apd453 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Ξαναγράφω: Η ικανότητα σε μια συγκεκριμένη εργασία δεν έχει καμία σχέση με τις πανελλήνιες όπως είναι τώρα. Όταν σπουδάζεις θα έπρεπε να μαθαίνεις μια δουλειά. Δεν χρειάζονται και πολλές αμπελοφιλοσοφίες (χρειάζονται αλλά λίγες). Τώρα που έβαλα μπολτ το είδες ή όχι ακόμη? Τι λες ρε συ. Απίστευτο!!! 8 λογιστικές για κάποιον που προορίζεται για διεύθυνση λογιστηρίου? Μήπως είναι πολλά? Εξάλλου δεν μετράει η ποσότητα αλλά η ποιότητα των μαθημάτων. 2-3 μέρες διάβασμα το μάθημα στο κάθε εξάμηνο και είναι λογισταράς. Το ότι όλοι ζητάνε προϋπηρεσία από νέους πτυχιούχους σου λέει κάτι? Μήπως ότι δεν ξέρουν που τους πάνε τα τέσσερα?
Praetorianos Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Άρα είναι άδικο. Δεν είναι καθόλου άδικο, μια χαρά είναι για μένα. Το ξεκαθαρίσαμε τώρα ή θα παίξουμε κι άλλο με τις λέξεις? Καλό είναι ξέρεις για τον Adam αλλά λόγω του ότι όπως έχω ξαναπεί ζεις ακόμη σε χρυσό κλουβάκι δεν κατέχεις το άθλημα. Στο αφεντικό που θα πας λοιπόν όταν σε ρωτήσει κάτι για την δουλειά σου εσύ πες του για τον Adam. Χωρίς να θέλω να σε στενοχωρήσω λοιπόν χ3στικε το boss για τον Adam. Εγώ θέλω επαγγελματίες και όχι ανειδίκευτους πτυχιούχους που έχουν πάρει πτυχίο με 30 μέρες διάβασμα το εξάμηνο. Ενώ εσύ που ξέρεις τον Smith θα εκτιμηθεί με πάνω από 700:lol:. Όταν λοιπόν τελειώσεις με το καλό μην ζητήσεις βοήθεια από το μπαμπά για δουλειά και αν σου δίνουν 700 και ένσημα θα είσαι και χαρούμενος. Για δέστε έναν που τον περιμένουν να τελειώσει πως και πως για να τον κάνουν διευθυντή. Έχω μια θέση για καφετζή, ουρολόγο (αυτόν που στήνετε σε ουρές στην εφορία όχι γιατρό) σε λογιστήριο σου κάνει? Μαύρα μεσάνυχτα. Εγώ σου λέω πως έχει η πραγματικότητα εσύ δεν εννοείς να το καταλάβεις. Ναι ευτυχώς που είχα κι εσένα αλλιώς τι θα έκανα, τόσοι και τόσοι φίλοι και γνωστοί εσένα από το insomnia περίμενα να μου τα ανοίξεις. Αυτή την παπαρδέλα διευθυντών την αντιπαρέρχομαι και δεν ανέχομαι κάποιος παρτάκιας δημοσιοϋπαλληλάκος να μου παραδίδει μαθήματα επαγγελματικού προσανατολισμού, οκ? (όχι δεν τους βάζω όλους μέσα, μιλάω συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή). Εσύ σου είπα, θέλεις μπετόβλακες να στήνονται στην ουρά στην εφορία και μπετόβλακες να σου κάνουν καταχωρίσεις στο λογιστικό σύστημα. Μέχρι εκεί φτάνει ο εγκέφαλος, μέχρι εκεί ζητάς. Γι' αυτό έχουμε φτάσει να έχουμε απόφοιτους πανεπιστημίων τρομάρα τους που όταν τους ρωτάνε τι είναι τα spreads δεν ξέρουν να απαντήσουν γιατί ήταν εκτός ύλης. Να σου πουν πως καταχωρούνται τα πάγια βέβαια ξέρουν γιατί οι σημειώσεις το έλεγαν "SOS" ε κι έπρεπε τουλάχιστον αυτό να το ξέρουμε. Αν εσύ πιστεύεις ότι αυτά τα μαθήματα λογιστικής που κάνετε έχουν σχέση με τη λογιστική στην αγορά εργασίας να σε πληροφορήσω ότι είναι το 0,001% και ίσως λέω και πολύ. Έχοντας δουλέψει σε λογιστήριο, δεν μου λες κάτι καινούριο. Για πες μου όμως ρε τεράστιε τι θα έπρεπε να διδασκόμαστε στα ΑΕΙ? Το φορολογικό σύστημα που αλλάζει ανα εβδομάδα, τους νόμους που αλλάζουν ανα εξάμηνο, τους κώδικες που τους βρίσκεις σε ένα excelάκι, τι? Ποια στάνταρ πράγματα μπορούμε να διδαχθούμε στη λογιστική που δεν θα αλλάξουν στα 4 χρόνια πάνω καθιστώντας μας άχρηστους στην αγορά κατά την αποφοίτηση μας?
