Προς το περιεχόμενο

"windows detected a hard disk problm"


greg3301

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μάντης κακών ? .... τυχαίο ? Δεν νομίζω ! :fear:

 

Μην δεχτείς τον Green που σου προτείνουν. Προτεινέ τους να σου δώσουν τον επόμενο διαθέσιμο Black (έστω πληρώνοντας την διαφορά από τα 61€) ή αλλιώς να κόψουν τον π0πό τους να σου βρουν τον ίδιο 500άρι.

 

Αν δεν τον βρούν πες τους ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτείς άλλο προιόν χαμηλότερης αξίας από τα 61€ και το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να σου πιστώσουν το ποσό για να τελειώνει εδώ η ιστορία.

 

Που καταντήσαμε όμως παιδιά... να "ψαχνόμαστε" με το ΙΝΚΑ και την γενική γραμματεία καταναλωτή.. για ελαττωματικό δίσκο που αγοράστηκε πριν 2 βδομάδες και στοιχίζει 61€ :cry:

 

Όπως λέει και ο damastes... 5 χρόνια είναι η εγγύηση όχι 14 μέρες ! Έλεος με το δούλεμα ! Σκέψου δηλαδή να χάλαγε στον 1 χρόνο.. τι θα σου έλεγαν τότε ? Θα σου έδιναν τον αντίστοιχο δίσκο που θα ήταν... ένα USB flash των 2Giga? :lol: Για γέλια και για κλάματα.

 

τιποτα, πρεπει να βγει ενας νομος που να τους υποχρεωνει ολους αυτους τους onliners&retailers να τους υποχρεωνει εαν κ εφοσον υπαρχει βλαβη να αντικαθιστουν η να επιστρεφουν τα χρηματα, ουτε καν πιστωνω κ μαλακιες, παρε κατι αλλο, θελω δηλ να φαω μηλα κ επειδη ειναι χαλασμενα παρε να φας μανγκο...δεν θελω ρε φιλε, εφοσον αρχιζεις κ παιρνεις το ρισκο να κανεις επιχειρηση πρεπει να σεβεσε τον καταναλωτη, αλλα σε αυτο το μπουρδελο κρατος που ζουμε τι περιμενεις...ειχαμε μια ευκαιρια να μας αφησουν να χρεοκωπησουμε μπας κ γινουμε ποτε κρατος αλλα τιποτα δεν αλλαξε κ δεν θα αλλαξει...τι να πω συμφωνω κ επαυξανω με οτι λες...δηλ. αν επερνα το κορυφαιο επεξεργαστη i7 των 1000+ ευρω κ 1/100000 ειχε θεμα κ τον επεστρεφα τι θα μου λεγε, παρε τον amd χ6....ασε, αφου τους επιτρεπει το κρατος να τους κανουμε μαγκες καλα να παθουμε...χιλιες φορες να παω στο πλαισιο να πληρωσω 5-10% premium αλλα για καποιο λογο υπαρχει, γιατι εχουν σχεδον ΠΑΝΤΑ το στοκ αυτων που θες, κ στο σερβις ειναι αψογοι, δεν σου πρηζουν τα π@π@ρι@ για 10 μερες δισκο των 60ευρω...ημαρτον...κ επειδη θελω να ειμαι δικαιος, στο pc1 ετυχε κ εκανα μια επιστρογη κ ζητησα προιον που τελικα επεσε σε out-of-stock κ επρεπε να γινει back-order που τα παιδια εκει μου ειπαν οτι μπορει να παρει κ μηνα, λογω διακοπων κ αυγουστου, μου πιστωσαν το ποσο σε τραπεζικο λογαριασμο ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ, ΣΕ # ΩΡΕ΅ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...κ με το κολω-εσοπ να μου τα πρηζουν για ενα κωλοδισκο...η τον αλλαζεις επι τοπου η τα λεφτα μου πισω ρε ...ασε με εχω ολο νευρα, πηρα κ σημερα για 3η μερα στο σερβις κ μου παν θα με ειδοποιησουν αυτοι....γαμω τις παρουσιασεις που κανουν στα εντυπα του χωρου οτι πουλανε 150εκ τζιρους κ 100% αναπτυξη το χρονο..

