Προς το περιεχόμενο

Iparxei Theos


Omiloparmenos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εκεί ακριβώς θέλω να καταλήξω. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν καταλάβαιναν τη διδασκαλία του Ιησού και τον θεοποιήσανε. Και όχι μόνο αυτό αλλά με σφαγές, λεηλασίες και καταστροφές καταφέρανε και περάσανε αυτή τη θρησκεία και σε εμάς (Έλληνες). Μην ξεχνάς ότι αυτά που δίδασκε ο Ιησούς τα δίδασκε και ο Σωκράτης (και μετά και ο μαθητής του Πλάτωνας) εκατοντάδες χρόνια πριν. Βλέπεις λοιπόν ότι ήδη η διδασκαλιά της αγάπης, αλλελεγγύης και βοήθειας δεν ήτανε κάτι το άγνωστο αλλά προυπήρχε από αιώνες.

  • Απαντ. 261
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Mono kai mono na 8eteis to erotima, se apomakrinei kai aftomata "skotonei" to "8eo"!<P>O "8eos" einai mia dinami pou exei a3ia kai epireazei ti zwi sou mono an eise sintonismenos/nh mazi "tou".<P>Apo ti stigmi pou xrisimopoioume to logo (logiki) gia na katanoisoume to "8eo", e3orismou "ton" diaxorizoume, "ton" katatasoume.<P>O "8eos" einai kati pou vionete, pou sinporevete mesa mas. Einai ta enstikta mas. Ta zwa kai alla stixia tis Fisis, einai ena mazi "tou". Emeis 3ekopsame apo ti stigmi pou fagame to milo apo to dendro tis Gnosis!<BR>Diladi apo ti stigmi pou apoktisame logo, logiki, erotimata... amfisvitisi, poniria.<P>O "8eos" xaistike ean eise mazi "tou" h xoria.<BR>O an8ropos epele3e to monaxiko dromo tou dinasti, tou kataktiti tis Fisis, tis Gis tou.<BR>Den mporeis na fereis to "8eo" piso se esena oute me korania, evagelia, mesies, 8isies, ikonolatries.<P>Mono esi mporeis na epile3eis mia ka8arsi kai enarmonisi tis psixis sou me to sinolo tou simpantos pou grammatika apokaloume "8eo".<P>-------------------------------------------------<BR>Wx! egw ta eipa ola afta? LOL

Δημοσ.

Μπαντι: <BR> 1) Το επιχείρημα ότι δεν μπορούμε να αποδείξουμε ότι *δεν* υπάρχει θεός δεν είναι καθόλου χαζό και ανάξιο λόγου. Αυτό που λες είναι μία εύκολη δικαιολογία των άθεων να αποδείξουνε ότι δεν υπάρχει θεός. Μπορώ κάλλιστα να αναστρέψω το ερώτημα σου και να πω ότι υπάρχει θεός μέχρι αποδείξεως του εναντίων. <BR> 2) Γιατί είναι η φύση υπερβολικά τυχαία; Για εξήγησε λίγο. Δεν πιστεύω ότι το τέλειο μπορεί να γίνει τυχαία.<BR> 3) Πριν φτάσεις στο συμπέρασμα ότι οι θεοί δεν υπάρχουνε 100% μπορείς να μου πεις πως έφτασες στο συμπέρασμα; Δευτέρα μου ήρθε Τρίτη το είπα δεν είναι επιχείρημα. 4) Η Αθηνά για τη σοφία και ο Έρωτας για την αγάπη δεν είναι καθόλου άχρηστα στην καθημερινή ζωή. Αν μόνο όλοι μας ενεργούσαμε με σοφία και αγάπη τώρα δε θα είχαμε τους Αμερικάνους στο Αφγανιστάν (και όλα όσα δεινά συμβαίνουνε σήμερα).<BR> wwwτάσος: Τι σημαίνει αυτό που είπες; Για εξήγσηε λίγο γιατί δεν το καταλαβαίνω.<P> Ομιλοπαρμένε: Αυτά που διαβάζεις γαι την ένοια του θεού είναι σε Ελληνικό λεξικό πιστεύω. Αν διαβάσεις σε ξένα θα δεις ότι ποτέ δε μιλάνε για το θεό ως <<δημιουργό του κόσμου και κυρίαρχότου>>. Και γιατί παίρνεις τη Βίβλο ως βιβλίο που να αναφέρεται σε αυτό το <<ον>> (αν είναι ον); Γιατί δεν παίρνεις το Κοράνι ή τα ιερά βιβλία των Βουδιστών. Θα δεις εκεί ότι οι απόψεις διίσταντε. Βλέπεςι λοιπόν ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνοντε.

