@@sos@@ Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Ειλικρινά όμως εννοούσα τα παλικάρια στα video. το να δίνεις τον χαρακτηρισμό "άμπαλος" σε όποιον δεν τρώει παγωτό Νιρβάνα ακούγοντας το γκρουπ Νιρβάνα σημαίνει,για μένα,πως "έχεις χάσει την μπάλα"...sorry κιόλας... Κατατέθηκε την Πέμπτη 1-7-2010 γνωστοποίηση- αίτηση 10 δημάρχων, κοινοταρχών, νομαρχιακών και κοινοτικών συμβούλων περιοχών της Β.Α Αττικής ενώπιον του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππα, του Εισαγγελέα Αρείου Πάγου Ιωάννη Τέντε, του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιντζή και Ειδικής Υπηρεσίας Επιθεωρητή Περιβάλλοντος. Με την αναφορά αυτή γνωστοποιούνται και τεκμηριώνονται στους προαναφερθέντες πληθώρα παρατυπιών και μη τήρησης συμβατικών υποχρεώσεων από την εταιρία «ΝΕΑ ΟΔΟΣ», που της έχει παραχωρηθεί μεταξύ των άλλων και η εκμετάλλευση της Ε.Ο. από Μεταμόρφωση έως και τη Λαμία. Αυτές κατά κύριο λόγο αφορούν: - Μη τήρηση της πολεοδομικής νομοθεσίας - Μη τήρηση περιβαλλοντικών όρων απαραίτητων για τη λειτουργία της Ε.Ο. - Μη υλοποίηση πληθώρας εργασιών και κατασκευών που έπρεπε να είχαν περατωθεί το αργότερο μέχρι τον Αύγουστο 2009. Παρά τα παραπάνω και τις προβλέψεις της σύμβασης, ο ανεξάρτητος μηχανικός που σε αυτού του τύπου τις συμβάσεις υποκαθιστά τις υπηρεσίες του Δημοσίου σε ό,τι αφορά την παροχή αδειών (πολεοδομία), επίβλεψης και παραλαβής έργων και εργασιών, αναληθώς πιστοποίησε: - Την 20/12/2007 ότι όλες οι προβλεπόμενες εργασίες της φάσης αυτής ολοκληρώθηκαν επιτυχώς (Α' αποκλειστική προθεσμία). - Την 19/08/2009 ότι όλες οι προβλεπόμενες εργασίες της φάσης αυτής ολοκληρώθηκαν επιτυχώς (Β' αποκλειστική προθεσμία). Το δε Δημόσιο δεν εξέφρασε αντιρρήσεις επί των προαναφερθέντων πιστοποιητικών ως όφειλε με βάση τις προβλέψεις της σύμβασης, με αποτέλεσμα. 1. Να καταβληθούν από το Δημόσιο τον Δεκέμβριο του 2007 και τον Σεπτέμβρη του 2009 δυο δόσεις χρηματοδοτικής συμβολής συνολικού ύψους 132.000.000 ευρώ. 2. Να μην έχουν επιβληθεί οι προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις στην εκτέλεση των έργων ύψους 24.000.000 μέχρι σήμερα. 3. Να υποχρεωθούν οι χρήστες της Ε.Ο να καταβάλλουν πρόσθετα τέλη διοδίων τα οποία για δύο μόνο σταθμούς διοδίων (Αφιδνών - Τραγάνα) ανέρχονται σε 43.000.000 ευρώ μέχρι σήμερα. Οι παραπάνω παραβάσεις της εταιρείας σύμφωνα με τις προβλέψεις της σύμβασης συνιστούν «γεγονότα αθέτησης παραχωρησιούχου» και δίνουν το δικαίωμα στο Ελληνικό Δημόσιο να καταγγείλει τη σύμβαση παραχώρησης. Κατόπιν των προαναφερθέντων οι αναφέροντες θεσμικοί παράγοντες της Β.Α Αττικής ζητούν: 1. Να καταγγελθεί από το ελληνικό Δημόσιο η σύμβαση παραχώρησης αυτοκινητόδρομων ΠΑΘΕ - ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ. 2. Να επιβληθούν στην εταιρεία "ΝΕΑ ΟΔΟΣ" οι προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες λόγω καθυστέρησης ύψους 24.000.000 ευρώ. 3. Να επιστραφούν έντοκα στο Δημόσιο οι δύο πρώτες δόσεις χρηματοδοτικής συμβολής που δόθηκαν στη "ΝΕΑ ΟΔΟ", ύψους 132.000.000 ευρώ 4. Να αποδοθούν στο Δημόσιο λόγω παράνομης επιβολής επιπρόσθετα τέλη διοδίων που εισπράχτηκαν από τη "ΝΕΑ ΟΔΟ", ύψους 43.000.000 ευρώ. 5. Να καταργηθούν οι σταθμοί διοδίων Αφιδνών, Καπανδριτίου και Μαλακάσας λόγω της παράνομης κατασκευής και λειτουργίας τους. http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=553841 και για να μην περεξηγηθώ... αναγνωρίζω την κίνησή τους- δράση τους και όχι την εξουσία τους ...