Δημοσ.

πολυ offtopic ρε μαγκες! κι εγω ειμαι troll αλλα ξεκοληστε.

ολοι γκρινιαζουν για τα policies του eshop, αλλα το eshop υπαρχει ακομα...

 

 

ontopic τωρα!

 

το ιδιο προβλημα κι εμενα μ'εναν ST3320. τι προτεινετε, να κανω backup το drive σε ενα αλλο και μετα να μεταφερω το backup σε καινουριο, ή copy-paste τα folders κατευθειαν σε καινουριο?

 

ο δισκος αυτος εχει installed μερικα games, οποτε ειναι λεπτες οι ισορροπιες!

 

ευχαριστω εκ των προτερων...

Δημοσ.
τιποτα, πρεπει να βγει ενας νομος που να τους υποχρεωνει ολους αυτους τους onliners&retailers να τους υποχρεωνει

.

.

αφου τους επιτρεπει το κρατος να τους κανουμε μαγκες καλα να παθουμε...

 

Νόμοι και κράτος ;; τι έγινε, το γυρίσαμε στα ανέκδοτα ; :cry:

 

πολυ offtopic ρε μαγκες! κι εγω ειμαι troll αλλα ξεκοληστε.

ολοι γκρινιαζουν για τα policies του eshop' date=' αλλα το eshop υπαρχει ακομα...

[/quote']

 

Επειδή δεν γκρινιάζουμε όσο θά'πρεπε φαίνεται :fear:

 

το ιδιο προβλημα κι εμενα μ'εναν ST3320. τι προτεινετε' date=' να κανω backup το drive σε ενα αλλο και μετα να μεταφερω το backup σε καινουριο, ή copy-paste τα folders κατευθειαν σε καινουριο?

[/quote']

 

Σε αυτό το δίσκο έχεις το λειτουργικό ε ;

Αν δεν έχεις σκοπό να κρατήσεις το λειτουργικό και το ψήνεις για fresh installation.. απλά Copy-Paste.

Δημοσ.
τιποτα, πρεπει να βγει ενας νομος που να τους υποχρεωνει ολους αυτους τους onliners&retailers να τους υποχρεωνει εαν κ εφοσον υπαρχει βλαβη να αντικαθιστουν η να επιστρεφουν τα χρηματα, ουτε καν πιστωνω κ μαλακιες, παρε κατι αλλο, θελω δηλ να φαω μηλα κ επειδη ειναι χαλασμενα παρε να φας μανγκο...δεν θελω ρε φιλε, εφοσον αρχιζεις κ παιρνεις το ρισκο να κανεις επιχειρηση πρεπει να σεβεσε τον καταναλωτη, αλλα σε αυτο το μπουρδελο κρατος που ζουμε τι περιμενεις...ειχαμε μια ευκαιρια να μας αφησουν να χρεοκωπησουμε μπας κ γινουμε ποτε κρατος αλλα τιποτα δεν αλλαξε κ δεν θα αλλαξει...τι να πω συμφωνω κ επαυξανω με οτι λες...δηλ. αν επερνα το κορυφαιο επεξεργαστη i7 των 1000+ ευρω κ 1/100000 ειχε θεμα κ τον επεστρεφα τι θα μου λεγε, παρε τον amd χ6....ασε, αφου τους επιτρεπει το κρατος να τους κανουμε μαγκες καλα να παθουμε...χιλιες φορες να παω στο πλαισιο να πληρωσω 5-10% premium αλλα για καποιο λογο υπαρχει, γιατι εχουν σχεδον ΠΑΝΤΑ το στοκ αυτων που θες, κ στο σερβις ειναι αψογοι, δεν σου πρηζουν τα π@π@ρι@ για 10 μερες δισκο των 60ευρω...ημαρτον...κ επειδη θελω να ειμαι δικαιος, στο pc1 ετυχε κ εκανα μια επιστρογη κ ζητησα προιον που τελικα επεσε σε out-of-stock κ επρεπε να γινει back-order που τα παιδια εκει μου ειπαν οτι μπορει να παρει κ μηνα, λογω διακοπων κ αυγουστου, μου πιστωσαν το ποσο σε τραπεζικο λογαριασμο ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ, ΣΕ # ΩΡΕ΅ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...κ με το κολω-εσοπ να μου τα πρηζουν για ενα κωλοδισκο...η τον αλλαζεις επι τοπου η τα λεφτα μου πισω ρε ...ασε με εχω ολο νευρα, πηρα κ σημερα για 3η μερα στο σερβις κ μου παν θα με ειδοποιησουν αυτοι....γαμω τις παρουσιασεις που κανουν στα εντυπα του χωρου οτι πουλανε 150εκ τζιρους κ 100% αναπτυξη το χρονο..

