pontez2 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, bilya είπε Σκέψου εσύ λες γιατί δεν κάνουν τούνελ κ ο συνφουριτης παραπανω λεει γιατι κανανε τοσες πολλές (απλά αστείο κ μονο άσχετος βγάζει τέτοια συμπεράσματα) οπότε τι ακριβώς να πεις εδω. Θεωρεις μεγαλομανία το να οδηγάς σε ένα δρομο πραγματικά Ευρωπαικό, χωρις ανηφοροκατηφόρες? Δεν το κατάλαβαίνω αυτο. Επαναλαμβάνω, πως όταν πληρωνω τέτοια διόδια, ενω έχω ηδη πληρωσει μεγάλο μέρος του δρομου απ τους φόρους μου και περιμένω το καλύτερο. Αλλιώς, ανάλογα με το τι δινεις, ζητάς και το αντιτιμο. Η μεγαλομάνια που μας έφαγε στην Ελλάδα, ειναι το οτι πουλουσαμε φυκια για μεταξωτές κορδέλες και εξακολουθουμε να το κάνουμε αυτο. Στο θέμα των φωτων διαφωνω. Εγω οδηγάω πολυ πιο άνετα σε δρομους με φωτα. Αντιθετα τυφλωνομαι σε δρόμους χωρις. Αν απο κάποια ερευνα προκυπτει οτι μέσα στη μαυριλα βλέπεις καλυτερα με τα φωτα του αυτοκινητου και σε ενοχλουν τα άλλα, πάω πάσο. Δεν ξέρω ποιον χαρακτηρίζεις άσχετο αλλά επειδη εγω οδηγω σε αυτους τους δρόμους και εγω τους πληρωνω, μπορω να τους κρινω κιόλας. Δε φαντάζομαι οτι χρειάζομαι διατριβη στους δρομους για να τους κρινω. Και ναι σε Ολλανδια Ιταλια, Γερμανία, ακομα και Ιρλανδια οδηγούσα καλυτερα. Και ειχαν φωτα Tωρα αν τα βγάζουν με προσχημα το περιβάλλον που τελικά ειναι καθαρά οικονομικο θέμα, επισης πάω πάσο. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2018 από pontez2
papoys1 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Εγώ πιστεύω ότι από δρόμους αυτή τη στιγμή η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Μακάρι τα διόδια αυτών των δρόμων να ακολουθούσε και το βιοτικό μας επίπεδο να μπορούσαμε να τους ευχαριστηθούμε αλλά κάθε χρόνο πάμε και χειρότερα σε αντίθεση με τα διόδια που διορθώνουν τιμές προς τα πάνω. Θυμάμαι παλιά πήγαινα στην Πατρίδα μου τα Γιάννενα με κίνδυνο και πολύ ταλαιπωρία από Κόρινθο μέχρι Πάτρα και από ακόμη περισσότερη από Ρίο μέχρι Γιάννενα. Μετά από πολλά χρόνια τελείωσαν και έγινε ένας πάρα πολύ καλός και άνετος δρόμος αλλά δεν μπορώ να τον ευχαριστηθώ γιατί θέλω πήγαινε έλα 70 ευρώ μόνο διόδια.Το ίδιο μου λένε γνωστοί και φίλοι.Τελικά πιο εύκολα πηγαίναμε παλιά παρά την ταλαιπωρία παρά τώρα με την άνεση και το πολύ υψηλό κόστος. 1
pontez2 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Το υψηλό επίπεδο, όταν το πληρωνεις για διαστημικό επίπεδο, χάνει την αξία του. Αυτη ειναι η ουσία. Κανεις δεν αμφισβητει πως προκειται για καλους δρομους.