Δημοσ.

o theos kata tin apopsi mou panta einai ena anthropino <<dimiourgima>> pou tin dimiourgeia tou tin epivalloun i xroniki periodo stin opoia zoume kai oi genikes gnoseis tou anthropou.Stin arxaiotita eixame to dodekatheo.oi arxaioi ellines mi mporontas na eksigisoun ti dimiourgei tin kimatodi thallasa i tis astrapes ston ourano katefeugan sta theia.ston poseidona ston dia ktlp ktlp.i ekseliksi tis epistimis omos stous aiones pou akolouthisan dieurinai to "optiko" pedio tou anthropou.ton ekane pio orthologisth kai me tin sindromi panta ton epistimonikon gnoseon katalave oti i vroxi den einai i orgi twn thewn alla apla ena fisiko fainomeno.etsi loipon simera i iparksi tou theou kai genika oli i theoria tou xristianismou vasizetai apokleistika kai mono stin adinamia tis epistimis na eksigisei auto to thaumasto fainomeno tis dimiourgias emvias ilis apo avia sistatika.ftanei loipon mia peraitero anaptiksi tis epistimis etsi oste na gkremistei to oikodomima tou xristianismou.einai loipon ta anapantita erotimata pou thetei i idios o anthropos ta opoia apoteloun afetiria gia tin dimiourgeia thriskiwn pou vasizontai sta theia gia na eksigisoun ta pros to paron aneksigita.<P>Sorry an sas kourasa.

