HamerZ Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Από προσωπικές εμπειρίες, σε κάποια μαθήματα : δίνει ακριβείς ερωτήσεις και οι απαντήσεις του είναι 3 γραμμές η κάθε μια. Είναι δυνατόν να μην τις γράψουν περισσότεροι από έναν εξεταζόμενοι "παπαγαλία"; Ειδικά στις περιπτώσεις που υπάρχουν διαθέσιμα θέματα (πχ σου δίνει το χαρτί της προηγούμενης εξεταστικής) θα φανεί απίθανο;
NT1G Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Και είμαι υποχρεωμένος εγώ να κάτσω να ξαναδιαβάσω πάλι από την αρχή όλο το μάθημα! Ένα μήνα μετά. Εγώ ξέρω το μάθημα το έδινα την συγκεκριμένη ημερομηνία και όχι τώρα. Και δηλαδή που το έδωσες τότε τι; Μόλις βγείς από το μάθημα ξεχνιούνται όλα; Αν σε ρωτήσει κάποιος κάτι από το μάθημα θα πεις οτι το πέρασες και μετά έκανες delete οτι έμαθες;
paylidis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Και δηλαδή που το έδωσες τότε τι; Μόλις βγείς από το μάθημα ξεχνιούνται όλα; Αν σε ρωτήσει κάποιος κάτι από το μάθημα θα πεις οτι το πέρασες και μετά έκανες delete οτι έμαθες; πες τα ντε... C:/windows cd .. c:/ dir grafistiki_1 (παραδειγμα) c:/grafistiki_1 read grafistiki_1 *.* (οκ δεν υπαρχει στα DOS) cd .. c:/ del grafistiki_1 Πως θα δουλεψετε αυριο μεθαυριο με αυτη τη λογικη (ειναι γενική, όχι απαραίτητα δική σου);
chrislem Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Και δηλαδή που το έδωσες τότε τι; Μόλις βγείς από το μάθημα ξεχνιούνται όλα; Αν σε ρωτήσει κάποιος κάτι από το μάθημα θα πεις οτι το πέρασες και μετά έκανες delete οτι έμαθες; Ναι αλλά δεν είναι δυνατόν να δίνουμε 12 μαθήματα το εξάμηνο (γιατί τόσα έχει το κάθε εξάμηνο) και να τα θυμόμαστε όλα απ'έξω. Άλλωστε είναι μάθημα επιλογής και δεν θα με βοηθήσει πουθενά στην μετέπειτα πορεία μου οπότε διαβάζω, μαθαίνω παπαγαλία, γράφω, περνάω και αυτό ήταν. Αυτό βέβαια ισχύει για το συγκεκριμένο μάθημα μόνο και το τονίζω. Επίσης το ότι ξεχνάς κάτι δεν αναιρεί την αξία του γραπτού σου! Γι αυτό και είναι γραπτές οι εξετάσεις. Γιατί βάσει αυτών αξιολογείσαι! Με το ίδιο σκεπτικό το ίδιο έπρεπε να γινόταν σε όλα τα θεωρητικά μαθήματα. Και αν ήθελε να δει αν ξέρουμε το μάθημα ας μας έβαζε μία ερώτηση κρίσεως για ανάπτυξη. Όχι αυτό το μετέπειτα τεστ. Καθυστερεί ένα μήνα να βγάλει βαθμολογίες,ήδη έχει αρχίσει το άλλο εξάμηνο και μου ζητάει να δώσω τεστ για να δει αν αντέγραψα? Δηλαδή αυτά είναι σοβαρά πράγματα? Γι αυτό αυτή η χώρα δεν πάει μπροστά. Εγώ λέω να περάσουμε και τους ορούς αλήθειας στις σχολές! Πως σας φαίνεται? Δηλαδή ρε παιδιά κάπου κάπου να σκεφτόμαστε κάποια πράγματα και να λειτουργούμε με την λογική και όχι με την εξουσία..
sugata Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 το ότι στις παρουσιάσεις μου (ppt) κάνω επίτηδες μικρά λάθη τα οποία ωστόσο λέω σωστά μέσα στην αιθουσα δεν αποτελει αποδειξη οτι μπορεί να αντέγραφε απο το κινητο ή το ipod ή απλα απο εκτυπωμένες ή χειρόγραφες κοπιες των διαλέξεων; Ο διαβασμένος αγαπητε μου φαίνεται. Ελάτε σε μια εξεταση και θα τον καταλάβετε με ακριβεια 95% Στο παράδειγμα που έθεσα "κατηγορούμενος" ήμουν εγώ. Δεν έτυχε, πέτυχε. Το πέρασα την επόμενη φορά. Ακολούθως θα μπορούσα να κάτσω να αναλύσω τις κινήσεις των επιτηρητών, την ανοχή την οποία δείχνουν, το ποσοστό κατά το οποίο γνωρίζουν τι γίνεται μέσα στην αίθουσα την οποία επιτηρούν, κτλ κτλ. Αλλά δεν έχει νόημα. Εδώ συζητάμε για την περίπτωση ο "κατηγορούμενος" να είναι όντως αθώος. Και τι μπορεί να κάνει για να διεκδικήσει την δικαίωση του, μέσω νόμιμων τρόπων. Έστω κι αν πρόκειται να τα βάλει με τα θηρία (ανάλογα φυσικά το τμήμα/σχολή στην οποία βρίσκεται ο καθένας).