bilya Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 2 ώρες πριν, pontez2 είπε Θεωρεις μεγαλομανία το να οδηγάς σε ένα δρομο πραγματικά Ευρωπαικό, χωρις ανηφοροκατηφόρες? Δεν το κατάλαβαίνω αυτο. Επαναλαμβάνω, πως όταν πληρωνω τέτοια διόδια, ενω έχω ηδη πληρωσει μεγάλο μέρος του δρομου απ τους φόρους μου και περιμένω το καλύτερο. Αλλιώς, ανάλογα με το τι δινεις, ζητάς και το αντιτιμο. Η μεγαλομάνια που μας έφαγε στην Ελλάδα, ειναι το οτι πουλουσαμε φυκια για μεταξωτές κορδέλες και εξακολουθουμε να το κάνουμε αυτο. Στο θέμα των φωτων διαφωνω. Εγω οδηγάω πολυ πιο άνετα σε δρομους με φωτα. Αντιθετα τυφλωνομαι σε δρόμους χωρις. Αν απο κάποια ερευνα προκυπτει οτι μέσα στη μαυριλα βλέπεις καλυτερα με τα φωτα του αυτοκινητου και σε ενοχλουν τα άλλα, πάω πάσο. Δεν ξέρω ποιον χαρακτηρίζεις άσχετο αλλά επειδη εγω οδηγω σε αυτους τους δρόμους και εγω τους πληρωνω, μπορω να τους κρινω κιόλας. Δε φαντάζομαι οτι χρειάζομαι διατριβη στους δρομους για να τους κρινω. Και ναι σε Ολλανδια Ιταλια, Γερμανία, ακομα και Ιρλανδια οδηγούσα καλυτερα. Και ειχαν φωτα Tωρα αν τα βγάζουν με προσχημα το περιβάλλον που τελικά ειναι καθαρά οικονομικο θέμα, επισης πάω πάσο. Ειναι μεγαλομανία ναι γιατί οι δρόμοι σχεδιάζονται με συγκεκριμένα κριτήρια. Αναφέρεις την Ολλανδία πχ. Οντως η Ολλανδία εχεις αυτοκινητόδρομο με 3 λωρίδες αλλα μονο σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Εχεις τις 4 μεγαλύτερες πόλεις της χώρας με συνολικό πληθυσμό 7+ εκ. σε αποσταση 50-80 χλμ στην Ελλάδα που εχεις παρόμοιο περίπτωση. Αν θες να συγκρίνεις να τσεκαρεις τον αυτοκινητόδρομο που συνδέει την Groningen με την heerenveen κτλπ. Το ξαναγραψα αλλα στο ξαναλέω οι λωρίδες στον δρόμο υπολογίζονται με την ημερισια χρήση κ γι υτο έχουνε μονο δυο λωρίδες σε αυτούς τους δρόμους. Σε αντίθεση πχ με την Αττική οδο οπου εχει 3 γιατι απευθύνεται σε 100δες χιλιάδες την ημέρα. Τα φώτα είναι μεγάλη ιστορία γιατί αφαιρούνται υπάρχουν αρκετά σοβαροί λόγοι. Αν θες σου λεω αναλυτικά σε πμ.
Ntinaras Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Η ισπανια ειναι πολυ πιο κοντα στην ελλαδα σε σχεση με την ολλανδια.
