Luciddream Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2010 Για μένα δυστυχώς υπάρχει μόνο ένας αξιόπιστος πάροχος τηλεφώνου και αυτός είναι ο ΟΤΕ. για σένα... για μένα το πόστ σου είναι τελείως άκυρο. (όλο, όχι μόνο αυτή η γραμμή)
stMike Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2010 Προσωπικά επειδή ο ΟΤΕ με έχε αρμέξει για χρόνια και μου έχει σπάσει τα νεύρα με την δημοσιουπαλληλική του λογική θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω.
sta8ista Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Θα συμφωνήσω για Forthnet και Hol αλλά θα διαφωνήσω για ΟΤΕ. Πολλά λεφτά για το τίποτα. Και τώρα τελευταία από ότι διαβάζω και αλλού κάθε άλλο παρά αξιόπιστη υπηρεσία προσφέρει. Έχει κι αυτός τα κολλήματα του. Όσο για τη wind, εμείς οι κακομοίρηδες λέμε : "αν είσαι στη φορθνετ μην κάνεις καμιά βλακεία και φύγεις για να πας wind... για όνομα!"
avgou Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Για τον ΟΤΕ, συμφωνώ ότι μας έχει φάει πολλά λεφτά εδώ και τόσα χρόνια, αλλά για μια αξιόπιστη λύση ειδικά σε περιπτώσεις επιχειρήσεων τον ψηφίζω με κλειστά τα μάτια. 'Οχι γιατί πιστεύω ότι όλα είναι τέλεια, αλλά διότι μεταξύ τυφλών βασιλεύει ο μονόφθαλμος...
antonl Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 [...] το οτι δεν είχες εσύ (αν είχες και ποτε) καλή εμπειρία με άλλες εταιρίες δεν λέει κάτι... για να μην θυμηθώ περι DNS του οτέ που απο το 2000 μέχρι και ίσως και το 2006 (και δεν ξέρω μήπως και ακόμα) λειτουργούσε ΟΠΟΤΕ ήθελε... μην θυμηθώ τις υπέρογκες χρεώσεις μέχρι να φτιαχτεί ο πρώτος εναλλακτικός στην Ελλάδα... ο τυφλός στην περίπτωση αυτή μάλλον είναι ο ΟΤΕ λοιπόν.... Από περιέργεια, για σένα ποιος είναι ο πιο αξιόπιστος ελληνικός ISP σήμερα; [...] Πώς ξεκινήσαμε από ένα πρόβλημα εταιρίας κινητής τηλεφωνίας και φτάσαμε στους ISP;
Luciddream Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 δεν το έχω ψάξει τόσο το θέμα για να μπορώ να πώ ποιος είναι ο καλύτερος ISP. όπως είδες απτην αρχή του τοπικ απλώς είπα στον άνθρωπο να περιμένει δύο μέρες και όλα θα φτιάχναν, όπως και έγινε. δυστυχώς θέλουμε να είμαστε σχετικοί με την τεχνολογία αλλα δεν σκεφτόμαστε πολλά πράγματα που συμβαίνουν απο πίσω, μερικά τα οποία δεν έχουν να κάνουν καν με άτομα που σχετίζονται με την τεχνολογία. Εγώ βολεύτηκα με vivodi. άλλος μπορεί να βολευτεί με HOL. αλλα η άποψη μερικών εδω μέσα "ΒΑΛΕ ΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ" είναι το λιγότερο επιπόλαιη... βάλτε όλοι ΟΤΕ λοιπόν να φτάσουμε σε σημείο να πληρώνουμε πάλι τον μισό μας μισθό για άθλιες συνδέσεις όπως πριν κάτι χρόνια.. Εγω προσωπικά τον οτε μπορώ να τον κοροιδεύω όσο γουστάρω γιατι όταν έδινε 2mbit με 45 ευρώ τον μήνα εγώ έπαιζα μπάλα με 20mbit και δωρεάν αστικά/υπεραστικά με 19 ευρώ τον μήνα.. και 6 χρόνια μετά ακόμα αυτό κάνω.. και δεν με ενδιαφέρει τι κάνει ο ΟΤΕ. +Οτι προσπάθησε επι πόσους μήνες με πολύ άθλιο τρόπο να με κρατήσει για να μην πάω σε εναλακτικό... φάγαν τα καντιλάκια τους όμως πόσοι εκει μέσα και με αφήσαν πριν αρχίσουν οι μηνύσεις... λοιπόν..?