De@th L0rd Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 μακαρι μπας και αγιασουμε.τιποτα να μην μεινει κρατικο. Όσο παράλογο κι αν ακούγεται το παραπάνω, συμφωνώ γιατί τόσα χρόνια που ήταν στα χέρια του δημοσίου δεν ήξεραν να τα δουλεύουν. Καλύτερα να τα πάρει κάποιος που να ξέρει να τα δουλεύει κι να τα χρεώνει κατά το δοκούν. Μπας και ξυπνήσουν κάποιοι και εκτιμήσουν καλύτερα πως κατέστρεψαν το δημόσιο και οι "φταινε-οι-κακοι-πολιτικοι-και-οχι-οι-καλοί-υπάλληλοι". Το λιμάνι κανονικά όχι στους κινέζους, στους ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ έπρεπε να το πουλήσουν. Όταν έχεις ένα ράφι γεμάτο μπισκότα ή κρουασάκια whatever και βασίζονται στη δική σου ορθή χρήση κι εσύ επειδή μπορείς να τα μπαλώνεις κ να τρώς περισσότερα απ' όσα σου αντιστοιχούν χωρίς να νοιάζεσαι για τους άλλους, μην περιμένεις να τους έχεις μαζί σου όταν θα αγωνιστείς για παραπάνω. Αυτό ακριβώς έπαθαν οι ΔΥ τώρα. Δυστυχώς με το ξεπούλημα δε θα αγιάσει κανένας,και αυτό το ξέρουν οι πολιτικοί, δεν είναι βλάκες όπως νομίζουν οι περισσότεροι
Critter Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 οι φοροι πληρωνονται απ ολους και για ολους αναλογικα. Βασικά οι φόροι δεν πληρώνονται αναλογικά. Αναλογικά σημαίνει εν ολίγης ανάλογα με το εισόδημα σου. Στο φόρο εισοδήματος υπάρχει αναλογίκοτητα λόγω ύπαρξης συντελεστη φορολόγησης (το πόσο σωστός είναι ο συντελεστής είναι άλλο θέμα...πάντως μαθηματικά ο φόρος εισοδήματος είναι όντως σε οικονική ορολογία προοδευτικός). Έλα όμως που το μεγαλύτερο ποσοστό των φόρων που εισπράττουν οι κυβερνήσεις έρχεται απο τους έμμεσους φόρους, δηλαδη απο τον ΦΠΑ. Όταν λοιπον ένας με 100.000€ εισόδημα πληρώνει τον ίδιο ΦΠΑ για τσιγάρα που πληρώνει και κάποιος με 5000 εισόδημα αντιλαμβανόμαστε οτι δεν υπάρχει προοδευτικότητα στους φόρους (αντιστροφα προοδευτικός φόρος). Με λίγα λογια τα χαμηλά εισοδήματα συνεισφέρουν περισσότερο απο τα υψηλά στα έργα υποδομής και γενικά στην ανάπτυξη των κρατικών υποδομών. Σχετικά με το θέμα μας, η αλήθεια είναι οτι δεν νομιζω οτι είναι σε θέση κανείς απο εμάς να διαβάσει και να ερμηνευσει όλους τους σχετικούς νόμους για το θέμα ώστε να μπορεί να πάρει θέση εκτός αν : α) Είναι δικηγόρος και ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ με το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ θέμα έχοντας κάνει μελέτη β) Είναι εμβριθέστατος άνθρωπος είχε το χρόνο να διαβάσει και να ερμηνεύσει (ως δικηγόρος έτοιμος απο καιρο) τους νόμους και τέλος γ) Βρίσκεται σε επαφή με δικηγόρο (όπως στο (α)) για την προάσπιση των δικαιωμάτων του και έχει πλήρη ενημέρωση για το θέμα. Το να παίρνετε ο καθένας απο μια παράγραφο των νόμων ή του ΚΩΚ και να στηρίζετε εκεί τα επιχειρήματα σας είναι κομματάκι αστείο. Προσωπικά ειμαι πολύ αντιδραστικός άνθρωπος και πάντα το μυαλο μου πάει στο ότι το μεγάλο ψάρι έχει άδικο. Καλό όμως είναι εκτός απο φυλλάδια και πολιτικες πεποιθήσεις εκατέρωθεν να υπάρχει προσωπική γνώση των θεμάτων προς αντιπαράθεση. Τέλος δεν χρησιμοποιώ συχνά τα διόδια και δεν είμαι σε θέση να καταλάβω την απογνωση που είναι πολύ πιθανό να έχουν κάποιοι κατοικοι σε συγκεκριμένες περιοχές οι οποίοι έχουν αναγκαστεί να ψάξουν κιόλας το θέμα. Βέβαια δύσκολο να περιμένω ώριμη σκέψη απο την πλειοψηφία όταν χθες εφαγα 2 ώρες να συντάξω ένα τοπικ σχετικα με το μνημόνιο και δεν έιχε ουτε μια απαντηση. Φαίνεται οτι οι θερμοκρασίες στα Μέγαρα και τη Σεβίλλη έιναι πιο σημαντικό θεμα στις μέρες μας.
