drkameleon Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 Θέλετε να παίξετε δωρεάν μια παρτίδα Τάβλι online? Ρίξτε μια ματιά στο νέο μου εγχείρημα... Τάβλι - Φεύγα Περιμένω σχόλια και εντυπώσεις! Υ.Γ. Θα ακολουθήσουν και τα άλλα 2 δημοφιλή παιχνίδια...
isay Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 @drkameleon το δοκίμασα (είμαι φανατικός παίχτης) οπότε ένα review στα πεταχτα. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν πολύ θετικές. Το παιχνίδι άνετο, χωρίς σοβαρά κολλήματα. Τι θα σου πρότεινα να προσέξεις: Το κόκκινο Χ στο ζάρι που έχει παιχτεί. Πολλές φορές ήταν δύσκολο να δω τι ζαριά είχε ο αντίπαλος Θα ήθελα και το απευθείας παίξιμο όλης της ζαριάς (π.χ. 6-2 να μη χρειάζεται να μετακινήσω στο 6 και μετα στο 8). Δεν είναι σημαντικό και κατανοώ τους προγραμματιστικούς περιορισμούς Ο παίχτης δεν είναι αρκετά έξυπνος. Του έστησα 2-3 παγίδες, που ο απλός παίχτης εύκολα θα τις απέφευγε, αλλά το pc ... τσίμπησε. Ίσως εσύ (ο προγραμματιστής) και εγώ έχουμε διαφορετικό τρόπο παιξίματος και αυτό βγήκε στον προγραμματισμό του παιχνιδιού. Κάποιες φορές αργούσε να μου εμφανίσει τις εικόνες των ζαριών Βρήκα ένα προγραμματιστικό bug: Στο φεύγα αν σε κλείσω τελείως, δηλαδή δεν μπορείς να κουνήσεις κανένα πούλι, με κανένα συνδυασμό ζαριών, είμαι υποχρεωμένος να σου ανοίξω κάτι. Κατάφερα να κλείσω τον παίχτη (το pc) και αντί να μου πετάξει κάποιο μήνυμα "Φιλάρα, μην κάνεις την πάπια και άνοιξε πόρτα" έβγαζε ότι ο παίχτης δεν έχει διαθέσιμες κινήσεις. Συμπέρασμα: Πολύ ικανοποιημένος σαν beta έκδοση. Φτιάξε και λίγο το γραφιστικό κομμάτι και θα είσαι άρχοντας.
drkameleon Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 πρωτότυπο. Να σαι καλά! ---------- Προσθήκη στις 12:58 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:49 ---------- @drkameleonτο δοκίμασα (είμαι φανατικός παίχτης) οπότε ένα review στα πεταχτα. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν πολύ θετικές. Το παιχνίδι άνετο, χωρίς σοβαρά κολλήματα. Τι θα σου πρότεινα να προσέξεις: Το κόκκινο Χ στο ζάρι που έχει παιχτεί. Πολλές φορές ήταν δύσκολο να δω τι ζαριά είχε ο αντίπαλος Θα ήθελα και το απευθείας παίξιμο όλης της ζαριάς (π.χ. 6-2 να μη χρειάζεται να μετακινήσω στο 6 και μετα στο 8). Δεν είναι σημαντικό και κατανοώ τους προγραμματιστικούς περιορισμούς Ο παίχτης δεν είναι αρκετά έξυπνος. Του έστησα 2-3 παγίδες, που ο απλός παίχτης εύκολα θα τις απέφευγε, αλλά το pc ... τσίμπησε. Ίσως εσύ (ο προγραμματιστής) και εγώ έχουμε διαφορετικό τρόπο παιξίματος και αυτό βγήκε στον προγραμματισμό του παιχνιδιού. Κάποιες φορές αργούσε να μου εμφανίσει τις εικόνες των ζαριών Βρήκα ένα προγραμματιστικό bug: Στο φεύγα αν σε κλείσω τελείως, δηλαδή δεν μπορείς