antonl Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δεν έχει λοιπόν. Δεκτά όσα λες αλλά δεν πήρα την απάντηση που ζήτησα Κι εγώ έφυγα από ΟΤΕ όταν έσκασαν μύτη οι εναλλακτικοί κι εγώ έλεγα πάρ τε τα @@ μου #%%#@# που μας χρεώνατε τις ISDN σαν υπερτεχνολογία του μέλλοντος. Αλλά δεν είμαι σίγουρος πως είναι για το συμφέρον μου αν κλείσει αύριο ο ΟΤΕ. Κι επίσης, από τότε μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει κάποιο πράγματα. Τέλος, αν εγώ θέλω να βάλω στο μαγαζί μου broadband internet, δε θα διαβάσω την ιστορία των ελληνικών ISP αλλά θα προσπαθήσω να μάθω τι παίζει σήμερα στην αγορά.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Αν συνεχιστεί σε αυτό το κλίμα το thread, με κατηγορίες ότι κάποιο μέλος "τα παίρνει" από την Α ή την Β εταιρεία, φοβάμαι ότι η απλή διαγραφή των προσβλητικών μηνυμάτων δεν θα είναι αρκετή. Ο νοών νοείτο.
kfyros Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Προς τον topic starter. Αγαπητέ είσαι υπερβολικός. Στις καλύτερες των περιπτώσεων , η φορητότητα τρώει μια μέρα . Ακόμα και σε κινητά τηλέφωνα που απλώς αλλάζεις κάρτες, πόσο μάλλον για γραμμές VOIP μαζί με internet που αλλάζεις και δίκτυα και συνδέσεις. Από εκεί και πέρα , μπορεί να γίνουν λάθη στην καταχώριση των στοιχείων, λάθη στη σύνδεση, να υπάρχουν προβλήματα στη μετάβαση και χίλια δυο. Δεν αλλάζεις υαλοκαθαριστήρες στο αυτοκίνητο, εκχωρείς τη γραμμή σου από ένα πάροχο σε άλλο. Εκτός από την γραφειοκρατική δουλειά , υπάρχει και αλλαγή δικτύων (από το dslam του προηγούμενου , στο dslam του νέου παρόχου).. Άλλες ρυθμίσεις στον ένα πάροχο , άλλες στον άλλο. Επίσης , επειδή αναφέρεις τη λέξη "επαγγελματικό", ένα θα σου πω. Στα αρχ:X:X τους σε γράφουν όλοι οι πάροχοι, ακόμα και ο ΟΤΕ.. Απλές γραμμές ADSL είναι όλες χωρίς κανενός είδους SLA πέρα από τα τυπικά του ADSL, και χωρίς κανενός είδους υποχρέωση για τον πάροχο , πέρα από την αποκατάσταση της βλάβης , και τη μη χρέωση παγίων για το διάστημα που δεν είχες τις υπηρεσίες που έχετε συμφωνήσει.. Αν θέλεις επαγγελματική , και όχι ""επαγγελματική" σύνδεση, τότε πας σε μισθωμένα, SDSL ή ADSL γραμμές με SLA (που δεν δίνει κανένας γιατί εξαρτώνται όλοι από το δίκτυο το οποίο είναι μπουρ:X).. Ως παθών, αυτό που λέω είναι , ειδικά για επαγγελματίες, να παραγγέλνετε νέα γραμμή και να αφήνετε και την παλιά σε λειτουργία. Αφού δοκιμάσετε το νέο πάροχο, τότε και μόνο τότε καταργείστε την παλιά. Δεν κυνηγάς να γλυτώσεις δέκα ευρώ με φτηνιάρηκες λύσεις στα επαγγελματικά, γιατί μετά θα βλαστημάς για τα λεφτά που θα χάνεις. Και περιμένω να μας πεις και τι ποιότητα έχει η τηλεφωνία.. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. ---------- Προσθήκη στις 20:50 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:40 ---------- ελπιζω να κρατας ονοματα και ημερομηνιες με ποιους μιλας καθε φορα. ειδικα εφοσον προκειται για επαγγελματικο χωρο εγω θα ξεκινουσα με εξωδικο (θα εβαζα μεσα διαφυγοντα κερδη κτλ), να δεις πως θα σφιξει το κ***ρακι τους αμεσως Καλά , χαλάρωσε. Να δώσει 100+ ευρώ για εξώδικο για να βγάλει το άχτι του, επειδή κάνανε 2 ολόκληρες μέρες να τον αλλάξουν πάροχο ?? Μην παραλογιζόμαστε. Τα διαφυγόντα κέρδη κλπ. που λες, τα διεκδικείς μόνο με αγωγές, οι οποίες στοιχίζουν κατιτίς (600€+) και εκδικάζονται σε 3-5 χρόνια (στην καλή). Και πρέπει να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ στο δικαστήριο ότι έχασες τόσα λεφτά. Δεν μπορείς να κάνεις εξώδικο και να πεις ότι έχασες 300.000 ευρώ σε 2 μέρες, ενώ πχ. ο ετήσιος τζίρος σου είναι 200.000. Θα σου πούνε, πάρε 50 ευρώ και άει στην ευχή της Παναγίας, και θα έχεις πληρώσει τα κέρατα σου σε δικηγόρους και δικαστικά. Αν ήταν έτσι, όλοι το ίδιο θα κάναμε.. ---------- Προσθήκη στις 21:03 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:50 ---------- Όσο για τον φανατισμό όσον αφορά τους παρόχους, η ανοησία πάει σύννεφο. Υπάρχουν εμπειρίες για όλα τα γούστα. Το θέμα είναι μη σου τύχει. Εγώ είμαι καμένος και από Vivodi και από On. "Επαγγελματικές" συνδέσεις πάντα... Και τώρα πληρώνω 90 ευρώ το μήνα στον Π-ΟΤΕ για conn-x@work office - static με DNS για webserver-mail, και μια isdn με 2 νούμερα με σχεδόν μηδενικό λογαριασμό. Η υπηρεσία είναι ΓΤΠ σε σχέση με άλλες , για να αλλάξω κάτι στα DNS πρέπει να τους στείλω ΦΑΞ !!!! και δεν έχω πρόσβαση σε κάποιο DNS controlpanel , και το controlpanel πελατών της otenet είναι μπούρδα, αλλά η γραμμή δουλεύει, και ΑΝ παρουσιαστεί πρόβλημα παίρνω τηλέφωνο, δεν περιμένω πάνω από 20 δευτερόλεπτα στη γραμμή, δηλώνω τη βλάβη και συνήθως μετά από λίγες ώρες είναι εντάξει... Αν μεγαλώσει το μαγαζί, τα ρίχνω όλα σε dedicated servers με κανένα διακοσάρι το μήνα και ξεμπερδεύω κατά το μεγαλύτερο μέρος. Τότε θα το σκεφτώ για εναλλακτικό ξανά. Στο σπίτι που δεν με νοιάζει έχω μια γραμμούλα vivodi μόνο για σερφάρισμα και mails. Είναι σταθερή, αλλά για δουλειά ποιος το ρισκάρει? Ειδικά από τη στιγμή που κανένας εναλλακτικός δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει σωστά, και είναι δική του δουλειά να σε προστατέψει και από τις παγαποντιές του ΟΤΕ με τις βλάβες δικτύου..
anta_n Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Από τα πιο ορθολογιστικά ποστ σε ότι διαβάζω σχετικά με παρόχους. Ωραίος!
