Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με αφορμή ένα καθηγητή που θα φυγη στην σύνταξη και πέρασε στο ένα μάθημα του 24 άτομα από τουλάχιστον 400 και στο άλλο 48 από τουλάχιστον 600 , ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει τελικά αυτός ο νόμος περί 10 % και πως λειτουργεί δηλαδή που απευθύνομαι κλπ .

Όποιος ξέρει ας πει .

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ακούγεται συχνά αυτό για το 10% και θα θελα κι εγώ να μάθω αν όντως ισχύει.

Όσο για τον τίτλο του θέματός σου πρέπει να περνάνε όσοι αξίζουν να περνάνε, κανένας παραπάνω, κανένας παρακάτω.

Δημοσ.

Πας στη βιβλιοθήκη της σχολής, δανείζεσαι το βιβλίο με το Νόμο πλαίσιο λειτουργίας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το διαβάζεις και βρίσκεις σε ποιο ακριβώς σημείο αναφέρεται το ποσοστό και από αυτό το σημείο έχεις 2 επιλογές:

 

1. Ζητάς γενική συνέλευση φοιτητών και το φέρνεις στην ημερήσια διάταξη και από εκεί πάει μέσω των εκπροσώπων σας στη ΓΣ τμήματος.

 

2. Πας τσαμπουκαλεμένος στον καθηγητή και στον πρόεδρο του τμήματος με το νόμο στο χέρι και τους λες το και το και περιμένεις την αντίδραση τους.

Δημοσ.
Ακούγεται συχνά αυτό για το 10% και θα θελα κι εγώ να μάθω αν όντως ισχύει.

 

Και εγώ το έχω ακουστά αλλά δεν γνωρίζω τι ισχύει.

 

 

Όπως και να έχει... όταν ένα μάθημα το περνάνε κάτω από το 20-30% των μαθητών, είναι αποτυχία του καθηγητή.

Δημοσ.

Όπως και να έχει... όταν ένα μάθημα το περνάνε κάτω από το 20-30% των μαθητών, είναι αποτυχία του καθηγητή.

 

Όχι απαραίτητα. Στην Ελλάδα τουλάχιστον δε ρίχνω τόσο το φταίξιμο στους καθηγητές (τουλάχιστον στην πλειοψηφία γιατί υπάρχουν και εξαιρέσεις) αλλά στην αδιαφορία των φοιτητών.

Δημοσ.
Και εγώ το έχω ακουστά αλλά δεν γνωρίζω τι ισχύει.

 

 

Όπως και να έχει... όταν ένα μάθημα το περνάνε κάτω από το 20-30% των μαθητών, είναι αποτυχία του καθηγητή.

 

Aναλόγως του μαθήματος και του καθηγητή. Υπάρχουν μαθήματα που απλά οι καθηγητές δε ρίχνουν το επίπεδο του μαθήματος και των θεμάτων επειδή κάποιοι είναι τεμπέληδες.

 

Π.χ. Μικροοικονομία είχαμε ένα καθηγητή ( έχει συνταξιοδοτηθεί πλέον) που έκανε καλό μάθημα και τηρούσε κανονικά και τις ώρες γραφείου του για απορίες. Το μάθημα δεν ήταν εύκολο , ήθελε παρακολούθηση και να κάνεις τις εργασίες που έβαζε σε κάθε μάθημα για να μπορείς να κατανοείς την ύλη. Αν κάποιοι δεν ξέρουν να βγάλουν μία απλή παράγωγο ή να φτιάξουν ένα διάγραμμα σίγουρα δεν υπήρχε περίπτωση να καταλάβουν τίποτα ( μέχρι και αυτά είχε αναγκαστεί να εξηγήσει στα πρώτα μαθήματα) και σίγουρα ήθελε διάβασμα. Το μάθημα ήταν Α' εξαμήνου. Το ίδιο γίνεται και με τις Λογιστικές. Ποιός φταίει μετά;

 

Αντιθέτως είχαμε ένα μάθημα τελευταίου εξαμήνου που μόνο δε χειροκροτούσαμε αυτόν που το πέρναγε ( κάτω από 5 φοιτητές σε κάθε εξεταστική και 5αρια). Η τύπισσα ήθελε στυγνή παπαγαλία ( μέχρι και ερωτήσεις που ήθελε να γράψεις τη συνέχεια της πρότασης από το βιβλίο) και στις εξεταστικές όσους ήξερε από τις παραδόσεις και συμπαθούσε τους έγραφε συν κάποιες μονάδες στην κόλλα. Ερχόντουσαν κάποια παλικάρια είχανε τελειώσει φαντάροι και όλες τις υπόλοιπες υποχρεώσεις και χρωστούσαν μόνο αυτό ( και μιλάμε και για περιπτώσεις που παρακολουθούσαν συστηματικά το μάθημα). Πάλι καλά που δεν ήταν μόνιμη, τις αλλάξανε τις ώρες ώστε να μην μπορεί να διδάξει το μάθημα ( δούλευε αλλού εκείνες τις ώρες) και την αντικαταστήσανε. Μετά τα είχε πάρει αυτή και έβαλε δικηγόρο να διεκδικήσει τη θέση αλλά δεν κατάφερε τίποτα. Περιττό να πω τι λαός έσκασε να δώσει με τον καινούργιο καθηγητή, δε ξέρανε που να μας βάλουν.

 

Για κάτω του 10% έχω ακούσει ότι μπορούν οι φοιτητές να ζητήσουν επαναληπτική εξεταστική, δε το έχω ψάξει καθόλου όμως αν ισχύει.

Δημοσ.

Όσο για τον τίτλο του θέματός σου πρέπει να περνάνε όσοι αξίζουν να περνάνε, κανένας παραπάνω, κανένας παρακάτω.

 

Αυτό που λες θα ήταν το αυτονόητο αν είχαμε βιβλια , γινόταν σωστή παράδοση από τον καθηγητή και φυσικά δεν υπήρχε ασυδοσία από τους καθηγητές :mad::mad::mad:

 

---------- Προσθήκη στις 18:02 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:59 ----------

 

1. Ζητάς γενική συνέλευση φοιτητών και το φέρνεις στην ημερήσια διάταξη και από εκεί πάει μέσω των εκπροσώπων σας στη ΓΣ τμήματος.

 

2. Πας τσαμπουκαλεμένος στον καθηγητή και στον πρόεδρο του τμήματος με το νόμο στο χέρι και τους λες το και το και περιμένεις την αντίδραση τους.

 

Με άλλα λόγια παπα:X:X:X μεντολες περίμενα κάτι πιο αποτελεσματικό όπως πχ εισαγγελική παρέμβαση κλπ

Δημοσ.
Όχι απαραίτητα. Στην Ελλάδα τουλάχιστον δε ρίχνω τόσο το φταίξιμο στους καθηγητές (τουλάχιστον στην πλειοψηφία γιατί υπάρχουν και εξαιρέσεις) αλλά στην αδιαφορία των φοιτητών.

 

Συμφωνώ. Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις καθηγητών που είναι πραγματικά "διαμάντια", αλλά η συντριπτική πλειοψηφία δεν περνάει επειδή αδιαφορεί, όχι επειδή τους φταίει ο καθηγητής.

 

Το βλέπω από μένα εξάλλου. Σε όσα μαθήματα έχω διαβάσει και έχω προσπαθήσει έστω και λίγο μέσα στο εξάμηνο, μια χαρά τα πήγα στην εξεταστική :-)

Δημοσ.

σε πολλες παραμεθωριες μικρες σχολες υπαρχει το προβλημα των καθηγητων που κοβουν αβερτα για να μεινουν οι φοιτητες πελατες...

Δημοσ.

Το απόλυτο ρεκόρ.

Ο καθηγητης πέρασε 4 από 417!! Μιλάμε για τρελό ποσοστό.

Ο νόμος λέει οτί αν περάσει ποσοστό φοιτητών μικρότερο του 30% το μάθημα πρέπει να επανεξεταστεί άμμεσα και εώς ότου περάσει το 30% των φοιτητών που έχουν δώσει την εξέταση.

Αλλά όπως ξέρουμε όλοι εδώ στην Ελλάδα έχουμε πολλούς νόμους, το πρόβλημα είναι οτί δεν τους τηρούμε.

Δυστυχώς...:rolleyes:

Δημοσ.
Ο νόμος λέει οτί αν περάσει ποσοστό φοιτητών μικρότερο του 30% το μάθημα πρέπει να επανεξεταστεί άμμεσα και εώς ότου περάσει το 30% των φοιτητών που έχουν δώσει την εξέταση.

 

Πας στη βιβλιοθήκη της σχολής, δανείζεσαι το βιβλίο με το Νόμο πλαίσιο λειτουργίας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το διαβάζεις και βρίσκεις σε ποιο ακριβώς σημείο αναφέρεται το ποσοστό και από αυτό το σημείο έχεις 2 επιλογές:

 

1. Ζητάς γενική συνέλευση φοιτητών και το φέρνεις στην ημερήσια διάταξη και από εκεί πάει μέσω των εκπροσώπων σας στη ΓΣ τμήματος.

 

2. Πας τσαμπουκαλεμένος στον καθηγητή και στον πρόεδρο του τμήματος με το νόμο στο χέρι και τους λες το και το και περιμένεις την αντίδραση τους.

 

Δεν υπάρχει τέτοιος νόμος που να αναφερει 30% και άμεση επανεξέταση.

 

 

Φυσικά και ΔΕΝ υπάρχει τέτοιος νόμος. Τι ραδιοαρβύλα είναι αυτή δε μπορώ να καταλάβω. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να πάνε οι φοιτητές να διαμαρτυρηθούν στη Γ.Σ. , τον καθηγητή και τις πρυτανικές αρχές, γενικά και αόριστα. Έχει γίνει πολλές φορές, γκρίνιαξαν όσο μπορούσαν οι εακκίτες, τους έκλασε βροντερά ο καθηγητής, σχόλασε ο γάμος, γειά σας.

Δημοσ.

 

Έτσι το τιμημένο ΤΕΙ Πειραιά!

έχουμε και εμείς κατι τετoιες περιπτώσεις... για όσους ξέρουν απο το τμήμα μηχανολογίας:

Ηλεκτροτεχνία, Μετρήσεις Τεχνικών Μεγεθών, ΠΕΤΥΛ... :cry:

Δημοσ.

Ο νόμος πλάισιο πάντως λογικά υπάρχει στο site της Βουλής. Το 2006 δεν είχε ψηφιστεί; Ψάξε λίγο και θα τον βρεις.

Τότε τον είχα διαβάσει, γιατί οι "αγωνιστικές" παρατάξεις μας είχαν φλομώσει στο ψέμα, αλλά ελάχιστο ποσοστό 10% ή 30% δεν θυμάμαι. Νομίζω όμως ότι προβλέπει πως, αν κάποιος κοπεί 3 φορές σε ένα μάθημα, δικαιούται να εξεταστεί από 3μελή επιτροπή την επόμενη φορά, για να προστατευθούν οι φοιτητές από τέτοιες περιπτώσεις περίεργων καθηγητών. Βέβαια, οι αγωνιστές μας έλεγαν τότε ότι ο νόμος γράφει ότι αν κοπείς 3 φορές σε διώχνουν από τη σχολή, αλλά ας μην το σχολιάσω.

Με λίγα λόγια, αν κόβονται κάθε φορά τόσα άτομα, σκάστε 300 άτομα για προφορική εξέταση από 3μελή επιτροπή. Ε, αν αναγκαστούν να εξετάζουν κόσμο επι μια βδομάδα σε κάθε εξεταστική, κάποιος μπορεί να κινητοποιηθεί. Αυτό προτείνω εγώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...