pontez2 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 3 λεπτά πριν, bilya είπε Εχεις τις 4 μεγαλύτερες πόλεις της χώρας με συνολικό πληθυσμό 7+ εκ. σε αποσταση 50-80 χλμ στην Ελλάδα που εχεις παρόμοιο περίπτωση. Αν θες να συγκρίνεις να τσεκαρεις τον αυτοκινητόδρομο που συνδέει την Groningen με την heerenveen κτλπ. Η Ολλανδια ειναι μια χωρα 3 φορές μικρότερη απο εμάς έχει 1,5 περισσότερο πλυθησμο και το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούν ελάχιστα. Η κινησή της ειναι μηδαμινη και σε συγκεκριμένες περιοδους. Εμας καθε ΣΚ το καλοκαίρι, Πάσχα, Χριστουγεννα εθνικες εορτές, οι Εθνικές πηζουν. Ειδικά στα διόδια, μπορει να καθυστερεις ακομα και 20-30 λεπτά. Όταν 5 εκ. κοσμος κατοικεί σε μια πολη, πρέπει να έχεις σοβαρους δρόμους για να πας όπου ειναι να πας. Συγκρινω τον δρόμο με βάση τις ανάγκες. Οι Ολλανδοι δεν έχουν ανάγκη τέτοιους δρομους, ομως τους έχουν. Τουναντιον εμεις κάνουμε δρομους σαν να οδηγουμε στην ιδια συχνοτητα με τους Ολλανδους
bilya Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 2 λεπτά πριν, pontez2 είπε Η Ολλανδια ειναι μια χωρα 3 φορές μικρότερη απο εμάς έχει 1,5 περισσότερο πλυθησμο και το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούν ελάχιστα. Η κινησή της ειναι μηδαμινη και σε συγκεκριμένες περιοδους. Εμας καθε ΣΚ το καλοκαίρι, Πάσχα, Χριστουγεννα εθνικες εορτές, οι Εθνικές πηζουν. Ειδικά στα διόδια, μπορει να καθυστερεις ακομα και 20-30 λεπτά. Όταν 5 εκ. κοσμος κατοικεί σε μια πολη, πρέπει να έχεις σοβαρους δρόμους για να πας όπου ειναι να πας. Συγκρινω τον δρόμο με βάση τις ανάγκες. Οι Ολλανδοι δεν έχουν ανάγκη τέτοιους δρομους, ομως τους έχουν. Τουναντιον εμεις κάνουμε δρομους σαν να οδηγουμε στην ιδια συχνοτητα με τους Ολλανδους Ξαναδιάβασε τι λέω. Η Ολλανδία έχει ανάγκη τετοιο δρόμο γιατι σε μικρή έκταση εχει τις 4 μεγαλες πόλεις με 7 εκ. Πληθυσμό. Εμας η ιονια συνδέει τι? Τα Γιάννενα, το Αγρίνιο κ την Πάτρα που συνολικά δεν φτάνουν ουτε εκατομμύριο σε πληθυσμό. Κ στο ξαναγραψα τις υπόλοιπες 300 μέρες δεν θα περνά απο το δρόμο ουτε το ένα δέκατο από αυτοκίνητα οποτε μιλαμε για τεράστια σπατάλη διχως λόγο αυτο που λεε. 1
subdee Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 8 λεπτά πριν, pontez2 είπε Η Ολλανδια ειναι μια χωρα 3 φορές μικρότερη απο εμάς έχει 1,5 περισσότερο πλυθησμο και το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούν ελάχιστα. Η κινησή της ειναι μηδαμινη και σε συγκεκριμένες περιοδους. Εμας καθε ΣΚ το καλοκαίρι, Πάσχα, Χριστουγεννα εθνικες εορτές, οι Εθνικές πηζουν. Ειδικά στα διόδια, μπορει να καθυστερεις ακομα και 20-30 λεπτά. Όταν 5 εκ. κοσμος κατοικεί σε μια πολη, πρέπει να έχεις σοβαρους δρόμους για να πας όπου ειναι να πας. Συγκρινω τον δρόμο με βάση τις ανάγκες. Οι Ολλανδοι δεν έχουν ανάγκη τέτοιους δρομους, ομως τους έχουν. Τουναντιον εμεις κάνουμε δρομους σαν να οδηγουμε στην ιδια συχνοτητα με τους Ολλανδους Τι έγινε λέει; Δεν έχει κίνηση η Ολλανδία; Ρώτα εμάς που χρησιμοποιούμε τους δρόμους μεταξύ Χάγης-Άμστερνταμ καθημερινά να σου πω αν έχει κίνηση ή όχι. Το αυτοκίνητο τελικά χρησιμοποιείται αρκετά στην Ολλανδία γιατί οι συγκοινωνίες είναι ακριβότερες και πιο αργές από το αυτοκίνητο, ακόμα και με την κίνηση. Έξω από το τρίγωνο Άμστερνταμ, Ουτρέχτη, Ρότερνταμ, ναι είναι όπως τα λες. 1
pontez2 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, subdee είπε Τι έγινε λέει; Δεν έχει κίνηση η Ολλανδία; Ρώτα εμάς που χρησιμοποιούμε τους δρόμους μεταξύ Χάγης-Άμστερνταμ καθημερινά να σου πω αν έχει κίνηση ή όχι. Το αυτοκίνητο τελικά χρησιμοποιείται αρκετά στην Ολλανδία γιατί οι συγκοινωνίες είναι ακριβότερες και πιο αργές από το αυτοκίνητο, ακόμα και με την κίνηση. Έξω από το τρίγωνο Άμστερνταμ, Ουτρέχτη, Ρότερνταμ, ναι είναι όπως τα λες. Αλλαξε τοσο η Ολλανδια? Μέχρι πριν 6 χρονια που έμενα εγω τις καθημερινές ήταν άδειοι οι δρόμοι. @bilya στην Ελλάδα η κίνηση και οι ανάγκες για δρόμους αρχίζουν και τελειώνουν στις εποχές που ο αθηναίος φεύγει για 3ημερα ή διακοπες. Εκει ειναι που γινονται ολα τα τροχαία, εκει ειναι που έχουμε την κινηση. Οι Ολλανδοι αν εξαιρέσω καμια Κυριακή που θα πάνε στο Efteling (παράδειγμα το λέω) και μονο αν έχει ήλιο (που θα βγουν όλοι απ τα καβουκια τους), δεν είχαν κινηση (τουλάχιστον την εποχη που έμενα εγω) Προφανως οταν 2 εκατομμύρια άνθρωποι επιστρέφουν απο τα χωριά τους, χρειάζεσαι δρόμους που να σηκωνουν αυτη τη κινηση. Για αυτο ολο το καλοκαίρι κάθε σκ τρωμε 2,5 ώρες για να κάνουμε το Κορινθο Αθήνα ή Μαλακάσα Αθήνα, παρά το γεγονός οτι εκει έχεις και ΛΕΑ, έχεις και 3 λωρίδες κινησης. Ολα πάνε βάση των αναγκων. Αν εσυ το πας αναλογικά, δεν υποστηριζω τη λογική σου, ούτε αυτους που κάνουν κατασκευές βάση αυτης της λογικης. Διότι εγω ημουν που έφαγα στη μάπα το μποτιλιάρισμα της προάλες στη Πατρων Κορινθου, που αν ηταν 3 οι λωρίδες, θα ειχα κάνει το μισο χρονο κτλ κτλ. (σεβομαι εννοειται αυτά που λες, απλως διαφωνω. Μην παρεξηγηθουμε κιολας) Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2018 από pontez2
mindreader Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 4 ώρες πριν, bilya είπε Ξαναδιάβασε τι λέω. Η Ολλανδία έχει ανάγκη τετοιο δρόμο γιατι σε μικρή έκταση εχει τις 4 μεγαλες πόλεις με 7 εκ. Πληθυσμό. Εμας η ιονια συνδέει τι? Τα Γιάννενα, το Αγρίνιο κ την Πάτρα που συνολικά δεν φτάνουν ουτε εκατομμύριο σε πληθυσμό. Κ στο ξαναγραψα τις υπόλοιπες 300 μέρες δεν θα περνά απο το δρόμο ουτε το ένα δέκατο από αυτοκίνητα οποτε μιλαμε για τεράστια σπατάλη διχως λόγο αυτο που λεε. Δηλαδη συμφωνα με τη λογικη σου, η Δυτικη Ελλαδα επρεπε να μην εχει την Ιονια οδο, αλλα να μεινει με τον καροδρομο του 1950? Οι ασφαλεις μεταφορες, ειναι προαπαιτουμενο οποιασδηποτε αναπτυξης. Δεν μπορει τα παντα ολα να ειναι στην ανατολικη Ελλαδα, και στην Δυτικη να μην γινεται τιποτε. Οταν μαλιστα η ανατολικη Ελλαδα εχει σοβαρο δρομο Αθηνα-Θεσσαλονικη, εδω και δεκαετιες. Και καλως τον εχει. Αλλα οχι παραδοθηκε με 40+βαλε χρονια καθυστερηση ενας αυτοκινητοδρομος και στην Δυτικη Ελλαδα, και να λεμε και οτι θελουμε... 2