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Γηριόνης:<BR>[QB]Μπαντι: <BR> 1) Το επιχείρημα ότι δεν μπορούμε να αποδείξουμε ότι *δεν* υπάρχει θεός δεν είναι καθόλου χαζό και ανάξιο λόγου. Αυτό που λες είναι μία εύκολη δικαιολογία των άθεων να αποδείξουνε ότι δεν υπάρχει θεός. <BR><HR></BLOCKQUOTE><P>Πρώτον, οι άθεοι δεν είναι οι κακοί αυτού του κόσμου.Δεύτερον, αν κατάλαβα καλά, θες να μου πείς, οτι για κάθε φυσική απόδειξη, υπάρχει πάντα μια αναγωγή που την αναιρει. Αν για παράδειγμα μου πείς, "Εδώ δίπλα μας υπάρχει ένας αόρατος σκύλος", τότε εγώ θα πρέπει να το πιστεψω και να απομακρυνθώ για να μην με δαγκώσει. ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ δεν είναι αρκετο? Βέβαια, εδώ υπάρχει το αντεπιχείρημα οτι εγώ ο μικρός και τιποτένιος άνθρωπος θέλω να δω τον θεο? Εδώ θα απαντήσω με ένα ερώτημα: "Τι θα κέρδιζαν τα μυρμήγκια, αν τους μαθαίναμε να λατρεύουν τον άνθρωπο?". Για μένα λοιπόν, ισχύει το θεώρημα της ελάχιστης προσπάθειας (το αγαπημένο της φύσης άλλωστε) "Ποιός έφτιαξε τον κόσμο? Ο θεός. Και ποιός έφτιαξε τον θεό? Δεν ξέρουμε." Μια αναγωγή παραπάνω, και μεγαλύτερη προσπάθεια. Η απορία θα μπορούσε να απλοποιηθεί "Ποιός έφτιαξε τον κόσμο? Δεν ξερουμε". <P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>Μπορώ κάλλιστα να αναστρέψω το ερώτημα σου και να πω ότι υπάρχει θεός μέχρι αποδείξεως του εναντίων. <BR><HR></BLOCKQUOTE><P>Όπως και για ιπτάμενα γαιδούρια, κίτρινες αλογόμυγες που ακούνε trance, μπιζέλια πάνω σε R1, και πάει λέγοντας. Μέχρι σήμερα,ότι καλό και κακό έχει καταφέρει ο άνθρωπος το οφείλει στις αισθήσεις του και την εξυπνάδα του. Γιατι να τα εγκαταλείπουμε αυτά (η καλύτερα να τους γυρνάμε την πλάτη) όταν καταλαβαίνουμε οτι έχουμε και άλλα να μάθουμε. <BR> <BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR> 2) Γιατί είναι η φύση υπερβολικά τυχαία; Για εξήγησε λίγο. Δεν πιστεύω ότι το τέλειο μπορεί να γίνει τυχαία.<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>Πρώτον η φύση δεν είναι τέλεια. Η ομορφιά της παπαρούνας δεν είναι το μοναδικό πράγμα που εκφράζει την φύση. Φύση είναι και η ευλογιά, και η ιλαρά (ο λοιμός που τους έστελνε ο θεός για τους αρχαίους Ελληνες), όπως και ο καρκίνος. Η φύση δεν είναι καθόλου τέλεια και φύση δεν είνα μόνο η γή. Υπάρχουν δισεκατομμύρια γαλαξίες και πλανήτες. Στους πιό κοντινούς για τους οποίους έχουμε γνώση οι συνθήκες είναι δύσκολες ακόμα και για τα βακτηρίδια. Δεν μπορώ να χωνέψω γιατι ο θεός που ήθελε να δημιουργήσει τους ανθρώπους, διάλεξε να βάλει