athos938 Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 παιδιά για σας ένας φίλος μου πήρε ένα hp laptop από ένα κατάστημα . το laptop μετά από 8 μήνες δεν άνοιγε και τους το πήγε πίσω . η απάντηση του καταστήματος ήταν ότι κάηκε η motherbort αλλα δεν το καλύπτει η εγγύηση γιατί δεν είχε antivirus :lol:... ακούω εισηγήσεις
telcomfreak Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 Να κανει καταγγελεια στο ΙΝΚΑ Ελεος απο ποτε το hardware χαλαει απο το software . Ειναι υποχρεωμενοι να το επισκευασουν αν ειναι στην εγγυηση . Να παει σε αλλο καταστημα ή στην αντιπροσοπεία η στα κεντρικα και να ζητησει τον διευθυντη και να καταγγείλει το καταστημα Ολα αυτα γραπτος και οχι με τα λογια .
isay Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 παιδιά για σας ένας φίλος μου πήρε ένα hp laptop από ένα κατάστημα . το laptop μετά από 8 μήνες δεν άνοιγε και τους το πήγε πίσω . η απάντηση του καταστήματος ήταν ότι κάηκε η motherbort αλλα δεν το καλύπτει η εγγύηση γιατί δεν είχε antivirus :lol:... ακούω εισηγήσεις Γιατί εμένα μου λείπουν κομμάτια από την ιστορία; Απλά πήγε το μηχάνημα πίσω και του απάντησαν το παραπάνω; Ποιο είναι το μαγαζί; Δεν είναι παράνομο να το αναφέρεις και πραγματικά θα ήθελα να ξέρω ποιοι το είπανε
Chief90 Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 Δημοσ. 2 Απριλίου 2010 παιδιά για σας ένας φίλος μου πήρε ένα hp laptop από ένα κατάστημα . το laptop μετά από 8 μήνες δεν άνοιγε και τους το πήγε πίσω . η απάντηση του καταστήματος ήταν ότι κάηκε η motherbort αλλα δεν το καλύπτει η εγγύηση γιατί δεν είχε antivirus :lol:... ακούω εισηγήσεις δεν υπάρχει....είναι ότι πιο γελιο έχω ακούσει…… πως λέγετε το κατάστημα? αν μου το έλεγαν εμένα παίζει και να πλάκωνα τον υπεύθυνο
Sir Pretender Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάματα. Ειλικρινά. Ο φίλος σου θα μπορούσε να τους πάρει και να ζητήσει να αφήσουν τις πλάκες και να του επιδιορθώσουν το laptop το συντομότερο δυνατόν απειλώντας τους με καταγγελία στο ΙΝΚΑ την οποία θα πρέπει ούτως ή αλλιώς να κάνει ώστε να συνετιστούν ή να φύγουν εντελώς από την αγορά αυτού του είδους οι αλμπάνηδες.
Xristaras12 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 το οτι δεν ειχε antivirus πως το βρηκανε;;;βαλανε τον σκληρο του σε αλλο μηχανημα;;; πραγματικα τραγικοι...αν δεν ξερουν να το επισκευασουν ας το πουν και μια φορα δεν εγινε κατι,να παρουν ποδι κιολας να ησυχασουμε απο ασχετους πωλητες...Ειχα παει τις προαλλες με ενα φιλο να παρει κινητο και ξεραμε περισσοτερα απο τον υπαλληλο!!:lol:
isay Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Επιμένω ότι λείπουν κομμάτια από την ιστορία και ο athos εγινε καπνός. @xristara ένας πωλητής έχει σχεδόν μηδενική εκπαίδευση από το μαγαζί (ακόμα και από τα επώνυμα), χιλιάδες κωδικούς προϊόντων να τοποθετήσει/πουλήσει, μπόλικη γραφειοκρατία (στη δουλειά του) και μισθό 720 ευρώ. Εσύ και ο φίλος σου διαβάσατε για τα κινητά που ενδιαφερόσασταν και πήγατε διαβασμένοι. Πριν ξεστομίσεις εκφράσεις του τύπου "να παρουν ποδι κιολας να υσηχασουμε απο ασχετους πωλητες" δοκίμασε να έρθεις (έστω νοητικά στη θέση του) και μετά κρίνε. Στα υπόψη. Το service δεν το κάνει πωλητής. Μην τα μπερδεύεις. Σε τέτοιες περιπτώσεις ευθύνη δεν έχει ούτε ο πωλητής ουτε το service, αλλά ο διευθυντής του εκάστοτε τμήματος και ο γενικός διευθυντής.