apd453 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 παρτάκιας δημοσιοϋπαλληλάκος να μου παραδίδει μαθήματα επαγγελματικού προσανατολισμού, οκ? (όχι δεν τους βάζω όλους μέσα, μιλάω συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή). Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος:shock: Εσύ σου είπα, θέλεις μπετόβλακες να στήνονται στην ουρά στην εφορία και μπετόβλακες να σου κάνουν καταχωρίσεις στο λογιστικό σύστημα. Μέχρι εκεί φτάνει ο εγκέφαλος, μέχρι εκεί ζητάς. Γι' αυτό έχουμε φτάσει να έχουμε απόφοιτους πανεπιστημίων τρομάρα τους που όταν τους ρωτάνε τι είναι τα spreads δεν ξέρουν να απαντήσουν γιατί ήταν εκτός ύλης. Να σου πουν πως καταχωρούνται τα πάγια βέβαια ξέρουν γιατί οι σημειώσεις το έλεγαν "SOS" ε κι έπρεπε τουλάχιστον αυτό να το ξέρουμε. Όλα αυτά που λες είναι αποτέλεσμα του συστήματος που υπερασπίζεσαι. Αυτό λέω ότι είναι λάθος το σύστημα. Αν εσύ πιστεύεις ότι ένας πραγματικός πτυχιούχος αξίζει να στήνεται στις ουρές για χρόνια ενώ θα έπρεπε να μπει στην εργασία πιο γρήγορα για να μπορέσει να προσφέρει από τη μεριά του, τότε τι να πω? Έχοντας δουλέψει σε λογιστήριο, δεν μου λες κάτι καινούριο. Για πες μου όμως ρε τεράστιε τι θα έπρεπε να διδασκόμαστε στα ΑΕΙ? Το φορολογικό σύστημα που αλλάζει ανα εβδομάδα, τους νόμους που αλλάζουν ανα εξάμηνο, τους κώδικες που τους βρίσκεις σε ένα excelάκι, τι? Ποια στάνταρ πράγματα μπορούμε να διδαχθούμε στη λογιστική που δεν θα αλλάξουν στα 4 χρόνια πάνω καθιστώντας μας άχρηστους στην αγορά κατά την αποφοίτηση μας? Εδώ λέμε ότι δεν γνωρίζουν οι πτυχιούχοι τα βασικά που δεν αλλάζουν εσύ το πήγες και σε αυτά που αλλάζουν. Στο λογιστήριο που δούλεψες τι δουλειά έκανες? Το λογιστήριο να υποθέσω πως ήταν κάποιου γνωστού έτσι? Αφιερωμένο σε εσένα που ξέρεις από λογιστήρια.
black_widow Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Άρα είναι άδικο. Κανείς δεν είπε ότι δεν χρειάζεται η θεωρία. Όχι μόνο θεωρία όμως. Αν εσύ πιστεύεις ότι αυτά τα μαθήματα λογιστικής που κάνετε έχουν σχέση με τη λογιστική στην αγορά εργασίας να σε πληροφορήσω ότι είναι το 0,001% και ίσως λέω και πολύ. Όσο για το τμήμα λογιστικής των ΤΕΙ μην νομίζεις ότι κάνουν περισσότερα. Δεν έχει καμία σχέση το πόσο θα διαβάσεις γιατί σου δίνονται καν τα βιβλία. Αν θες να διαβάσεις για λογιστική δυστυχώς πρέπει να πας να τα αγοράσεις. Ε νοείται πως οι καθηγητές σου δεν γνωρίζουν να σου απαντήσουν σε ερωτήσεις που θα κάνεις εκτός από αυτούς που διατηρούν παράλληλα και γραφείο. Πίστευσε με , δεν έχω τέτοιες αυταπάτες. Έχω σκάσει πολλά στα γνωστά βιβλία των 50 + ευρώ γιατί φυσικά δε τα βρίσκω σε βιβλιοθήκες να τα διαβάσω. Μη πεις τίποτα για λεφτά του μπαμπά γιατί τα έχω πάρει με τους " τρελλούς " μισθούς που δίνουν οι εργοδότες, δύο μέρες δουλειά για ένα βιβλίο.Το διάβασμα στα Λογιστικά κοστίζει όντως, αλλά τα λεφτά βρίσκονται, αρκεί να το θες. Σε άλλα αντικείμενα π.χ. Management έχω βρει paperback φτηνά από εξωτερικό όπως και δωρεάν e-books από γνωστούς μου θείους. Αν θες να διαβάσεις δηλαδή βρίσκεις τον τρόπο. Σεμινάρια επιμόρφωσης δεν έχω κάνει γιατί όπως προείπα είναι ακριβό σπορ η επιμόρφωση σε θέματα λογιστικής. Προς το παρόν αρκούμαι σε βιβλία. Π.χ. το πιο απλό που θέλω να κάνω είναι μαθήματα σε κάποια Λογιστικά προγράμματα ( μη κάνω διαφήμιση σε ποια) που ζητιούνται στην αγορά γιατί στο ΤΕΙ μας κάνανε το υπερσύγχρονο...Eurofasma ( δε διδάσκουν αυτό πια, αλλά ήμουν από τους τελευταίους που διδάχτηκαν αυτό το πρόγραμμα!) Οι καθηγητές που μας κάνουν λογιστική , το ασκούν το επάγγελμα, δεν έχουν αποκλειστικό επάγγελμα το επάγγελμα του καθηγητή. Μας έχουν βάλει π.χ. να κάνουμε εργασίες σε Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα και σε διάφορα θέματα που δε καλύπτει το πρόγραμμα σπουδών. Για το ότι αυτά που μαθαίνουμε είναι το απειροελάχιστο της δουλειάς μας έχουν πληροφορήσει ήδη για να μην ονειροβατούμε. Μιλάω πάντα για το τμήμα που έχω σπουδάσει εγώ.