bilya Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2018 42 λεπτά πριν, mindreader είπε Δηλαδη συμφωνα με τη λογικη σου, η Δυτικη Ελλαδα επρεπε να μην εχει την Ιονια οδο, αλλα να μεινει με τον καροδρομο του 1950? Οι ασφαλεις μεταφορες, ειναι προαπαιτουμενο οποιασδηποτε αναπτυξης. Δεν μπορει τα παντα ολα να ειναι στην ανατολικη Ελλαδα, και στην Δυτικη να μην γινεται τιποτε. Οταν μαλιστα η ανατολικη Ελλαδα εχει σοβαρο δρομο Αθηνα-Θεσσαλονικη, εδω και δεκαετιες. Και καλως τον εχει. Αλλα οχι παραδοθηκε με 40+βαλε χρονια καθυστερηση ενας αυτοκινητοδρομος και στην Δυτικη Ελλαδα, και να λεμε και οτι θελουμε... δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο. είπα οτι δεν δικαιολογείται ΚΛΕΙΣΤΟΣ αυτοκινητόδρομος. Θα μπορούσε να αναβαθμίζονταν σε δρόμο με δύο λωρίδες ανα κατεύθυνση χωρίς λεα κ τα υπόλοιπα στανταρ που εχουν οι αυτοκινητόδρομοι. Επίσης δεν είναι δικιά μου λογική, η συγκοινωνιολογία είναι απο τα λίγα αντικείμενα μηχανικού που οι αποφάσεις βασίζονται κυρίως σε χρηματοοικονομικά δεδομένα. Αν θες παράδειγμα δες εδώ όπου για τους λόγους που έχω αναλύσει σε προηγούμενα ποστ δεν κάνουν αυτοκινητόδρομο. 5 ώρες πριν, pontez2 είπε Αλλαξε τοσο η Ολλανδια? Μέχρι πριν 6 χρονια που έμενα εγω τις καθημερινές ήταν άδειοι οι δρόμοι. @bilya στην Ελλάδα η κίνηση και οι ανάγκες για δρόμους αρχίζουν και τελειώνουν στις εποχές που ο αθηναίος φεύγει για 3ημερα ή διακοπες. Εκει ειναι που γινονται ολα τα τροχαία, εκει ειναι που έχουμε την κινηση. Οι Ολλανδοι αν εξαιρέσω καμια Κυριακή που θα πάνε στο Efteling (παράδειγμα το λέω) και μονο αν έχει ήλιο (που θα βγουν όλοι απ τα καβουκια τους), δεν είχαν κινηση (τουλάχιστον την εποχη που έμενα εγω) Προφανως οταν 2 εκατομμύρια άνθρωποι επιστρέφουν απο τα χωριά τους, χρειάζεσαι δρόμους που να σηκωνουν αυτη τη κινηση. Για αυτο ολο το καλοκαίρι κάθε σκ τρωμε 2,5 ώρες για να κάνουμε το Κορινθο Αθήνα ή Μαλακάσα Αθήνα, παρά το γεγονός οτι εκει έχεις και ΛΕΑ, έχεις και 3 λωρίδες κινησης. Ολα πάνε βάση των αναγκων. Αν εσυ το πας αναλογικά, δεν υποστηριζω τη λογική σου, ούτε αυτους που κάνουν κατασκευές βάση αυτης της λογικης. Διότι εγω ημουν που έφαγα στη μάπα το μποτιλιάρισμα της προάλες στη Πατρων Κορινθου, που αν ηταν 3 οι λωρίδες, θα ειχα κάνει το μισο χρονο κτλ κτλ. (σεβομαι εννοειται αυτά που λες, απλως διαφωνω. Μην παρεξηγηθουμε κιολας) καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά από την μία λέμε ότι θέλουμε η ελλάδα να γίνει ευρωπαϊκή χώρα κ απο την άλλη θέλουμε χωρίς λόγο να σπαταλήσει χρήματα για 10-15 μέρες το χρόνο. Επίσης μην παραβλέπουμε οτι τα έργα αυτά έχουν συγχρηματοδότηση κ απο ΕΕ όπου δεν νομίζω αν τους λέγαμε θα φτιάξουμε 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση γιατί 15 αυγουστο κ πάσχα έχει κίνηση στην αθήνα θα μας πέρναν στα σοβαρά. Τέσπα δεν έχει σημασία να το αναλύσουμε αυτό.
