Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Απο απλη περιεργεια Οταν ενα λιτρο βενζινης "βγαζει" 10 χλμ για παραδειγμα ενα λιτρο πετρελαιο και ενα λιτρο αεριο ποσα χλμ βγαζουν ?
cabdik Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 για να γινει σωστη συγκριση, πρεπει να μετρησεις 2 κινητηρες, εναν βενζινης-υγραεριου και εναν πετρελαιου, σε ιδιο κυβισμο και ιδιο μοντελο αυτοκινητου. για παραδειγμα, ενα μοντελο που εχω μετρησει(επειδη το εχω) ειναι το Fiat Punto 1.25 lt βενζινα, το οποιο βγαζει ενα Μ.Ο 14km/1lt καυσιμου. ενος φιλου μου με τον 1,3 multijet (πετρελαιο) βγαζει Μ.Ο 21km/1lt. για υγραεριο δεν ξερω να σου πω. ας πουν οσοι εχουν βαλει υγραεριο..! επισης πρεπει να εχεις υποψη σου, οτι ακομα και βενζινα με βενζινα εχει διαφορα στην καταναλωση...!!!
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Ευχαριστω. Ειναι αυτονοητο αυτο που λες οτι : για να γινει σωστη συγκριση, πρεπει να μετρησεις 2 κινητηρες, εναν βενζινης-υγραεριου και εναν πετρελαιου, σε ιδιο κυβισμο και ιδιο μοντελο αυτοκινητου. 1300 κυβικα και πετρελαιο ??? Νομιζα οτι το πετρελαιο θελει πολλα κυβικα.Παντως ειναι σημαντικη η διαφορα με το δικο σου. Παντα απο περιεργεια....
elvisjedi Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 οι multijet της φιατ ειναι φοβεροι κινητηρες, μακαρι να αλλαξει η ηλιθια νομοθεσια για τα ντιζελ στην μπανανια μας και να μπορουμε να παιρνουμε και εμεις στις πολεις τετοια αυτοκινητα... επι του θεματος το δικο μου αυτοκινητο (peugeot 306 cabrio 2001) εχει βενζινη και υγραεριο με βενζινη βγαζει 12.5 κμ στο λιτρο ενω με αεριο βγαζει 10κμ (και παλι βεβαια το κερδος ειναι πολυ μεγαλο με βαση την τεραστια διαφορα τιμης υγραεριου-βενζινης (1.45 βενζινη 0.67 υγραεριο)
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 επι του θεματος το δικο μου αυτοκινητο (peugeot 306 cabrio 2001) εχει βενζινη και υγραεριο με βενζινη βγαζει 12.5 κμ στο λιτρο ενω με αεριο βγαζει 10κμ (και παλι βεβαια το κερδος ειναι πολυ μεγαλο με βαση την τεραστια διαφορα τιμης υγραεριου-βενζινης (1.45 βενζινη 0.67 υγραεριο) Καλη συγκριση....Ευχαριστω.Απο κατασκευης ηταν ετσι το 306 ή εσυ το εκανες ?
elvisjedi Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 προσφατα την εκανα την μετατροπη σε υγραεριο (περισοτερες πληροφοριες στο σχετικο θεμα ) και ειμαι πολυ ευχαριστημενος (η τσεπη μου κυριως γιατι γλυτωνω 160-180ε το μηνα σε καυσιμα)
cabdik Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Γιαννη, η οικονομια του υγραεριου βγαινει ΜΟΝΟ απο τη χαμηλη τιμη του. ακομα κι αν βγαζει τα ιδια χλμ με τη βενζινα (που συνηθως βγαζει λιγο λιγοτερα..!), ειναι τετοια η διαφορα τιμης του, που το κανει οικονομικοτερο! αν ομως αργοτερα, ανεβει η τιμη του αρκετα, θα εξανεμιστει η διαφορα οικονομιας που εχει τωρα. και συνυπολογισε οτι εχει και καποιο κοστος εγκαταστασης που θα πρεπει να αποσβεστει.
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 αν ομως αργοτερα, ανεβει η τιμη του αρκετα, θα εξανεμιστει η διαφορα οικονομιας που εχει τωρα. και συνυπολογισε οτι εχει και καποιο κοστος εγκαταστασης που θα πρεπει να αποσβεστει. Ετσι ακριβως... Καμμια εγγυηση οτι η διαφορα τιμης θα παραμενει και επι πλεον καποια μειον οπως οτι χανεται τυχον υπαρχουσα εγγυηση , η εξαφανηση του πορτ μπαγαζ κατα μεγαλο μερος και το πιθανον δυσαναλογο κοστος εγκαταστασης αν καποιος δεν κανει πολλα χλμ τον χρονο Ευχαριστω.
Uberalles_gr Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Από πλευράς απόδοσης για τον κινητήρα παιδιά το υγράεριο έχει κάποια διαφορά?
NT1G Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2010 Ή μένει το ίδιο ή χάνεις 2-3 άλογα ανάλογα με το σύστημα, αν αυτό λες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.