 

Το PC1 είναι παιδί του ε-σοπ......:eek::eek::eek:

Δημοσ.

Δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο να τριψεις τον δισκο στα μουτρα του υπαλληλου που θα σε εξυπηρετησει. Προχτες πηγα στο eshop εναν 500αρη WD green που μου εκανε νερα και αφου τον ελεγξα το ειπα στον υπαλληλο λεπτομερως. Τον εστειλε στο service και σε μια βδομαδα μετα περιπου πηρα πιστωτικο και αγορασα αλλον δισκο. Τυχερα ειναι αυτα... σκεψου να σου χαλουσε αφου ειχε ληξει η εγγυηση.

Δημοσ.
Τα windows το μόνο που κάνουν είναι να διαβάζουν το S.M.A.R.T. status του δίσκου.

 

Κάνε ένα Quick Test με το Data Lifeguard Diagnostic της WD και αν σου εμφανίσει ένδειξη Bad Status... Επιστροφή στο κατάστημα απ' όπου το αγόρασες για αντικατάσταση.

 

Υ.Γ. Αν επιβεβαιωθεί το πρόβλημα (μιάς και ο δίσκος είναι μόνο 3ών ημερών).. εγώ λέω να τους τον τρίψεις στα μούτρα κιόλας.. περίσσοτερο για παραδειγματισμό και πρόληψη !!

Είπαμε ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο αλλά όχι και τέτοιες ακρότητες! :-(Ξέρεις τι πράμα πουλάνε κάθε μέρα αυτά τα καταστήματα? Τι να κάνει και το κατάστημα? Δεν είναι τεχνικό συνεργείο και εξ άλλου η WD είναι μιά κοινά αποδεκτή εταιρεία πασίγνωστη και αξιόπιατη. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα αστοχία υλικού.

Στο κάτω-κάτω ένας δίσκος μπορεί να χάλασε.Φαντάσου ήταν η γυναίκα σου και να σού έκανε νερά? Εκεί άξιζε να την τρίψεις στα μούτρα τού πεθερού!

Δημοσ.
Τυχερα ειναι αυτα... σκεψου να σου χαλουσε αφου ειχε ληξει η εγγύηση

 

Τυχερά ; Από πότε οι υποχρεώσεις είναι θέμα τύχης ; Δηλαδή να παίξω και τζόκερ αν δεν φύγω με τα νεύρα κρόσια από την μη-εξυπηρέτηση (ευγενικά μιλώντας).

 

Αν μου χαλούσε επειδή είχε λήξει η εγγύηση θα ήταν 5 χρόνια μετά, όχι 2 βδομάδες :fear: Δεν νομίζεις ότι έχει κάποια διαφορά; Αλλιώς ποιος ο ρόλος της εγγύησης ; (που ουσιαστικά προπληρώνεται από εμάς) Αν δεν υπήρχε η εγγύηση θα τους συνέφερε να μας τα πουλάνε χαλασμένα φίλε μου ca6mio :X Και επιτέλους είναι νομικά κατοχυρωμένο θέμα.. δεν είναι θέμα τύχης.

