smilefreeware Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Επειδή είμαι λίγο άσχετος από κινητά θέλω τη βοήθειά σας. Θέλω να πάρω ένα Sony. Ψάχνοντας λίγο κατέληξα στο vivaz. Θάθελα να ακούσω τα + και τα - Πχ. ποιότητα φωτογραφίας σε σχέση με Κ800 που έχω ? Αρχεία swf , pdf , word , htm και ότι άλλο καλό διαβάζει ? GPS με πρόγραμμα γίνεται ή πρέπει να πληρώνω ? και ότι άλλο γνωρίζετε.
Xristaras12 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 αν θες πες μας και ποσα διαθετεις,μπορει να αλλαξεις γνωμη με τις εναλλακτικες φιλε μου!
smilefreeware Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 αν θες πες μας και ποσα διαθετεις,μπορει να αλλαξεις γνωμη με τις εναλλακτικες φιλε μου! Το έχω βρει 290€ μαζί με 8gb μνήμη. Οπότε κάπου εκεί βρίσκομαι. Το Sony το λέω γιατί πάει για τη κόρη που θέλει Sony. Δυστυχώς το Κ800 που είχε έπεσε και έσπασε. (Το δυστυχώς πάει στη τσέπη μου)
Vasilisxd Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2010 Φίλε μου , το vivaz είναι ενα απο τα πιο δυσχρηστα κινητά αφης που κυκλοφορουν αυτή τη στιγμή στην αγορά. Έχει παλιου τύπου οθόνη που λειτουργει με πιεση και οχι αφη. Το έχω δουλέψει λίγο και δεν θα σου το πρότεινα. Sent from my GT-I9000
katsouras Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2010 Ουτε εγω θα το προτεινα..Με τοσα λεφτα πας και περνεις μια ψηφιακη πρωτης κλασεως αν θες φωτο..Η οθονη μου φανηκε σαν παλιας τεχνολογιας και στο ανοιξε-κλεισε εφαρμογων εβλεπα καποια καθυστερηση..Η φωτο για κινητο καλη αλλα δεν κανει και παπαδες..Εχει καλο βιντεο ομως.Αλλος ενας φιλος που το χει εχει τα κλασσικα κολληματα με τις κλησεις(επανεκκινησεις,δεν βγαζει ονομα και κατι κουλα) Ολα αυτα επειδη το εχω δουλεψει λιγες μερες και δεν θα το ξαναεκανα..