Προς το περιεχόμενο

Παραεισαγωγές....


ntountou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι σε αναζήτηση νέου laptop το τελευταιο διάστημα και διαβάζοντας διάφορες απαντήσεις σε σχετικά θέματα στο insomnia βλέπω πολλούς που κάνουν λόγο για παραεισαγωγές... και κάπου εκεί έρχονται οι απορίες μου:

 

1. πως μπορώ να καταλάβω πότε πρόκειται για παραεισαγωγή;

2. έχουν χειρότερη ποιότητα κατασκευής οι παραεισαγωγές ή είναι το ίδιο προϊόν;

3. καλύπτονται από την εγγύηση των ελληνικών αντιπροσωπειών;

4. φίρμες που έχουμε συνήθως παραεισαγωγές (sony, hp, fujitsu κτλ);

5. shops/e-shops που προωθούν συνήθως παραεισαγωγές;

 

Τελικά, ο τελικός καταναλωτής πρέπει να ανησυχεί αν το προϊόν που αγοράζει είναι παραεισαγωγή ή δεν έχει καμμία σημασία;

Αν έχει σημασία και ανακαλύψει μετά την αγορά ότι πρόκειται για παραεισαγωγή τι μπορεί να κάνει για να καλύψει τον εαυτό του;

Και τι πρέπει να κάνει γενικότερα σαν καταναλωτής για να μην την πατήσουν και άλλοι;

 

.thanx.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα ρωτας το καταστημα αν το προιον εχει εγγυηση ελληνικη αντιπροσωπειας

 

και φυσικα αφου ανοιξεις την συσκευασια θα πρεπει να βρεις μανιουαλ στα ελληνικα και καποιο εντυπο της ελληνικης αντιπροσωπειας για την εγγυηση κλπ

 

πολλες φορες επισης αντι της εγγυησης ελληνικης αντιπροσωπειας σου λενε η αναγραφουν πχ στο site 3 χρονια εγγυηση πλαισιου οποτε και πονηρευεσαι και ρωτας

 

τωρα για το ιδιο το προιον,πολλες φορες αναλογως την αγορα (ευρωπαικη ενωση,ασια κλπ) αλλαζουν και τα specs

 

στην πραξη το μονο προβλημα που μπορει να συναντησεις με προιον παραεισαγωγης ειναι ισως η αρνηση της ελληνικης αντιπροσωπειας να του παρασχει service η να στο αντικαταστησει σε περιπτωση μη επιδιορθωσιμης βλαβης

 

προσωπικα δεν θα αγοραζα τπτ χωρις εγγυηση ελληνικης αντιπροσωπειας γιατι στην καλυτερη περιπτωση αν σου συμβει καμια στραβη θα τρεχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι σε αναζήτηση νέου laptop το τελευταιο διάστημα και διαβάζοντας διάφορες απαντήσεις σε σχετικά θέματα στο insomnia βλέπω πολλούς που κάνουν λόγο για παραεισαγωγές... και κάπου εκεί έρχονται οι απορίες μου:

 

1. πως μπορώ να καταλάβω πότε πρόκειται για παραεισαγωγή;

2. έχουν χειρότερη ποιότητα κατασκευής οι παραεισαγωγές ή είναι το ίδιο προϊόν;

3. καλύπτονται από την εγγύηση των ελληνικών αντιπροσωπειών;

4. φίρμες που έχουμε συνήθως παραεισαγωγές (sony, hp, fujitsu κτλ);

5. shops/e-shops που προωθούν συνήθως παραεισαγωγές;

 

Τελικά, ο τελικός καταναλωτής πρέπει να ανησυχεί αν το προϊόν που αγοράζει είναι παραεισαγωγή ή δεν έχει καμμία σημασία;

Αν έχει σημασία και ανακαλύψει μετά την αγορά ότι πρόκειται για παραεισαγωγή τι μπορεί να κάνει για να καλύψει τον εαυτό του;

Και τι πρέπει να κάνει γενικότερα σαν καταναλωτής για να μην την πατήσουν και άλλοι;

 

.thanx.

 

1. συνηθως απο την χαμηλοτερη τιμη σε σχεση με τα μεγαλα μαγαζια (καρτελ αντιπροσωπειων - καταστηματων) και απο την γλωσσα λειτουργικου που αναφερει στην περιγραφη το site. γιατι συνηθως ερχονται

2. συνηθως το ιδιο ειναι

3. συνηθως οχι γιατι ειναι παραεισαγωγη απο αμερικη και ασια οπου εχει νοημα η παραεισαγωγη λογω χαμηλοτερης τιμης σε σχεση με την ευρωπη που ολα πανω κατω κοστιζουν το ιδιο.

4. ολες

5. πολλα ειδικα οσα εχουν πολυ καλες τιμες σε πραγματα που σχεδον ολα τα αλλα μαγαζια εχουν σε στανταρ τιμη.

 

αν δεν παθει κατι το μηχανημα και σε εχουν ενημερωσει οτι ειναι παραεισαγωγη και δικη σου συνειδητη επιλογη για να γλιτωσεις λεφτα τοτε δεν υπαρχει λογος ανησυχιας.

αν το καταλαβεις μετα οτι σου πουλησαν παραεισαγωγης για ελληνικο το οποιο δεν σε καλυπτει η εγγυηση τοτε προχωρας σε καταγγελια προς το καταστημα αν δεν σε καλυψει καθως απο κει και περα ειναι δικο του θεμα η εγγυηση η αντικατασταση συμφωνα με τον νομο. γι αυτο εβγαλε το eshop την γνωστη παπατζα με τα 2 χρονια εγγυηση. γιατι μετα απο ενα καρο καταγγελιες για να εναρμονιστει με την νομοθεσια επρεπε να δινει 2ετη εγγυηση σε οτι εισηγαγε στην ελλαδα (vaio toshiba κυριως) συν και το εμπορικο τρικ με την αμεση αντικατασταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζει να είναι ποιοτικά χειρότερες οι παραεισαγωγές. Εγώ που πήρα παραεισαγωγή από η-σοπ ενα τοσίμπα μου έβγαλε προβλήματα. Και εγγύηση μόνο τον πρώτο χρόνο σε καλύπτει στην Ελλάδα και τρέμω μην πάθει τίποτα και τρέχω γιατί ο χρόνος πέρασε. Και μέσα σε αυτό τον χρόνο που πέρασε το έχω στείλει 2 φορές για σέρβις. Δεν λέω ήταν υπερπροσιτή η τιμή του για τα χαρακτηριτικά του αλλά δεν θα ξαναέπαιρνα παραεισαγωγή με την καμία....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

είναι παράνομο να αρνηθεί ελληνική αντιπροσωπία να σου κάνει service στο προϊόν ακόμα και αν είναι από "παραεισαγωγή"...

 

η "παραεισαγωγή" δεν είναι παράνομη, άρα σαν όρος δεν υφίσταται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μονο αν ειναι εισαγωγη εντος ευρωπαικης ενωσης ειναι παρανομο ή αν δηλωνει ο κατασκευαστης οτι παρεχει διεθνη εγγυηση.

 

ο νομος αναφερεται στον πωλητη για υποχρεωτικη 2ετη εγγυηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι παράνομο να αρνηθεί ελληνική αντιπροσωπία να σου κάνει service στο προϊόν ακόμα και αν είναι από "παραεισαγωγή"...

 

η "παραεισαγωγή" δεν είναι παράνομη, άρα σαν όρος δεν υφίσταται...

 

 

Δυστυχώς για εμάς τους τελικούς καταναλωτές σαν όρος υφίσταται,

και όχι μόνο στον χώρο των ηλεκτρονικών συσκευών.

 

Η εγγύηση όποιων προϊόντων ανά χώρα/ήπειρο ισχύει εφόσον προμηθεύονται από το επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων. Η εκάστοτε αντιπροσωπεία έχει δικαίωμα να αρνηθεί τελείως ή εν μέρη την εγγύηση εφόσον το προϊόν δεν προέρχεται από την ίδια. Για αυτό και βλέπετε όλο αυτό το μπάχαλο με τις εγγυήσεις και το after sales στην ελληνική αγορά.

 

 

Για να σας βάλω λίγο μέσα στα πράγματα:

 

Οι τελικές τιμές όποιου προϊόντος (ανεξαρτήτου κλάδου) διαμορφώνονται ανάλογα με την ποσότητα πώλησης, ισοτιμία νομίσματος, νομοθεσία εγγύησης εκάστοτε χώρας, νομοθεσία ασφαλείας, κοκ νομοθεσία, extra εγγύησης/after sales κατασκευαστή, φυσική απόσταση από αποθήκες/εργοστάσια και φυσικά από τον ανταγωνισμό ανά τοποθεσία.

 

Έστω ότι ο χ κατασκευαστής συναρμολογεί ένα laptop στην μακρινή ( από εμάς ) Κίνα, όπου ο νόμος ορίζει π.χ. 1 χρόνο εγγύηση. Βάση του ανταγωνισμού στην περιοχή, του failure rate (5% π.χ.) και της απόστασης από τις κεντρικές του αποθήκες κρίνει ότι τον συμφέρει να το πουλήσει χοντρική π.χ. 400 ευρώ. Για να τα στείλει στην Ελλάδα π.χ. όπου η νομοθεσία ορίζει 2 χρόνια εγγύηση (και failure rate 10% ας πούμε), κρίνει ότι τον συμφέρει να τα πουλήσει 550Ε + μεταφορικά/τελωνεία.

 

Έρχεται μια Ε.Π.Ε. "τοπικός ήρωας" στην χώρα κατασκευής αγοράζει 100 κομμάτια από την αντιπροσωπεία και τα στέλνει με 450Ε + μεταφορικά + δασμούς τελωνείων σε αλυσίδα στην Ελλάδα π.χ. with no questions asked, no nothing σε περίπτωση που γίνει κάτι, ή 500Ε + τα υπόλοιπα με εγγύηση για 1 χρόνο.

Η ελληνική αντιπροσωπεία εδώ επίσης, θα πρέπει να εξελληνίσει την όποια συσκευή βάση νομοθεσίας του κράτους (οδηγίες, menu, firmware, συμβατή τροφοδοσία, συμβατές εισόδους, εξόδους) ή να πληρώσει την κατασκευάστρια εταιρεία να το πράξει για αυτήν. Και οι 2 περιπτώσεις ανεβάζουν το κόστος.

Αυτά ισχύουν περιπληπτικά στην παγκόσμια πλέον αγορά του HW πάσης φύσεως.

 

 

Το αποτέλεσμα λοιπόν, είναι μια αντιπροσωπεία εντός της Ελλάδας να αγοράζει το χ laptop την δεδομένη στιγμή 600Ε ( για παράδειγμα ) από τον επίσημο κατασκευαστή συναρμολογητή με τα πλήρη συνοδευτικά, ελληνικά manual, 2 χρόνια εγγύηση -όπως ορίζεται από την ελληνική νομοθεσία- και να το πουλάει με κέρδος 3%-10% π.χ.

Σε περίπτωση που χαλάσει εντός εγγύησης ακουλουθεί κανονικά τον δρόμο της αντιπροσωπείας. (ανάλογα με την φήμη της εκάστοτε αντιπροσωπείας στο after sales ;) )

 

Έρχεται τώρα και η ψ αλυσίδα που έχει αγοράσει παραεισαγωγή 550Ε ας πούμε και για να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα καταστήματα πουλάει λιγότερο λιανική από όσο αγοράζει το κατάστημα χοντρική! Σε περίπτωση που χαλάσει κάτι εδώ εντός εγγύησης θα χρειαστεί να το πάτε από εκεί που το αγοράσατε. Ανάλογα με το τί θα ακούσετε καταλαβαίνετε τη μορφή της συμφωνίας που έχουν κάνει. ;)

Αν τώρα το πάτε στην επίσημη αντιπροσωπεία - ακόμα και εντός εγγύησης - η αντιπροσωπεία θα χρειαστεί να απασχολήσει προσωπικό, να πληρώσει μεταφορικά από/προς την κοντινότερη κεντρική αποθήκη για ανταλλακτικά ή ολόκληρο το προϊόν, και όλα αυτά για κάτι που ή ίδια δεν έχει πουλήσει, δεν έχει βγάλει κέρδος από αυτό.