zio10 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2018 13 ώρες πριν, mindreader είπε Παντως, παρα τα προβληματα που υπαρχουν και στην Ιονια Οδο, πιστευω οτι μαλλον ειναι ο καλυτερος αυτοκινητοδρομος που εχει αυτη τη στιγμη η Ελλαδα, με ολες τις ατελειες που αναφερθηκαν(ανηφοροκατηφορες, ελλειψη πρατηριων καυσιμων, ΣΕΑ κλπ). Οι άλλοι αυτοκινητοδρομοι μου φαινονται χειροτεροι απο την Ιονια. Πρατήρια και ΣΕΑ γίνονται. Θυμάμαι και στην Εγνατία στην αρχή δεν είχε. Καλό θα ήταν να είναι έτοιμα όλα μαζί με το δρόμο βέβαια.
phanispal Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Στις 1/29/2018 στις 1:09 ΜΜ, phanispal είπε Και πάνω του να έχει χεστεί, if you pardon my french, αν δεν έχει να πληρώσει, ή θα κόψει τα πήγαινε-έλα, ή θα περνάει αέρας. Μένει να δούμε τι θα γίνει. Επί της ουσίας, για πείτε εναλλακτικές διαδρομές για Αθήνα-Αγρίνιο και τούμπαλιν. Στις 1/29/2018 στις 2:36 ΜΜ, vasilk είπε Αθήνα - Μάνδρα - Θήβα - Γαλαξίδι - Ναύπακτο - Μεσολόγγι - Αγρίνιο. +80 χλμ, +1,5 ώρα, -30€ διόδια, + κίνδυνος να πέσεις σε μπλόκο τροχαίας. Στις 1/29/2018 στις 2:37 ΜΜ, phanispal είπε Όταν επιλέγω στους Χάρτες να μου εμφανίσει διαδρομή χωρίς διόδια, με πάει από Μάνδρα, Οινόη, Θήβα, Αλίαρτο, Λιβαδειά, Ιτέα, Γαλαξίδι, Ναύπακτο κ.λπ.. Δύο ώρες παραπάνω μου τη βγάζει, αλλά και τα διόδια είναι 50-60€ πήγαινε-έλα. Στις 1/29/2018 στις 6:02 ΜΜ, bilya είπε Ουτε καν να διανοηθεις να το κάνεις μονο αν το συνδυάσεις με Δελφούς κτλπ αξίζει. Αλλιως μιλαμε για τεράστιο σκότωμα κ αμφιβάλω να ναι μονο 2 ώρες επιπλέον. Πλεον με τον καινούριο δρομο κ γέφυρα η διαδρομή ειναι λιγότερο απο 3 ωρες. Επανέρχομαι μιας και αύριο λέω να πάω Πρέβεζα, και σκέφτομαι να ακολουθήσω την παρακάτω διαδρομή, όχι μόνο για να γλιτώσω τα διόδια, αλλά και από περιέργεια. https://www.google.gr/maps/dir/Αθήνα/Πρέβεζα/@38.8983463,21.3371238,9.25z/data=!4m16!4m15!1m5!1m1!1s0x14a1bd1f067043f1:0x2736354576668ddd!2m2!1d23.7275388!2d37.9838096!1m5!1m1!1s0x135c38e362512c35:0x6d9d35265aeb015a!2m2!1d20.6645683!2d39.2023108!2m1!2b1!3e0!5m1!1e1 Υπενθυμίζω ότι τον Οκτώβρη είχα πάει Λαμία για πρώτη φορά χωρίς διόδια, αλλά όχι από την