 

Δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο να τριψεις τον δισκο στα μουτρα του υπαλληλου που θα σε εξυπηρετησει

 

Να τον "τρίψεις" (σε εισαγωγικά και ολογράφως) στα μούτρα του υπαλλήλου που έχει ύφος και δεν σε εξυπηρετήσει. Έχω δει τεχνικό σε μεγάλη αλυσίδα να παίρνει ένα ύφος ... λες και θα τον πλήρωνε από την τσέπη του το χαλασμένο. Και πλήρωσα + ήταν χαλασμένο + έτρεχα στο κατάστημα + είχα και τον υπάλληλο με το ύφος και τις μπούρδες του να επιχειρεί να με κοροιδέψει. Έχουν τίποτα μετοχές των καταστημάτων που δουλεύουν; ;)

 

Πάντως εντάξει αν έβλεπες και σε προηγούμενο μου ποστ το έβαλα σε εισαγωγικά το τρίψεις.. και εξήγησα ότι εννοώ να διεκδικείς τα δικαιώματα σου ευγενικά αλλά και αποφασιστικά γιατί αν σε "κόψουν" για καλόγρια με τον "σταυρό στο χέρι" δεν θα δεις φως το μόνο βέβαιο.

 

Αλλά ας τα αφήσουμε αυτά... Στο παιδί που πλήρωσε δίσκο και δεν έχει δίσκο καμιά πρόταση μήπως και βγάλει άκρη ; :rolleyes:

 

Φαντάσου ήταν η γυναίκα σου και να σού έκανε νερά? Εκεί άξιζε να την τρίψεις στα μούτρα τού πεθερού!

 

Το είπα και το ξαναλέω .. γιατί το παίρνεις τόσο τοις μετρητοίς βρε παιδί μου και κολλάς στην λέξη .. πιάσε το νόημα :-)

Η ουσία είναι ότι ο greg3301 τελικώς δεν εξυπηρετήθηκε. Είπα κάτι στην αρχή (με γλαφυρό τρόπο αν θες το δέχομαι!) και η συνέχεια του θέματος ήρθε να επιβεβαιώσει την αρχική αυτή εκτίμηση.

 

Θα ήταν πιο ουσιώδες αν μέναμε στο topic.. όπως τι μπορεί να κάνει τώρα ο greg3301. Ανταυτού μου κάνεις bold την λέξη τρίψω. Τι περιμένεις να πω εγώ τώρα;

 

Όσο για αυτό που λες.. διαφωνώ.. η γυναίκα σου μπορεί να σου κάνει "νερά", όπως και εσύ μπορείς να της κάνεις νερά ... Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι θέμα τύχης, προσωπικού στυλ και πληθώρας παραμέτρων. Θα πρέπει να είμαστε διαλλακτικοί και με κατανόηση. Η εγγύηση όμως δεν είναι τύχη.. είναι νομικά κατοχυρωμένο δικαίωμα. Σταματάω με τα offtopic.

Δημοσ.
Τυχερά ; Από πότε οι υποχρεώσεις είναι θέμα τύχης ; Δηλαδή να παίξω και τζόκερ αν δεν φύγω με τα νεύρα κρόσια από την μη-εξυπηρέτηση (ευγενικά μιλώντας).

 

Αν μου χαλούσε επειδή είχε λήξει η εγγύηση θα ήταν 5 χρόνια μετά, όχι 2 βδομάδες :fear: Δεν νομίζεις ότι έχει κάποια διαφορά; Αλλιώς ποιος ο ρόλος της εγγύησης ; (που ουσιαστικά προπληρώνεται από εμάς) Αν δεν υπήρχε η εγγύηση θα τους συνέφερε να μας τα πουλάνε χαλασμένα φίλε μου ca6mio :X Και επιτέλους είναι νομικά κατοχυρωμένο θέμα.. δεν είναι θέμα τύχης.

 

 

 

Να τον "τρίψεις" στα μούτρα του υπαλλήλου που με ύφος δεν θα σε εξυπηρετήσει όμως;; Έχω δει τεχνικό σε μεγάλη αλυσίδα να παίρνει ένα ύφος ... λες και θα τον πλήρωνε από την τσέπη του το χαλασμένο. Και πλήρωσα + ήταν χαλασμένο + έτρεχα στο κατάστημα + είχα και τον υπάλληλο με το ύφος και τις μπούρδες του να επιχειρεί να με κοροιδέψει. Έχουν τίποτα μετοχές των καταστημάτων που δουλεύουν; ;)

 

Πάντως εντάξει αν έβλεπες και σε προηγούμενο μου ποστ το έβαλα σε εισαγωγικά το τρίψεις.. και εξήγησα ότι εννοώ να διεκδικείς τα δικαιώματα σου ευγενικά αλλά και αποφασιστικά γιατί αν σε "κόψουν" για καλόγρια με τον "σταυρό στο χέρι" δεν θα δεις φως το μόνο βέβαιο.

