Προς το περιεχόμενο

Might & Magic Heroes VI


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω γιατί τόσο bashing. Έχει άπειρα τεχνικά προβλήματα, το θέμα με τις πόλεις είναι καθαρά αισθητικό αλλά από εκεί και πέρα έχει τα ίδια προβλήματα gameplay με όλα τα Heroes. ΑΙ του σκοινιού και του παλουκιού, κάποιες φυλές (κλασσικά οι undead) είναι broken και το skill tree μου αρέσει, αν και όντως λίγα από αυτά βρίσκω πραγματικά χρήσιμα. Σαν παιχνίδι δεν είναι κακό, απλά δεν είναι το καλύτερο δυνατό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Μέχρι στιγμής, λίγο που το έχω δει (2-3 ώρες) με εξαίρεση το ενοχλητικό "τρεμούλιασμα" του κέρσορα, δεν έχω συναντήσει κανένα τεχνικό πρόβλημα (CTD και άλλα που έχω διαβάσει).

 

Αισθητικά είναι καλό, αν και λόγω τριβής έχω συνηθίσει το 5 και ορισμένα πράγματα μου φαίνονται παράξενα. Πολύ καλύτερο voice acting, τουλάχιστον αυτά τα λίγα που έχω δει στο πρώτο campaign.

 

Δε μου άρεσε η μείωση των resources, στα θετικά ότι πλέον υπάρχει ένα skill tree και επιλέγεις συνειδητά κατεύθυνση (δεν ξέρω αν ισχύουν οι επικρίσεις που έχω διαβάσει περί λιγοστής διαφοροποίησης μεταξύ των factions).

 

Δεν είναι κάτι το συγκλονιστικό, μέχρι στιγμής, αλλά δεν έχω δει κάτι που να με ωθήσει να το απορρίψω ασυζητητί.

 

Το σοβαρότερο παράπονο, δεδομένων των αλλαγών λόγω του online κομματιού, είναι το κάκιστο manual: πολύ φτωχό, δεν εξηγεί βασικές λειτουργίες (χειρισμός κάμερας, λ.χ.).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το μόνο που παρατήρησα μετά από 3 ώρες που έπαιξα χτες και μάλλον είναι bug, είναι ότι όταν ρίχνεις critical με luck το damage είναι ίδιο κι όχι διπλό. Αυτό όμως δεν ισχυει και για το A.I., το οποίο ριχνει κανονικα το διπλό critical damage .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό που αναφέρεις (δεν το αμφισβητώ, απλά πρέπει να έχω το νου μου στις επόμενες μάχες) αλλά σε bug αυτό που διαπίστωσα είναι ότι δεν αλλάζει η ζημιά που προκαλείς ανάλογα με τη γωνία επίθεσης (δηλαδή, και από πίσω/πλάγια να κάνεις επίθεση, δεν υπάρχει διαφορά).

 

Αν ήταν η πρώτη προσπάθεια σε ένα τέτοιου είδους παιχνίδι, σαφώς θα υπήρχε μεγαλύτερη ανοχή σε αστοχίες, αλλά με 5 προηγούμενες εκδόσεις (και, πέραν του "θρυλικού" 3, εγώ προτιμώ συνολικά το 5) είναι λογικό να υπάρχουν διαμαρτυρίες. Σαφώς άλλη εικόνα θα σχηματίσει κάποιος που έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με τη σειρά, άλλη κάποιος που έχει ακόμη την κούτα του 1 με όλα τα παρελκόμενα.

 

Από τη μία δεν είναι καλό το ότι, με το που κάνεις την εγκατάσταση, σε περιμένουν δύο μεγάλα updates, από την άλλη δείχνει ότι γίνεται μια προσπάθεια να στηριχτεί το παιχνίδι, οπότε πιστεύω πως αυτά θα διορθωθούν. Δεν αποτελεί δικαιολογία αυτό, βέβαια, για αστοχίες σε βασικούς μηχανισμούς των μαχών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Βρήκα ένα artifact, το Alchemist Robe. Δε μου επιτρέπει να το κάνω equip, γιατί δεν πληρώ την παράμετρο: Affinity: Magic.

 

Στο skill tree, στο tab Magic Abilities υπάρχει στην κατηγορία Prime μια ικανότητα με τίτλο Magic Affinity (I και II). Ενεργοποιώντας το πρώτο tier το αντικείμενο παραμένει απαγορευμένο. Γνωρίζει κανείς αν πρέπει να ενεργοποιηθεί και το δεύτερο tier, αν υπάρχει άλλη ικανότητα Magic Affinity που δεν έχω εντοπίσει, ή αν πρόκειται για bug;

 

Επίσης, το dynasty skill Guardian Angel, πώς χρησιμοποιείται;

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγηκε patch που διορθωνει το προβλημα με τον κερσορα που αναβοσβηνει καθως και το φαινομενο που ελεγα που το παιχνιδι δεν ξεκιναγε καν στα περισσοτερα laptops.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα ένα artifact, το Alchemist Robe. Δε μου επιτρέπει να το κάνω equip, γιατί δεν πληρώ την παράμετρο: Affinity: Magic.

 

Στο skill tree, στο tab Magic Abilities υπάρχει στην κατηγορία Prime μια ικανότητα με τίτλο Magic Affinity (I και II). Ενεργοποιώντας το πρώτο tier το αντικείμενο παραμένει απαγορευμένο. Γνωρίζει κανείς αν πρέπει να ενεργοποιηθεί και το δεύτερο tier, αν υπάρχει άλλη ικανότητα Magic Affinity που δεν έχω εντοπίσει, ή αν πρόκειται για bug;

 

Επίσης, το dynasty skill Guardian Angel, πώς χρησιμοποιείται;

 

Ευχαριστώ.

 

To Affinity:Magic που αναφερεται πανω σε διαφορα artifacts νομιζω ειναι αποκλειστικα μονο για τους "μαγους" ηρωες.Αντιστοιχα και το Affinity:Might αφορα τους ηρωες που κανουν focus στο Might.Ετσι,υπαρχουν καποια artifacts αποκλειστικα για 1 απο τα 2 "paths" που το αλλο δεν μπορει να φορεσει.

Για το αλλο που ρωτας δυστυχως δεν το γνωριζω γιατι δεν εχω ασχοληθει πολυ με το Online μερος του παιχνιδιου

 

Εdit: Αν αναφερεσαι στο Faction Ability των Haven,Guardian Angel,τοτε αυτο αποτρεπει ενα σου stack απο το να παρει dmg για 1 ολοκληρη κινηση.Απο ενα μικρο ψαξιμο αλλα και απο το λιγο που εχω παιξει,το skill πρεπει να ειναι kinda bugged,δηλαδη αλλες φορες λειτουργει κανονικα και αλλες καθολου...

 

Long live Ubisoft...NoT!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To Affinity:Magic που αναφερεται πανω σε διαφορα artifacts νομιζω ειναι αποκλειστικα μονο για τους "μαγους" ηρωες.Αντιστοιχα και το Affinity:Might αφορα τους ηρωες που κανουν focus στο Might.Ετσι,υπαρχουν καποια artifacts αποκλειστικα για 1 απο τα 2 "paths" που το αλλο δεν μπορει να φορεσει.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο, το διαπίστωσα με μια cleric που πήρα, μπορεί να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο -και αντίστοιχα ο knight που έχω, ένα breastplate που έχει ως προαπαιτούμενο το might affinity. Απλά, με είχε μπερδέψει η περιγραφή του skill που ανέφερα.

 

Εdit: Αν αναφερεσαι στο Faction Ability των Haven,Guardian Angel,τοτε αυτο αποτρεπει ενα σου stack απο το να παρει dmg για 1 ολοκληρη κινηση.Απο ενα μικρο ψαξιμο αλλα και απο το λιγο που εχω παιξει,το skill πρεπει να ειναι kinda bugged,δηλαδη αλλες φορες λειτουργει κανονικα και αλλες καθολου...

 

Ναι, το βρήκα κι αυτό πώς λειτουργεί: γενικά, από όσο έχω παρατηρήσει, λειτουργεί μάλλον σωστά (το χρησιμοποιώ επιθετικά, για να "φάω" το retaliation των αντιπάλων, και μετά επιτίθεμαι και με τα υπόλοιπα melee units).

 

Μου έτυχε και το πρώτο "σοβαρό" bug (γενικά, φτου μην το ματιάσω, είναι πάρα πολύ σταθερό στο laptop που το έχω εγκαταστήσει) όταν, ξαφνικά, η κάμερα αποφάσισε να πάψει να κινείται με τα arrow keys. Έξοδος, επανεκκίνηση και το θέμα λύθηκε, αλλά ήταν ενοχλητικό.

 

Επειδή είπα για κάμερα, η κάμερα "κινείται" με shift+arrow keys, αλλά από ό,τι έχω δει δεν κλειδώνει εκεί όπου την αφήνεις, αλλά επανέρχεται στην αρχική της θέση. Γενικά, σε σχέση με την κάμερα του 5 είναι πολύ κατώτερη.

 

Το παιχνίδι, πάντως, έχει ενδιαφέρον, η AI δείχνει μια προτίμηση στα ranged units αλλά γενικά στέκεται αξιοπρεπώς, δεδομένων των περιορισμών που έχει στα πρώτα σενάρια. Παίζω στο normal και οι ήρωες του αντιπάλου χρησιμοποιούν τα spell τους, αξιοποιούν σωστά την αναμονή, ώστε να σε υποχρεώσουν είτε να πας σε άμυνα, είτε να εκθέσεις ένα unit προωθώντας το. Άνθρωπος δεν είναι, αλλά μέχρι στιγμής με υποχρεώνει να προσέχω πώς κινούμαι (πλην ελαχίστων μαχών όπου η AI έχει melee units μόνο, εκεί είναι πολύ εύκολο). Και δεδομένου του ότι στα πρώτα σενάρια ο παίκτης έχει μεγάλο πλεονέκτημα, δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο -θα δούμε στην πορεία, βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή είπα για κάμερα, η κάμερα "κινείται" με shift+arrow keys, αλλά από ό,τι έχω δει δεν κλειδώνει εκεί όπου την αφήνεις, αλλά επανέρχεται στην αρχική της θέση. Γενικά, σε σχέση με την κάμερα του 5 είναι πολύ κατώτερη.

 

Το παιχνίδι, πάντως, έχει ενδιαφέρον, η AI δείχνει μια προτίμηση στα ranged units αλλά γενικά στέκεται αξιοπρεπώς, δεδομένων των περιορισμών που έχει στα πρώτα σενάρια. Παίζω στο normal και οι ήρωες του αντιπάλου χρησιμοποιούν τα spell τους, αξιοποιούν σωστά την αναμονή, ώστε να σε υποχρεώσουν είτε να πας σε άμυνα, είτε να εκθέσεις ένα unit προωθώντας το. Άνθρωπος δεν είναι, αλλά μέχρι στιγμής με υποχρεώνει να προσέχω πώς κινούμαι (πλην ελαχίστων μαχών όπου η AI έχει melee units μόνο, εκεί είναι πολύ εύκολο). Και δεδομένου του ότι στα πρώτα σενάρια ο παίκτης έχει μεγάλο πλεονέκτημα, δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο -θα δούμε στην πορεία, βέβαια.

 

Η κάμερα κινείται μια χαρά και κλειδώνει (σε εμένα τουλάχιστον) με ins-home-pageup-pagedn-end-del κλπ.

 

Το ΑΙ στο hard, είναι εντελώς γτπ. Έβγαλα μάχη με 1/3 των μονάδων σε σχέση με τον αντίπαλο (και είχε tier2 μονάδες, εγώ μόνο 1) και συγκεκριμένα την τελική της 1ης του Necropolis (στο κάστρο, όχι στα μπουντρούμια) μόνο με ranged skeletons. Ο οχτρός έμεινε μέσα στο κάστρο μέχρι που τον ρήμαξα εντελώς. Δεν βγήκε κανείς. Το μόνο που είχα να κάνω ήταν resurrect τους ranged.