Praetorianos Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Όλα αυτά που λες είναι αποτέλεσμα του συστήματος που υπερασπίζεσαι. Αυτό λέω ότι είναι λάθος το σύστημα. Αν εσύ πιστεύεις ότι ένας πραγματικός πτυχιούχος αξίζει να στήνεται στις ουρές για χρόνια ενώ θα έπρεπε να μπει στην εργασία πιο γρήγορα για να μπορέσει να προσφέρει από τη μεριά του, τότε τι να πω? Πως θα προσφέρει πιο γρήγορα και κυρίως τι σχέση έχει αυτό που συζητάμε με το θέμα που άνοιξα? Σε ρώτησα και πριν από κάτι ποστ αλλά δεν μου είπες. Ότι είναι λάθος το σύστημα εννοείται, αλλά πως το φτιάχνει η βάση του 10? Πάλι λέω ότι οι πιο παπαγαλάκηδες/ματσό/διαβαστεροί θα τρώνε τις καλύτερες θέσεις. Το παιδί που αδικείται από το υπάρχων σύστημα δεν κερδίζει κάτι, αντιθέτως με την κατάργηση του 10 ρίχνουμε τα ελάχιστα κριτήρια εισαγωγής σε ανώτατη εκπαίδευση και θα έχουμε πάλι καφεδοφοιτητές και τουρίστες. Όχι ότι τώρα δεν έχουμε, αλλά με την αλλαγή τους αυξάνουμε απλά για να παράγουμε κι άλλους πτυχιούχος (γιατί δεν ελπίζεις ότι μια σχολή θα αφήσει τους φοιτητές της χωρίς πτυχίο ανεξαρτήτως επιπέδου έτσι?). Εδώ λέμε ότι δεν γνωρίζουν οι πτυχιούχοι τα βασικά που δεν αλλάζουν εσύ το πήγες και σε αυτά που αλλάζουν. Στο λογιστήριο που δούλεψες τι δουλειά έκανες? Το λογιστήριο να υποθέσω πως ήταν κάποιου γνωστού έτσι? Και πως θα επηρεάσει αυτό που λες η βάση του 10, ΠΩΣ? Λες ότι αυτά που μαθαίνουμε δεν ανταποκρίνονται σε αυτά που υπάρχουν στην αγορά εργασίας, και σε ρωτάω τι θα έπρεπε να μαθαίνουμε για να ανταποκρίνεται? Μην μου πεις να αλλάξει ο τρόπος εκπαίδευσης και οι εξετάσεις γιατί όταν δέχεσαι να διδάξεις φοιτητές που δεν ξέρουν να κάνουν πρόσθεση (στο σύστημα που υπερασπίζεσαι), δεν μπορείς να κάθεσαι να διδάσκεις τι είναι ΚΤΡ θα σε κοιτάει σαν χάνος. Άντε μετά να προχωρήσεις σε λογιστική κόστους και φορολογική λογιστική, εγκεφαλικά. Ό,τι θα μπορούσα να κάνω μέσα στα πλαίσια της πρακτικής μου (τρελό μέσο για να κάνεις πρακτική, τι να σου λέω), θεώρηση βιβλίων στην εφορία, τήρηση ημερολογίου, εγγραφές με το eurofasma, έλεγχος τιμολογίων, απογραφές ε και ένα ψιλοτρέξιμο όταν ήρθαν οι ελεγκτές για τα βιβλία. Τι θα έπρεπε να κάνω δηλαδή? Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος Μαλακία μου μεγάλη τότε, σε μπέρδεψα με έναν άλλο κι έθιξα και άδικα τους ανθρώπους. Σόρρυ, λάθος μου.