και άλλους δισεκκατομύρια γαλαξίες, αστερισμούς κτλ (και σε παρακαλώ μην μου πεις για την Γέα και τα παιδιά του Κρόνου). Το οτι στην γή επικρατούν συνθήκες κατάλληλες για να σχηματιστούν οργανικές ενώσεις του άνθρακα (και στο ίδιο σύμπαν, αν κάπου υπάρχει ζωή θα είναι πάλι απο οργανικές ενώσεις του άνθρακα, γι'αυτο μην μου πείτε οτι εκεί θα αναπνέουν κυάνιο, θα τρώνε θείο, και θα είναι φτιαγμένοι απο πυρίτιο), ενώ σε άλλους 19000000 δεν επικρατούν είναι πραγματικά τυχαίο. Μπορείτε να φανταστείτε μια πόλη, με 15.000.000 πολυκατοικίες απο τις οποίες μόνο μιά θα είναι κατοικίσιμη? Ποιός σοφός νους το έκανε αυτό? Αν διαβάσεις λίγο για την συμπεριφορά του σύμπαντος που είναι εντελώς χαοτική, θα καταλάβεις οτι είμαστε πολύ κωλόφαρδοι. smile.gif" border="0<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR> 3) Πριν φτάσεις στο συμπέρασμα ότι οι θεοί δεν υπάρχουνε 100% μπορείς να μου πεις πως έφτασες στο συμπέρασμα; Δευτέρα μου ήρθε Τρίτη το είπα δεν είναι επιχείρημα.<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>Είναι απλό. Δεν υπάρχει καμία απτή ένδειξη οτι ο θεός υπάρχει, αλλά επίσης και καμία οτι δεν υπάρχει. Υπάρχουν 1201298309834 αποδείξεις οτι η θρησκείες είναι δημιουργήματα των ανθρώπων, και όχι θεόσταλτη κοσμοθεωρία. Δεν καταλαβαίνω λοιπον, αν ο θεός είναι μια "ενέργεια" όπως λές και εσύ γιατι πρέπει να ασχοληθώ μαζί του. Για μένα ο Θεός, είναι το ακατάληπτο (π.χ η ισχυρή πυρηνική δύναμη) που δεν έχει όμως ιστορία και κοσμοθεωρία.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR> 4) Η Αθηνά για τη σοφία και ο Έρωτας για την αγάπη δεν είναι καθόλου άχρηστα στην καθημερινή ζωή. Αν μόνο όλοι μας ενεργούσαμε με σοφία και αγάπη τώρα δε θα είχαμε τους Αμερικάνους στο Αφγανιστάν (και όλα όσα δεινά συμβαίνουνε σήμερα).<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>Ναι αλλά δεν χρειαζόμαστε την Αθηνά και τον Έρωτα για να μας το πεί. Η φύση εμπεριέχει απο μόνη της την αυτοσυντήρηση. Να σου θυμίσω, οτι ο πόλεμος αυτός ξεκινάει απο θρησκευτικές διαμάχες. ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ λέει στο BIN LADEN, να σκωτώσει αθώους, και η θρησκεία των εβραίων, τους βάζει να σκοτώνουν αθώους.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR> wwwτάσος: Τι σημαίνει αυτό που είπες; Για εξήγσηε λίγο γιατί δεν το καταλαβαίνω.<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>Είναι απο τον Νόμο του Murphy, και υπόθετω οτι σημαίνει την μη αναγκαιότητα ύπαρξης θρησκείας.<p>[ 19-10-2001: Message edited by: bandito ]

Δημοσ.

apories:/<BR>1) kai mono diavazontas ta posts blepw oti o kathenas orizei diafoterika to an yparxei theos (anamenomeno apo tin arxi), kai kata synepeia o kathenas apantaei an pistevei oti "yparxei o dikos tou theos". An esy pisteveis oti yparxei o theos (alla theos einai h fisi) kai egw pistevw oti den yparxei theos (p.x. o orthodoxos xristianikos theos) tote stin praxi den "diafwnoume"... Oraia afta pou leei o girionis oraia afta pou leei o bandit, alla milane gia ton idio theo frown.gif" border="0? <BR>2) apantiseis tou styl: yparxei 100% theos, h den yparxei 100% theos, nomizw oti apo tin arxi isodynamoun me to "pistevw oti einai etsi KAI den mborw na to apodeixw alla KAI oti kai na mou peite egw kai pali den tha to dextw afou an to dexomouna tha eprepe na exw amfibolies, kai ara den htan 100% h sigouria mou"... diladi dilwnoun idia prokatalipsi panw sto thema, osws akribws tha htan an elega oti eimai 100% sigouros oti mia mavri gata synepagetai atyxia.. <BR>3) Pistevw oti den yparxei theos *afti ti stigmi* opws to parousiazoun ta biblia. Me alla logia, pistevw oti *afti ti stigmi" den yparxei theos me taftoxrona dynami, *noimosini* (opws tin ennooume gia ton anthropo) kai *endiaferon* gia to anthropino eidos(opws ennooume endiaferon metaxi anthropwn) h yparxei kai koimatai. Afto mborw na to apodeixw se kapoion pou diafwnei. Otidipote allo einai kathara filosofikou xaraktira.<BR>4) an egw orizw ton theo diaforetika, tote pleon mborw na eimai 100% sigouros oti o theos yparxei ws pros emena. An orisw ton theo ws ta dentra pou yparxoun giro mou, tote yparxoun 100% gia emena. Twra an pw oti "theos Einai h dinami tis Fisis, h dinami kai armonia twn stixiwn tis Gis" afto einai entelws ypokeimeniko, mias kai o opoiosdipote mborei na diafwnisei sto oti: "h fisi exei dinami, h h fisi exei armonia". An ESY blepeis oti h fisi exei dinami, tote h fisi EINAI "DINATI" alla gia esena. O "theos" aftos tha se epireasei. An EGW den blepw oti h fisi exei dinami, tote "o theos" aftos yparxei den yparxei den tha me epireasei pote me tin 'dinami' tou alla mono me tis ylikes synepeies pou aporreoun apo tin fisi pou omws egw den orizw san theo. An theos me epireazei enw egw den pistevw se afton, tote afto einai sterisi tis eleftherias mou san anthropino on. Exallou, o proliptikos den tha perasei katw apo tin skalia.. ara h idia tou h prolipsi tou epireazei tin zwh.An emena me ypoxrewsoun na min perasw katw apo tin skala, enw den eimai proliptikos, tote amfisvititw thn "eleftheri mou boulisi"<P>"Δεν πιστεύω ότι ό,τι έχω κάνει στη ζωή μου είναι γιατί με βοήθησε ο θεός. Πέρασα πανελλήνιες γιατί κάθησα και διάβασα". Opa.. kati paizei edw...Yparxoun kai alloi pou kathisane kai diavasane kai den perasane: "giati as poume espasan to xeri tous mia ebdomada prin tis eisagwgikes" h yparxoun alloi pou den diavasan kai den edwsan giati h oikogeneiaki katastasi tous den tous epetrepse kan na dwsoun exetaseis. Yparxei kosmos kai kosmakis pou se olokliro ton kosmo den EXEI POTE stin zwh tou tin efkairia na spoudasei, logo twn sinthikwn tis zwhs tou. zwntana paradeigmata blepoume kathe mera. To sistima den einai axiokratiko eite giati ftaiei anthropos eite giati ftaiei theos. Yparxnoun anthropoi pou diavazoun kai den pernane, den diavazoun kai pernane (apla den pernane stis eisagwgikes pou esy theoreis symantikes, pernane stin douleia me ta bismatakia tous, kai polles fores tous synantas stin zwh sou ws anwterous me ton a h b tropo.Yparxoun alloi pou den xreiazetai kan na dwsoun kai pernoun ta lefta tou mbamba panw exwteriko kai pernoun ta phd xwris kan na doune ti simainei agxos twn eisagwgikwn. Yparxoun alloi pou den diavasane kai den dwsane, giati apla den mboresane pote.Me dedomeno epomenws oti den yparxei axiokratia (kai min mou pei kanenas oti yparxei ston kosmo axiokratia plz...)an oi dokimasies tou theou einai tetoies tote sigoura den einai mborei na einai noimwn kai na endiaferetai pragmatika gia to anthropino eidos..<P>O "8eos" einai mia dinami pou exei a3ia kai epireazei ti zwi sou mono an eise sintonismenos/nh mazi "tou".<P>Edw einai kai to kleidi... An egw pistevw oti o theos mou einai ena karidi, kai sintonistw me to karidi opws "pistevw egw oti einai o syntonismos me to karidi", tote tha eimai "to idio eftixismenos, nifalios, kai efxaristos anthropos" oso tha hmouna me to an eixa syntonistei me ton xristianiko theo, ton allah h opoion allo theo thes. An eisai psixopatheis dolofonos kai exeis syntonistei me ton orthodoxo theo, tha *skotwseis* episi eisai aftos pou eisai kai tha *metanoiseis* epidi pisteveis pragmatika afta pou pisteveis..Omws pali to gegonos einai oti tha skotwseis. (mboreite na breite pollapla paradeigmata thriskwn orthodoxwn xristianwn pou paraviazoun tis entoles..<BR>ara, an mou peis me ti prepei na "syntonistw" tote tha elega ston kosmo: "kalytera na syntonistite me tin fisi, para me ton xristianiko, mwamethaniko, h me +otiallothes+ *theo?* H kalosini kai h agapi bgainei apo mesa sou. An kapoios thelei na dei pws mas epireazei o theos, as psaxei prwta sta biblia tis psixiatrikis na brei poia einai afta ta pragmata pou kanoun enan anthropo *kako* kai *biaio* kai ara (ypotithetai) ton apomakrinoun apo afton ton theo. Meta elate kai peite mou, posa apo afta ta pragmata einai pragmatika epilogi tou *sygkekrimenou* atomou.An htan pragmati etsi, tote o papas tha htan psixiatros kai o psixiatros papas.Den xerw an afto tha htan kalo h kako. To gegonos einai oti otan h X Y xwra bombardizotan, egw kai eseis eimastan sta spitia mas kai blepame tv. Peite mou meta an einai pragmatika "epilogi" twn atomwn pou zoun ekei osa sinebisan. Emmesa, afto tha simaine oti an/otan pote bombardistei h ellada, einai proswpiki mas epilogi (diki mou, h diki sou) to oti bombardistikan ta spitia mas.

Δημοσ.

Ρε παιδιά. νομίζω ότι κάμποσα άτομα από τους ομιλούντες δεν έχει καταλάβει την έννοια της δοκιμασίας, που μας βάζει ο Θεός.<BR>Το ότι δεν έχεις κάνει κακό σε κανέναν άνθρωπο στη ζωή σου, δεν σε κάνει αυτόματα απαλαγμένο από τις δοκιμασίες που θα σου βάλει ο Θεός.<BR>Όσοι έχετε πάει στρατό, θα ξέρετε για το ''Φταίει ένας, την πληρώνουν πολλοί''.<BR>Δεν πλησιάζει ακριβώς τη σωστή έννοια αυτού που θέλω να πω, αλλά το συνάπτω για να σας δώσω μία ιδέα.<BR>Οι δοκιμασίες ίσα-ίσα που θα είναι περισσότερες στα άτομα τα οποία ''πιστεύουν'', ώστε να δει ο Θεός το πραγματικό μέγεθος της πίστη τους, έστω και κάτω από αντίξοες συνθήκες.<BR>Και όπως έχω πει και παραπάνω, δεν θα κριθούν όλοι με τα ίδια κρητήρια. Και συμφωνώ με το παράδειγμα που έφερε ο GothicCrusader για την ευχέρεια των σπουδών.<BR>Το ''θέλω'' δεν φτάνει. Πρέπει να υπάρχει και το ''μπορώ''...

Δημοσ.

Τίμιμαν, τώρα σοβαρά πιστεύεις ότι όλα αυτά τα <<θαύματα>> γίνανε; Μήπως είναι τυχαίο ότι αυτά τα <<θαύματα>> αναφέροντε *μόνο* στα βιβλία των μαθητών του Ιησού και *πουθενά αλλού*; Και ο Ζευς έκανε χιλιάδες θαύματα (και υπάρχουνε χιλιάδες βιβλία που αναφέροντε σε αυτά), γιατί λοιπόν τα θαύματα του Ιησού είναι αληθινά ενώ του Ζευ ψέυτικα; Μήπως γιατί με την πάροδο των αιώνων οι Εβραίοι κατάφεραν να περάσουνε τη δικιά τους ξένη θρησκεία ως αληθινή ενώ η δική μας (Δωδεκάθεο) ξέπεσε λόγω των διωγμών και των καταστροφών από τους Χριστιανούς;<P> Μπάντι:<BR> Κανένας δεν είπε ότιοι άθεοι είανι οικακοί. Αντιθέτως θα έλεγα. Τώρα το για κάθε φυσική απόδειξη δεν υπάρχει πάντα μία αναγωγή που την αναιρεί (αν υπήρχε τότε δεν θα ήτανε φυσική απόδειξη άλλωστε). Εδώ όμως υποπέφτεις σε ένα λάθος που το κάνουνε πολλοί. Η ύπαρξη θεών ή όχι είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα. Το αν μου πεις <<εδώ δίπλα μου υπάρχει ένα φτυάρι που μιλάει αρχαί Ελληνικά>> φυσικά και δε χρειάζεται αποδείξεις για να μην το πιστέψω για τον πολύ απλό λόγο ότι έχει αποδειχτεί ότι δεν υπάρχουνε τέτοια πράγματα. Ομως δεν έχει αποδειχτεί ότι υπάρχουν ή ότι δεν υπάρχουν θεοί άρα είναι στην κρίση του καθενός το πως αντιλαμβάνεται το θεό ή όχι. Το αν υπάρχουν θεοί ή όχι είναι αντικειμενικό, το αν υπάρχει για εμένα όμως είναι καθαρά υποκειμενικό. Μπορεί να μην υπάρχει κάποιο φτυάρι που να μιλάει Ελληνικά, αν εγώ όμως έχω πάρει μία σταγόνα LSD τότε όχι μόνο υπάρει αλλά έχει και οικογένεια. Πιστεύω καταλαβαίνουμε όλοι τη διαφορά.<P> Όταν μιλάω για τη φύση δεν εννοώ μόνο την παπαρούνα αλλά ολόκληρο το σύμπαν. Φύση δεν είναι μόνο η Γη, αλλά και οι μαύρες τρύπες, το χάος, το κενό, τα νεφελώματα, οι άλλοι γαλαξίες κλπ. Και ναι, ο καρκίνος και ο λοιμός είναι ένα τμήμα της τελειότητας της φύσης. Είναι ένας μηχανισμός ώστε να προφυλαχτεί από τον ιό που λέγεται άνθρωπος και το μόνο που έχει ως σκοπό είναι να την καταστρέψει. Είδες λοιπόν μέχρι που μπορεί να φτάσει η τελειότητά της; Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Δεν δημιουργηθήκαμε τυχαίως και δεν είμαστε η μόνη έξυπνη μορφή ζωής στο γαλαξία μας (πόσο μάλιστα στο σύμπαν).<P> Και να κάνω μία παρένθεση εδώ πέρα. Μη συγχέεις τις έννοιες θρησκεία και θεοί. Δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Για μία θρησκεία υπάρχει πάντα ένας θεός, αλλά για ένα θεό δεν υπάρχιε πάντα μία θρησκεία. Και όπως λες και εσύ θεοί είναι ενέργειες του σύμπαντος. Το φως, η αγάπη, το μίσος είναι θεοί. Το σύμπαν (Κρόνος) είναι ενέργεια που δημιούργησε άλλες οντότητες, ωκεανούς (Ωκεανός - Νηρηίδες), ηφαιστιακή ενέργεια (Ήφαιστος), ήλιος (Ήλιος - Φαέθων), άνθρωπο κλπ. Είδες λοιπόν πόσο έξυπνα κολλάνε όλα μεταξύ τους. Εδώ μιλάμε γαι προσωποποίση των ενεργειών και όχι για Δώδεκα ανθρωπόμορφους θεούς που κατοικούνε στον Όλυμπο.<P> Τώρα για το Κοράνι και την Εβραϊκή θρησκεία είναι όπως τα λες. Ακόμα μία φορά φαίνεται η ανωτερότητα της Αρχαιοελληνικής θρησκείας έναντι των άλλων. Χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει.

Δημοσ.

Γηριόνη,<BR>Νομίζω ότι κάπου έχεις χάσει την επαφή....<P>Όταν λες ότι τα θαύματα αναφέρονται μόνο στα βιβλία των μαθητών, τί εννοείς; Είναι γραμμένα στην 'Αγία Γραφή' και συγκεκριμένα στα 'Ευαγγέλια' των Λουκά, Ματθαίου, Μάρκου !!! <BR>Καλύτερα να μην δίνεις λάθος<BR>πληροφορίες, αν δεν έχεις ψάξει σωστά. Εκτός και αν δεν δέχεσε ΚΑΙ την Αγία Γραφή, οπότε άσ' το καλύτερα. <P>Πληροφοριακά <A HREF="http://www.evagelio.gr/" TARGET=_blank>http://www.evagelio.gr/</A>

Δημοσ.