Alxnks Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Καλά , χαλάρωσε. Να δώσει 100+ ευρώ για εξώδικο για να βγάλει το άχτι του, επειδή κάνανε 2 ολόκληρες μέρες να τον αλλάξουν πάροχο ?? Μην παραλογιζόμαστε. Τα διαφυγόντα κέρδη κλπ. που λες, τα διεκδικείς μόνο με αγωγές, οι οποίες στοιχίζουν κατιτίς (600€+) και εκδικάζονται σε 3-5 χρόνια (στην καλή). Και πρέπει να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ στο δικαστήριο ότι έχασες τόσα λεφτά. Δεν μπορείς να κάνεις εξώδικο και να πεις ότι έχασες 300.000 ευρώ σε 2 μέρες, ενώ πχ. ο ετήσιος τζίρος σου είναι 200.000. Θα σου πούνε, πάρε 50 ευρώ και άει στην ευχή της Παναγίας, και θα έχεις πληρώσει τα κέρατα σου σε δικηγόρους και δικαστικά. Αν ήταν έτσι, όλοι το ίδιο θα κάναμε.. δεν ξερω τι θα κανατε ολοι, ξερω τι εκανα εγω και εφυγα απο τη φορθνετ μεσα σε 2.5 βδομαδες απο οταν ενεργοποιηθηκε η γραμμη μου σε αυτους, χωρις να πληρωσω ουτε το παγιο που μου αναλογουσε, χωρις να πληρωσω για τις οποιες κλησεις ειχα κανει, χωρις να πληρωσω τα 70 ευρω για προωρη διακοπη συμβολαιου και επισης ενω, οπως ειπα και πριν, μου ελεγαν το ρουτερ να τους το παω εγω σε καταστημα τους, τελικα εστειλαν κουριερ να το παρει εγω απλα την εμπειρια μου ειπα, ο καθενας ας κανει οτι θελει η αλλιως ας τον κανουν οτι θελουν α..το εξωδικο δεν μου κοστισε τιποτα
georgep800 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Προς τον topic starter. Αγαπητέ είσαι υπερβολικός. Στις καλύτερες των περιπτώσεων , η φορητότητα τρώει μια μέρα . Ακόμα και σε κινητά τηλέφωνα που απλώς αλλάζεις κάρτες, πόσο μάλλον για γραμμές VOIP μαζί με internet που αλλάζεις και δίκτυα και συνδέσεις. Από εκεί και πέρα , μπορεί να γίνουν λάθη στην καταχώριση των στοιχείων, λάθη στη σύνδεση, να υπάρχουν προβλήματα στη μετάβαση και χίλια δυο. Δεν αλλάζεις υαλοκαθαριστήρες στο αυτοκίνητο, εκχωρείς τη γραμμή σου από ένα πάροχο σε άλλο. Εκτός από την γραφειοκρατική δουλειά , υπάρχει και αλλαγή δικτύων (από το dslam του προηγούμενου , στο dslam του νέου παρόχου).. Άλλες ρυθμίσεις στον ένα πάροχο , άλλες στον άλλο. Μου προκαλούν εντύπωση τέτοιου είδους σχόλια! Ή εγώ είμαι πολύ απαιτητικός ή η αντιμετώπιση απο τους παρόχους γενικότερα, είναι μέτρια. Ένας απο τους λόγους που πήρα την απόφαση για μια τέτοια αλλαγή, πέρα απο το οικονομικό όφελος(στον ΟΤΕ πλήρωνα αρκετά!), ήταν το γεγονός ότι θεώρησα(λανθασμένα μάλλον) την διαδικασία της φορητότητας απλή. Τουλάχιστον αυτήν την εμπειρία είχα απο φορητότητα που έκανα πρόσφατα σε δύο άλλες γραμμές(σε άλλους παρόχους). Πέρα απο μια δίωρη διακοπή στην γραμμή μου δεν αντιμετώπισα κανένα αλλο πρόβλημα! Στην περίπτωση της Wind αμα ήταν να πάει κάτι στραβά πήγε. Δεν νομίζω ότι είμαι υπερβολικός.