black_widow Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Αυτό ακριβώς που γίνεται τώρα στα άλλα επαγγέλματα (πχ πληροφορική-πλαίσιο). Όταν έχεις υπερπληθώρα πτυχιούχων αναγκαστικά συμπιέζονται οι μισθοί προς τα κάτω. Τώρα λοιπόν θα τσούξει να έχεις στο λογιστήριο σου λογιστές α' κατηγορίας, αν όμως αποκτήσουν αυτό το δικαίωμα κάμποσες χιλιάδες ακόμα και θα φτάσει απόφοιτος ΑΕΙ να ζητάει τα ίδια λεφτά με απόφοιτο ΤΕΙ/ΙΕΚ μπας και βρει δουλειά (γιατί τώρα όλοι οι απόφοιτοι ΑΣΟΕΕ νομίζουν θα γίνουν διευθυντές στην Coca-Cola) θα δεις που θα φτάσουν τα κριτήρια πρόσληψης. Δες τι έγινε με το ΣΟΛ. Το δικαίωμα υπογραφής α' λογιστή αποκτιέται μετά από κάποια χρόνια προυπηρεσίας μετά την αποφοίτηση, επίσης αυτό το δικαίωμα υπογραφής μπορούν να το αποκτήσουν και οι Απόφοιτοι ΤΕΙ λογιστικής ( όχι όμως Διοίκησης Επιχειρήσεων που φτάνουν μέχρι Β' το ανώτατο).Απλά δε μπορούν οι ΤΕΙτζήδες να αποκτήσουν άδεια Οικονομολόγου. Επίσης υπάρχουν και τα μεταπτυχιακά που μπορείς να αποκτήσεις το δικαίωμα Α ' λογιστή( πάντα μιλάμε αφού έχουν περάσει κάποια χρόνια προυπηρεσίας). Δε ξέρω τί γίνεται στην περίπτωση αποφοίτων ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων με μεταπτυχιακό λογιστικής κατεύθυνσης, δεν το έχω ψάξει. Μπορείς πάντα όμως να μπεις με κατατακτήριες ή να μπεις ΕΑΠ ( εάν είσαι τυχερός και έχεις τα λεφτά για τα δίδακτρα) και ποιός ξέρει τώρα με τα κολλέγια τι άλλο μπορεί να γίνει. Είναι νωρίς να σκέφτεσαι από τώρα για την υπογραφή Α' λογιστή ( νομίζω ότι είσαι τελειόφοιτος έτσι). Και γιατί να προτιμήσουν εσένα ή εμένα αντί για τον απόφοιτο ΙΕΚ; Οι συλλογικές συμβάσεις μέχρι στιγμής προβλέπουν επιδόματα πτυχίων άρα ανεξαρτήτως αν εσύ ζητήσεις για αρχή να μη το παίρνεις γιατί να σε πάρει; Δε θα έρθει η στιγμή που θα ζητήσεις να το πάρεις; Πάντως εγώ θεωρώ περιττό να παίρνουν απόφοιτοι Οικονομικών σχολών όχι τμήματος Λογιστικής άδεια Α' λογιστή με 8 μαθήματα. Και εγώ γύρω στα 8 μαθήματα έχω κάνει ( λόγω κατεύθυνσης). Το να έφτανα μέχρι Α' θέση λογιστή θα το έβρισκα άδικο απέναντι στους αποφοίτους καθαρά Λογιστικής κατεύθυνσης. Μου αρέσει που συζητάμε όμως για θέσεις εργασίας λογιστών με τόσο μεγάλα ποσοστά ανεργίας σε topic που έχει τίτλο " Καταργείται η βάση του 10":-D
Praetorianos Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Είναι νωρίς να σκέφτεσαι από τώρα για την υπογραφή Α' λογιστή ( νομίζω ότι είσαι τελειόφοιτος έτσι). Και γιατί να προτιμήσουν εσένα ή εμένα αντί για τον απόφοιτο ΙΕΚ; [...] Μου αρέσει που συζητάμε όμως για θέσεις εργασίας λογιστών με τόσο μεγάλα ποσοστά ανεργίας σε topic που έχει τίτλο " Καταργείται η βάση του 10":-D black_widow δεν σκέφτομαι την υπογραφή α' λογιστή ούτε σαν σενάριο ακόμα, αλλιώς θα είχα διαλέξει άλλο τμήμα στο μηχανογραφικό ή έστω άλλη κατεύθυνση στη σχολή. Δεν πάω προς τα κει προς το παρόν, αν αλλάξει κάτι στο μέλλον με όλα αυτά που γίνονται θα δείξει, χαίρομαι που έχω τα εφόδια να πάω και προς τα κει αν χρειαστεί. Για τα υπόλοιπα, εγώ ξεκίνησα να αιτιολογώ γιατί το να βγάλουμε μερικούς ακόμα πτυχιούχους απλά για να υπάρχουν είναι λάθος και μάλλον κακό θα κάνει στην αγορά εργασίας, μετά ξέφυγε λίγο η κουβέντα προς τους λογιστές γιατί υποτίθεται ότι φοβάμαι μήπως μου φάνε τη θέση (δεν ξέρω αν ο apd453 λόγω επαγγέλματος γνωρίζει ότι δεν έχουμε συγκρουόμενα συμφέροντα με τους <10 ακόμα κι αν πάρουν πτυχίο), ε και κάπως έτσι φτάσαμε εδώ.
