Προς το περιεχόμενο

Απαγόρευση οικονομικών πακέτων του ΟΤΕ από την ΕΕΤΤ


thes1os

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να θέσω κι ένα άλλο ερώτημα στην κουβέντα! Έστω ότι ο ΟΤΕ χρειάζεται να πληρώνει για να νοικιάζει τις γραμμές από έναν κρατικό φορέα, στις δυσπρόσιτες περιοχές όπου με τα χίλια ζόρια αρχίζει και φτάνει το ίντερνετ, τι θα γίνει;

 

προφανώς (και αφού η κατάσταση παρέμενε τραγική για χρόνια ακόμα) θα εφαρμοζόταν μια πολιτική "άγονων γραμμών".

 

Στο γενικότερο θέμα τώρα της συζήτησης: αφού η ΕΕΤΤ είναι εκεί για να προστατεύει τον ανταγωνισμό, γιατί δεν ασχολείται με το πόσο πουλάει χοντρική ο ΟΤΕ στους άλλους παρόχους, παρά μόνο με την λιανική του;

Δεν θα μπορούσε να τον περιορίσει στις τιμές που δίνει στους εναλλακτικούς ώστε ο τελικός καταναλωτής να μπορεί να ωφεληθεί κάποια στιγμή;

Ίσως το κώλυμα είναι ανάλογο με αυτά που ακούμε για την απελευθέρωση της αγοράς στην ενέργεια (τα φρέσκα νέα για την ΔΕΗ):

όσο ο ΟΤΕ πουλάει ακριβά στη χοντρική, οι εναλλακτικοί μπορούν να πουλάνε στον καταναλωτή στις τωρινές τιμές δικαιολογούμενοι από το υψηλό κόστος τους. το οποίο όμως ποτέ δεν καταβάλουν στον ΟΤΕ οπότε μια χαρά - και η πίτα στο πιάτο και ο (εναλλακτικός) σκύλος χορτάτος. Ο ΟΤΕ μετά δεν μπορεί να τους κόψει την παροχή γιατί επεμβένει η ΕΕΤΤ, την βγάζουν καθαρή με κάτι ψίχουλα και αυτοί τρων καλά και εμείς πίτσα hut :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θέσω κι ένα άλλο ερώτημα στην κουβέντα! Έστω ότι ο ΟΤΕ χρειάζεται να πληρώνει για να νοικιάζει τις γραμμές από έναν κρατικό φορέα, στις δυσπρόσιτες περιοχές όπου με τα χίλια ζόρια αρχίζει και φτάνει το ίντερνετ, τι θα γίνει; Μην μου πείτε ότι ένας εναλλακτικός πάροχος ή ακόμα και ο ΟΤΕ εάν έχει περισσότερα έξοδα, θα κάνει μία ασύμφορα οικονομικά επένδυση για να φέρει διαδίκτυο σε έναν ή δύο ή δέκα χρήστες. Υπάρχουν περιοχές που έχει γίνει αυτό και γι' αυτό αναρωτιέμαι τα παραπάνω. Αν δεν κάνω λάθος, πέραν των μεγάλων αστικών κέντρων και κάποιων κωμοπόλεων, δεν υπάρχουν εναλλακτικοί που να δραστηριοποιούνται.

 

O κρατικος φορεας δεν θα εχει το συνολο των γραμμων που θα ξεκινανε πχ απο την μεγαλουπολη και θα κανει 100 χλμ μεχρι να φτασει στο αγονο χωριουδακι. Εκει στην συνδεση μεταξυ δυο πολεων η δυο χωριων, παλι οι ιδιωτικοι σκαβουν. Η hol νομιζω εχει ηδη σκαψει σχεδον ολη την ελλαδα μεχρι τα τελευταια χωριουδακια, απλα δεν μπαινει μεσα. Εκει αναλαμβανει ο κρατικος φορεας. Να παρει το σημα απο "την πλατεια του χωριου" και να το παει στο καθε σπιτι, χρησιμοποιοωντας το υπαρχον δικτυο.

Αρα λοιπον δεν υπαρχουν αγονες γραμμες με την εννοια που ειναι πχ στις μεταφορες. Εδω ηδη υπαρχουν 2 κεντρικα δικτυα, ενα του οτε το οποιο και παραμενει δικο του (αν καποια στιγμη οπως λεει ο Thresh αφησει το last mile το 2020, αυτο θα ειναι απο την αρχη του χωριου και μεσα), και ενα της hol που λεει κι γιαγια, που βλεπει το τυπο να σκαβει τα χωραφια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στο γενικότερο θέμα τώρα της συζήτησης: αφού η ΕΕΤΤ είναι εκεί για να προστατεύει τον ανταγωνισμό, γιατί δεν ασχολείται με το πόσο πουλάει χοντρική ο ΟΤΕ στους άλλους παρόχους, παρά μόνο με την λιανική του;

Οι αγορές χονδρικής είναι όλες υπό έλεγχο όσο αφορά τον ΟΤΕ προς τους εναλλακτικούς. Από το κόστος του βρόχου μέχρι και το ρεύμα που τους δίνει στα κέντρα.

Λεπτομέρειες υπάρχουν στο site της ΕΕΤΤ.

 

Αρα λοιπον δεν υπαρχουν αγονες γραμμες με την εννοια που ειναι πχ στις μεταφορες. Εδω ηδη υπαρχουν 2 κεντρικα δικτυα, ενα του οτε το οποιο και παραμενει δικο του (αν καποια στιγμη οπως λεει ο Thresh αφησει το last mile το 2020, αυτο θα ειναι απο την αρχη του χωριου και μεσα), και ενα της hol που λεει κι γιαγια, που βλεπει το τυπο να σκαβει τα χωραφια.

Δεν υπάρχουν 2 κεντρικά δίκτυα. Τα δίκτυο της HOL παρά τις όμορφες διαφημίσεις είναι πολύ μικρό, πάρα πολύ μικρό.

http://www.hol.gr/default.asp?pid=9&la=1

Του ΟΤΕ είναι τουλάχιστον δεκαπλάσιο και υπάρχουν πάρα πολλά σημεία που δεν έχουν ακόμα ίνα ούτε καν από τον ΟΤΕ.

 

ps. Το last mile ανήκει στον ΟΤΕ, δεν το διαχειρίζεται απλά.

Επεξ/σία από dimitris2006
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ps. Το last mile ανήκει στον ΟΤΕ, δεν το διαχειρίζεται απλά.

 

 

Οσον αφορα το τελευταιο, το ιδιο λεω και εγω αλλα πολλοι πιστευουν οτι ειναι δημοσιο... ακομη και μετα την πωληση των μετοχων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχουν 2 κεντρικά δίκτυα. Τα δίκτυο της HOL παρά τις όμορφες διαφημίσεις είναι πολύ μικρό, πάρα πολύ μικρό.

http://www.hol.gr/default.asp?pid=9&la=1

Του ΟΤΕ είναι τουλάχιστον δεκαπλάσιο και υπάρχουν πάρα πολλά σημεία που δεν έχουν ακόμα ίνα ούτε καν από τον ΟΤΕ.

 

Μια χαρα το βλεπω εγω. 2700 χλμ εκτος πολεων, αρκετα ικανοποιητικο. Και συνεχιζει να βαζει, δε σταματησε. Το οτι ο οτες εχει δεκαπλασιο, αυτο καλο μας κανει.

 

ps. Το last mile ανήκει στον ΟΤΕ, δεν το διαχειρίζεται απλά.

Κανενα εξτρα info για αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν κάποιοι ρωτούν για τις περιοχές που θα ξεκινήσει πρώτα το vdsl.

Θα ξεκινήσει περίπου τέλους του χρόνου με αρχές του άλλου σε 3 πόλεις της Θράκης , μία της Μακεδονίας , σε μία της Πελοποννήσου και σε κάποιους δήμους της Αττικής. Μετά από ένα χρόνο περίπου σε όλες τις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδος.

 

 

Το last mile ΔΕΝ ανήκει στον ΟΤΕ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
ps. Το last mile ανήκει στον ΟΤΕ, δεν το διαχειρίζεται απλά.

 

περισσότερες πληροφορίες/αποδείξεις plz, γιατί με βλέπω να λέω ένα ξερό...διαφωνώ :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και ποιοι αλλοι θα εκαναν την καταγγελια??? Οι εναλακτικες! Αφου βλεπουν οτι ο ΟΤΕ τα βγαζει πιο χοντρα απο αφτους, αμεσως καταγγελια! Απλα ο εγκεφαλος τους δεν αρκει για να καταλαωουν οτι ακριβο=λιγοι πελατες φτηνο και ευελεικτο=πολλοι πελατες αρα και περρισοτερα λεφτα!

 

Τελικα η κριση μασ τα εχει παρει τα μυαλα!

Επεξ/σία από CmdShepard85
Εφτακοσια λαθη!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και το θεμα πηρε παλι αναπνοη (wooden shovel), να ξαναρωτησω αυτο που εμεινε αναπαντητο και σε μενα και στον Thresh, στα τελευταια ποστς της προηγουμενης σελιδας:

 

kifinas, orck, teo78, με ποια ενημερωση λετε οτι το last mile ανηκει στον οτε και δεν ειναι κρατικο, διαχειριζομενο απο καποια εταιρια (στην προκειμενη μεχρι το ταδε ετος, απο τον οτε) ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δίκτυο είναι δημόσιο αλλά όχι κρατικό. Μπορείς να ανατρέξεις στο παρελθόν και να το δεις, να ψάξεις τα περιουσιακά στοιχεία του ομίλου ή απλά να διαβάσεις αυτά που είχε πει ο κ. Νικήτας Αλεξανδρίδης όταν ήταν πρόεδρος της ΕΕΤΤ και ένας από τους μεγαλύτερους πολέμιους του ΟΤΕ.

 

Όταν πουλούσαμε κομμάτι κομμάτι τον ΟΤΕ τι νομίζατε πως πουλούσαμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ αυτό που ξέρω και αυτό που έχω διδαχθεί σε μάθημα ρυθμιστικής πολιτικής στο πανεπιστήμιο είναι ότι το Last Mile ανήκει στον ΟΤΕ και το νοικιάζει σε παρόχους.

 

Αυτό το δίκτυο είναι κληρονομιά του ΟΤΕ από τα "δημόσια" χρόνια του και μέχρι να διαχωριστεί ο ΟΤΕ σε δύο διαφορετικά entities (ένα εμπορικό όπως είναι οι άλλοι πάροχοι και ένα entity το οποίο θα διαχειρίζεται και θα συντηρεί το last mile), ο ΟΤΕ θα έχει στην ιδιοκτησία και ευθύνη του το Last Mile.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...