να κουνήσεις κανένα πούλι, με κανένα συνδυασμό ζαριών, είμαι υποχρεωμένος να σου ανοίξω κάτι. Κατάφερα να κλείσω τον παίχτη (το pc) και αντί να μου πετάξει κάποιο μήνυμα "Φιλάρα, μην κάνεις την πάπια και άνοιξε πόρτα" έβγαζε ότι ο παίχτης δεν έχει διαθέσιμες κινήσεις. Συμπέρασμα: Πολύ ικανοποιημένος σαν beta έκδοση. Φτιάξε και λίγο το γραφιστικό κομμάτι και θα είσαι άρχοντας. Κατ' αρχάς, σ'ευχαριστώ ΠΟΛΥ για τα καλά σου λόγια! Όσον αφορά τις επισημάνσεις σου : 1) Αυτό με το ζάρι, το γνωρίζω - το X παρα-είναι "παχύ" με αποτέλεσμα να κρύβει το ζάρι - θα το σουλουπώσω λίγο... 2) Yes, κι εγώ θα ήθελα να παίζεται κατευθείαν η ζαριά - απλά πριν επιτρέψω και τέτοιες δυνατότητες ήθελα να έχω ένα απλό-και-λειτουργικό τάβλι (και μετά κάνουμε τέτοιες διορθώσεις - που είναι ΜΕΝ καλές, πλην όμως όχι απόλυτα απαραίτητες) 3) Δεν είναι θέμα "διαφορετικού τρόπου παιχνιδιού" του ... προγραμματιστή - είναι απλά ότι, προς το παρόν, η... Tavli Engine μου είναι ΠΟΛΥ basic (για τον ίδιο λόγο που αναφέρω στο από πάνω) -- φυσικά είναι στα προς-διόρθωση... 4) Αυτή την καθυστέρηση την γνωρίζω κι εγώ. Προφανώς έχει να κάνει με τα αρχεία εικόνων που αντιστοιχούν στα ζάρια (παιγμένα και μη) - γιατί περί εικόνων πρόκεινται - και το μέγεθος τους (παρ' ότι είναι ΠΟΛΥ μικρό). Θα δω τι μπορώ να κάνω (περαιτερω συμπίεση των εικόνων? preload των εικόνων? θα δούμε...) * Το "ο παίχτης δεν έχει διαθέσιμες κινήσεις" -- μπορεί να αναφέρεται και στον Παίκτη=PC... Καμιά φορά, όταν τον έχεις "κλείσει" και δεν έχει διαθέσιμες κινήσεις, μπορεί να το εμφανίσει αλλά - ok, χωρίς ίσως να είναι απόλυτα σαφές - αναφέρεται στο pc, έτσι? (i hope i got your point...) Και πάλι σ'ευχαριστώ πολύ -- τα... reviews είναι που μού δίνουν κίνητρο για βελτιώσεις...
aghahowa Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Φτιαχνω κατι αναλογο αυτον τον καιρο και μπορω να πω οτι εχεις κανει εξαιρετικη δουλεια. Φευγα δεν ξερω και δεν μπορω να σου πω λεπτομέρειες αλλα οσο εχει να κανει με την λειτουργικοτητα του παιχνιδιου εισαι σε πολυ καλο επιπεδο. Εγω παλευω με php javascript και flash. Εσυ εχεις χρησιμοποιησει μονο javascript?
isay Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 ... * Το "ο παίχτης δεν έχει διαθέσιμες κινήσεις" -- μπορεί να αναφέρεται και στον Παίκτη=PC... Καμιά φορά, όταν τον έχεις "κλείσει" και δεν έχει διαθέσιμες κινήσεις, μπορεί να το εμφανίσει αλλά - ok, χωρίς ίσως να είναι απόλυτα σαφές - αναφέρεται στο pc, έτσι? (i hope i got your point...) ... Εννοώ ότι παγίδευσα το pc σε δυο σημεία και δεν μπορούσε να παίξει καμία ζαριά του (ο,τι και να έφερνε). Όταν λοιπόν πέφτανε τα ζάρια για το pc, έβγαζε μήνυμα ότι δεν έχει κινήσεις να παίξει (το pc) και μου έδινε τη σειρά να παίξω.