black_widow Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 black_widow δεν σκέφτομαι την υπογραφή α' λογιστή ούτε σαν σενάριο ακόμα, αλλιώς θα είχα διαλέξει άλλο τμήμα στο μηχανογραφικό ή έστω άλλη κατεύθυνση στη σχολή. Δεν πάω προς τα κει προς το παρόν, αν αλλάξει κάτι στο μέλλον με όλα αυτά που γίνονται θα δείξει, χαίρομαι που έχω τα εφόδια να πάω και προς τα κει αν χρειαστεί. Για τα υπόλοιπα, εγώ ξεκίνησα να αιτιολογώ γιατί το να βγάλουμε μερικούς ακόμα πτυχιούχους απλά για να υπάρχουν είναι λάθος και μάλλον κακό θα κάνει στην αγορά εργασίας, μετά ξέφυγε λίγο η κουβέντα προς τους λογιστές γιατί υποτίθεται ότι φοβάμαι μήπως μου φάνε τη θέση (δεν ξέρω αν ο apd453 λόγω επαγγέλματος γνωρίζει ότι δεν έχουμε συγκρουόμενα συμφέροντα με τους <10 ακόμα κι αν πάρουν πτυχίο), ε και κάπως έτσι φτάσαμε εδώ. Αυτό για την υπογραφή του Α' λογιστή το ανέφερα σχετικά με το επιχείρημα σου ότι όταν θα ζητάνε πλέον τα ίδια λεφτά οι απόφοιτοι των ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ θα προτιμηθούν οι απόφοιτοι των ΑΕΙ λόγω υπογραφής Α' λογιστή ενώ δεν παίρνουν μόνο αυτοί δικαίωμα υπογραφής και ότι εως τότε ποιος ξέρει πόσοι ακόμα θα αποκτήσουν αυτό το δικαίωμα ( βλέπε κολλέγια). Πιστεύω πάντως ότι θα προτιμηθούν τα κολλέγια σε σχέση με τα ΤΕΙ καλαθοπλεκτικής. Η κύρια διαφωνία μου εμένα είναι σχετικά με το επίπεδο σπουδών και όχι το πόσοι πτυχιούχοι θα βγουν στην αγορά. Είναι ήδη πάρα πολλοί σε σχέση με τις προσφερόμενες θέσεις και δεν πρέπει να ταυτίζεται πλέον η κατοχή πτυχίου με την εύρεση εργασίας. Η ισοπέδωση των σπουδών είναι αυτό που με απασχολεί.
vocals_ Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Εγώ να τονίσω κάτι σε σχέση με τους βαθμούς, επειδή τα ζω κιόλας όχι τίποτα άλλο. Παιδιά, όποιος έχει <10 ή 10 ή 11 ή 12 όχι δεν ξέρει ΤΙΠΟΤΑ. Τίποτα όμως. Ακόμα και αυτοί που δεν ξέρουν τίποτα ένα 13 θα το πάρουνε, πιο κάτω από κει το άτομο είναι σε άθλια κατάσταση και δεν αξίζει να μπει πουθενά. Μην λέμε κι ότι θέλουμε.. [όταν λέω τίποτα εννοώ σε σχέση με το σχολείο έτσι, μην αρχίσετε.]
apd453 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Εγώ ξέρω πως όταν ο πατέρας μου έψαχνε υπάλληλο το πρώτο πράγμα που ρωτούσε ήταν μια βασική, εύκολη ( λίγο παγίδα όμως) λογιστική εγγραφή. Περιττό δε να πω πως όταν ο άλλος του έλεγε ότι έχει πτυχίο από ευγένεια και μόνο δεν του έλεγε χ3στικα. Σε μερικούς που είχαν έρθει με τουπέ τους το είχε πει και στα μούτρα. Η απαξίωση αυτή δεν ήρθε από τους κάτω του 10. Ήρθε από το γεγονός ότι α) ο πτυχιούχος ξέρει για τον Adam και δεν ξέρει να κάνει καμία εργασία. Είναι και λίγο μουδιασμένος από τα 4 χρόνια μονόχορδου, στοιχίζει περισσότερο. Αν είναι να μάθεις σε κάποιον 5 πράγματα από την αρχή προτιμάς τον μη πτυχιούχο για πολλούς λόγους. β) από το γεγονός ότι όποιος περάσει θα πάρει και πτυχίο. Το έχει δεν το έχει. γ) οι περισσότεροι σπουδάζουν κάτι που δεν τους αρέσει. Αν ο κάτω του 10 δεν ξέρει να γράφει θα κοπεί στα πρώτα εξάμηνα και για σας. Αν εσύ είσαι ικανοποιημένος με αυτόν τον εξευτελισμό των πτυχίων τότε οκ. Ασχολήσου με τους κάτω του 10. Να μπαίνουν όλοι λοιπόν και να βγαίνουν λίγοι. Ποιο λίγοι από ότι βγαίνουν σήμερα. Λίγοι και καλοί. Θεωρία σχετική με το επάγγελμα και μαθήματα επαγγελματικής κατάρτισης. Έτσι ώστε να μπορέσει να πάει και το επάγγελμα ένα βήμα μπροστά. Όποιος θέλει να φιλοσοφήσει τη ζωή και τις θεωρίες μπορεί να το κάνει άλλωστε. Τα μαθήματα στα ΑΕΙ και ΤΕΙ μπορεί να πάει να τα παρακολουθήσει ο καθένας και χωρίς να είναι φοιτητής. Να πάει μετά να πιει και ένα φραπεδάκι στη παραλία χαϊδεύοντας το μουσάκι του για να του έρθει η έμπνευση. Ένας λοιπόν ικανός εργαζόμενος για να αρχίζει να αποδίδει σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα θέλει: 1-2 για να περάσει. 4-5 χρόνια για να τελειώσει. κάνα 2 χρόνια μεταπτυχιακό. 2-3 να βρει μια δουλειά σχετική με αυτό που έχει τελειώσει. 3-4 να μάθει τα βασικά της δουλειάς και να αρχίσει να φορτσάρει. Τσουπ να τα και τα παιδιά, γυναίκα κλπ. Φάε ένα σκατό. Ξεφόρτσαρισμα. Μπανάνα. Λόλα να ένα μήλο. Τα τα τατα τα τατατατα. Και όλα αυτά στην καλύτερη.
Aztec Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Φίλε μου το πανεπιστήμιο δεν είναι ίδρυμα εκπαιδεύτικης κατάρτησης. Βγάζει και επιστήμονες με ερευνητικό έργο. Δεν μπορεί όμως να βγάλει επιστήμονες με μονοδιάστατη θεώρηση όπως την δικιά σου. Ξέρω να κάνω λογιστικές εγγραφές και τελείωσε. ΠΧ πάμε στην πληροφορική. Τι χρειάζεται ένας προγραμματιστής. Να μάθει μια γλώσσα και να μάθει να προγραμματίζει. Λάθος πρέπει να μάθει βάσεις , δομές δεδομένων , μαθηματικά , αλγορίθμους , διαχείριση έργων πληροφορικής , δίκτυα , τεχνητή νοημοσυνη, γραφικά , συστήματα , ψηφιακά κυκλώματα κτλ. Γιατί όμως ? για να πάει να προγραμματίζει cobol σε καμια εταιρεία ? Όχι φυσικά. Τι θα γίνει όμως αν πάει σε μια εταιρεία παιχνιδιών και πρέπει να παίξει μπάλα με physics engines , graphic engines, databases και network programming. Πως θα το κάνει αν δεν ξέρει μαθηματικά , αρχες δικτύων . Πώς όταν ωριμάσει θα διαχειριστεί ένα έργο αν δεν έχει κάποιες βάσεις.Πως θα κάνει performance tuning αν δεν ξέρει υπολογισμό πολυπλοκότητας. Αυτός που ξέρει μόνο ξερό programming θα χάσει την μπάλα. Ο άλλος μέσα σε ένα μικρό διάστημα θα σπέρνει. Το πανεπιστήμιο βγάζει επιστήμονες που μπορούν να παράγουν έρευνητικο έργο και να αναλάβουν σφαιρικά ένα έργο και φυσικά δεν αποτελούν φθηνά εργαλεία σε κάθε τυχάρπαστο και εγωκεντρικό εργοδότη. Τέλος να πω ότι συμφωνώ στο να είναι δύσκολο να βγει κάποιος και να είναι πιο ποιοτική η εκπαίδευση.Αλλά αυτό να ισχύει και για την εισαγωγή. Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Όλα αυτά είναι ωραία που γράφει ο apd453, αλλά εξόχως θεωρητικά (όχι η εμπειρία του πατέρα του, δεν αμφισβητώ αυτό, για τα υπόλοιπα λέω). Δηλαδή: το 10, για μένα ήδη ανεπαρκές, αποτελούσε μια ελάχιστη βάση. Όχι τόσο ουσιαστική όσο θα έπρεπε, ναι, αλλά πάντως περισσότερο ουσιαστική από την πολιτική του "μπάτε σκύλοι". Το θέμα είναι πως ωραία λέμε "να μπουν όλοι και να βγουν λίγοι", όμως όταν έχουμε μια κοινωνία και αλλεπάλληλες πολιτικές ηγεσίες που δεν τολμούν να δουν την αλήθεια, δηλαδή πως ούτε υποδομές έχουμε να τους μορφώσουμε (και όχι μπήκες, θα πάρεις κάποια στιγμή το ρημάδι το πτυχίο) ούτε, πολύ περισσότερο, να τους απορροφήσουμε. Δε μας νοιάζει. Να πάρει το παιδί ένα "χαρτί" και το δημόσιο να 'ν' καλά. Ή, ο "ευρύτερος" δημόσιος τομέας. Η τοπική αυτοδιοίκηση. Κάπου να τρυπώσουμε, αδέρφια. Μέσα σε αυτό το οικονομικό χάλι, ο Δήμος Κηφησιάς προσλαμβάνει 240 υπαλλήλους, μεταξύ των οποίων και καμιά εικοσαριά μέλη μπάντας. Διότι, πού πάμε αν δεν έχει μπάντα ο Δήμος Κηφησιάς... Πρακτικά, έχουμε σχολές που μόνη τους προοπτική είναι το δημόσιο (ουσιαστικά, τυπικά υπάρχει και ιδιωτικός τομέας, αλλά δε χρειάζεται, ας πούμε, 500 καθηγητές Αγγλικών το χρόνο. Μπροστά στο αδιέξοδο, έβαλαν Γαλλικά στο δημοτικό για να απορροφήσουν αποφοίτους της Γαλλικής φιλολογίας. Παραδείγματα, άπειρα). Πρακτικά, έχουμε ένα σύστημα το οποίο λειτουργεί βάσει μιας ακρωτηριασμένης βαθμολογικής κλίμακας (ενεργό είναι το 8 και πάνω, με το 8, μόλις δύο μονάδες πριν τη "βάση" να αποτελλεί ισοδύναμο της παντελούς άγνοιας και να μπαίνει ώστε να μη χρειαστεί οι καθηγητές να κόψουν κανένα). Για να μείνεις, πρέπει να κάνεις αίτηση. "Πέρνα τον, τώρα, μη μας ζαλίσουν οι γονείς του". Στη χώρα των αναρίθμητων στρεβλώσεων, το δικαίωμα στη μάθηση μετατράπηκε σε δικαιωματική απόκτηση "απολυτηρίων", χωρίς στοιχειώδεις γνώσεις. Εν έτει 1998 είχα συναδέλφους στο στρατό, αποφοίτους Λυκείου της περιοχής Πατρών, που δεν ήξεραν το όνομά τους να γράψουν, κυριολεκτικά. Έστω, λοιπόν, ότι η βάση του 10 είναι άδικη γιατί κάποιος μπορεί να αγχώθηκε. Σεβαστό, κατανοητό και όποιος ατύχησε έτσι έχει την απόλυτη συμπάθειά μου. Για κάθε έναν που αγχώθηκε, όμως, υπάρχει και ένας που έγραψε κάτω από δέκα απλά γιατί είναι τελείως αδιάβαστος. Αδικίες υπάρχουν σε όλα τα συστήματα διαλογής επιδόσεων. Η παντελής κατάργησή τους, χωρίς να υπάρξει προηγουμένως βελτίωση καίριων παραμέτρων, δεν αποτελεί λύση (εκτός από το να βρούμε νοικάρηδες για τις γκαρσονιέρες που χτίστηκαν γύρω από κάτι σχολές άνευ αντικειμένου). Αντί να κοιτάξουμε να περιορίσουμε τις αδιέξοδες σχολές, εμείς ιδρύουμε και άλλες (τμήμα ιστορικών τέχνης στα Γιάννενα, δε μας φτάνει η ΑΣΚΤ και το αντίστοιχο τμήμα της Θεσσαλονίκης, έχουμε έλλειψη κριτικών τέχνης, οι οποίοι έχουν "επαγγελματικά δικαιώματα" που τους οδηγούν στην πρόσληψη ως καθηγητές καλλιτεχνικών...) Αντί να δούμε τι θα κάνουμε τις στρατιές "λογιστών", ανθρώπων που έχουν σπουδάσει "διοίκηση επιχειρήσεων" και τα λοιπά, κοιτάμε να βάλουμε κι άλλους. Και αν μεν ανέβαινε το επίπεδο των υποψηφίων και έπιαναν τα κριτήρια, ας μπουν, αφού αυτό θέλουν να κάνουν. Αλλά, να διαγράψουμε ένα ελάχιστο, ήδη ανεπαρκές, κατώτατο όριο, χάρη μιας "δημοκρατικής" πρόσβασης στις "ανώτατες" (χα!) σπουδές... Πρώτα, λοιπόν, βλέπεις πόσους μπορείς να υποδεχτείς, με αξιοπρέπεια για όσο είναι φοιτητές