 

Αλλά ας τα αφήσουμε αυτά... Στο παιδί που πλήρωσε δίσκο και δεν έχει δίσκο καμιά πρόταση μήπως και βγάλει άκρη ; :rolleyes:

 

 

Ε να μην σας πω την ιστορια με τους τρεις 500αρηδες Segate που αλλαξα σε μια μερα μεχρι να πετυχω εναν να δουλευει... Ολοι χαλασμενοι απο το εργοστασιο. Οι δυο πρωτοι ηταν εντελως νεκροι και ο τριτος ειχε πεσει σε κωμα. Τελικα πηρα εναν WD γιατι βαρεθηκα τα δρομολογια. Αυτο εννοω τυχερο. Αυτα τα πραγματα τυχαινουν.

 

Και ας μην αδικουμε τους υπαλληλους... Τοσα και τοσα κουλα εχουν δει και εχουν ακουσει και ειναι λογικο να ειναι δυσπιστοι. Ξερετε ποσοι απο τους πελατες τους εχουν χαλασει hardware απο βλακεια τους και προσπαθουν να το περασουν στην εγγυηση; Ας μην το ξεχναμε και αυτο. Δεν ειναι και ολοι οι πελατες 100% ειλικρινεις οποτε ειναι λογικος ο εξονυχιστικος ελεγχος απο τους εμπορους. Ξαναλεω οτι πολλοι απο εμας δεν μπορουμε να ξεχωρισουμε που τελειωνουν τα δικαιωματα μας και που αρχιζουμε να ζηταμε παραλογα πραγματα οποτε ας μην ειμαστε αυστηροι με τους υπαλληλους... Το μεροκαματο τους βγαζουν οι ανθρωποι. Και το "τριψιμο στην μουρη" ακομα και με εισαγωγικα μου φαινεται υπερβολικο. Οι εταιρειες κοιταζουν το συμφερον το δικο τους και οχι των πελατων. Αν ο πελατης δεν γνωριζει τα δικαιωματα του ειναι δικο του φταιξιμο. Αν καποιος αδικηθηκε ας προσφυγει στην δικαιοσυνη κατα της εταιρειας. Οι δικηγοροι κλεφτες θα γινουν;

 

Και για το θεμα του πιστωτικου νομιζω οτι εφοσον δεν εχουν ιδιο δισκο για να σου τον αντικαταστησουν ειναι υποχρεωμενοι να σου το δωσουν. Αυτο μονο να τους πεις και ειναι αρκετο. Ηρεμα και ωραια. Σε εμενα εχει δουλεψει παρα πολλες φορες σε καρτες γραφικων, δισκους κτλ.

 

 

Και μια ερωτηση: Το πιστωτικο ποιος αρνηθηκε να το δωσει; Απο τα κεντρικα ή κανενα μαγαζακι; Απο τα κεντρικα το θεωρω απιθανο γιατι αποκλειεται να αφησαν εναν υπαλληλο τους να τους εκθεσει ετσι. Θεωρω οτι εχουν εκπαιδευση και γνωριζουν τι λεει ο νομος. Το πιστωτικο το δικαιουσαι εφοσον δεν σου δωσουν ιδιο δισκο. Αν σου το αρνηθηκαν απο κανενα e-shop point τοτε μαλλον ο τυπος δεν ηξερε να κοβει πιστωτικο γιατι κοιμοταν στο σεμιναριο που τους εκαναν. Ή ισως να επαιζε πασιντζα... Οποτε μαλλον θα χρειαστει να καλεσεις μονος σου στα κεντρικα. Ή πηγαινε σε αλλο e-shop point

Δημοσ.