Xristaras12 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 και παλι αυτο οκ,το να σου κανουν 3 μερες για μια αλλαγη καρτας σιμ,να μεταφερουν δλδ τον αριθμο απο την παλια μου σιμ στην καινουρια τι εχεις να πεις;δεν μπορεις να φανταστεις τι κουλα ακουσα!παω την 1 μερα ολα οκ περιμενω να ενεργοποιηθει τπτ,παω την δευτερη και κανενας δεν ηξερε τι συνεβη...ολοι τους κινεζους μεχρι ακουσα οτι δεν υποστηριζει το κινητο μου(κ850)δικτυο 3g και γ αυτο δεν ενεργοποιηθηκε!Εχεις δικιο ημουν και ειμαι υπερβολικος αλλα τουλαχιστον ας το παραδεχτουν οταν κανουν μλκια οτι δεν ξερουν τουλαχιστον,οχι να λενε ο,τι τους ερθει... εκτος ολων αυτων,τους ειναι δλδ τοσο δυσκολο να διαβασουν εστω και το καρτελακι του κινητου να δουν τι εχει επανω;δεν λεω να ξερουν μεχρι και τους κωδικους της μπαταριας..
isay Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Βγήκαμε offtopic ...εκτος ολων αυτων,τους ειναι δλδ τοσο δυσκολο να διαβασουν εστω και το καρτελακι του κινητου να δουν τι εχει επανω;.. Ρε xristara να το έλεγε αυτό ο θείος μου που δεν σκαμπάζει από τεχνολογία, να συμφωνήσω μαζί σου, αλλά και εσύ ΕΝΑ κινητό έχεις, δεν ήξερες ή δεν μπορούσες να δεις αν υποστηρίζει 3g; Η μεταφορά αριθμού δε γίνεται από το κατάστημα (αδειάζω μια κούτα και τα βάζω στην άλλη) αλλά από τον παροχό.
Xristaras12 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 τελευταιο ποστ απλα για να απαντησω φυσικα και ξερω το κινητο μου εκεινοι δεν ξερανε τι τους γινεται.Ξεκινησαν αυτο για το 3g μετα οτι ειχε προβλημα το συστημα εκεινη την ημερα και δεν ηξεραν αν πηγε.Τελικα ειχαν στειλει λαθος στοιχεια και ηταν φυσικο να μην γινει η μεταφορα.(ολα αυτα σε καταστημα γερμανος,απο τοτε εχουν φαει μαυρο.Μπορει να ειμαι 18 και να λεω μεγαλα λογια,αλλα 2 πωλητες εχω παραδεχτει μεχρι στιγμης και αυτοι σε καταστημα πλαισιου.Πραγματικα ξερανε τρελα πραγματα ψαγμενοι ως το κοκκαλο.
skrats Δημοσ. 5 Απριλίου 2010 Δημοσ. 5 Απριλίου 2010 κανένα σοβαρό κατάστημα δεν θα το έλεγε αυτό. Επίσης, για το σέρβις λαπτοπ απευθύνεσαι στην αντιπροσωπεία εκτός αν το λαπτοπ είναι κατασκευής (brandname) της αλυσίδας που το αγόρασες.
athos938 Δημοσ. 9 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2010 Επιμένω ότι λείπουν κομμάτια από την ιστορία και ο athos εγινε καπνός. παιδιά τελειωσα πληροφορική και δούλεψα περίπου 7 μήνες τεχνικός υπολογιστών (πρώτη μου δουλειά) . ο φίλος με πήρε ενα πρωί τηλέφωνο και μου είπε ότι τον πήρε ένας τεχνικός από το κατάστημα που αγόρασε το labtop του και του είπε ότι ο υπολογιστής του δεν καλύπτεται από την εγγύηση και για να φτιαχτεί χρειάζεται 350 ευρώ. ο φίλος ρώτησε τι είχε και του είπαν καμένη motherboard και ο λόγος που δεν ""κατλιπτετε"" από την εγγύηση είναι ότι δεν είχεν antivirus . εγώ του ειπα οτι αυτό δεν γίνετε . κατι δεν κατάλαβε καλά η κάποιο λάθος έγινε. του είπα να πάμε μαζί στο κατάστημα να πάρουμε το laptop και να το στείλουμε στην αντιπροσωπεία της hp . ο πήγαμε στο κατάστημα ένας " πανέξυπνος " πολίτης μας "εξήγησε" το πρόβλημα. όταν προσπάθησα να μιλήσω μαζί του μου η απάντηση ήταν η ακόλουθη : αν χαλάσει αμάξι σου επειδή δεν του βάζεις λάδι η εταιρία δεν θΑ σου το φτιάξει δωρεάν λόγο τις εγγύησης. ζητήσαμε το labtop για να το πάμε εμείς στην αντιπροσωπεία και μας είπανε ότι θέλουνε 75 euro για έξοδα που κάνανε. ζήτησα γραπτώς αυτά όλα και μου έδωσαν μια " τεχνική έκθεση " που να έγραφε ότι το laptop έχει πρόβλημα και ο λόγος " "διμιουργισεως"" του είναι το antivirus . ζήτησα να μου γράψουνε και το όνομα του προβλήματος (καμένη motherboard ) και αρνηθήκανε . ps.1 θα προσπαθήσω να σκανάρω την τεχνική έκθεση και να την ανεβάσω. ps.2 η ηλεκτρονική σελίδα του καταστήματος είναι http://www.stephanis.com.cy ps.3 ελπιζω να κάλυψα τισ αποριεσ σας :-D:-D
isay Δημοσ. 9 Απριλίου 2010 Δημοσ. 9 Απριλίου 2010 athos is back για να ρίξει φως. Επιτέλους. Προφανώς οι τύποι είναι τυχοδιώκτες και πήγανε να κάνουνε αρπαχτή με το φίλο σου. Τον "κόψανε" άσχετο με τεχνολογία και λένε ας δοκιμάσουμε. Εγώ πιστεύω ότι η μητρική δεν είναι καμμένη γιατί αυτό και μόνο δικαιολογεί αντικατάσταση και είναι κύρια βλάβη που πρέπει να γραφεί στο δελτίο βλάβης. Μια απορία. Όταν λες δεν άνοιγε ο υπολογιστής τι εννοείς; Δεν άνοιγε καθόλου; Νεκρός; Ή κάτι "άναβε" και απλά δεν έμπαινε στα windows; Ατάκα για γέλια: Το antivirus είναι το λάδι της μηχανής! Τι θα έκανα στη θέση σου. Θα έγραφα μια επιστολή στα ελληνικά αλλα και στα αγγλικά και θα την έστελνα στην ελληνική/κυπριακή αντιπροσωπεία της εταιρείας. Θα έγραφα όλες τις λεπτομέρειες (μοντέλο) με πλήρη στοιχεία του καταστήματος σε σοβαρή (χωρίς βρίσιμο) γλώσσα. Θα έγραφα επίσης ότι η παρούσα επιστολή θα κοινοποιηθεί στη Γραμματεία Καταναλωτή, ιστοσελίδες καταγγελιών και blogs. Αν δεν σου απαντήσουν σε εύλογο χρονικό διάστημα θα έστελνα αυτή την επιστολή σε όλα τα γνωστά blogs και θα έκανα επώνυμη καταγγελία στο υπουργείο. Εννοείται ότι δεν πληρώνεις τα 75 ευρώ που ζητάνε οι απατεώνες για τεχνικό έλεγχο.
klimis13 Δημοσ. 10 Απριλίου 2010 Δημοσ. 10 Απριλίου 2010 τι εξοδα εκαναν? αφου δεν αντικατεστησαν κατι... Θελουν 75$ για την διαγνωση δλδ? ελεος ομως... Μην κανετε καμια ανοησια και τους πληρωσετε κιολας, στειλτε το λαπτοπ μονοι σας στην ΗΡ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.