 

Απογοήτευση, πραγματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως τους κάνεις ressurect?? Με το unit π κάνει heal??.

 

Νομιζω οτι δεν υπαρχει κλασσικο ressurect οπως το ξεραμε παλια.Απλα με καθε ability η spell που κανει heal μπορεις να αναπληρωσεις τα χαμενα σου units.Δεν γεμιζει δηλαδη μονο η hp bar των stack σου.

Ειμαι περιεργος να ακουσω γνωμες σχετικα με τα factions και τα units,πως σας φαινεται το παιχνιδι εκει?

Και τι ηρωες προτιματε?Magic η Might?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το heal των Sisters κάνει και resurrect, φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και για το spell, αν και δεν το έχω περάσει ακόμη σε κάποιον ήρωα, έχω όμως μια cleric με 1-2 ability points, θα το κάνω και θα επανέλθω με σίγουρη απάντηση.

 

Επίσης πρέπει να δοκιμάσω αυτό που λέει ο Πέτρος για την κάμερα, με το shift+arrow απλά περιστρέφεται, δε μένει σε μία θέση.

 

Η ΑΙ στο normal στα sieges που έχω δει ως τώρα τα έχει πάει καλά, κι ας έχει αριθμητικό μειονέκτημα παντού. Ανασταίνει τα ranged units, καλύπτει τρύπες στα τείχη με melee, ο ήρως ρημάζει τα δικά μου ranged με επιθετικά spells -δεν μπορώ να πω κάτι άσχημο, ως τώρα, αλλά τα πρώτα σενάρια είναι πολύ scripted.

 

Γι' αυτό που ρωτάει ο Atallos1, σκέφτομαι (τελείως θεωρητικά, δεν έχω τσεκάρει καν αν υπάρχει τέτοιο artifact ή δυνατότητα) πως με ένα καλό magic resistance ή κάποιο mana leech, ίσως ένας might να πλεονεκτεί. Από την άλλη, στο 5 οι πιο δύσκολοι αντίπαλοι ήταν συστηματικά magic heroes, ειδικά κάτι demons με fireballs. Πολύ νωρίς ακόμη για να πω με σιγουριά -και πάντα υπό την αίρεση ότι παίζω με την AI, δεν ξέρω πώς θα διαχειριζόταν ένα χαρακτήρα κανονικός αντίπαλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα official forums του παιχνιδιου παντως οι γνωμες ειναι διφορουμενες.

Αλλοι λενε πως οι Might ηρωες απλα θεριζουν και αλλοι πως οι Magic ηρωες ειναι op..

 

 

Εγω προσωπικα νομιζω οτι τα spells δεν χτυπανε τοσο δυνατα οσο σε προηγουμενα παιχνιδια της σειρας.Αυτο ομως που δεν ειμαι σιγουρος ακομα ειναι αν τα bonus στο Magic Power ενος συγκεκριμενου magic effect πχ Light,stackαρουν στο dmg των Units.

Δηλαδη,οι sisters των haven χτυπανε με Light damage και οχι με Might η οτιδηποτε αλλο.Αν παρω + στο Magic Power(Light) απο το skill tree θα χτυπανε περισσοτερο η δεν παιζει ρολο?

 

Γενικα παντως haven και necro θεωρω πως ειναι αρκετα balanced,δεν θα πω op γιατι ειναι πολυ νωρις ακομα και καποια πραγματα θα φτιαχτουν μεσω καποιων patches.

Sanctuary και Inferno θελουν ενα remake στα units τους αμεσα

 

Αυτα με μια γρηγορη ματια απο εμενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα το πιο χόντρο bug που μου εμφανίστηκε είναι ότι μετά από κάποια loadings οι ηρωές μου εξαφανίζονται από τον χάρτη και θέλουν λίγη ώρα για να εμφανιστούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...