Το να απαιτείς να ικανοποιούνται τα δικαιώματα σου ΔΕΝ ειναι γκρίνια.

 

greg.. σήμερα κιόλας ξανα επικοινώνησε μαζί τους. Σοβαρά και ξεκάθαρα (χωρίς βρισίδια, τσαμπουκάδες κτλ) αλλα με τσαμπουκα και αποφασιστικα, απαίτησε να σου τα πιστώσουν ή (αν θες εσυ) να πάρεις εναν αλλο δίσκο καλύπτοντας τη διαφορά. Αν σου αρχίζουν παλι τα "θα σε πάρουμε εμεις κτλ", επέμενε. Επέμενε μέχρι να βαρεθούν να σε ακουν. Πήγαινε εκεί και κάτσε μπροστά στον υπάλληλο και επαναλάμβανε συνέχεια το ίδιο. Χωρίς νεύρα χωρις τιποτα. Ψυχρά.

 

Και έτσι για το off-topic...

Γενικότερα, (σε οποιαδήποτε περίσταση στη ζωή) αν προϊδεαστείς οτι θα παν σκατά τα πράγματα, οτι θα σε μαμήσουν κτλ, τότε αυξάνεις τις πιθανότητες να γίνει αυτο. Μπορεί να γίνει μπορεί οχι, αλλα σίγουρα αυξάνονται..

Αν πας με (πραγματική) διάθεση οτι θα γίνουν όπως θέλεις και όπως είναι το σωστό (ηθικά και αντικειμενικά), τότε αυξάνοται οι πιθανότητες να το πετύχεις. Μπορεί να μη γίνει, αλλα σίγουρα θα χεις περισσότερες πιθανότητες.

 

ΥΓ. Το να συγκρίνουμε σκληρούς δίσκους με γυναίκες μου φαίνετε λίγο κουλό. Ούτε την αγόρασες ούτε σου δωσε ο πεθερός καμια εγγύηση οτι θα συμπεριφέρετε όπως οταν την παντρεύτηκες. Άσε που μπορεί να επικαλλεστεί ο πεθερός και λάθος χειρισμό απο το χρήστη πιο ευκολα.. :-ρ

Δημοσ.

Εμ εκεί είναι το ζήτημα φίλε μου ca6mio.. εκεί ποντάρουν.. Είναι προφανές ότι είναι αδύνατο καθένας από εμάς μεμονωμένα να προσφεύγει στην δικαιοσύνη για έναν σκληρό δίσκο. :fear:

Έχουμε και άλλες δουλειές οι άνθρωποι για να ασχολούμαστε όλη μέρα με κάτι τέτοιο και το ξέρουν. Το προσωπικό κόστος που επιφέρει το κυνήγι των αυτονόητων.. ο χρόνος, το χρήμα υπερβαίνουν την αξία ενός σκληρού και αυτό το εκμεταλλεύονται. Λένε "άστον.. που θα πάει.. θα βαρεθεί να ασχολείται.. ". Και αυτό τείνει να γίνει καθεστώς.

 

Η τελευταία μου κακή εμπειρία ήταν η άρνηση εταιρείας να επισκευάσει το κινητό (συγγενικού μου προσώπου) το οποίο ήταν εντός εγγύησης αλλά είχε αγοραστεί από EE. Το κυνηγησα όσο μπορούσα και στο τέλος λύγισα... να πάει να μαμηθεί είπα. Το ψυχολογικό κόστος που εντέχνως δημιουργούν με τα ψέματά τους ήταν δυσβάσταχτο για έναν απλό "κανονικό" άνθρωπο. Θα έπρεπε κάποιος να το κάνει σκοπό της ζωής του και να το κυνηγάει καθημερινά. Σίγα μην χαλάσω την ψυχική μου υγεία για να ασχολούμε για ένα κ0λ0κινητό. Το κινητό πετάχτηκε.. απλά κέρδισαν.

 

Αυτό είναι κυρίως που με φρικάρει αν θες. Πλέον έχω την αίσθηση (στους πονηρούς καιρούς που ζούμε) ότι η μη-εξυπηρέτηση δεν αποτελεί μεμονωμένο κρούσμα/περιστατικό αλλά την στάνταρτ προσέγγιση. Για να είμαι ειλικρινής (ίσως εδώ διαφωνούμε) αυτή την προσέγγιση που παραβιάζει νόμους και κανόνες της πολιτείας την θεωρώ πιο υπερβολική από την λέξη "τρίψτο" που είπε ένας τυχάρπαστος earthworm σε ένα forum.

 

Αλλά για αυτό είμαστε εδώ παρέα .. ανταλλάζουμε εμπειρίες και απόψεις .. και γινόμαστε πιο υποψιασμένοι. Αυτή είναι η δύναμη μας και ο μοναδικός εφικτός τρόπος αντιμετώπισης. Πάλι εκτός θέματος αλλά χαλάλι. :-)

Δημοσ.

Α μπράβο.. όπως τα λέει ο καδμιο σχεδον.. ήρεμα και ωραία απαίτησε αυτα που θες.

 

καδμιο.. Αν είναι για ενα δίσκο 60ευρω να πηγαίνουμε σε δικηγόρους πάει.. καήκαμε.

Όσο για τους υπαλλήλους δε νομίζω οτι αυτά που λέμε είναι κατα των υπαλλήλων, αλλα κατά μιας πολιτικής ενος καταστήματος. Υπάρχουν βέβαια και πολλοί υπάλληλοι που θα σε βγάλουν απ τα ρούχα σου με αυτα που σου λένε. Ε σε αυτους ναι.. τους το "Τριβεις" στα μούτρα. Και αν κοιμόταν στο σεμινάριο εμένα δε με νοιάζει. Πληρώνετε για να με εξυπηρετεί. Οχι για να τον συμπονάω. Ας μην αφήσουμε (γιατι για κει πάνε) να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι..

 

---------- Προσθήκη στις 03:21 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:17 ----------

 

...Για να είμαι ειλικρινής (ίσως εδώ διαφωνούμε) αυτή την προσέγγιση που παραβιάζει νόμους και κανόνες της πολιτείας την θεωρώ πιο υπερβολική από την λέξη "τρίψτο" που είπε ένας τυχάρπαστος earthworm σε ένα forum...

 

Έτσι..

Και ακριβώς όπως τα πες περι ψυχολογικών πιέσεων κτλ..

Δημοσ.
Σε αυτό το δίσκο έχεις το λειτουργικό ε ;

Αν δεν έχεις σκοπό να κρατήσεις το λειτουργικό και το ψήνεις για fresh installation.. απλά Copy-Paste.

σε αυτο το δισκο που μου χτυπησε, εχω περασμενα μερικα games, installed κανονικα.

 

θα δοκιμασω με copy/paste γιατι το backup παιρνει πολλες ωρες για 300Giga...

Δημοσ.
σε αυτο το δισκο που μου χτυπησε, εχω περασμενα μερικα games, installed κανονικα.

 

θα δοκιμασω με copy/paste γιατι το backup παιρνει πολλες ωρες για 300Giga...

 

αν έχεις μόνο games τι να το κάνεις το backup? Αφού θα τα ξαναπεράσεις μετα το φορμάτ. (ή έχασα κάτι και δε κανεις φορμάτ.. τώρα πίνω καφέ...)

Κράτα μόνο τα .save των παιχνιδιών και είσαι οκ..

Δημοσ.

Aμεση αντικατάσταση προϊόντος

 

Το Πλαίσιο σε αντίθεση με τις περισσότερες εταιρίες της αγοράς εγγυάται για την υψηλή ποιότητα κατασκευής των προϊόντων του, δίνοντας σας τη δυνατότητα άμεσης αντικατάστασής τους.

 

Θέλουμε έτσι να σας εξασφαλίζουμε ότι μόνο στο Πλαίσιο δε θα μείνετε ποτέ χωρίς το προϊόν που έχετε αγοράσει, επειδή παρουσίασε την οποιαδήποτε βλάβη.

 

:mad::mad::mad:

κ το εσοπ δεν μου δινει ουτε τα λεφτα μου πισω να παρω κατι αλλο....ασε που καλω στο σερβις κ ειμαι 20ος στη δσειρα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...