Σε αυτή την περίπτωση έχει δικαίωμα να αρνηθεί πλήρως ή εν μέρη την εγγύηση και να σας κατευθύνει εκεί που το αγοράσατε. Για το συγκεκριμένο υπάρχουν και δεδικασμένα πλέον σε ευρωπαϊκό δικαστήριο όπου δικαιώθηκαν οι κατασκευαστές.

 

Επίσης, "ιδιωτικές" συμφωνίες κάνουν και οι αλυσίδες και οι αντιπροσωπείες κάθε είδους απευθείας με τις κατασκευάστριες εταιρείες, για να ρίξουν το κόστος, οπότε δεν είναι πανάκειο ένα προϊόν να είναι αντιπροσωπείας.

 

Εν κατακλείδι,

το βάρος της εγγύησης πέφτει στον τελικό πωλητή προς τον καταναλωτή.

Οφείλει να τιμήσει την εγγύηση του όποιου προϊόντος μεταπουλάει όπως ορίζεται αυτή από την νομοθεσία του κράτους που εδρεύει, ανεξάρτητα από που το προμηθεύτηκε.

Ο καταναλωτής οφείλει να ρωτήσει στο κατάστημα τους όρους της εγγύησης και του after sales που διέπουν το προϊόν που αγοράζει.

 

Επίσης, ο καταναλωτής οφείλει να ενημερώνεται για τα δρώμενα της αγοράς ( να διαβάζει insonnia γαρ ) ώστε να αποφεύγει τις κακοτοπιές.

 

 

Τώρα ξέρετε...

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εγγύηση όποιων προϊόντων ανά χώρα/ήπειρο ισχύει εφόσον προμηθεύονται από το επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων. Η εκάστοτε αντιπροσωπεία έχει δικαίωμα να αρνηθεί τελείως ή εν μέρη την εγγύηση εφόσον το προϊόν δεν προέρχεται από την ίδια. Για αυτό και βλέπετε όλο αυτό το μπάχαλο με τις εγγυήσεις και το after sales στην ελληνική αγορά.

 

Να πω κι εγώ ένα σενάριο λοιπόν που δε το βρίσκω καθόλου παράξενο να συμβεί...

 

Βρίσκω ένα laptop που μ'αρέσει σε ένα shop/e-shop, σε πολύ καλή τιμή, π.χ. ένα Sony λόγο και του καλού after sales service κτλ. Αλλά για να είμαι και λίγο καλυμμένος παίρνω τηλέφωνο στη Sony και ρωτάω αν προμηθεύουν με προιόντα τους το συγκεκριμένο e-shop και ίσως μάλιστα να ρωτήσω αν έχουν προμηθεύσει και το συγκεκριμένο laptop που αρέσει εμένα.

Πρώτα απ'ολα,

ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ??

ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙ?? (που ουσιαστικά προφυλάσσει και την δική της έξωθεν καλή μαρτυρία)

 

Προσωπικά θεωρώ απίθανο να μου απαντήσουν...

 

Έστω ότι μου απαντούν (για το σενάριο..) και μάλιστα μου λένε ότι το συγκεκριμένο e-shop είναι πελάτης τους και μάλιστα τους έχουν προμηθεύσει με το συγκεκριμένο laptop που μ'αρέσει.