kfyros Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 δεν ξερω τι θα κανατε ολοι, ξερω τι εκανα εγω και εφυγα απο τη φορθνετ μεσα σε 2.5 βδομαδες απο οταν ενεργοποιηθηκε η γραμμη μου σε αυτους, χωρις να πληρωσω ουτε το παγιο που μου αναλογουσε, χωρις να πληρωσω για τις οποιες κλησεις ειχα κανει, χωρις να πληρωσω τα 70 ευρω για προωρη διακοπη συμβολαιου και επισης ενω, οπως ειπα και πριν, μου ελεγαν το ρουτερ να τους το παω εγω σε καταστημα τους, τελικα εστειλαν κουριερ να το παρει εγω απλα την εμπειρια μου ειπα, ο καθενας ας κανει οτι θελει η αλλιως ας τον κανουν οτι θελουν α..το εξωδικο δεν μου κοστισε τιποτα Το εξώδικο είναι τσάμπα μόνο αν είσαι δικηγόρος, ή αν σου το κάνει δώρο κάποιος δικηγόρος ο οποίος θα πληρώσει και τον κλητήρα για να του το πάει, ή ο κλητήρας θα του το κάνει δώρο γιατί βγάζει λεφτά από αυτόν.. Σε market costs όμως ισχύουν τα νούμερα που ανέφερα. Η δική σου περίπτωση είναι διαφορετική γιατί εσύ προφανώς είχες χάλια υπηρεσίες και μετά τη σύνδεση, και ήθελες να φύγεις σώνει και καλά. Και πολύ καλά έκανες. Ο αγαπητός topic starter όμως δεν νομίζω ότι θα αλλάξει πάροχο επειδή υπήρξε πρόβλημα κατά την αλλαγή του παρόχου. Δεν μιλάμε για το ίδιο πράγμα.. ---------- Προσθήκη στις 13:13 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:03 ---------- Μου προκαλούν εντύπωση τέτοιου είδους σχόλια! Ή εγώ είμαι πολύ απαιτητικός ή η αντιμετώπιση απο τους παρόχους γενικότερα, είναι μέτρια. Ένας απο τους λόγους που πήρα την απόφαση για μια τέτοια αλλαγή, πέρα απο το οικονομικό όφελος(στον ΟΤΕ πλήρωνα αρκετά!), ήταν το γεγονός ότι θεώρησα(λανθασμένα μάλλον) την διαδικασία της φορητότητας απλή. Τουλάχιστον αυτήν την εμπειρία είχα απο φορητότητα που έκανα πρόσφατα σε δύο άλλες γραμμές(σε άλλους παρόχους). Πέρα απο μια δίωρη διακοπή στην γραμμή μου δεν αντιμετώπισα κανένα αλλο πρόβλημα! Στην περίπτωση της Wind αμα ήταν να πάει κάτι στραβά πήγε. Δεν νομίζω ότι είμαι υπερβολικός. Αγαπητέ george, αυτό που λέω είναι ότι κατά κανόνα στις αλλαγές παρόχων (ειδικά land lines) μία τουλάχιστον μέρα δεν έχεις επικοινωνίες. Το δίωρο που αναφέρεις είναι ιδανικό και μπορεί να σου τύχει αλλά δεν είναι και απίθανο να χρειαστεί και παραπάνω χρόνος. Πρέπει όλα να πάνε καλά. Οι περισσότεροι τεχνικοί θα σου πουν ότι είναι πιθανό να έχεις προβλήματα για καμιά εβδομάδα κατά την αλλαγή παρόχου. Και θεωρείται λογικό χρονικό διάστημα για να γίνουν οι ρυθμίσεις που μπορεί να χρειάζονται αν υπάρχει πρόβλημα. Μετά την πρώτη εβδομάδα αρχίζεις και βλαστημάς. Η διαφορά των εναλλακτικών με τον ΟΤΕ, είναι ότι στη μία περίπτωση συνήθως απαιτείται αρκετή αναμονή στο call center και αρκετά τηλέφωνα για να λυθεί το πρόβλημα, και αν είναι πρόβλημα δικτύου (το απεύχομαι σε όλους), πολλές μέρες για να λυθεί. Στην δεύτερη περίπτωση συνήθως την επόμενη μέρα έχει λυθεί. Και τελειώνω λέγοντας ότι τα μισθωμένα του ΟΤΕ είναι η μόνη υπηρεσία που παρέχεται με SLA , (τους γα:X:X αν πέσει πάνω από κάποιες ώρες η γραμμή), και όλες οι άλλες συνδέσεις είναι με άτυπη υποχρέωση τους για επισκευή εντός 2 ημερών. Και αν δεν την επισκευάσουν μέχρι τότε, εσύ δεν διεκδικείς τίποτα (αλλά μόνο επιστροφή των παγίων των 3 ημερών, δηλαδή 2 ευρώ !!!!) και αυτοί τρώνε ένα πρόστιμο από την ΕΕΤΤ για κακή παροχή υπηρεσιών.. Welcome to Banania and Good Luck..
Capamaru Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Καταλαβαίνω την αγανακτιση του topic starter σχετικα με την εργασία του γιατι αν φανταστώ πως θα μεναμε 4 μερες χωρις net στην δουλεια θα το κλείναμε το μαγαζι ή θα περναμε τα laptop παραμασχαλα και θα τρεχαμε σε net cafe να κανουμε support στους πελατες. Απο εκει και περα εμενα για να μου περασει internet η Wind στο σπιτι (πρώτη κατοικιση απο εμενα δεν εχει ποτε ξανα τηλεφωνο) εκανε δυομιση μηνες. Ηθελα internet και τηλεφωνο απο wind (ο μ#!@$κας) και εφτασε ο υπαλληλος της wind να μου πει στο τηλεφωνο το εξης. Αν ειχατε παει πρωτα στον ΟΤΕ και μετα κανατε φορητοτητα σε μας θα ειχατε εξυπηρετηθει πολυ γρηγορότερα. Το αστείο ειναι πως ο ΟΤΕ εφερε τα καλώδια μεχρι την πολυκατοικία, (συνδεση απο το κουτί στο κτίριο) οπως ηταν υποχρεωμένος σε χρονο μηδέν. Ολο το υπολοιπο μπαχαλο επικρατησε γιατι εχουν μηδενικη μηχανογραφηση, αλλα μηδενικη λεμε. Σημειωσαν λαθος διευθυνση 4-5 φορες, μετα πηγαιναν σε λαθος περιοχή (πορτο ραφτη αντι για μαρκόπουλο), ακυρωσαν μονοι τους δυο αιτησεις και γενικα εκαναν οτι ηταν δυνατον για να τους βριζω σε καθημερινη βαση. Με τα πολλα και με τα λιγα η γραμμη μπήκε και μετα απο ενα μηνα και αφου ειχα παρει τον πρωτο λογαριασμο, με πηρε μια κοπελα στο τηλεφωνο να μου πει πως λυπουνται που δεν μπορουν να πραγματοποιησουν την συνδεση και αν θελω να περιμενω η να ακυρωσουν την αιτηση..... Το πιο κουφο απ ολα... Ο γειτονας στο απο κατω διαμερισμα (ηρθε στην καινουργια πολυκατοικια μια βδομαδα μετα απο μενα) εκανε αιτηση μετα απο εμενα και μεσα σε 15 μερες ειχε τηλεφωνο και internet.... Σε ακριβώς ιδιες συνθηκες η ιδια εταιρια καταφερε μια φορα να τα σκατωσει ολα και μια φορα να τα κανει σωστα. Αυτα τα ολιγα απο εμενα, ελπιζω να μην σας κουρασα και καλο κουραγιο .
Alxnks Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Το εξώδικο είναι τσάμπα μόνο αν είσαι δικηγόρος, ή αν σου το κάνει δώρο κάποιος δικηγόρος ο οποίος θα πληρώσει και τον κλητήρα για να του το πάει, ή ο κλητήρας θα του το κάνει δώρο γιατί βγάζει λεφτά από αυτόν.. Σε market costs όμως ισχύουν τα νούμερα που ανέφερα. Η δική σου περίπτωση είναι διαφορετική γιατί εσύ προφανώς είχες χάλια υπηρεσίες και μετά τη σύνδεση, και ήθελες να φύγεις σώνει και καλά. Και πολύ καλά έκανες. Ο αγαπητός topic starter όμως δεν νομίζω ότι θα αλλάξει πάροχο επειδή υπήρξε πρόβλημα κατά την αλλαγή του παρόχου. Δεν μιλάμε για το ίδιο πράγμα. αργησαν κατα 2 ημερες την ενεργοποιηση (απο πεμπτη πηγε για παρασκευη και επειδη λεει τους πηρε αργα η παρασκευη, μου ειπαν το απογευμα οτι θα πηγαινε για δευτερα), οπου δεν θα ειχα καθολου σταθερο τηλεφωνο και το χρειαζομουν, οποτε δεν υπηρχε καποια τετοια περιπτωση. αυτο διορθωθηκε με μερικα (παρα πολλα) καντηλια την παρασκευη και για ακουστε αυτο...σαβατο πρωι εκαναν τη συνδεση (ειπατε κατι οτι δεν γινονται σαβατο;; )! χρησιμοποιηθηκε κι αυτο παντως στο εξωδικο, δεν το αφησα! μετα..αφου εγινε η συνδεση, η ταχυτητα του ιντερνετ ηταν απαραδεκτη, οι αποσυνδεσεις παρα πολλες και κατα τις αποσυνδεσεις δεν ειχα και τη δευτερη γραμμη (που ηταν voip) που επισης χρειαζομουν μιας και στον πΟΤΕ ειχα και εχω multi isdn me 4 νουμερα. μου ειχαν ''εγγυηθει'' οτι θα δουλευω απροβληματιστα με 2 γραμμες..να χαρω εγω το απροβληματιστα τους! 2.5 βδομαδες αντεξα εγω την ανοργανωσια και ανυπαρξια τους κι αυτοι τα καντηλια μου. ειπαμε..το μονο που τους χαρισα ηταν τα εξοδα επανασυνδεσης στον πΟΤΕ, ολα τα αλλα εγιναν κατα γραμμα οπως ηθελα εγω κι οχι εκεινοι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.