Typhoon Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Στην πραγματικότητα η παραπομπή στον ΚΟΚ ήταν απολύτα καίρια, μιας και εκείνη τη στιγμή το επιχείρημα ήταν περί της απαγόρευσης πρόσβασης στους αυτοκινητόδρομους στους ποδηλάτες. Πέρα από αυτό προφανώς δεν ξέρει κανείς μας τι ισχύει ακριβώς, αυτό έγραψα άλλωστε και παραπάνω και εμένα προσωπικά δεν με νοιάζει και να το ψάξω. Το μόνο που ήθελα να τονίσω είναι ότι η ιδέα των διοδίων δεν είναι εγγενώς λάνθασμένη αν εφαρμοστεί σωστά.
Tablet Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ-- ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Χρήστου Σταμόπουλου Δικηγόρου Δικαιούμαστε να μην πληρώνουμε Νομική προσέγγιση: Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο. Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας. Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απ’ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής.Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής. Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.Για όλους τους παραπάνω λόγους πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι εάν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απ’ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού). Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. Γι’ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει.Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια. Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απ’ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών). ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ! Υ.Γ. Τις δυνατότητες και τα δικαιώματά μας αυτά δεν πρόκειται να τα πληροφορηθούμε από τα μεγάλα αθηναϊκά ΜΜΕ, γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι και οι εργολάβοι των χρυσοφόρων έργων (π.χ. Μπόμπολας κ.λ.π.).
Ntinaras Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2010 διοδια και σε παραλια! http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/blog-post_3249.html#more
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2010 πρώτη φορά το βλέπεις/διαβάζεις/ακούς?
achisael Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2010 Αυτο με τα διοδια εχει γινει αηδια πλεον... εχουμε ( οχι και τους καλυτερους...) δρομους και παμε ολοι απο τους παραδρομους...!!! φανταστειτε εμεις σαν Λαρισαιοι για να παμε στην Λεπτοκαρυα που εχει σπιτι φιλος επρεπε... ( αποσταση 60 χλμ ) να πληρωσουμε 3 διοδια !!! συνολικα 6,20 ...!!! φυσικα πληρωσαμε 0$ ..!!! γιατι πηγαμε απο τους επαρχιακους δρομους.. και οχι μονο εμεις.. εκει να δειτε σκηνη.. ολοι απο εκει και ο καινουργιος ομορφος δρομος ( ακομα μαυρος ειναι ... :lol: ) αδειος !!!
KilliK Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2010 μακαρι μπας και αγιασουμε.τιποτα να μην μεινει κρατικο. απο το στομα σου και στου θεου το αυτι
Ntinaras Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2010 απο το στομα σου και στου θεου το αυτι σοβαρολογεις?
pournaras Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Οτι να ναι ομως.. Ενω μεχρι τωρα που ηταν ολα δημοσια, τρωγαμε με χρυσα κουταλια...
Ntinaras Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2010 να σε δω να πηγαινεις σχολειο εσυ η το παιδι σου και να πληρωνεις καθε μερα 5 ευρω,να χτυπησεις με το αμαξι και να ρθει το ασθενοφορο και αν δεν εχεις 200 ευρω μαζι σου να σε αφησει να ψοφησεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.