xkon2007 Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Όντως είναι μια εξαιρετική προσπάθεια. Οι μικρολεπτομέρειες θα διορθωθούν στην πορεία. Περιμένουμε και τα υπόλοιπα παιχνίδια!!!
drkameleon Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2010 Φτιαχνω κατι αναλογο αυτον τον καιρο και μπορω να πω οτι εχεις κανει εξαιρετικη δουλεια.Φευγα δεν ξερω και δεν μπορω να σου πω λεπτομέρειες αλλα οσο εχει να κανει με την λειτουργικοτητα του παιχνιδιου εισαι σε πολυ καλο επιπεδο. Εγω παλευω με php javascript και flash. Εσυ εχεις χρησιμοποιησει μονο javascript? Να σαι καλά! Να σού πω... το πού θα γραφτεί με ψιλοπροβλημάτισε αρχικά. Σκέφτηκα από Java applet (προσωπικά τη Java δεν τη συμπάθησα ποτέ) μέχρι Flash(επίσης δεν με εντυπωσιάζει ιδιαίτερα - κι ούτε είχα ποτέ τη διάθεση να ασχοληθώ με ActionScript και τα τοιαύτα so far...). Αλλά τελικά - πιο πολύ για το challenge - αποφάσισα να το κάνω με τα πιο λιτά-και-απέριττα εργαλεία : καθαρή javascript(περίπου 900 γραμμούλες) {+ μερικές εικόνες (τα πούλια και τα ζάρια) + HTML + CSS} PHP μπορεί να χρησιμοποιήσω μελλοντικά σε περίπτωση που κάνω αυτό που σκέφτομαι (να το κάνω λίγο πιο "δυναμικό" με κατάταξη των χρηστών, MySQL dbs, κλπ...). Σ.Σ. Όπως και να χει αυτό το ταβλάκι έγινε για καθαρά να-περάσω-την-ώρα-μου-ευχάριστα λόγους σε 2 δρομολόγια Πειραιάς-Χανιά lol. Κι έπειτα αποφάσισα να το δημοσιεύσω. Τώρα τι θα βγει απ' αυτό δεν ξέρω... ---------- Προσθήκη στις 14:52 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:51 ---------- Εννοώ ότι παγίδευσα το pc σε δυο σημεία και δεν μπορούσε να παίξει καμία ζαριά του (ο,τι και να έφερνε). Όταν λοιπόν πέφτανε τα ζάρια για το pc, έβγαζε μήνυμα ότι δεν έχει κινήσεις να παίξει (το pc) και μου έδινε τη σειρά να παίξω. yep - κατάλαβα. ---------- Προσθήκη στις 14:53 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:52 ---------- Όντως είναι μια εξαιρετική προσπάθεια.Οι μικρολεπτομέρειες θα διορθωθούν στην πορεία. Περιμένουμε και τα υπόλοιπα παιχνίδια!!! Σ' ευχαριστώ πολύ! I'll be working on them as well - μόλις βρω λίγο χρόνο από ένα ΜΕΓΑΛΟ project/site που ετοιμάζομαι να λανσάρω το προσεχές διάστημα...
drkameleon Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Ένα μπράβο και απο εμένα. Σ' ευχαριστώ, φίλε μου
Paladinos Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Έπαιξα και γω μια παρτίδα και πάνω κάτω συμφωνώ με τα συμπεράσματα του isay Θα μπορούσες για παράδειγμα να κοκκινίζεις τις τελείες του ζαριού για να μην υπάρχει αυτό το Χ και κρύβει τα νούμερα Το ότι δε μπορείς να παίξεις ολόκληρη τη ζαριά στην αρχή σου κακοφαίνεται γιατί από το τάβλι έχεις συνηθίσει να τη σκέφτεσαι ολόκληρη αλλά σιγά σιγά το συνηθίζεις. Αν μπορούσε να φτιαχτεί πάντως θα ήταν καλό Όσον αφορά το παίξιμο του υπολογιστή και γω πχ του είχα κάνει πεντάπορτο και έφερε 6 και δεν έπαιξε το πούλι για να σώσει το 6πορτο Επίσης σε κάποια φάση στο μάζεμα είχα φέρει 4 και δε με άφηνε να μαζέψω το πούλι που ήταν στο 4. Δοκίμασα να κάνω κλικ και αλλού και τελικά πήρε το πούλι που ήταν στο 5 Τέλος μια λεπτομέρεια, εκεί που αρχίζεις δε μπορείς να κάνεις 6πορτο αλλά πρέπει να αφήνεις μια θέση ανοιχτή πάντα. Σωστά μέχρι εδώ. Αλλά πες ότι πχ έχεις πούλια παντού εκτός από τη θέση 4 και φέρεις τριάρες στο ζάρι. Νομίζω ότι δε θα σε αφήσει να παίξεις από τη μάνα στο τρία και να συνεχίσεις τη ζαριά σου μετά αφήνοντας πάλι κενή τη θέση 4 μέχρι το τέλος του γύρου σου. Δε μπόρεσα να το δοκιμάσω όπως ακριβώς το λέω γιατί δεν έτυχε οπότε δεν είμαι σίγουρος αν έχω δίκιο Αν φτιάξεις και λίγο τα γραφικά και βάλεις και έναν ήχο για τα ζάρια (αυτή είναι η μισή ευχαρίστηση από το τάβλι ) θα γίνει τέλειο. Είσαι σε πολύ καλό δρόμο. Go on Υ.Γ Για τις διαθέσιμες κινήσεις νομίζω ότι ο isay άλλο πράγμα εννοούσε... που έχει να κάνει με τους κανόνες του παιχνιδιού
drkameleon Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2010 Θα μπορούσες για παράδειγμα να κοκκινίζεις τις τελείες του ζαριού για να μην υπάρχει αυτό το Χ και κρύβει τα νούμερα Ενδιαφέρουσα ιδέα... Το ότι δε μπορείς να παίξεις ολόκληρη τη ζαριά στην αρχή σου κακοφαίνεται γιατί από το τάβλι έχεις συνηθίσει να τη σκέφτεσαι ολόκληρη αλλά σιγά σιγά το συνηθίζεις. Αν μπορούσε να φτιαχτεί πάντως θα ήταν καλό --- Τέλος μια λεπτομέρεια, εκεί που αρχίζεις δε μπορείς να κάνεις 6πορτο αλλά πρέπει να αφήνεις μια θέση ανοιχτή πάντα. Σωστά μέχρι εδώ. Αλλά πες ότι πχ έχεις πούλια παντού εκτός από τη θέση 4 και φέρεις τριάρες στο ζάρι. Νομίζω ότι δε θα σε αφήσει να παίξεις από τη μάνα στο τρία και να συνεχίσεις τη ζαριά σου μετά αφήνοντας πάλι κενή τη θέση 4 μέχρι το τέλος του γύρου σου. Δε μπόρεσα να το δοκιμάσω όπως ακριβώς το λέω γιατί δεν έτυχε οπότε δεν είμαι σίγουρος αν έχω δίκιο Αυτά τα δύο που αναφέρεις θα λυθούν... ταυτόχρονα. Και ΝΑΙ, στη δεύτερή σου επισήμανση έχεις δίκιο. Αλλά ΑΝ διορθώσουμε το πρώτο (δλδ. να μπορείς να παίξεις ταυτόχρονα 2 ή 3 ή 4 ζαριές) θα ξεπεράσουμε και το δεύτερο... ---------------- Κατά τα λοιπά, συμφωνώ κι εγώ - και μόλις βρω λίγο χρόνο θα κάτσω να αρχίσω τις διορθωσούλες... Thanx a lot!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.