Προς το περιεχόμενο

Seat Ibiza Top Gun ή Νέο Seat Ibiza?


G.O.S.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

I toyota empnei aksiopistia den mporo na po...einai i moni etairia pou dinei sta aftokinita tis pano apo 5 xronia eggiisi!To yaris exei 6 xronia(giafto kai to exoun oles oi sxoles odigon..)!Alla den mou poliaresei san emfanisi...oute kai to onoma tou mou aresei..Ekei pou tha pao na trexo ligaki tha mou erxetai sto mialo i leksi COROLLA kai amesos meta tha mou erxetai o kolos tis giagias mou re paidia!!Pos na trexeis etsi??Ena allo amaksi pantos pou skeftomai sovara einai to focus!kai den pistevo na mporei kaneis na pei kako pragma gia to sigkekrimeno aftokinito?einai para poli kalo ap'opou kai na to deis kai to exei apodeiksei...<BR>To kako einai oti pernaei o kairos kai skeftomai oti an den eixa kanei pote afto to post tha eixa to ibizaki mou kai tha goustara tora!<BR>Alla den peirazei..kalitera na perimeno ligo akoma para na metaniona meta apo ligo..Perimeno tis gnomes sas gia to focus..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν το ανέφερε κανείς μέχρι τώρα (δεν διάβασα όλα τα posts) αλλά αν νομίζετε ότι το ατού του Top Gun, αυτό που το ξεχωρίζει από τις άλλες εκδόσεις είναι το σύνολο cd-ηχεία-ενισχυτής JVC, γελιέστε. Αυτά είναι η βιτρίνα. Ο λόγος που ακούγεται τόσο το Top Gun είναι γιατί οι ουσιαστικές διαφορές είναι όντως ουσιαστικές. Αναφέρομαι στα : <P>1)Ελαστικα Bridgestone Potenza 195/50 R15 με 15αρες OZ Racing<BR>2)Αμορτισερ Bilstein<BR>3)Ελατήρια Eibach<P>Και για του λόγου το αληθές πάτε <A HREF="http://www.seat.gr/topgun/" TARGET=_blank>http://www.seat.gr/topgun/</A> <P>Λίγο να προσέχουμε τι λέμε ρε παιδιά. Ο συνδιασμός Bilstein-Eibach-Potenza αποτελούν από μόνα τους εγγύηση για κορυφαία κρατήματα και μεγάλα όρια πρόσφυσης. Εδώ το απλό Ibiza της μητέρας μου που έχω οδηγήσει έχει πολύ καλά κρατήματα με το απλό σετ ανάρτησης. Πόσο μάλλον του Top Gun. Αν και δεν το έχω οδηγήσει ξέρω από φίλο μου που το είχε για 3 μέρες και το δοκίμασε πολύ σκληρά. Αυτό που μου είπε ήταν βέβαια αυτό που περίμενα ν'ακούσω 'Το αυτοκίνητο δεν παίζεται σε κρατήματα.Κλίσεις μηδαμινές.' Και σας μιλάω για άτομο που ξέρει από αυτοκίνητα, όχι κανένα 17χρονο που ενθουσιάζεται με το παραμικρό.<P>Διαβάζοντας τα περισσότερα από τα παραπάνω έιναι σαν να βγαίνει το συμπέρασμα ότι Top Gun = ηχοσύστημα και τίποτα παραπάνω. Είπε και κάποιος παραπάνω ότι παίρνεις την απλή έκδοση και φτιάχνεις ένα καλό ηχοσύστημα με λιγότερα λεφτά από τα παραπάνω που θα δώσεις για το Top Gun. Σόβαρά; Για βάλε και τα αμορτισερ,ελατήρια και ελαστικά του Top Gun και έλα να μου πεις πόσο βγαίνει.