Προς το περιεχόμενο

ντροπη στους eshop για 6 ευρω


p_under

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δηλ άμα πάω ένα προϊόν με βλάβη για rma και δεν έχουν το ίδιο προϊόν για αντικατάσταση, επιλέγω εγώ αν θέλω καλύτερο ή πιστωτικό ή ακόμα και τα λ7 μου πίσω?

  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

εχουμε πει απο eshop ανεμιστηρακια αντε καμια ψυκτρα η κουτι .Το ειπαμε αυτο γιατι απλα χαλανε δυσκολα και στοιχιζουν λιγο αλλα αμα χαλασουν παλι την πατας

Δημοσ.

Φίλε δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλα ναί....έχεις άδικο.Πήραν απο σένα 11€ γιατί να σου δώσουν 17€ πίσω και να πάρεις και κάτι ακριβότερο?...Ξουράφι είσαι...Δηλαδή θα αγοράζουμε αντικείμενα προσφοράς και όταν τελειόνει η προσφορά θα ζητάμε τα λεφτά μας πίσω και να ζητάμε και την διαφορά με την αυξημένη τιμή ε??Καλός είσαι.:lol::lol::lol:

Μπράβο δεν το είχα σκεφτεί.Θα κάνω περιουσία....ΣΟΒΑΡΕΕΕΨΟΥΥΥ...

  • Super Moderators
Δημοσ.

ναι αλλά η άρνηση τους να του δώσουν το ίδιο επειδή είχε αυξηθεί η τιμή του ηταν αδικαιολόγητη...

Δημοσ.

κανονικα πρεπει να δωθει το ιδιο εξαρτημα ασχετα αν εχει 10-20-50 ευρω τωρα... προβλημα του e-shop ειναι η τιμη. οχι του πελατη

Δημοσ.
Φίλε δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλα ναί....έχεις άδικο.Πήραν απο σένα 11€ γιατί να σου δώσουν 17€ πίσω και να πάρεις και κάτι ακριβότερο?...Ξουράφι είσαι...Δηλαδή θα αγοράζουμε αντικείμενα προσφοράς και όταν τελειόνει η προσφορά θα ζητάμε τα λεφτά μας πίσω και να ζητάμε και την διαφορά με την αυξημένη τιμή ε??Καλός είσαι.:lol::lol::lol:

Μπράβο δεν το είχα σκεφτεί.Θα κάνω περιουσία....ΣΟΒΑΡΕΕΕΨΟΥΥΥ...

 

οτι λεει ο απο κατω .................................

Δημοσ.
δηλ άμα πάω ένα προϊόν με βλάβη για rma και δεν έχουν το ίδιο προϊόν για αντικατάσταση, επιλέγω εγώ αν θέλω καλύτερο ή πιστωτικό ή ακόμα και τα λ7 μου πίσω?

 

συνηθως ολοι σχεδον ανεξαιρετως (e-shop,multirama,plaisio,και αλλα μαγαζια...)σου καβουν πιστωτικο και ουτε λογος για επιστροφη χρηματων.σε μενα τουλαχιστον ετσι εγινε αρκετες φορες και εκει που δεν βρισκεις ακρη ως συνηθως ,το δεχεσαι και τελειωσε η υποθεση.

Δημοσ.

αυτο ομως δεν ειναι κ οτι καλυτερο . σκεψου να ειχες μνημες d9 να εξαντληθουν κ να σου κοψουν πιστωτικο στην τιμη της πιο φτηνης 1066. μου εχει τυχει γι αυτο το αναφερω .

Δημοσ.

Παιδιά, λογιστικά σας αναφέρω ότι : Πίστωση γίνεται στο ποσό που αναγράφει το παραστατικό αγοράς προϊόντος (απλή απόδειξη ή τιμολόγιο).

πχ:

αγοράζω μια οθόνη 150€ και χαλάει. αν δεν υπάρχει ΟΛΟΙΔΙΟ ΠΡΟΪΌΝ, και δεν γίνεται να επισκευαστεί ή αντικατασταθεί θα πρέπει να πιστωθεί στα 150€ ασχέτως εάν τωρα κοστίζει 15€ ή 1500€.

φυσικά, σε συνεργασία με το κατάστημα μπορεί να αντικατασταθεί (μόνον και μόνον εαν το επιθυμεί ο πελάτης) και με άλλο προιόν.

Δημοσ.

παντωs υπαρχουν τα τρελα προβληματα με το εν λογω καταστημα αλλα παντα πρωτο ειναι.Πωs γινεται αυτο;εγω ουτε απο εξω δεν περναω που λενε υστερα απο προβλημα που δημιουργησαν στον αδελφο μου βεβαια

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

παιδια το θεμα δεν εχει ληξει ακομα .τωρα εχουν διαθεσημο το προιον γτ λενε οτι εχει κοπει πιστωτικο κ δεν γινεται . τι να κανω με τους καραγκιοζηδες ? εχω κουραστει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...