηλ άμα πάω ένα προϊόν με βλάβη για rma και δεν έχουν το ίδιο προϊόν για αντικατάσταση, επιλέγω εγώ αν θέλω καλύτερο ή πιστωτικό ή ακόμα και τα λ7 μου πίσω?
artshadows Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 εχουμε πει απο eshop ανεμιστηρακια αντε καμια ψυκτρα η κουτι .Το ειπαμε αυτο γιατι απλα χαλανε δυσκολα και στοιχιζουν λιγο αλλα αμα χαλασουν παλι την πατας
Mr.Etherium Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 Φίλε δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλα ναί....έχεις άδικο.Πήραν απο σένα 11€ γιατί να σου δώσουν 17€ πίσω και να πάρεις και κάτι ακριβότερο?...Ξουράφι είσαι...Δηλαδή θα αγοράζουμε αντικείμενα προσφοράς και όταν τελειόνει η προσφορά θα ζητάμε τα λεφτά μας πίσω και να ζητάμε και την διαφορά με την αυξημένη τιμή ε??Καλός είσαι.:lol: Μπράβο δεν το είχα σκεφτεί.Θα κάνω περιουσία....ΣΟΒΑΡΕΕΕΨΟΥΥΥ...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2009 ναι αλλά η άρνηση τους να του δώσουν το ίδιο επειδή είχε αυξηθεί η τιμή του ηταν αδικαιολόγητη...
stelios_ Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 κανονικα πρεπει να δωθει το ιδιο εξαρτημα ασχετα αν εχει 10-20-50 ευρω τωρα... προβλημα του e-shop ειναι η τιμη. οχι του πελατη
p_under Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Φίλε δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλα ναί....έχεις άδικο.Πήραν απο σένα 11€ γιατί να σου δώσουν 17€ πίσω και να πάρεις και κάτι ακριβότερο?...Ξουράφι είσαι...Δηλαδή θα αγοράζουμε αντικείμενα προσφοράς και όταν τελειόνει η προσφορά θα ζητάμε τα λεφτά μας πίσω και να ζητάμε και την διαφορά με την αυξημένη τιμή ε??Καλός είσαι.:lol:Μπράβο δεν το είχα σκεφτεί.Θα κάνω περιουσία....ΣΟΒΑΡΕΕΕΨΟΥΥΥ... οτι λεει ο απο κατω .................................
vasman15 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 δηλ άμα πάω ένα προϊόν με βλάβη για rma και δεν έχουν το ίδιο προϊόν για αντικατάσταση, επιλέγω εγώ αν θέλω καλύτερο ή πιστωτικό ή ακόμα και τα λ7 μου πίσω? συνηθως ολοι σχεδον ανεξαιρετως (e-shop,multirama,plaisio,και αλλα μαγαζια...)σου καβουν πιστωτικο και ουτε λογος για επιστροφη χρηματων.σε μενα τουλαχιστον ετσι εγινε αρκετες φορες και εκει που δεν βρισκεις ακρη ως συνηθως ,το δεχεσαι και τελειωσε η υποθεση.
p_under Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 αυτο ομως δεν ειναι κ οτι καλυτερο . σκεψου να ειχες μνημες d9 να εξαντληθουν κ να σου κοψουν πιστωτικο στην τιμη της πιο φτηνης 1066. μου εχει τυχει γι αυτο το αναφερω .
gregdais Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Παιδιά, λογιστικά σας αναφέρω ότι : Πίστωση γίνεται στο ποσό που αναγράφει το παραστατικό αγοράς προϊόντος (απλή απόδειξη ή τιμολόγιο). πχ: αγοράζω μια οθόνη 150€ και χαλάει. αν δεν υπάρχει ΟΛΟΙΔΙΟ ΠΡΟΪΌΝ, και δεν γίνεται να επισκευαστεί ή αντικατασταθεί θα πρέπει να πιστωθεί στα 150€ ασχέτως εάν τωρα κοστίζει 15€ ή 1500€. φυσικά, σε συνεργασία με το κατάστημα μπορεί να αντικατασταθεί (μόνον και μόνον εαν το επιθυμεί ο πελάτης) και με άλλο προιόν.
pan34 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 παντωs υπαρχουν τα τρελα προβληματα με το εν λογω καταστημα αλλα παντα πρωτο ειναι.Πωs γινεται αυτο;εγω ουτε απο εξω δεν περναω που λενε υστερα απο προβλημα που δημιουργησαν στον αδελφο μου βεβαια
phanispal Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2009 Μήπως επειδή έχει και τα θετικά του μέσα σ' όλα τα αρνητικά που ακούγονται συνεχώς;
artshadows Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 +ποικιλια,πολλα eshop points, τιμες ,μεταφορικα . -after sales ,μαγαζια χωρις εκθεση.
p_under Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2010 παιδια το θεμα δεν εχει ληξει ακομα .τωρα εχουν διαθεσημο το προιον γτ λενε οτι εχει κοπει πιστωτικο κ δεν γινεται . τι να κανω με τους καραγκιοζηδες ? εχω κουραστει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.