Ακόμα και αυτή η απάντηση όμως από μόνη της δε λεει τίποτα διότι απλά μπορεί το συγκεκριμένο shop/e-shop να έχει αρχικά προμηθευτεί 10 κομμάτια από την επίσημη αντιπροσωπεία και στα καπάκια να έχει παραγγείλει και 100 απο παραεισαγωγή γιατί βρήκε καλή προσφορά από κίνα/γουαδελούπη/γουαδαλαχαρα/whatever....

Άρα, το τι θα πάρω τελικά στα χέρια μου είναι θέμα τύχης...

 

Το θεωρείται απίθανο το σενάριο?? Εγώ καθόλου...

Και τότε αν σου χρειαστεί η αντιπροσωπεία, της οποίας προιον επέλεξες για το καλό after sales service, και σου κάνουν νάζια, εσύ τι κάνεις??

Το στέλνεις εκεί που το πήρες, για να το στείλουν πίσω στη "γουαδελούπη" και τελικα να το πάρεις πίσω μετά από κανένα δίμηνο??

Πόσο μ@λ@κ@ς πρέπει να νιώθεις στο τέλος??

 

Μήπως να ζηταώ και product-code όταν παραγγέλνω κάτι και να το διασταυρώνω με την επίσημη αντιπροσωπεία??

 

Θέλω να πω τελικα, δεν είναι δυνατόν να τους δίνω τα λεφτά μου και στο φινάλε να είμαι και ο εκτεθειμένος...

Ο καταναλωτής θα δώσει λύση σε αυτό το πρόβλημα??

 

:mad::mad::mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Αν μιλάμε για notebook τότε υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ κατασκευαστές που δίνουν πακέτα επέκτασης της εγγύησης.

 

Το προηγούμενο laptop που είχα (Lenovo T61p) το είχα αγοράσει από το ebay και ας ήταν κόστους΄άνω των 2.000 ευρώ.

Κατά τη δήλωση του προϊόντος στη Lenovo μπορούσες να προσθέσεις επέκταση της εγγύησης από ένα στα τρία χρόνια και ήταν και παγκόσμια. Περιττό να πω ότι το αγόρασα ένα χιλιάρικο κάτω από τις ελληνικές τιμές και όταν μου έτυχε κάτι στα 2+ χρόνια με εξυπηρέτησαν κανονικότατα.

 

Τον περασμένο Νοέμβριο πήρα ένα macbook pro από την Αμερική αυτοπροσώπως. Τα mac έρχονται με ένα χρόνο παγκόσμια εγγύηση. Εγώ πήρα και την επέκταση της εγγύησης από ένα στα 3 χρόνια η οποία θα με καλύπτει στην Ελλάδα ενώ σαν προϊόν δεν πωλείται στην ελληνική αγορά.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είναι ευθύνη του καταναλωτή να ψάχνει και να ενημερώνεται για το τι αγοράζει και που δίνει τα λεφτά του.

 

Για παράδειγμα ένα Samsung Galaxy S3 κοστίζει 670 στα περισσότερα ελληνικά μαγαζιά. Από μικρομάγαζα που κάνουν παραεισαγωγές μπορείς να βρεις εισαγωγή από Βουλγαρία 150 ευρώ φθηνότερα.

 

Έλα όμως που η Βουλγαρία είναι πλέον ΕΕ και η συσκευή έχει τα ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ δικαιώματα και εγγύηση εντός της ΕΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλάβω και εγώ βρε παιδιά.Σκέφτομαι να αγοράσω το Toshiba Qosmio X875.Στην Ελλάδα απο την ελληνική Toshiba θα έρθει κάπου μεταξύ Οκτώβριο-Νοέμβριο.Το συγκεκριμένο κατάστημα έχει την αγγλική έκδοση και αναφέρει απλά:Standard Limited Warranty* 1-Yr Parts and Labor,1-Year Battery.Άν αγοράσω και αυτό,δέ θα είμαι καλυμμένος για τρία χρόνια και απο την ελληνική αντιπροσωπεία;

Όταν λένε Toshiba 3 years International Warranty for Laptops τι ακριβώς σημαίνει;

Ευχαριστώ για όποια βοήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...