<P>Αυτά περί Ibiza. Τώρα όσο για το Focus έχω να πω ότι βάζει τα γυαλιά στα υπόλοιπα της κατηγορίας του (μιλάω και στα 1400cc και στα 1600cc) όσον αφορά την οδική συμπεριφορά. Ασφαλής συμπεριφορά ακόμη και στο όριο,κορυφαία κρατήματα και απόλυτο τιμόνι που δίνει στο αμάξωμα εξαιρετική κατευθυντικότητα. Και όλα αυτά οφείλονται σε μια σημαντική διαφορά που έχει από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του, την πίσω ανάρτηση πού είναι ότι πιο σύγχρονο (και πιο ακριβό κατασκευαστικά) σε πίσω ανάρτηση, η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Η πλειοψηφία των υπολοίπων κατασκευαστών επιλέγουν την πιο φτηνή λύση για πίσω που είναι ο ημιάκαμπτος άξονας. Γι αυτό και κανένας από τους ανταγωνιστές του Focus, ακόμα και από την καινούργια φουρνιά (βλ. Peugeot 307,Fiat Stilo) δεν το φτάνουν σε οδική συμπεριφορά.<P>Οι επιδόσεις ομολογουμένως δεν είναι ότι καλύτερο στο Focus στα 1400cc. Αλλα προσωπικά πιστεύω περισσότερο μετράει να είναι ασφαλές στο δρόμο ένα αυτοκίνητο παρά να έχει κορυφαίες επιδόσεις.Στην κατηγορία των 1400cc επιδόσες έχουν το Opel Astra που έχει 98 πραγματικούς ίππους και όχι 90 που δίνει η εταιρία, Τoyota Corolla με 97 ίππους και επίσης το Renault Megane έχει καλό κινητήρα. Δε μου έρχεται κανένα άλλο στο μυαλό, αλλά με λίγο ψάξιμο στα τεχν. χαρακτηριστικά στις τελευταίες σελίδες των περιοδικών μπορεί να συγκρίνει κανείς επιδόσεις.Παρεπιπτόντως το Drive Δεκεμβρίου έχει test Stilo,Focus,307 στα 1600cc και καλύτερο ως προς απόδοση προς τιμή βγάζει το 307.Προσωπικά πιστεύω ότι στα 1600 το 307 όντως είναι από τις καλύτερες επιλογές. <P>Αυτά.Α,και μην ακούω για Golf γιατί μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Πιο απάτη αμάξι δεν υπάρχει! Τι να την κάνω μωρέ την ποιότητα και την αξιοπιστία που υποτίθεται ότι ξεπερνάει τα όρια της φαντασίας, αν θέλω 5.5 μύρια για μια μεσαία έκδοση στα 1400cc όταν αντίστοιχη έκδοση του 307 στα 1600cc βγαίνει στην ίδια τιμή;; Για μένα όποιος παίρνει Golf είναι αφελής. Το ίδιο ισχύει και για το Polo. Αδικαιολόγητα ακριβές οι τιμές τους. <P>Όλα αυτά είναι προσωπικές απόψεις έτσι; Δεν επιτίθεμαι σε κανέναν. Απλά εκθέτω τη γνώμη μου.<p>[ 01-12-2001: Message edited by: Jonous ]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Na kanw kai gw mia erwtisi?<BR>Poio tha protimousate apo to ta parakatw ws kaliteri sxesi timis/apodosis?<BR>1)Ralye<BR>2)106 GTi<BR>3)VTS FULL<BR>4)Polo 1.4 101<BR>5)Polo GTi<BR>6)Top gun<BR>7)Astra 1.4 sport<BR>Na ipologistei kai to gegonos oti to amaksi tha xreiastei kai ena mikro lifting.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας ακουστει και μια αλλη αποψη... ολοι μιλατε για τα κορυφαια γκαζια, τα σουπερ στερεοφωνικα, τις κατσε καλα αναρτησεις, τις ΟΖ ζαντουλες κλπ κλπ... Το κεφαλι σας ομως ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ???<P>Για μενα τα αμαξια που ειναι κορυφαια ειναι αυτα στα οποια ο κατασκευαστης τους τα εκανε ΓΕΡΑ... να προστατευουν τον επιβατη τους αμα συμβει το μοιραιο (φτου μακρια απο εμας αλλα συμβαινουν) Για ριξτε μια ματια στο <A HREF="http://www.EuroNcap.com" TARGET=_blank>www.EuroNcap.com</A> να δειτε ολη την αληθεια... και ολα τα αλλα περιτευουν πιστευω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kirimis dekto afto pou les kai prosopika to thema asfaleias gia mena exei kiria protaireotita!Tora vevaia diskolo na vreis amaksi pou na sou tairiazei apo apopsi timis kai na sou parexei kai ta panta oson afora sxediasi,apodosi,asfaleia...