και προοπτική αποκατάστασης όταν με το καλό αποφοιτήσουν. Αίθουσες, βιβλιοθήκες, αμφιθέατρα, φοιτητικές εστίες. Μετά αντιμετωπίζεις το αίσχος των αιωνίων φοιτητών και των μονίμως απόντων καθηγητών που "διδάσκουν" μέσω μιας στρατιάς βοηθών (οι οποίοι φιλοδοξούν να φάνε το αγγούρι τώρα, για να έχουν τη στήριξη των καθηγητών έτσι και εμφανιστεί καμιά προκήρυξη θέσης). Και μετά, εάν και εφόσον αυτοί που μπορείς να υποδεχτείς και να μορφώσεις σωστά, δε σου φτάνουν για να καλύψουν τις ανάγκες, εξετάζεις πού θα επεκταθείς και πώς. Με σχέδιο εκπονημένο από πριν, ουσιωδέστερο του να δώσουμε αφορμή να καυχιούνται τοπικοί βουλευτές και πολιτευτές. Εμείς το κάναμε ανάποδα. Φτιάξαμε "σχολές" και μετά ψάχναμε άτομα να τις στελεχώσουν και ανθρώπους αρκετά απελπισμένους για μια θέση στην "ανώτατη" εκπαίδευση για να πάνε να φοιτήσουν εκεί. Αυτό προκύπτει αβίαστα, όταν διαβάζει κανείς επίσημες παραδοχές ότι η βάση του 10 οδήγησε σε "μαρασμό" κάποιες σχολές της περιφέρειας. Βγάζουμε χρόνια πτυχιούχους με σκονάκια, εξετάσεις της πλάκας, σε "επιστημονικά αντικείμενα" με μηδενικές προοπτικές, μετά από 20 εξάμηνα για μια σχολή 4ετους φοίτησης. Και ποια είναι η λύση σε όλα αυτά; Καταργήστε τη βάση, την ανεπαρκή, ελάχιστη, γελοία βάση. Και μετά, λοιδωρούμε τα κολέγια. Τουλάχιστον, αυτοί εκεί, όπως τους κατηγορούμε συχνά-πυκνά, τα αγοράζουν τα πτυχία τους. Των άλλων, τα πληρώνουμε εμείς. Υ.Γ. Απόφοιτος του ΑΠΘ είμαι, πριν από 15 χρόνια, για να μην έχουμε τίποτε ωραίες μαντεψιές.
Praetorianos Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 +1 σε Aztec και Snoob γιατί είπαν όσα ήθελα να πω, χωρίς να χρησιμοποιήσουν το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιούσα. @ apd453 Καθόμαστε και το ζαλίζουμε τόσα ποστς για το πως θα ήταν το σύστημα καλύτερο και όταν σε ρωτάω για το πως θα γίνει καλύτερο ένα σύστημα που εσύ υποστηρίζεις να γίνει πιο μπάχαλο ασχολείσαι για το αν θα μου φάνε τη θέση οι λογιστές και για το αν θα φάω αγγούρι όταν τελειώσω. 3η φορά, έξω από θεωρητικούρες, πως θα γίνει καλύτερο ένα σύστημα όταν υπάρχουν άνθρωποι που υποστηρίζουν και θέλουν να εισάγονται σωρηδόν μαθητές στα πανεπιστήμια? Δηλαδή οι 18άρηδες βγαίνουν με ελλιπή μόρφωση και οι 8άρηδες θα σου κάνουν τις εγγραφές που θέλεις? Χώρια όλα τα άλλα θέματα που άγγιξε ο Snoob. Ξαναλέω έχεις παρεξηγήσει το ρόλο του πανεπιστημίου. Και γέλα όσο θέλεις.
apd453 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Φίλε μου το πανεπιστήμιο δεν είναι ίδρυμα εκπαιδεύτικης κατάρτησης. Βγάζει και επιστήμονες με ερευνητικό έργο. Από τα καλύτερα που έχω ακούσει:lol:. Τόσο ερευνητικό έργο που δεν έχουμε που να το βάλουμε. Για πες μας ρε συ Atzec και praetoriane ποιο είναι το ερευνητικό σας έργο? Αν είναι έτσι να μη δίνονται επαγγελματικά δικαιώματα σε άσχετους. Συμφωνώ σε όλα με τον snoob αλλά "κατηγορεί" εμένα για ουτοπία όταν αυτά που λέει είναι μια από τα ίδια.
Aztec Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Δημοσ. 15 Απριλίου 2010 Από τα καλύτερα που έχω ακούσει:lol:. Τόσο ερευνητικό έργο που δεν έχουμε που να το βάλουμε. Αν είναι έτσι να μη δίνονται επαγγελματικά δικαιώματα σε άσχετους. Φίλε μου πολλοί με καλές εργασίες εδώ στα πανεπιστήμια που έχουν μάλιστα δημοσιευτεί έχουν γίνει δεκτοί σε βαρβάτα πανεπιστήμια του εξωτερικού για μεταπτυχιακό και παράγουν έργο. Πολλοί μάλιστα συνεχίζουν εδώ.Εσύ συνέχισε να λες για λογιστικές εγγραφές.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.