Γοτθικέ σταυροφόρε συμφωνούμε πιστεύω σε αυτά που λες.<P> Επίσης σωστές οι σκέψεις σου για το θέμα των εξετάσεων. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι ο,τιδήποτε έγινε έγινε καθαρά λόγω ανθρώπινων επιλογών/λάθους και όχι λόγω θεού. Ακόμα και αν έσπαγα το χέρι μου θα ήτανε από δική μου (λανθασμένη) πράξη γιατί έκανα τη μαλακία και έσπασα το χέρι μου. Ακόμα και αν έγινε κατα λάθος (π.χ. με χτύπησε αμάξι) πάλι έγινε λόγω ανθρώπινης μαλακίας (οδηγού) και όχι γιατί ο θεός ήθελε να με εκδικηθεί.<P><<Emmesa, afto tha simaine oti an/otan pote bombardistei h ellada, einai proswpiki mas epilogi (diki mou, h diki sou) to oti bombardistikan ta spitia mas.>><BR> Εμμέσως ναι. Αν βομβαρδιστεί η Ελλάδα θα είναι καθαρά δική μας επιλογή για τον πολύ απλό λόγο ότι εμείς τη φέραμε σε μία κατάσταση βομβαρδισμού. Οι πολίτες είναι υπέυθυνοι για την κατάσταση μίας χώρας και όχι ο θεός. Αν εμείς ξέρουμε ότι αν βγεί ο άλφα πολιτικός και είναι αντίθετος με τους κανόνες της ΕΕ (παράδειγμα δίνω) και αυτό συνεπάγεται με βομβαρδισμούς τότε θα είναι δικό μας λάθος αν εκλεχτεί αυτός ο συγκεκριμένςο πολιτικός.

Δημοσ.

telika arxizw na pistevw oti 8eos einai aftos pou pragmatika akouei ti exei na pei o allos xwris apla na perimenei na er8ei h seira tou na milhsie (grapsei... grin.gif" border="0 )<BR> tongue.gif" border="0

Δημοσ.

O "8eos" ( h dinami tis dimiourgias, tis gennisis kai tou 8anatou,<BR>i armonia tou xaous sto simpan) einai mia empiria.<BR>Den kodikopioite me to logo oute me grapta.<BR>H logiki e3orismou einai 3eni<BR>me ti enia tou "8eou".<P>To "8eo" mono na "ton" nnioseis mporeis.<BR>Apokliete na "ton" e3igiseis oso kai na prospa8eis.<P>Oi mones kontines stin "Ali8ia" 8riskies, einai aftes pou protrepoun se tropous empirias tou "8eou".<P>( simera vevea, den yparxei kamia )

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by timiman:<BR><STRONG><BR>Όταν λες ότι τα θαύματα αναφέρονται μόνο στα βιβλία των μαθητών, τί εννοείς; Είναι γραμμένα στην 'Αγία Γραφή' και συγκεκριμένα στα 'Ευαγγέλια' των Λουκά, Ματθαίου, Μάρκου !!! <BR></STRONG><BR><HR></BLOCKQUOTE><P> Ακριβώς δηλαδή αυτό που λέω και εγώ. Είναι γραμμένα μόνο σε *τέσσερα* βιβλία (που αν προσέξεις έχουνε αρκετές διαφορές το ένα με το άλλο στην αφήγηση/διήγηση των γεγονότων) και αυτά αυτά όχι όλα από αυτόπτεις μάρτυρες. Μόνο ο Ιωάννης και ο Ματθαίος ήτανε μέσα στους δώδεκα μαθητές του Ιησού. Πιστεύω πως ξέρεις ότι ο Μάρκος ήτανε υιός του Παύλου (περισσότερο πνευματικός παρά κανονικός) και τα γεγονότα που αφηγήται είναι στην ουσία μία εξιστόρηση του πατέρα του. Και ακόμα πιο απόμακρος είναι ο Λουκάς ο οποίος ήτανε ιατρός (και συνάδελφος του Παύλου). Αυτό που έκανε ο Λουκάς στην ουσία ήτανε να ρωτά και να παίρνει συνέντευξη από όλους τους τοπικούς <<μάρτυρες>> χωρικούς στα <<θαύματα>> του Ιησού και να τα καταγράψει στο ευαγγέλιό του. <P> Δε νομίζεις ότι αν πραγματικά έκανε θαύματα θα γράφανε και άλλοι ιστορικοί γι αυτά;<p>[ 19-10-2001: Message edited by: Γηριόνης ]

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...