ΕΟ, μα πάλι από τα χωριά, και μου άρεσε σα διαδρομή. Και όσο και να σας φανεί περίεργο, ήταν πιο ξεκούραστη για μένα από το να πηγαίνω με σταθερή ταχύτητα για πολλή ώρα. https://www.google.gr/maps/dir/Αθήνα/Lamia/@38.3850129,22.7917273,9.42z/data=!4m16!4m15!1m5!1m1!1s0x14a1bd1f067043f1:0x2736354576668ddd!2m2!1d23.7275388!2d37.9838096!1m5!1m1!1s0x135f45553b3f43f1:0x5344ba71e6c6fec7!2m2!1d22.4349003!2d38.8959734!2m1!2b1!3e0!5m1!1e1 Και ρωτάω: Σε σχέση με τη διαδρομή για Λαμία, η διαδρομή για Πρέβεζα είναι χειρότερη;
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Από την διαδρομή που έχεις χαράξει, σίγουρα ναι!!!!!! Σαν διαδρομή, πριν λίγες μέρες έκανα για Άρτα ταξίδι και επειδή κατάγομαι από την περιοχή θα σου έλεγα το εξής, εφόσον θέλεις να αποφύγεις Ολυμπία και Ιόνια Οδό: Πάρε την Αθηνών-Λαμίας και βγες από κει για Λιβαδειά-Ιτέα-Γαλαξείδι μιας και η παλιά Ε.Ο. είναι από τα χειρότερα κομμάτια. Στο κομμάτι Λιβαδειά-Ναύπακτος κατά 90% το οδόστρωμα είναι σε καλή κατάσταση, έχει κάμποσα σημεία για προσπέρασμα αλλά προσοχή στα ραντάρ, ειδικά κοντά στην Ιτέα. Απο κει και πέρα γιατί αν μπεις Ιόνια γιατί να κάνεις τόσο μεγάλο κύκλο; Μπες στην Αμφιλοχία και ακολούθησε τον δρόμο Αμφιλοχίας-Πρέβεζας μέσω Ακτίου. Σκατόδρομος, αλλά γλιτώνεις σίγουρα 40-45 λεπτά με κόστος τα 3 ευρώ στη ν υποθαλάσσια. Αν και φίλε μου θα σου δώσω μια συμβουλή. Αύριο μην το κάνεις αυτό. Θα έχει κίνηση, τα χωριά γεμίζουν σιγά-σιγά και θα βλαστημίσεις την ώρα και την στιγμή που αποφάσισες να κάνεις αυτό το ταξίδι. Τόσα χρόνια, πριν φτιάξουν τον δρόμο, τραβάγαμε νίλα με κάτι 8ωρα τέτοιες μέρες (μέχρι και 12ωρο έχω κάνει......). Δεν αξίζει ο κόπος. Αν θες να γλιτώσεις χρήματα κι εφόσον δεν έχεις epass της γέφυρας, πήγαινε με το καραβάκι και θα γλιτώσεις περίπου 7 ευρώ. Κλείνοντας, από όπου και να πας, μην πας από Αρτα-Φιλιππιάδα στην Πρέβεζα, αλλά όπως προείπα, μπες στην Αμφιλοχία και πλήρωσε το 3ευρω στην υποθαλάσσια.
phanispal Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Ξέχασα να αναφέρω ότι θα ξεκινήσω από Αθήνα γύρω στις 06:00, αν αλλάζει κάτι αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις