Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Ανάγνωση αδερφέ! Δεν έχει κανένα πιστοποιητικό σύμφωνα με το λινκ που έδωσες. Επίσης ότι πουλάτε αλατόνερο, σου λέω τόσες ώρες, και όντως με αυτό συμφωνεί και η epa...

 

Είστε λωποδύτες ρε! Καρύδα, εσπεροειδή και μεταλλικά στοιχεία; Ποια είναι τα μετταλικά στοιχεία; Μαγνήσιο και Ασβέστιο σαν το νερό Βίκος; Ο μόνος τρόπος, για να καθαρίσει οτιδήποτε με αραιωμένη πορτοκαλά με γεύση καρύδα, είναι αν το νερό με το οποίο την αραιώνεται προέρχεται από τα δάκρυα της παναγιάς της χρυσομαλλούσας συλλεγμένα κατά τη χειμερική ισημερία καθώς παρθένες Αρειάνες χορεύουν Hula...

http://www.nickpar.dyndns.org/uploads/files/72/AMWAY5.png

 

θύμισε μου τι πιστοποιητικά έχουν τα προϊόντα που χρησιμοποιείς τώρα;;;;

 

Όσοι έχουν μελετήσει το δικτυακό marketing σαν ιδέα και όχι σαν εταιρία, έχουν κάνει πτυχιακές και έχουν μελετήσει το χώρο έχουν καταλάβει ότι πρόκειται για τον πιο δίκαιο τρόπο ανταμοιβής...και επειδή είναι όντως καλό να ανοίγουμε και κανένα βιβλίο που και που παραθέτω και σχετική βιβλιογραφία..."Η μεγαλύτερη ευκαιρία στην ιστορία του κόσμου-John Kalench"-εκδόσεις Θέσις..."Χρυσό νοικοκυριό-Dr. Steve W. Price"-εκδόσεις Κλειδάριθμος...

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αδυνατώ να κατανοήσω για ποιο λόγο παραθέτεις τα διαφημιστικά φυλλάδια του προϊόντος που πουλάς. Επίσης, στο ξαναλέω το προϊόν του πουλάς ΔΕΝ έχει καμία πιστοποίηση σύμφωνα με αυτά που παραθέτεις. 

 

Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ, έχουν συγκεκριμένη σύσταση, με ενεργά συστατικά τα οποία απαριθμούνται κλπ κλπ κοίτα Link.png Site: http://www.clorox.com/products/clorox-regular-bleach/ingredients-and-safety/">έδώ πχ .

 

 

Αυτα που παραθέτεις εσύ, είναι απλά διαφημιστικά. Τίποτα άλλο.



Παιδιά όποιος θέλει βιοδιασπώμενο νεράκι, ας ανοίξει τη βρύση, θα του έρθει 10 ευρά φτηνότερα το κάθε μπουκάλι.

Δημοσ.

1. Αρκετά καλύτερα απο το 99% ποσοστό αποτυχίας της Amway

 

2.Εσύ που ζείς, είναι δυνατόν υπο τις συνθήκες που περιγράφεις να θεωρείται ελκυστική επιχειρηματική ευκαιρία κάτι το οποίο βασίζεται στη υψηλή ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ;;; 

Αλλά να πάμε στο δια ταύτα. Ας πάμε λοιπόν στην Ελληνική πραγματικότητα. Η χειρότερη περίπτωση απο τη μία είναι να είσαι ή άνεργος ή να εργάζεσαι και να είσαι απλήρωτος. Η χειρότερη απο την άλλη είναι να έχεις αγοράσει στοκ με τις τελευταίες σου οικονομίεςε και να μπείς ΜΕΣΑ. Και αυτό σε ένα ποσοστό της βάσης θα συμβεί ΣΙΓΟΥΡΑ. Είναι μαθηματικά ΣΙΓΟΥΡΟ ότι ένα ποσοστό θα μπεί μέσα.

 

3. Όχι δεν είναι τζόγος ούτε χρηματιστήριο. Είναι απλά μαθηματικά. Είμαστε ένα δίκτυο 1000 ατόμων όπου οι 100 πουλήσανε προϊόντα αξίας 1000 ευρώ. Αυτά τα 1000 ευρώ θα φύγουν απο κάποιες τσέπες. Ποιές τσέπες; Των υπολοίπων 900. Μάλιστα όσο αυτοί οι 100 συσσωρεύουν ολοένα τα κέρδη, το σύστημα κινδυνεύει να καταρρεύσει. Πώς σώζεται όμως το σύστημα; φέρνουν μέσα νέα θύματ...ε μέλη που τροφοδοτουν αυτούς που κερδίζουν.

 

Να στο κάνω ποιό απλό για παιδάκια δημοτικού. Είμαστε ένα δίκτυο εσύ και εγώ. Εγώ έχω 10 ευρώ στη τσέπη και εσύ ένα παιχνίδι. Για να βγάλεις εσύ 10 ευρώ κέρδος πρέπει εγώ να σου δώσω τα 10 ευρώ τα δικά μου. Πως βγαίνουμε όλοι κερδισμένοι λοιπόν; Εγώ είμαι -10 και εσύ +10.

Τώρα βέβαια εσύ έχεις πρόβλημα...εγώ δεν έχω άλλα χρήματα να δώσω για τα προϊόντα σου. Φέρνεις άλλους 2 λοιπόν και τους λες ότι θα τους πουλήσεις προϊόντα τα οποία μετά θα μπορεί να μεταπουλήσει ο ένας στον άλλον. Καταλαβαίνεις τη συνέχεια νομίζω...

 

4. Ακριβώς λοιπόν αυτό είναι το πρόβλημα των MLM. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ αν θα πάει το προϊόν στον υποτιθέμενο τελικό καταναλωτή. Τους ενδιαφέρει να φτάσει στην βάση σε αυτούς που θεωρούνται πωλητές/διανομείς. Όταν φτάσει πλέον εκεί η εταιρεία βγαίνει κερδισμένη.

Όμως αυτό που διαφημίζει η κάθε εταιρεία...και θα πάρω κυρίως την Amway και την Herbalife που είναι κολοσσοί,, είναι ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. Είναι τρόπος να εκπληρωσεις τα όνειρά σου. Να γίνεις αφεντικό του εαυτού σου. Να βρείς την λύση στο εμπόδιο της κρίσης όπως μας ανέφερες ποιό πάνω. Εκεί λοιπόν είναι το τεράστιο ΨΕΜΑ.

 

Βέβαια εδώ είναι και η ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά με την παραδοσιακή επιχείρηση. Ο επιχειρηματίας βάζει ΡΙΣΚΟ για να στήσει την επιχείρηση και κατα συνέπεια έχει μεγαλύτερη συμμετοχή στα κέρδη αλλά και στις ζημίες. Ο υπάλληλος δεν έχει κανένα ρίσκο...η ελάχιστο αφού το πολύ να χάσει τα δεδουλευμένα του.

 

Πάμε τώρα στις MLM. Ο επιχειρηματίας - αυτός που παράγει το προϊόν δηλαδή δεν βάζει ΚΑΝΕΝΑ ρίσκο. Παίρνει την μερίδα του λέοντος των κερδών, ενώ δεν έχει ΚΑΜΙΑ συμμετοχή στις ζημίες. Αντιθέτως ΟΛΟ το ρίσκο το αναλαμβάνει ο διανομέας.

 

Δίκαιο ε;

 

5. Περιορίζεσαι στον πλανήτη σου, και έχεις και 6 Δις δυνητικούς ανταγωνιστές/πωλητές. Στην πραγματικότητα και τη πράξη βέβαια όντως περιορίζεσαι στο άμεσο περιβάλλον σου είτε αυτό είναι η γειτονιά σου, είτε οι οικείοι σου γιατί σε αυτούς έχεις τη δυνατότητα να φτάσεις. Θα μου πείς ότι έχεις το Internet. Ας πάρουμε το FB...έχεις γύρω στο 1.000.000.000 πιθανούς πελάτες και 1.000.000.000 δυνητικούς ανταγωνιστές...καλή τύχη.

1. Αν είχε 99% αποτυχία η Amway σαν εταιρία θα είχε κλείσει...δεν θα είχε "κλείσει" με 12 δις τζίρο το 12'' και αύξηση 50% εν μέσο κρίσης και 27% κάθε χρόνο την τελευταία 11ετία...μόνο και μόνο αυτό σαν επιχείρημα θα έπρεπε να σε βάλει σε σκέψεις για το αν οι πληροφορίες που είχες ως τώρα είναι έγκυρες....

 

2. Που την είδες την υψηλή κατανάλωση;  Δεν έχεις καταλάβει πως δουλεύει το θέμα...πως σου το έχουν παρουσιάσει δηλαδή; Γράφεσαι σε μια εταιρία και πουλάς προϊόντα;  Αυτό είναι; Αυτό σου είπαν; Και μετά; Γίνεσαι πλούσιος;

 

3. Τελικά αυτό το δίκτυο που λένε ότι στήνουμε, τι σκοπό έχει;;;;;; Ξέρει κανείς;;;

 

Αδυνατώ να κατανοήσω για ποιο λόγο παραθέτεις τα διαφημιστικά φυλλάδια του προϊόντος που πουλάς. Επίσης, στο ξαναλέω το προϊόν του πουλάς ΔΕΝ έχει καμία πιστοποίηση σύμφωνα με αυτά που παραθέτεις. 

 

Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ, έχουν συγκεκριμένη σύσταση, με ενεργά συστατικά τα οποία απαριθμούνται κλπ κλπ κοίτα Link.png Site: http://www.clorox.com/products/clorox-regular-bleach/ingredients-and-safety/">έδώ πχ .

 

 

Αυτα που παραθέτεις εσύ, είναι απλά διαφημιστικά. Τίποτα άλλο.

Παιδιά όποιος θέλει βιοδιασπώμενο νεράκι, ας ανοίξει τη βρύση, θα του έρθει 10 ευρά φτηνότερα το κάθε μπουκάλι.

 

Ορίστε και τα συστατικά...

 

  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropylamine Oxide
  • Coconut Diethanolamide
  • Pareth 1412-7
  • Sodium Chloride
  • Citric Acid
  • Parfum
  • Methylchloroisothiazolinone

Τις πιστοποιήσεις δεν είδα πουθενά....

Α το ότι από τις 3 απονομές βραβείων του ΟΗΕ τις 2 τις έχει κερδίσει η Amway μετράει ή είναι διαφημιστικό;

Δημοσ.

Ορίστε και τα συστατικά...

 

  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropylamine Oxide
  • Coconut Diethanolamide
  • Pareth 1412-7
  • Sodium Chloride
  • Citric Acid
  • Parfum
  • Methylchloroisothiazolinone

Τις πιστοποιήσεις δεν είδα πουθενά....

Α το ότι από τις 3 απονομές βραβείων του ΟΗΕ τις 2 τις έχει κερδίσει η Amway μετράει ή είναι διαφημιστικό;

 

χα χα χα χα

 

Το "Aqua" ειδικά "τα σπάει" που λένε ...

Δημοσ.

Έτσι γράφεται ως συστατικό, πάντα.

 

Κατά τα άλλα, Stelis90, είσαι είτε βλάκας, είτε γλίτσας. Δική σου δουλειά και τα 2, αλλά το φυλλάδιο ήταν διαφήμιση.

Δημοσ.

Κοιτάχτε λίγο τις ουσίες που διαφημίζει ως οικολογικές!!! Έχει συστατικά που χρησιμοποιούν για σαμπουάν, ελαφρώς ενισχυμένα με ethoxylate  και ενα ελαφρύ αντιβακτεριδιακό, 2-3 foam boosters και το επικότερο: 

Sodium chloride = ΑΛΑΤΙ!!!

Του το γράφω εδώ και 3-4 μηνύματα! Ότι πουλάει αλατόνερο.

 

Εγώ πάντως, στις τουαλέτες ενός σχολείου ή ενός στρατώνα, αυτό το πράγμα δε θα το έβαζα για να κοροϊδέψω τον κόσμο.

 

BTW, στο site του un, η amway αναφέρεται μόνο μία φορά... ως παράδειγμα mlm εταιρείας. Χμμ.

Δημοσ.

Stelis90 ενα ολοκληρο φορουμ σε κραζει κι εσυ συνεχιζεις να λες τις πιπες σου.Αντε,τελειωνε,κουρασες.

Δημοσ.

Κοιτάχτε λίγο τις ουσίες που διαφημίζει ως οικολογικές!!! Έχει συστατικά που χρησιμοποιούν για σαμπουάν, ελαφρώς ενισχυμένα με ethoxylate  και ενα ελαφρύ αντιβακτεριδιακό, 2-3 foam boosters και το επικότερο: 

Sodium chloride = ΑΛΑΤΙ!!!

Του το γράφω εδώ και 3-4 μηνύματα! Ότι πουλάει αλατόνερο.

 

Εγώ πάντως, στις τουαλέτες ενός σχολείου ή ενός στρατώνα, αυτό το πράγμα δε θα το έβαζα για να κοροϊδέψω τον κόσμο.

 

BTW, στο site του un, η amway αναφέρεται μόνο μία φορά... ως παράδειγμα mlm εταιρείας. Χμμ.

 

Εδώ έχεις λίγο άδικο ... και η Klinex έχει αλάτι ...

...

...

 

Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω είναι ότι η χλωρίνη ειναι ότι πιο απλό μπορεί να φτιάξει κάποιος, κοστίζει σχεδόν τίποτα, όλες είναι ίδιες με διαφορετικά αρώματα/χρώματα.

Δημοσ.

<p>Stelis90 ενα ολοκληρο φορουμ σε κραζει κι εσυ συνεχιζεις να λες τις πιπες σου.Αντε,τελειωνε,κουρασες.</p>

 

Τα λεει για να τα πιστέψει και οι ίδιος, Ωστόσο, τραγικό το dyndns..

 

Αποστολή από το GT-S5830 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Εδώ έχεις λίγο άδικο ... και η Klinex έχει αλάτι ...

...

...

 

Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω είναι ότι η χλωρίνη ειναι ότι πιο απλό μπορεί να φτιάξει κάποιος, κοστίζει σχεδόν τίποτα, όλες είναι ίδιες με διαφορετικά αρώματα/χρώματα.

 

Ναι ρε μαν, μόνο που η κλινεξ δε λέει ότι προστατεύει το περιβάλλον ούτε ότι στοιχίζει 5 φορές παραπάνω, αλλά στο τέλος βγαίνει πιο οικονομική.  

Δημοσ.

Ρε παιδιά έχετε κολλήσει στη χλωρίνη που είναι το κλασσικό παράδειγμα (αστείο παράδειγμα) που φέρνει ο κάθε MLM promoter.

 

www.amway.gr/

 

Μπείτε δείτε τιμές, όλες είναι 50% πιο πάνω από τις τιμές επώνυμων προϊόντων που υπάρχουν στα σουπερμάρκετ. Ακόμη και τα βιολογικά προϊόντα είναι πιο φθηνά από τις παπαριές της Amway ή αντίστοιχης απάτης. Το αρχικό επιχείρημα της πυραμίδας είναι:

 

"Μπες σε ένα δίκτυο καταναλωτών που έχουν το προνόμιο να κάνουν αγορές πολύ πιο φθηνές από την υπάρχουσα αγορά"

 

Ούτε καν χρειάζεται να προχωρήσει κανείς παρακάτω, αφού με το καλημέρα ξεκινούν με ένα τεράστιο ψέμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα λεει για να τα πιστέψει και οι ίδιος, Ωστόσο, τραγικό το dyndns..

 

Αποστολή από το GT-S5830 με τη χρήση Insomnia App

dyndns??

Δημοσ.

Μέχρι τις 6 το πρωί ο άλλος έλεγε για Bioquest Formula με φοινικέλαιο, άλατα και μπλε σκορπιούς.

 

Όχι είχα άδικο, χειρότεροι και από τους ασφαλιστές και τους ιαχωβάδες είναι.

  • Like 3
Δημοσ.

Αρκετά παλιό αλλά εκνευριστικά επίκαιρο.Καλή σας διασκέδαση....

 

Πως θ'αντιμετωπίσουμε τους αντιπροσώπους;x.gif

 

Και τώρα ερχόμαστε στα δύσκολα: αφού μας βρήκαν οι περίφημοι αντιπρόσωποι, μας πιέζουν να μπούμε στο κόλπο και είναι έτοιμοι να μας βοηθήσουν να στήσουμε την επιχείρησή μας. Εμείς πως μπορούμε να τους διώξουμε και να τους πείσουμε ότι δεν μας ενδιαφέρει;

Το βασικό που πρέπει να έχουμε πάντα στο νου μας είναι ότι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν μία προσωπική σχέση (επαγγελματική, αισθηματική, συναισθηματική, φιλική, οικογενειακή) για να πουλήσουν την ιδέα τους και να πετύχουν στους στόχους τους. Δεν πρέπει να αισθανόμαστε άσχημα όταν πρέπει να πούμε όχι σε κάποιον που χρησιμοποιεί έτσι την ιδιαίτερη αυτή σχέση.

Πολλές φορές κάποιοι πραγματικά πιστεύουν σ'αυτό το σύστημα και στην απεγνωσμένη προσπάθειά τους να προχωρήσουν παραβλέπουν και τα στοιχειώδη διαπροσωπικά (επανειλημμένα μας έχουν πλασάρει την "ιδέα" σε μπαρ, καφετέριες, πάρτυ όπου όλοι είμαστε χαλαροί και διασκεδάζουμε).

Πολλοί άλλοι ξέρουν ότι το όλο σύστημα είναι απάτη και δεν διστάζουν να επαναλαμβάνουν τα ψέμματα που τους έμαθαν να λένε για να πετύχουν το σκοπό τους (κυρίως μέσω ψυχολογικής πίεσης: "μα θα σου έλεγα εγώ ο φίλος σου τέτοια πράγματα αν δεν ήταν για το καλό σου;"). Ακόμη κι αν θέλουμε να βοηθήσουμε τους φίλους μας δεν πρέπει να υποκύπτουμε σε τέτοιες πιέσεις γιατί ο μόνος που θα βοηθήσουμε στην ουσία είναι εκείνος που τους έβαλε στο κόλπο και οι από πάνω του (εισηγητές του).

Στη τελική, μην μπαίνετε στη διαδικασία να τους πείσετε ότι έχουν άδικο. Είναι μέρος της τακτικής να σας πετάνε ψέυτικα στοιχεία για να σας θολώσουν μέχρι να παραιτηθείτε από την προσπάθεια και να ενδώσετε. Απλά πείτε τους ότι "εγώ πιστεύω ότι θέλω, εσύ πιστεύεις ότι θέλεις, σε πέντε χρόνια έλα να με πας βόλτα με τη Mercedes που θα έχεις κερδίσει από τα MLM. Δε μ' ενδιαφέρει ένα τέτοιο σύστημα." Σιιιιιιγά μην έρθουν.

 

Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά. Να ζητάτε πάντα στοιχεία και διευκρινήσεις πάνω σε αυτά που σας λένε. Το "θα δεις μετα πως δουλεύει" και το "ασε, είναι νωρίς ακόμα" δεν αρκούν. Ρωτήστε τους για τα παρακάτω και ζητάτε πάντα έγγραφες διαβεβαιώσεις:

 

1 - Υπάρχει ποσό εγγραφής, και ποιό είναι; Υπάρχει κάποιο ποσό σαν "συνδρομή" και πόσο είναι;
2 - Απαιτούνται κάποιες ελάχιστες αγορές προϊόντων σε μηνιαία βάση;
3 - Τι πρέπει να κάνει ο διανομέας (minimum) για να έχει ένα ποσοστό κέρδους;
4 - Ποιά είναι η δομή της επιχείρησης; (γραμμική; πυραμιδοειδής; δυαδική; εκθετική; κ.α.)
5 - Τις περισσότερες δυνατές λεπτομέρειες πάνω στο πως πληρώνονται όλοι στην "εταιρεία".

 

Μόνο τα στοιχεία σας αφορούν. Οποιεσδήποτε αναφορές σε "ποιοτικά προϊόντα" και "αμέτρητα κέρδη" έχουν μόνο διαφημιστικό (και παραπλανητικό) σκοπό και απλά θολώνουν την εικόνα. Αν βγάζουν όντως τόσα λεφτά που λένε ότι βγάζουν μήπως μπορούν να σας δείξουν τη φορολογική τους δήλωση που δείχνει έσοδα και έξοδα; Μην ελπίζετε, δεν θα το κάνουν. Οι ΔΟΥ τι κάνουν με τέτοιες "επιχειρήσεις" που περνάνε προσωπικά έξοδα σαν έξοδα εταιρείας; Στον Καναδά είναι πια ξεκάθαρο ότι τέτοια έξοδα είναι προσωπικά και όχι επιχειρηματικά.

 

Ας δούμε τώρα με λίγα παραδείγματα γιατί δεν δουλεύει αυτό το σύστημα. Ο λόγος είναι απλός: Για κάθε ένα που κερδίζει χρήματα, υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός νέων μελών που δεν κερδίζουν τίποτα (αντιθέτως, χάνουν καθώς πληρώνουν μηνιαία συνδρομή και δεν έχουν κέρδος). Κάθε πυραμίδα έχει διαφορετικό σύστημα πληρωμών αλλά ο πυρήνας είναι ο ίδιος. Ας πούμε λοιπόν ότι "είσαι στα λεφτά σου" όταν έχεις στρατολογήσει (έμμεσα ή άμεσα) 30 άτομα κάτω σου.

 

Με 30 άτομα κάτω σας, βγάζετε αρκετά για να καλύπτετε τις μηνιαίες αγορές προϊόντων σας. Είναι απλά ένα παράδειγμα και μιλάμε μόνο για "άτομα που στήνουν επιχειρήσεις", όχι πελάτες. Ας πούμε ότι αυτός είστε εσείς. Είστε "στα λεφτά σας", δεν κερδίζετε αλλά και δεν χάνετε δραχμή. Έχετε 5 "κλαδιά" και κάθε "κλαδί" περιέχει 6 ανθρώπους. Ας υποθέσουμε ότι στρατολογήσατε 5 άτομα στο πρώτο επίπεδο και καθένας από αυτούς στρατολόγησε 5 στο δεύτερο επίπεδο. Ποτέ δεν είναι τόσο εύκολο αλλά ας υποθέσουμε ότι δουλεύει χάριν παραδείγματος. Στη μικρή σας downline στο παράδειγμα αυτό, ένας δεν χάνει αλλά και δεν κερδίζει χρήματα, πέντε κερδίζουν ένα πολύ πολύ μικρό ποσό και εικοσιπέντε είναι νέοι και ξοδέψαν μόνο χρήματα.

 

Εδώ όμως θα μας πείτε ότι αυτοί οι 25 αγόρασαν προϊόντα που ήθελαν ν' αγοράσουν. Παίρνουν κάτι σε αντίτιμο των χρημάτων τους. Αυτό είναι αλήθεια. Αλλά πόσοι από αυτούς θα αγόραζαν ποτέ οτιδήποτε από αυτά αν δεν υπήρχε η "επιχειρηματική ευκαιρία"; Θυμηθείτε ότι αυτοί είναι οι "δυναμικοί και φιλόδοξοι τύποι" όχι "πελάτες". Εκτός από διανομείς γίνονται και πελάτες, και ας μην αναφέρουμε τα βιβλία, βιντεοκασέτες και όλο το "εκπαιδευτικό υλικό" που κοστίζουν κι αυτά αρκετά.

 

Έτσι, η αγορά προϊόντων δικαιολογείται στους νέους διανομείς σαν αναγκαία προς την επιτυχία στα δίκτυα καταναλωτών. Συχνά οι διανομείς αγοράζουν περισσότερα από τις minimum απαιτούμενες πωλήσεις γιατί πιστεύουν ότι θα τα πάρουν πίσω με κέρδος κάποια μέρα.

Εντάξει, μέχρι στιγμής αυτή η "επιχείρηση" είναι μικρή. Ας δούμε τι συμβαίνει όταν μεγαλώσει πραγματικά. Δεν θέλετε να βγάζετε απλά όσα ξοδεύετε. Θέλετε να "βοηθήστε άλλους να στήσουν επιχειρήσεις" και να βοηθήστε τον εαυτό σας να μεγαλώσει.

5 άτομα βρίσκουν 5 άτομα που βρίσκουν 5 άτομα που βρίσκουν 5 άτομα σε 6 επίπεδα συνολικά. Αυτό το σενάριο είναι συχνά εκείνο που σας δείχνουν όταν πρωτοσυναντάτε τα δίκτυα καταναλωτών. Αυτή τη στιγμή έχετε 19.530 άτομα στην "επιχείρησή" σας και είστε ήδη στο γιωτ σας κάπου στο Μονακό.

 

Όσο είστε διακοπές, πόσοι στην "επιχείρησή" σας περνάνε εξίσου καλά;

Οι 5 πρώτοι στο επίπεδο ακριβώς από κάτω σας, έχουν ακριβώς ένα πέμπτο από το σύνολο που έχετε εσείς. Αυτό βέβαια είναι εντελώς υποθετικό και στην πραγματικότητα οι "επιχειρήσεις" αυτές επεκτείνονται πολύ πιο δύσκολα, αλλά ας το δεχτούμε σαν παράδειγμα. Έτσι οι 5 πρώτοι έχουν 3.905 άτομα κάτω τους. Έχοντας 4.000 άτομα κάτω τους είναι αρκετά καλοί, σωστά; Ας πούμε λοιπόν ότι σίγουρα οι 5 πρώτοι είναι επιτυχημένοι.

Τι κάνουν όμως οι δικοί τους πρώτοι; Αυτοί είναι άτομα στο δεύτερο επίπεδό σας και σ' αυτό το παράδειγμα έχετε 25 άτομα στο επίπεδο αυτό. Αυτοί έχουν 780 άτομα κάτω τους και δεν είναι καθόλου άσχημα. Βέβαια, αν τους συγκρίνετε με τους 19.530 που εσείς έχετε... Αλλά οπωσδήποτε βγάζουν κάποια λεφτά το μήνα.

Στο τρίτο επίπεδο έχετε 125 άτομα στο παράδειγμα αυτό. Αυτοί τι κάνουν; Κάθε ένας από αυτούς έχει μόνο 155 άτομα κάτω τους. Λιγότερο από 8% του συνόλου σας. Κάθε ένας από αυτούς τους 125 πιθανόν να βγάζουν περίπου 3-4 φορές όσα ξοδεύουν γι αγορές προϊόντων κάθε μήνα. Και πάλι όμως είναι κέρδος.

'Ενα επίπεδο πιο κάτω και στο τέταρτο επίπεδο έχετε 625 άτομα που απλά "είναι στα λεφτά τους". Σ' αυτό το παράδειγμα, κάθε ένας από τους 625 στο τέταρτο επίπεδο έχει 30 άτομα κάτω τους. Οι αγορές προϊόντων είναι πληρωμένες, αλλά όχι η διαφήμιση (φέιγ βολάν, αφισέτες, αγγελίες κ.α.), λογαριασμοί τηλεφώνου (για να συντηρηθεί μία τέτοια ουρά 30 ατόμων θέλει συνεχή υποστήριξη), βενζίνη (ένας παλιός γνωστός μας από την Πάτρα κάνει συχνά το γύρο της Πελοποννήσου και πολλά Σαββατοκύριακα πηγαίνει μέχρι Γιάννενα, Κρήτη, Θεσσαλονίκη σε "συγκεντρώσεις" πάντα για τις ανάγκες της "επιχείρησής" του) , δωρεάν δείγματα, "εκπαιδευτικό" υλικό κλπ. Μπορεί να σας λένε ότι εκπίπτουν από τη φορολογία σαν έξοδα εταιρείας (άλλο ένα σκάνδαλο που σιγά σιγά διευθετείται νομικά πχ. Καναδάς) αλλά κάποιος δεν πρέπει να τα πληρώσει έτσι κι αλλιώς;

Στο πέμπτο επίπεδο βρίσκουμε άτομα που ξοδεύουν περισσότερα απ' όσα βγάζουν. Και, το πέμπτο επίπεδο έχει πολύ περισσότερα άτομα: 3.125 άτομα με μόνο 5 άτομα κάτω τους!

Αυτό δεν είναι τίποτα συγκρινόμενο με τα 15.625 άτομα στο έκτο επίπεδο. Βέβαια βγάζετε λεφτά από αυτούς αλλά κάθε ένας από τους 15.625 διανομείς στο έκτο επίπεδο απλά ξόδεψαν χρήματα και δεν έχουν κερδίσει δραχμή. Έχουν την ίδια ευκαιρία με σας στη κορυφή; Ίσως ναι, ίσως όχι. Αλλά σε αυτό το σημείο δεχόμαστε ότι μόλις γράφτηκαν και δεν μίλησαν με κανένα (αλλιώς θα έπρεπε να προχωρήσουμε σε έβδομο επίπεδο). Επίσης ξέρουμε ότι στο τελευταίο επίπεδο όλοι είναι νέα μέλη και είναι λογικό να μην έχουν βγάλει χρήματα ακόμα.

Έτσι στο παράδειγμά μας, κάθε μήνα κάθε διανομέας βρίσκει 5 νέους διανομείς. Αυτό είναι δυνατόν, αλλά πάρα πάρα πολύ δύσκολο. Η ανάπτυξη σε 6 επίπεδα μετά τους πρώτους 5 είναι πολύ πιο δύσκολη αλλά ας το δεχτούμε ότι ισχύει χάριν παραδείγματος. Έτσι, έχουμε τη συνοπτική ανάλυση της πυραμίδας των 19.530 ατόμων:

 

1 (εσείς) τους έχετε όλους κάτω σας και πετάτε στα ουράνια.

5 (0,026%) έχουν 3905 κάτω τους και είναι επιτυχημένοι.

25 (0,1% - ένα δέκατο του 1%) έχουν 780 άτομα κάτω τους και είναι ομολογουμένως πολύ καλά.

125 (0,64% - λιγότερο από 1%) πιθανόν να κερδίζουν 3-4 φορές τις minimum μηνιαίες αγορές προϊόντων.

625 (3,2%) βγάζουν αρκετά για να καλύψουν τις minimum μηνιαίες αγορές προϊόντων.

3.125 (16%) έχουν μόνο 5 άτομα κάτω τους και πάλι ξόδεψαν περισσότερα απ' όσα έχουν κερδίσει.

15.625 (80%) είναι νέα μέλη και ξόδεψαν περισσότερα απ' όσα έχουν κερδίσει.

 

Η ουσία είναι ότι κανένας στα επίπεδα 5 και 6 δεν θα κερδίσει χρήματα αυτό το μήνα. Θα κερδίσουν χρήματα στο μέλλον; Ίσως ναι, ίσως όχι. Αυτή είναι απλά μία "φωτογραφία" μίας επεκτεινόμενης πυραμίδας σε εξέλιξη απλά για να δείξουμε κάτι ενδιαφέρον:

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΥΤΟ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Προσθέστε τα άτομα στα επίπεδα 5 και 6 και έχετε 96% του συστήματος σας. Αυτό σημαίνει ότι όσο εσείς ψάχνετε τρόπο να μετρήστε τα "τούβλα" από δεκαχίλιαρα, 96% της "επιχείρησής" σας δεν έβγαλε δραχμή!

Δεν μας ενδιαφέρει ποιό σύστημα πληρωμών υπάρχει σε κάθε "εταιρεία οργάνωσης δικτύων καταναλωτών" καθώς το ίδιο σύστημα εκθετικής ανάπτυξης δεν μπορεί παρά να μας δίνει συνεχώς κάποιους χαμένους (και μάλιστα αυτοί είναι η συντριπτική πλειοψηφία). Η αναλογία νέων μελών προς κερδοφόρα μέλη είναι σταθερή άσχετως αν έχετε 30 ή 30000 άτομα στην "επιχείρησή" σας.

Μπορεί ο καθένας να στρατολογήσει μία ακολουθία ατόμων (downline); Εκ πείρας γνωρίζουμε ότι δεν μπορούν όλοι. Αλλοι είναι καλοί πωλητές, άλλοι όχι και τόσο. Ακόμη κι αν όλοι μπορούσαν (όπως στο παράδειγμά μας), ακόμη και χωρίς απώλειες (είναι γεγονός, το οποίο έχει παραδεχθεί και η Amway, ότι 50% των διανομέων τους εγκαταλείπουν το σύστημα κάθε χρόνο) ο αριθμός των χαμένων αυξάνεται εκθετικά. Αυτή είναι η "επιχείρηση" που θέλουμε; Είναι τα δίκτυα καταναλωτών μία καλή επιχειρηματική ευκαιρία; Εμείς αποφασίσαμε ότι όχι.

Ένας άλλος μύθος (ή απλά ψέμα) που θα σας πουν οι διάφοροι τέτοιοι "επιχειρηματίες" είναι ότι οι περισσότεροι εκατομμυριούχοι στην Αμερική έχουν γίνει από δίκτυα οργάνωσης καταναλωτών. Ας το δούμε κι αυτό:

Το περιοδικό Upline έγραψε ότι περίπου 5 εκατομμύρια άτομα στις ΗΠΑ είναι αναμεμειγμένα σε δίκτυα οργάνωσης καταναλωτών. Ο αριθμός αυτός πιθανόν να περιέχει και πελάτες/αγοραστές προίόντων αλλά ας είμαστε γενναιόδωροι και ας υποθέσουμε ότι 5 εκατομμύρια είναι όλοι διανομείς. Μερικοί διανομείς λένε ότι "97% των διανομέων αποτυγχάνουν" (αν και οι περισσότεροι το παρουσιάζουν σαν εγγυημένη επιτυχία) για να δείξουν ότι χρειάζεται δουλειά. Και γνωρίζουμε ότι όντως χρειάζεται δουλειά (ξεχάστε αυτά που λένε για ημιαπασχόληση, χρειάζεται να τρέξει πολύ κανείς για να στρατολογήσει έστω και κάποια λίγα μέλη και δεν αρκεί μόνο να τα κρατήσει, αλλά να στρατολογήσουν κι αυτά άλλους με τη σειρά τους). Ακόμη και με το παράδειγμά μας βρήκαμε ότι 96% των ατόμων στα χαμηλότερα επίπεδα δεν κέρδισαν καθόλου χρήματα (ίσως να κερδίσουν αλλά μόνο χτίζοντας ακόμη μεγαλύτερη αλυσίδα μελών όπου πάλι καποιο 96% στα κατώτερα επίπεδα δεν θα κερδίσουν τίποτα).

Αρα, εξ' ορισμού, τουλάχιστον 4.8 εκατομμύρια από αυτά τα μέλη στις ΗΠΑ ξόδεψαν περισσότερα απ' όσα κέρδισαν. Βλέποντας το προηγούμενο παράδειγμα (που αυξάνεται εκθετικά - οι αριθμοί μπορεί να διαφέρουν αλλά η καμπύλη προόδου είναι η ίδια), από τα 5.000.000 άτομα, 160.000 θα παίρνουν απλά δωρεάν προϊόντα κάθε μήνα.

32.000 από τα 5.000.000 θα βγάζουν 3-4 φορές τις τιμές των μηνιαίων αγορών του προγράμματός τους.

5.000 θα έχουν περίπου 780 άτομα κάτω τους και πιθανόν να κερδίζουν ένα λογικό μισθό.

1.300 ακόμη θα έχουν περίπου 3.905 άτομα κάτω τους και θα βγάζουν σεβαστά ποσά.

Τέλος, στην κορυφή έχουμε μόνο 256 άτομα από 5.000.000 που έχουν πραγματικά μεγάλους αριθμούς ατόμων κάτω τους και αυτοί κερδίζουν τα πραγματικά πολλά χρήματα.

Αυτοί οι υπολογισμοί είναι βασισμένοι σε εκθετική ανάπτυξη. Είναι απλά ένας γρήγορος υπολογισμός που δείχνει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία. Υπολογίστε το με δικά σας στοιχεία και αριθμούς και δείτε τι σας δίνει αν διαφωνείτε με το παράδειγμά μας. Όμως όντως φαίνονται λίγοι, έτσι δεν είναι; Αλλά όταν ασχοληθείτε και κοιτάξτε γύρω σας τα ίδια ονόματα "επιτυχημένων" να εμφανίζονται συνεχώς πρέπει να αναρωτηθείτε πόσοι πραγματικά έχουν καταφέρει να πετύχουν σ' αυτό το σύστημα.

Δείτε κι αυτό:

Στις 24 Νοεμβρίου 1996, ο Marc Rice του Associated Press έγραψε ένα άρθρο με τίτλο "Ο εκατομμυριούχος της διπλανής πόρτας" ("The Millionaire Next Door"). Αυτό το άρθρο είναι μία κριτική ενός βιβλίου με τον ίδιο τίτλο, που γράφτηκε από τον Thomas J. Stanley και τον William D. Danko, το οποίο περιγράφει εκατομμυριούχους. Σύμφωνα με το άρθρο αυτό "υπάρχουν περίπου 3,5 εκατομμύρια εκατομμυριούχοι στις ΗΠΑ. Ο τυπικός εκατομμυριούχος εργάζεται σε δική του εταιρεία, μία κανονική/βαρετή επιχείρηση όπως ανάδοχος δημοσίων έργων, εταιρεία απολυμάνσεων, εταιρεία καθαρισμών, κατασκευαστική εταιρεία, κ.α. παρ' όλ' αυτά το άρθρο λέει ότι περίπου 1 εκατομμύριο από αυτούς τους εκατομμυριούχους έχει μία δουλειά. Το μέσο ετήσιο εισόδημα ενός εκατομμυριούχου είναι 247.000 δολλάρια. Ο τυπικός εκατομμυριούχος κανονικά δεν ξοδεύει τα χρήματά του σε ακριβά αυτοκίνητα, ρολόγια, σπίτια ή ρούχα. Ο τυπικός εκατομμυριούχος δουλεύει 45-55 ώρες την εβδομάδα."

Ας υποθέσουμε ότι υποτιμήσαμε τραγικά το όλο σύστημα και ότι η οργάνωση δικτύων καταναλωτών έφτιαξε 5.000 εκατομμυριούχους, αυτό είναι απλά λίγο παραπάνω από 0,14% του συνολικού ποσού εκατομμυριούχων στις ΗΠΑ. Ακόμη κι αν έφτιαξε 10.000 εκατομμυριούχους, αυτό πάλι μας κάνει λίγο παραπάνω από 0,28% του συνόλου.

 

Χμμμμμ...

 

Επίσης, αφού όλοι πια είναι τόσο πλούσιοι γιατί τυπώνουν τέτοια άθλια και φτηνά φυλλάδια για να επεκτείνουν την "πολυεθνική επιχείρησή" τους που πληρώνει εκατοντάδες χιλιάδες δραχμές για ημιαπασχόληση;

Πολλοί θα σας πούν επίσης ότι έτσι κι αλλιώς έχουν πολύ περισσότερες ευκαιρίες να γίνουν εκατομμυριούχοι μέσω δικτύων καταναλωτών παρά σαν μισθωτοί, υπάλληλοι, νοικοκυρές, κλπ.

Απλά κι ωραία, επειδή κάποιος ακολουθεί λάθος δρόμο δεν σημαίνει ότι τα δίκτυα καταναλωτών είναι αυτόματα η σωστή (και μόνη) λύση. Αν κάποιος πιστεύει ότι το να γίνει εκατομμυριούχος είναι πραγματικά στόχος της ζωής του πρέπει ν' αφιερώσει κάθε μη εργαζόμενο λεπτό στο στόχο του. Είναι φανερό ότι κανείς δεν θα γίνει εκατομμυριούχος ακολουθώντας δουλειές με κατώτατο μισθό. Το θέμα είναι ότι δεν θα πλησιάσει τα εκατομμύρια ούτε αν γραφτεί σε κάποια πυραμίδα και χάνει χρόνο, χρηματα και ενέργεια προσπαθώντας να στρατολογήσει φίλους και γνωστούς.

Πολλοί άλλοι επίσης θα σας πουν ότι δεν χρειάζεται να στρατολογήστε κάποιον, απλά ν' αγοράζετε προϊόντα από τον κατάλογό τους με φτηνότερες τιμές (ως 30%) σε σχέση με τα παραδοσιακά καταστήματα. Δυστυχώς κανείς δεν ικανοποιείται με τέτοια νέα μέλη που απλά αγοράζουν προϊόντα και δεν στρατολογούν νέα μέλη. Ιδού γιατι:

Αν κάποιος έχει την επιλογή μεταξύ του να έχει ένα πελάτη από τον οποίο πιθανόν να κερδίσουν 5%-10% σε μία μικρή μηνιαία αγορά 5.000 - 15.000 δρχ. (ίσως περισσότερα, ίσως λιγότερα) - το οποίο είναι μόνο από 250 - 1.500 δρχ. το μήνα από αυτόν τον πελάτη, χωρίς να περιμένουν περισσότερα στο μέλλον - και μεταξύ ενός διανομέα που θα βρίσκει άλλα νέα μέλη και θα του αποφέρει τα μυθικά πλούτη, εσείς ποιόν πιστεύετε ότι θα διαλέξει; Συγκρινόμενα με τα 12.000.000 δρχ./μήνα πλήρους απασχόλησης (ή ακόμα και τις 600.000 δρχ./μήνα ημιαπασχόλησης) που θρασύτατα διαφημίζουν οι "επιχειρηματίες" των δικτύων καταναλωτών, οι 1.500 δρχ. ανά πελάτη ανά μήνα όταν απλά να κάνετε πωλήσεις φαίνονται (και είναι) ασήμαντα.

Σκεφτείτε τον κόπο και το χρόνο που χρειάζεστε για να πηγαίνετε να συναντάτε κόσμο, να τους παρουσιάζετε την όλη ιδέα, να δίνετε δείγματα, καταλόγους, ίσως και να κάνετε παραδόσεις παραγγελιών. Για 1.500 δρχ;;; Ποιός θα το έκανε;

Από την άλλη, ένας φιλόδοξος νέος διανομέας θα περνούσε τον καιρό του να πλησιάζει άτομα, θα χρησιμοποιούσε τον κύκλο γνωριμιών του για κάτι περισσότερο από παραγγελίες καλλυντικών. Ένα άτομο μπορεί ν' αποφέρει εκατοντάδες χιλιάδες δραχμές, φαντάζονται οι διανομείς. Ξαφνικά είναι πολύ πιο ενδιαφέρον να ξοδεύει κάποιος πολύ περισσότερο χρόνο με ένα τέτοιο άτομο παρά μ' ένα απλό πελάτη.

Επίσης γνωρίζουμε ότι σε δίκτυα οργάνωσης καταναλωτών αυτοί οι "απλοί πελάτες" που αγοράζουν μόνο προϊόντα, κάποια στιγμή πλησιάζονται αναπόφευκτα και για την "επιχειρηματική ευκαιρία" του συστήματος. Υπάρχουν πολλά παράπονα ότι είναι πολύ δύσκολο να είναι κάποιος μόνο πελάτης σε δίκτυα οργάνωσης καταναλωτών γιατί οι διανομείς πιέζουν τους απλούς πελάτες να μπουν στο σύστημα και να γίνουν με τη σειρά τους διανομείς.

Πολλοί θα πουν ότι "αυτό δεν συμβαίνει ποτέ με τους πελάτες μου", αλλά πιστέψτε μας συμβαίνει πολύ πιο συχνά από το αντίθετο.

Βασικά θα θέλαμε να ρωτήσουμε τους όποιους "αντιπρόσωπους" τέτοιων "εταιρειών" (εάν έφτασαν μέχρι εδώ βέβαια στο κείμενο, καθώς ανάγνωση οποιασδήποτε κριτικής του συστήματός τους απαγορεύεται μιας και "ανοίγουν δρόμο σε αρνητικές σκέψεις που βλάπτουν το στόχο") τα παρακάτω:

  1. Πόσους πελάτες/αγοραστές έχετε πραγματικά (προσωπικούς πελάτες που αγοράζουν προϊόντα και όχι "αντιπροσώπους" ή "επιχειρηματίες" κάτω σας να ψάχνουν γι' άλλα θύματα);
  2. Παραγγέλουν προϊόντα κάθε μήνα;
  3. Μήπως αυτοί οι πελάτες εγγράφησαν αρχικά για την "επιχειρηματική ευκαιρία" και μετά από μήνες αδράνειας δικαιολόγησαν τις μηνιαίες αγορές τους αυτοαποκαλούμενοι "πελάτες";
  4. Πλησιάσατε αυτούς τους πελάτες για να τους κάνετε αγοραστές προϊόντων ή μήπως τους πλησιάσατε πρώτα για να τους προσφέρετε την "επιχειρηματική ευκαιρία";
  5. Αφού τα προϊόντα των δικτύων οργάνωσης καταναλωτών είναι τόσο καλά και ποιοτικά, γιατί όταν κάποιοι παρατάνε το όλο σύστημα σταματάνε να παραγγέλνουν και επιστρέφουν στα super-markets;
  6. Οι φίλοι που κάνατε μέσω του δικτύου οργάνωσης καταναλωτών θα κάνουν ακόμη παρέα μαζί σας αν σταματούσατε ν' αγοράζατε και να προωθείτε προϊόντα των εταιρειών τους; Πόσο συχνά πιστεύετε ότι θα προσπαθούσαν να σας "ξαναβάλουν στο κόλπο";
  7. (Αν έχετε στρατολογήσει μέλη κάτω σας) Πόσοι από αυτούς που έχετε στρατολογήσει έχουν ξοδέψει περισσότερα χρήματα απ' όσα έχουν κερδίσει; Όχι μόνο αγορές προϊόντων αλλά και "διαφημιστικό και ενημερωτικό" υλικό: βιντεοκασσέτες, κασσέτες, cds, φυλλάδια, φωτοτυπίες, βενζίνη, εισφορές για "συγκεντρώσεις", λογαριασμοί τηλεφώνου, γραμματόσημα, φάκελλοι, φέιγ βολάν, αφίσες συν οποιαδήποτε άλλα προϊόντα που δεν θα αγόραζαν αν δεν έλπιζαν ότι με αυτά θα τα καταφέρουν;
  8. Μπορείτε να πείτε ειλικρινά ότι για όσους γνωρίζετε να έχουν τέτοιες "επιχειρήσεις" και τις τρέχουν ακόμα με έλλειμα, φταίνε οι ίδιοι επειδή είναι τεμπέληδες;
  9. Το "διαφημιστικό και ενημερωτικό υλικό" που λέτε στους άλλους να χρησιμοποιούν, μήπως κάνουν κάτι παραπάνω από το να τους εμψυχώνουν και ν' αποτρέπουν την παραίτηση; Μήπως προτρέπουν τα άτομα αυτά ν' αγοράζουν περισσότερα προίόντα;
  10. Πήγατε εσείς ο ίδιος σε καταστήματα να κάνετε συγκρίσεις τιμών ή απλά παπαγαλίζετε ότι τιμές σας έδωσε εκείνος που σας στρατολόγησε; Γνωρίζετε ότι σε πολλές περιπτώσεις προϊόντα των δικτύων οργάνωσης καταναλωτών προσφέρονται σε διαφορετικές ποσότητες από τις standard της αγοράς για ν' αποφεύγεται αυτή η σύγκριση;
  11. Πόσα ονόματα επιτυχημένων επιχειρηματιών δικτύων μπορείτε να θυμηθείτε (από την εταιρεία σας); Τι αποδείξεις έχετε ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι οικονομικά επιτυχημένοι; Ποιά είναι η αναλογία του αριθμού επιτυχημένων με τον συνολικό αριθμο διανομέων της εταιρείας;
  12. Πόσα άτομα πρέπει να ξοδέψουν περισσότερα απ' όσα έχουν κερδίσει για να "έρθετε στα λεφτά σας"; Κι αν θέλετε να κερδίζετε 400.000 δρχ. το μήνα; Τότε, πόσους τέτοιους χαμένους πρέπει να έχετε κάτω σας;
  13. Πόσοι από τους πελάτες σας αγοράζουν απλά και μόνο επειδή είναι σε μία κατάσταση "αυτόματης παραγγελίας και παράδοσης" (auto-ship);
  14. Πόσοι από τους "πελάτες" σας εγγράφησαν αρχικά σαν "επιχειρηματίες" αλλά άλλαξαν γνώμη;
  15. Ποιά είναι η αναλογία "επιτυχημένων κερδοφόρων " με "ελπιδοφόρους που ξοδεύουν" στο πλάνο πληρωμών σας; Μήπως αποφύγατε ποτέ ή είπατε ψέματα για το ποσοστό επιτυχίας σας στα δίκτυα πωλήσεων; Ξέρετε πραγματικά πως έφτασε στην "επιτυχία" αυτός που σας στρατολόγησε; Πως το ξέρετε ότι έτσι είναι ;
  16. Από που ακούσατε για πρώτη φορά για τα δίκτυα καταναλωτών; Τι κίνητρα είχαν εκείνα τα άτομα που σας τα παρουσίασαν; Μήπως πουλούσαν "εκπαιδευτικά" φυλλάδια, βιβλία, κασέτες ή βιντεοκασέτες; Μήπως σας συντηρούσαν τον ενθουσιασμό για να το συνεχίσετε;
  17. Πιστεύετε ότι με όλες αυτές τις διαφημίσεις εκεί έξω πρέπει να μετατρέπετε όλες τις κουβέντες σας σε παρουσιάσεις/διαφημίσεις της "επιχειρηματικής σας ευκαιρίας"; Πιστεύετε ότι αυτό αρέσει στον κόσμο;
  18. Με πόσους από τους φίλους ή γνωστούς που πλησίασα για να παρουσιάσω την "επιχειρηματική μου ευκαιρία" και αποφάσισαν να μην με ακούσουν ή να γραφτούν μέλη διατηρώ ακόμα πραγματικά φιλικές επαφές;
  19. Πόσα χρήματα έχετε ξοδέψει μέχρι στιγμής γιατί "ξέρετε ότι θα βγάλετε πολύ περισσότερα χρήματα στο μέλλον";
  20. Έχετε υπολογίσει ένα προϋπολογισμό για τον εαυτό σας; Έχετε ένα σχέδιο για το τι θα κάνετε αν συνεχίσετε να λειτουργείτε μόνο με έξοδα; Πόσο υπολογίζετε να συνεχίσετε έτσι;

Όνειρα γλυκά...

Δημοσ.

Όχι είχα άδικο, χειρότεροι και από τους ασφαλιστές και τους ιαχωβάδες είναι.

 

Για τους ασφαλιστές δεν ξέρω...προσπαθούν αγωνιωδώς να σε πείσουν ότι ΤΩΡΑ είναι η στιγμή να κάνεις ασφάλεια ζωής γιατί αύριο-μεθαύριο πεθαίνεις (χτύπα ξύλο). Η να κάνεις άμεσα συνταξιοδοτικό γιατί όταν γίνεις παππούς θα πεινάσεις. Η πλάκα είναι ότι είχα πάει μια φορά για συνέντευξη στην Interamerican (μιας και η αγγελία ήταν εντελώς παραπλανητική) και ο τύπος κυριολεκτικά με παρακάλαγε να ξεκινήσω. 

 

Απο την άλλη τα ασφαλιστικά προϊόντα έχουν κάποια αξία υπο την προϋπόθεση ότι το κάνεις εν γνώση σου και όχι ύπο την ψυχολογική πίεση του ασφαλιστή. Οι μούφες της Amway και της Herbalife απο την άλλη...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...