Προς το περιεχόμενο

Πλαισιο, παραγγελία και εξάντληση αποθεμάτων


kabouras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παραγγηλα ενα gps ndrive απο το πλαισιο, σε τρελη προσοφρα υποτιθεται, μου ηρθε μαιλ με αριθμο παραγγελιας κλπ και σε τηλεφωνο μου σημερα μου ειπαν οτι εχει εξαντληθει το προιον (εγω εχασα ομως μια μερα να περιμενω σπιτι - δε θα με ενημερωνε ποτε κανενας) και το καλυτερο ειναι να "παμε σε καποιο αλλο"

το οποιο ηταν ατακα τους απο την αρχη γιατι υπαρχει περιορισμενη ποσοτητα και καλα.

 

αποτι καταλαβα πρεπει να εχουν φτιαξει κασετουλα και να τους εχει παρει παρα πολυς κοσμος για τον ιδιο λογο, γενικα ολο αυτο το θεμα με τα ndrive μαλλον εμπορικο τρικ μου φανηκε.

 

η ερωτηση μου τωρα ειναι: απο τη στιγμη που η παραγγελια εγινε κανονικα, δε μου ηρθε ποτε κανενα μαιλ για ακυρωση μπορω να κανω κατι για να παρω το gps αυτο σε αυτη την τιμη? υπαρχει κανενα "ανωτερο τηλεφωνο" του πλαισιου περα απο το 800-11?

Δημοσ.
Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα http://www.plaisio.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Τηλεφωνάκι στο ΙΝΚΑ (νομίζω) για μη τήρηση της έγκαιρης ενημέρωσης.

Βέβαια επειδή δεν διευκρινίζεται το μέχρι πότε η ενημέρωση θεωρείται έγκαιρη, δε νομίζω ότι μπορείς να διεκδικήσεις και τίποτα. Εξάλλου, ούτε λεφτά έχασες, ούτε τίποτα, σωστά; Απλά λίγο από το χρόνο σου επειδή περίμενες.

Βασικά για πόσες μέρες μιλάμε ότι έκανες την παραγγελία και δεν σε είχαν ενημερώσει;

Δημοσ.

παραγγελια 18 του μηνα μεχρι σημερα που πηρα τηλεφωνο. το θεμα ειναι οτι τη μυριζομουν απο την αρχη τη δουλια οτι θα γινει ετσι, οταν προσπαθησα να το παραγγηλω τηλεφονικα στην αρχη, ενας υπαλληλος μου ειπε οτι υπαρχει στο συνταγμα και να παμε μαζι να το παρουμε!!!! λες και μου εκανε καμια χαρη!!!

 

το θεμα ειναι οτι μαιλ ακυρωσης ακομα δεν εχει ερθει, μπορει να περιμενω για παντα

Δημοσ.

http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GPS/GPS/PNA-Car-Navigation/NDrive-Touch-R-3-5-Greece-520300901424.htm

 

 

 

ακριβως ιδιο κειμενο, για αλλο μοντελο της ιδιας μαρκας.

 

---------- Προσθήκη στις 10:24 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 10:01 ----------

 

γνωριζει κανεις το τηλεφωνο του γραφειου καποιου υπευθυνου του πλαισιου και οχι το 80011 που το απαντανε πιτσιρικαδες?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εφιστώ την προσοχή των μελών στη χρήση προσβλητικών, παραπλανητικών ή υβριστικών τίτλων στα θέματά τους.

Ο εκνευρισμός (δικαιολογημένος ή μη) δεν σημαίνει ότι γράφουμε ό,τι θέλουμε. :mad:

Δημοσ.

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

 

- Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας

Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών εγχώριων και διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν.

Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας

 

- Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο

Ανάμεσα στα 18,000 προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις

 

- Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

 

- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στην περιοχή μελών δεν είναι σωστά ενημερωμένα

 

http://www.plaisio.gr'>http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=0312DelayOrder'>http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=0312DelayOrder

 

alsooo........

 

3. Περιορισμός ευθύνης

 

Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers δεν ευθύνεται έναντι των πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους (εκτός των περιπτώσεων της παραγράφου 9. «Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων»).

 

Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα http://www.plaisio.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα http://www.plaisio.gr παρέχει το περιεχόμενο (π.χ. πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις, κ.λ.π.), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του δικτυακού τόπου "όπως ακριβώς έχουν".

 

Σε καμία περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κ.λ.π.) από επισκέπτες του δικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

 

http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=00.PlaisioTermsOfUse

Δημοσ.

Ρε παιδιά λίγο προσοχή με τις καταγγελίες και τις "απάτες".

Δεν γίνεται με το παραμικρό να κάνουμε καταγγελία. Έχει αναρωτηθεί κανένας πόσες καταγγελίες δέχεται το ΙΝΚΑ κάθε μέρα και πόσος χρόνος πρέπει να περάσει για να επεξεργαστεί την κάθε μία. Με αυτόν τον τρόπο δεν κερδίζουμε τίποτα, αντιθέτως εμποδίζουμε κάποιον που έχει πιο σοβαρό πρόβλημα από εμάς.

 

Στο θέμα μας, απλά τους τελείωσε το stock και δεν ενημέρωσαν.

Πιθανόν να έχουν κάποια αυτοματοποιημένη διαδικασία που να ενημερώνουν μετά από 4-5 μέρες όταν δεν μπει στην αποθήκη το είδος ή να περιμένουν παραλαβή για να στείλουν.

 

Δεν χάλασε ο κόσμος, ένα gps είναι, μπορείς να το πάρεις και από αλλού ή να περιμένεις 10 μέρες να βγάλει άλλος αντίστοιχη προσφορά :)

Δημοσ.

με τη διαφορα οτι εμενα ακομα δε με εχει ενημερωσει επισημα κανενας

δε μου εχει ερθει μαιλ που να λεει οτι εχει εξαντληθει η κατι τετοιο

 

προφανως δεν προκειται για περιπτωση ανωτερας βιας η προβλημα του προμηθευτη κτλπ

και το πλαισιο δεν μας ειχε συνηθησει σε τετιες τακτικες μαρκετινγκ.

 

απλα εγω θελω να επισημανω την ΕΞ ΑΡΧΗΣ τακτικη των πωλητων να "περασουμε σε κατι αλλο"

 

δεν με ενδιαφερει το gps καθαυτο, θεμα εγωισμου ειναι. στο θεμα μας. τηλεφωνο καποιου υπευθυνου του πλαισιου υπαρχει?

Δημοσ.
με τη διαφορα οτι εμενα ακομα δε με εχει ενημερωσει επισημα κανενας

δε μου εχει ερθει μαιλ που να λεει οτι εχει εξαντληθει η κατι τετοιο

 

προφανως δεν προκειται για περιπτωση ανωτερας βιας η προβλημα του προμηθευτη κτλπ

και το πλαισιο δεν μας ειχε συνηθησει σε τετιες τακτικες μαρκετινγκ.

 

απλα εγω θελω να επισημανω την ΕΞ ΑΡΧΗΣ τακτικη των πωλητων να "περασουμε σε κατι αλλο"

 

δεν με ενδιαφερει το gps καθαυτο, θεμα εγωισμου ειναι. στο θεμα μας. τηλεφωνο καποιου υπευθυνου του πλαισιου υπαρχει?

 

λογικά είσαι κάπως βιαστικός.....18 έκανες την παραγγελία....19-20 ήθελες να σε είχαν ενημερώσει...??!?!?!?!?!?!

βιαστικός βιαστικός......μπορεί ο υπάλληλος χθές να είχε το ρεπό του....

Δημοσ.

εναν υπαλληλο εχουνε ε? τον κακομοιρο ειχε ρεπο ναι κατανοητο. αυτα τα πραγματα φιλε μου γινονται αυτοματα απο το συστημα δε μπορει αν εχουνε για παραδειγμα 5 προιοντα στοκ να δεχονται παραγγελιες για 500.

απο τη στιγμη που εκανα την παραγγελια 18 και επρεπε σημερα ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ να μου εχει ερθει το προιον, θα επρεπε σημερα ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ να με ενημερωσουν οτι εχει εξαντληθει.

 

με αυτη τη λογικη και εγω μπορω να κανω 500 παραγγελιες μεσω αντικαταβολης και τελικα να αγορασω τις 5. μπορει να πεισω και ενα ολοκληρο φορουμ να κανει το ιδιο και να καταρευσει ολο το εσοπ του πλαισιου. μπορει πολλα, αλλα δε μπορεις να κανεις μπιζνες ετσι.

 

τελοσπαντον δεν ασχολουμαι αλλο με το θεμα, υποθετω κιολας οτι ενα ποσοστο του φορουμ εργαζεται κιολας για το πλαισιο, η τουλαχιστον το πλαισιο παρακολουθει τα φορουμ που ασχολουνται με τεχνολογια

Δημοσ.

Σε ενημέρωσαν τηλεφωνικώς ότι εξαντλήθηκε, τι περιμένεις, να σου στείλουν συστημένη επιστολή με αυτοκρατορική σφραγίδα??

 

Σου λένε κιόλας ότι τους είχε μείνει ένα κομάτι που ήταν σε μαγαζί..

Γιατί δεν πήγες να το πάρεις από κει??

Σπίτι δεν καθόσουνα έτσι κι αλλιώς και περίμενες ?

 

Ότι είναι στα μαγαζιά ως γνωστόν δεν κρατιέται για παραγγελία online, εκτός αν είναι είδος που δεν φεύγει και αξίζει η μετακίνηση του.

 

Καταλαβαίνω το σπάσιμο γιατί προφανώς είχες καυ.....σει με το συγκεκριμένο gadget και το περίμενες πως και πως,

αλλά από εκεί μέχρι να το χαρακτηρίζεις απάτη είναι χιλιόμετρα η απόσταση.

 

Χαλάρωσε λίγο.

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω με AFANIS, platongr και kryfos αν και καταλαβαίνω το λόγο που είσαι εκνευρισμένος δεν υπάρχει λόγος να προχωρήσεις σε καταγγελία στο INKA, καλύτερα να ασχολούνται με πιο σοβαρά πράγματα για να μπορούν και να προλαβαίνουν να τα λύνουν κιόλας.

 

Επίσης, για όνομα ρε AFANIS κι εσυ, λες να πάρει το Διοικητικό Συμβούλιο του Πλαισίου για τέτοιο πρόβλημα :P?

Δημοσ.

Kabouras, εχεις απολυτο δικιο. Ασε τους μετοχους εδω να λενε οτι θελουν. Αφου εγινε η παραγγελεια πρεπει να τσακιστουν να το βρουν στη τιμη που εγινε. Δε λεω οτι αυτο που κανουν ειναι παρανομο, αλλα ειναι ανηθικο. Φυσικα δεν εχει καμια απολυτως σημασια...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...