<BR>Toulaxiston stin periptosi mou den ginetai giati opos anafero kai pio pano oi dinatotites mou stamatane sta 1400cc kai giro sta 5-6 xartia..<BR>Pantos to thema to exo psaxei para poli ton teleftaio kairo kai exo ksexorisei dio aftokinita pou me kaliptoun kata ena megalo vathmo..to ford focus kai to rover 25..<BR>Giati re gmt na min eixame 2004 tora na pername osa kivika amaksi thelame... frown.gif" border="0 (adikia)!G*mo tin grafeiokratia mou!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by G.O.S.:<BR><STRONG>Kirimis dekto afto pou les kai prosopika to thema asfaleias gia mena exei kiria protaireotita!Tora vevaia diskolo na vreis amaksi pou na sou tairiazei apo apopsi timis kai na sou parexei kai ta panta oson afora sxediasi,apodosi,asfaleia...<BR>Toulaxiston stin periptosi mou den ginetai giati opos anafero kai pio pano oi dinatotites mou stamatane sta 1400cc kai giro sta 5-6 xartia..<BR>Pantos to thema to exo psaxei para poli ton teleftaio kairo kai exo ksexorisei dio aftokinita pou me kaliptoun kata ena megalo vathmo..to ford focus kai to rover 25..<BR>Giati re gmt na min eixame 2004 tora na pername osa kivika amaksi thelame... frown.gif" border="0 (adikia)!G*mo tin grafeiokratia mou!!!</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>GOS δεν το συζητω... ας ακουγομαι γραφικος αλλα ψηφιζω Focus αναμεσα σε αυτα που λες (αμα δεις το rover25 τι επαθε θα καταλαβεις...) και απο εκει και περα μπορει οντως να μην εχει κινητηρα της προκοπης το Focus στα 1.4... αλλα ομως ολα βελτιωνονται wink.gif" border="0 Με ενα χαμηλης πιεσης turbo (δεν θελουμε να το κανουμε dragster) και μια νεα εξατμιση και ενα chipομα πιστευω παλι θα εισαι μεσα στα λεφτα που αναφερεις και ο κινητηρας θα ειναι κουκλι με 100-105 αλογα πανω του standar...<P>Παντως απο το <A HREF="http://www.euroncap.com" TARGET=_blank>www.euroncap.com</A> εχω παρει και χαρες και πικρες... Χαρα που το Punto μου πηρε 4/4 και ειναι ενα ασφαλες και αξιοπιστο αμαξακι τα τελευταια 2 χρονια που με υπηρετει... και απο την αλλη... πικρα για την A147 που εγινε ΠΙΤΑ και σκεφτομαι να την πουλησω για κανα Stilo... shit happens frown.gif" border="0 frown.gif" border="0 frown.gif" border="0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις τουρμπίνες παιδιά να τις αποφεύγετε (ακόμα και τις "περιφερειακές" θέλουν ειδική μεταχείρηση και πολύ κρύο αέρα για να δουλέψουν σωστά.<BR>Ατμόσφαιρα και πάλι ατμόσφαιρα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kirimis: Pare Laguna! <BR>Episis, A147-FiatStilo: 2:0 tongue.gif" border="0 <BR>GOS:basket paizeis? smile.gif" border="0 Me ena bucket kathisma p.x. sparco, i thesi odigisis katevainei arketous pontous! An exeis omos A/B sta kathismata...<P>Protasi tis imeras: Neo VW Polo!<BR>Kapou diavasa(in.gr i flash.gr) oti se xorous ftanei*(sxedon) to Golf..<BR> rolleyes.gif" border="0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...