seoko Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Οι 10 κορυφαίοι παράγοντες που επηρεάζουν τα αποτελέσματα κατάταξης όπως έχουν συμφωνήσει οι ειδικοί σε μία έρευνα για search engine optimization: *-κείμενο στο τίτλο της σελίδας * Το anchor text (λέξεις) των εισερχόμενων συνδέσμων * Η ποιότητα του site (δες PageRank) * Η ηλικία της ιστοσελίδας * Πόσο σημαντική είναι μια σελίδα σε σχέση με τις άλλες σελίδες sto site σου. * Πόσο σχετικοί είναι οι εισερχόμενοι σύνδέσμοι σε μία ιστοσελίδα * Το link popularity μίας ιστοσελίδας στην τοπική κοινότητα * το κείμενο που χρησιμοποιείται στο body text * Το γενικό link popularity των site που δείχνουν στη σελίδα * Τοπική συγγένεια των linking page
antonisid Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Οι 10 κορυφαίοι παράγοντες που επηρεάζουν τα αποτελέσματα κατάταξης όπως έχουν συμφωνήσει οι ειδικοί σε μία έρευνα για search engine optimization: * Το anchor text (λέξεις) των εισερχόμενων συνδέσμων Θέλω να σταθώ λίγο σε αυτό. Το text πρέπει να περιέχει τα σημαντικά keywords της ιστοσελίδας? * Να προσθέσω κι εγώ ότι τα backlinks καλό είναι να προέρχονται από sites με ιδιότητα "follow" .
morgy Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 Δημοσ. 14 Απριλίου 2010 ναι, για παράδειγμα, το "click here for more" θα βοηθήσει μόνο στο να πετύχεις καλά αποτελέσματα για το site σου, για τη φράση "click here for more" καλό παράδειγμα μέσα από τι ζωή είναι να γράψεις στο google "click here." το πρώτο πρώτο αποτέλεσμα είναι το site της adobe γιατί παντού υπάρχει το: για να κατεβάσετε το φλασ "click here" "
georgepap Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Η κάτσε και διάβασε σοβαρες πηγές, βιβλία, blog κτλ κτλ για SEO (με ενα σοβαρο διάβασμα σε λίγους μήνες θα είσαι οκ) ή εάν δεν σε συμφέρει πλήρωσε έναν επαγγελματια να σου πει τι να κάνεις. Πολυ απλή επιλογή, Προσωπικός χρόνος ή χρήμα.
poisom Δημοσ. 25 Μαΐου 2010 Δημοσ. 25 Μαΐου 2010 Off topic χαχαχα δεν το είχα ξαναδεί το lmgtfy.com πολυ καλό και έξυπνο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.