Anorymous Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Πλεον δεν υπαρχει κατι τετοιο στην Ελλαδα; Οχι δυστηως το κατεργησαν και καλα γιατι ηταν ασυμφορο για τον ΟΣΕ ενω ηταν παντα γεματο και στην θεση το εβαλαν το τρενοσκι... Κατι ακουγοταν το 2013 να το βαλουν πισω αλλα ακομα τιποτα. Μπορούμε να ιδιωτικοποιήσουμε τον ΟΣΕ για να έχουμε. Η αλήθεια ειναι βέβαια πως όχι μόνο δε θα αποκτήσουμε κάτι τέτοιο, αλλά θα βρεθούμε ΚΑΙ να χρωστάμε και τα δρομολόγια να μειωθούν. Κλασική νοοτροπία ιδιωτικού τομέα σε συνεργασία με μια αδιάφορη διοίκηση κράτους. Μωρε στην περιπτωση της κλιναμαξας μια αρα ηταν ο ιδιωτης ο ΟΣΕ ηταν οτι νανε. Τωρα για το δρομολογολια εχουν κοψει τα παντα πανω απο Θεσσαλονικη πας μονο με ανταποκριση και πλεον υπαρχουν ελαχιστα απλα τρενα και ειναι ολο ιντερ σιτυ που ειναι πανακριβα.
mentoras99 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Συλληψεις, διαμαρτυριες... http://www.news.gr/ellada/koinonia/article/130917/efelpidon-diamartyria-gia-tis-syllhpseis-sta.html
ParhsG Δημοσ. 18 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2014 http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=43384&start=645#p2985121 Παρακαμψη διοδιων 2
Cossutius. Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 χαχαχαχαχαχαχα....Ρε τι απατεώνες ειναι αυτοί. Δε φτάνει που πληρωνει ο κοσμάκης για διόδια σε καρμανιόλα χωρις να έχει εναλλακτική αλλά ζητάνε και χρηματα επειδή έχει μειωθεί η κινηση... Πόσο τρολ ειναι ο κυβερνοεργολάβος. http://tvxs.gr/news/ellada/%C2%ABapozimiosi%C2%BB-stin-moreas-ae-apo-tin-kybernisi-logo-meiomenis-kinisis Και εδω οι αποζημιώσεις που δινει το ελληνικο δημοσιο στους μπομπολες επειδή καθυστερουν να φτιάξουν τα διόδια. Χαρακτηριστική η περιπτωση Σπαθοβουνίου. http://www.kathimerini.gr/774529/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/apozhmiwsh-95-ekat-ston-morea-8a-katavalei-to-dhmosio Και πιστευα οτι αν αναλάβουν ιδιωτες θα καλυτερέψει το πράγμα. Αυτοι ειναι 10 φορές χειρότεροι λέμε!!
CarbonFibre Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Λες και δεν ξέρουμε ότι ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα ήταν και είναι κατά πλειοψηφία κρατικοδίαιτος.Μόλις έκλεισε η κάνουλα το 2009 έκλεισαν οι περισσότεροι. Τον ΟΣΕ δεν το αγοράζει κανείς Ελληνας επενδυτής γιατί πρέπει να βάλει λεφτά δικά του μιας και έχει ελλείμματα και χρειάζεται επενδύσεις για αναβάθμιση. Μόνο Κίνα ή Ρωσία που έχουν σχέδια. Οι δικοί μας είναι του στυλ δώσε μου την πιο κερδοφόρα εταιρεία (ΟΠΑΠ) ή πούλα μου κράτος ρεύμα κάτω από το κόστος αφού κλέψω και τα λεφτά από τα χαράτσια (ΔΕΗ- Energa κλπ) και θα σου δώσω λεφτά με δάνειο το οποίο θα πάρω από τις ουσιαστικά κρατικο-ιδιωτικές τράπεζες που ζουν από λεφτά του κράτους.
firewalker Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Λογικά μετά τις εκλογές θα ανοίξουν και τα νέα κάθετα διόδια στην εθνική Αθηνών Θεσσαλονίκης. Επίσης από το 2015 έχουν δικαίωμα για 40% αύξηση.
Ntinaras Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 0.65 το υγραεριο και παω απο τους παραδρομους
Lucifer Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Ε προσφορά είναι, αλλά και πάλι με νορμάλ μιν. 17.99, συμφέρει.
Adon1s Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Ισχυει Η μαλακια ειναι οτι θες γυρω στο 10ρι και γυρω 1 ωρα ταξιδι πολυ χονδρικα αν θυμαμαι καλα για να πας κεντρο (ή εκει που θες τεςπα) απο αεροδρομιο με το τραίνο κλπ Για το μη φοιτητικό παραπανω
firewalker Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Επίσης, αν πας Λάρισα για παράδειγμα, έχεις ένα μικρό θέμα.
overpower Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Θεσσαλονικη-Πειραια 40 ευρω τον Σεπτεμβριο......
mentoras99 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Ρε παιδια, μηπως προεκλογικα ειπαν τιποτε στον Συριζα οσον αφορα τα διοδια, ωστε να ξερουμε αν και τι να περιμενουμε; Μια ελπιδα, κατι τελωσπαντων.... Μας εχουν πιει το αιμα οι εργολαβοι σαν τα βαμπιρ.
Zus Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2015 Για τα διόδια συγκεκριμένα δεν θυμάμαι να έχω ακούσει, για τους εργολάβους είπαν ότι θα τους αλλάξουν τα φώτα, αυτά τα προεκλογικά που κανείς δεν θυμάται μετά από ένα μήνα δηλαδή 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις