Προς το περιεχόμενο

acer - επεκταση εγγυησης


marina1ups

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν απο 4 μηνες αγορασα απ΄το πλαισιο laptop acer aspire 5738g, το οποιο οπως διαπιστωσα μια εβδομαδα αργοτερα, ηταν εξ'αρχης προβληματικο σε μητρικη κ πληκτρολογιο. Αφου τους ενημερωσα, φυσικα κ αρνηθηκαν να μου το αντικαταστησουν κ φυσικα κ με ειρωνευτηκαν κιολας στο καταστημα.Τελικα μου το επισκευασανε, αφου βεβαια το κρατησαν 40+ μερες.... Τους τελευταιους 2 μηνες λοιπον τσακωνομαι κ τηλεφωνικα αλλα κ μεσω e-mail, αμε αμε, με την acer, μπας κ φιλοτιμηθουν να μου δωσουν την επεκταση της εγγυησης χωρις δικη μου επιβαρυνση, (ακομα δεν μπορω να καταλαβω γιατι να πληρωσω για κακη κατασκευη της εταιριας, για ενα ελαττωματικο προιον...), αλλα τζιφος...

Κ ιδου το ερωτημα... Τζαμπα σπαω τα νευρα μου, ή καποιος αλλος σταθηκε πιο τυχερος απο εμενα κ πηρε δωρεαν την επεκταση εγγυησης ή καποιου αλλου ειδους παροχη?

Δημοσ.
Πριν απο 4 μηνες αγορασα απ΄το πλαισιο laptop acer aspire 5738g, το οποιο οπως διαπιστωσα μια εβδομαδα αργοτερα, ηταν εξ'αρχης προβληματικο σε μητρικη κ πληκτρολογιο. Αφου τους ενημερωσα, φυσικα κ αρνηθηκαν να μου το αντικαταστησουν κ φυσικα κ με ειρωνευτηκαν κιολας στο καταστημα.Τελικα μου το επισκευασανε, αφου βεβαια το κρατησαν 40+ μερες.... Τους τελευταιους 2 μηνες λοιπον τσακωνομαι κ τηλεφωνικα αλλα κ μεσω e-mail, αμε αμε, με την acer, μπας κ φιλοτιμηθουν να μου δωσουν την επεκταση της εγγυησης χωρις δικη μου επιβαρυνση, (ακομα δεν μπορω να καταλαβω γιατι να πληρωσω για κακη κατασκευη της εταιριας, για ενα ελαττωματικο προιον...), αλλα τζιφος...

Κ ιδου το ερωτημα... Τζαμπα σπαω τα νευρα μου, ή καποιος αλλος σταθηκε πιο τυχερος απο εμενα κ πηρε δωρεαν την επεκταση εγγυησης ή καποιου αλλου ειδους παροχη?

 

 

Ειναι πολυ απλα τα πραγματα και δεν σπας αδικα τα νευρα σου. Υπαρχει και καταγεγραμμενη περιπτωση η περιπετεια μου οπου ειχε αισιο τελος μετα απο 30 κατι μερες. Δεν δεχθηκα ποτε πισω επισκευασμενο απλα απαιτησα καινουργιο και 2 χρονια εγγυηση (λογω ταλαιπωριας και σχεδιαστικου ελαττωματος του λαπτοπ) γιατι ειναι παρανομο στην ευρωπαικη ενωση αλλα και στην Ελλαδα (το αστικο μας δικαιο εχει προσαρμοστει στο ευρωπαικο) να πωλειται κατι με ενα χρονο εγγυηση (δεν το κανει μονο η Acer αλλα και η Sony για το PS3, η Apple για να σε υποχρεωση να τα σκασεις για το Apple Care, η HP και πολλοι αλλοι που δεν θυμαμαι τωρα).

 

Ξεκινας με καταγγελια στον ΙΝΚΑ και στην ΓΓ καταναλωτη και λες για το οτι παρανομα δινουν μονο ενα χρονο εγγυηση. μετα στελνεις το κειμενο της καταγγελιας στην acer hellas ([email protected]) τους λες οτι ειναι παρανομο και απαραδεκτο βαση ελληνικης και ευρωπαικης νομοθεσιας και οτι εκανες καταγγελια και οτι απαιτεις 2ετη εγγυηση ειδικα μετα απο την "αριστη εξυπηρετηση" των 40 ημερων.

θα σου ζητησουν αντιγραφο αποδειξης θα το στειλεις με mail και αν ειναι απο χωρα της ΕΕ τοτε θα σου πουν οκ 2 χρονια εγγυηση.

 

Παρακατω επισυναπτω τα mail που εστειλα και μου εστειλαν απο την acer hellas. με bold οι ερωτησεις μου και με απλα italics οι απαντησεις της acer.

 

Τέλος θα ήθελα να με ενημερώσετε εάν πρόκειται να πράξετε κάτι σχετικά με την απαράδεκτη μη συμμόρφωση με την κοινοτική οδηγία και το ελληνικό αστικό δίκαιο σχετικά με την διετή εγγύηση στα προιόντα τα οποία διαθετετε στην ευρωπαική ένωση και αν γίνεται να μου παραχωρήσετε δωρεάν επέκταση εγγύησης AcerAdvantage ως ένδειξη σεβασμού στην ταλαιπωρία που μου προκαλέσατε και σε ένδειξη κατανόησης και σεβασμού της πελατειακής σχέσης.

 

Αξιότιμε Πελάτη

 

σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer, για να είμαστε σε θέση να απαντήσουμε στο αίτημα σας θα θέλαμε περισσότερες πληροφορίες όπως :

 

- αντίγραφο της αρχικής απόδειξης αγοράς του υπολογιστή

 

μόλις μας στείλετε αυτές τις πληροφορίες θα σας απαντήσουμε το συντομότερο

 

Με Εκτίμηση

Support Greece

 

 

 

Στο παρών mail επισυνάπτω σάρωση της πρωτότυπης απόδειξης αγοράς του ελαττωματικού φορητού υπολογιστή.

Τέλος υπενθυμίζω το αίτημα μου σχετικά με την απαράδεκτη μη συμμόρφωση με την κοινοτική οδηγία και το ελληνικό αστικό δίκαιο σχετικά με την διετή εγγύηση στα προιόντα τα οποία διαθετετε στην ευρωπαική ένωση και αν γίνεται να μου παραχωρήσετε δωρεάν επέκταση εγγύησης AcerAdvantage ως ένδειξη σεβασμού στην ταλαιπωρία που μου προκαλέσατε.

 

Επίσης με βάση τον τύπο του παραστατικό που μας στείλατε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο υπολογιστή σας καλύπτετε από 2 χρόνια εγγύησης, για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση είμαστε στη διάθεση σας

 

Με Εκτίμηση

Support Greece

 

Ευχομαι να εχεις παρομοια τυχη

Δημοσ.

Σε ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση σου, μου εδωσες ελπιδες! Οχι γιατι θα γλιτωσω καποια χρηματα, αλλα γιατι δεν επιτρεπω σε κανεναν να με κοροιδευει και να με εκμεταλλευεται κατ' αυτον τον τροπο. Για το γαμωτο ρε παιδι μου...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...