paylidis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 πονεμένες ιστορίες ειναι αγαπητε μου. Μεγάλη βρωμα θα δεις μεσα στα πανεπιστήμια αν βγάλεις τις παρωπιδες σου. Ακου τι σου λέω... Ενας στους δεκα ειναι πεντακαθαρος... Παντως ο φιλος μας το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει είναι να διαβασει και να το δώσει ξανα για να του το τρίψει στη μούρη. Ο άλλος εχει "εξουσια" και την εκμεταλλεύεται. Προφανως δεν έχει κάπου αλλού να ξεσπάσει και ξεσπάει στο φοιτητη που στο φινάλε δεν φταίει κίολλας...
firewalker Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Είναι πολλοί καθηγητές που μπερδεύονται. Μπερδεύουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση με την δευτεροβάθμια.
angelina_x Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2010 Λυπάμαι που θα στο πω αλλά κανένας καθηγητής δεν επικροτεί την παπαγαλία... όταν πια τελειώνεις το λύκειο τότε πας σε κάτι τελείως διαφορετικό μαθαίνεις να αποκτάς την δίκη σου ''κρίση'' και να κατανοείς σε βάθος αυτα που διαβάζεις ώστε να σου μείνουν για μια ολόκληρη ζωή και έτσι δεν θα τα ξεχάσειs σε 1 ή 2 μήνες. Έτσι την πάτησα εγώ στο πρώτο έτος τα έγραψα παπαγαλια και με εκοψε γι αυτόν ακριβώς τον λόγο στο 4ο έτος τελικά τα κατάφερα!! Το είχα κατανοήσει τόσο καλά που δεν υπήρχε κανένα σκοτεινό σημείο για να παπαγαλίσω!!! Σε πληροφορώ αυτές τις γνώσεις δεν τις εχω ξεχάσει. Να σε ενημερώσω και για κάτι άλλο υπάρχουν καθηγητές που κάνουν επίτηδες ορθογραφίκα λάθη, διπλασιασμούς γραμμάτων, εκφραστικά λάθη και αλλά πολλά... προκειμένου να ''πιάνουν'' αυτούς που αντιγράφουν... γνωρίζουν ότι ο ρόλος του επιτήρητη (πέρασα κ από αυτό το ρόλο) είναι πολύ πολύ δύσκολος ειδικά όταν κάθονται κάτω φίλοι σου και γι αυτό επινοούν διαφορά τεχνάσματα. Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι δεν είναι και τόσο άσκοπο το να ξανάδιαβάσεις το μάθημά, ίσως αυτην την φορά να το κατανόησεις καλύτερα και να μην χρειαστεί να το παπαγαλίσεις ξανά, γιατί η παπαγαλία είναι λάθος! Εγώ τουλάχιστον αυτό κατάλαβα τελειώνοντας το πανεπιστήμιο. Καλή δύναμη... Sent from my X10i using Tapatalk
Ather Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Εννοείται πώς δεν έχει δικαίωμα. Ας σε έπιανε την ώρα που αντέγραφες. Απλά αν ήσουν κανένας άνθρωπος 2 μέτρα και σφίχτης και τσαμπουκάς δε θα τόλμαγε καν να στο πει (βεβαιωμένο σε φίλο μου ) Η εμφάνιση δυστυχώς ή ευτυχώς μετράει παντού. Βρες κάποιον φίλο σου με αυτές τις προδιαγραφές και πηγαίνετε στο γραφείο του (αυτό το έχω κάνει εγώ :) ) Αυτό που έχω δει να γίνεται στην πράξη είναι να συγκρίνονται γραπτά και αν έχουν πολύ μεγάλες ομοιότητες (πχ ίδια ανάπτυξη και ορθογραφικά λάθη σε ίδια σημεία) τότε κόβονται με βαθμό 4, ώστε να αποθαρρύνονται οι επίδοξοι. Για να πω όμως και "του στραβού το δίκιο" δε μου φαίνεται λογικό ένας καθηγητής με τέτοια επιτήρηση να σε καλεί να ξαναδώσεις. Δηλαδή αν δε σε πάει θα σε "έκοβε" απευθείας, ενώ από την άλλη η αντιγραφή όπως είπες ήταν αδύνατη. Μήπως υπάρχει και κάτι που δεν έχεις πει;
chrislem Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Μήπως υπάρχει και κάτι που δεν έχεις πει; Πραγματικά φίλε μου όχι. Με τον συγκεκριμένο καθηγητή δεν έχω ουδεμία σχέση. Ούτε το μάθημα του παρακολουθούσα κατά την διάρκεια της χρονιάς διότι έπεφτε πάνω σε άλλο σημαντικότερο.. Ούτε τον ξέρω ούτε με ξέρει..
Physics_Rulez Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Θα πρέπει να αποδείξει ότι αντέγραψες και όχι να αποδεικνύεις εσύ ότι δεν είσαι ελέφαντας κάθε φορά που κάποιος κομπλεξικός δεν ξύπνησε σωστά. Να μην ξαναδώσεις το μάθημα. That's Life. Αυτό είναι το σύστημα εξετάσεων στα πανεπιστήμια, αφού δε σε έπιασε να αντιγράφεις τότε έπαιξες με τους τύπους και κέρδισες. Τράβηξε το μέχρι εκεί που πάει και μην είσαι διαλλακτικός μαζί του.
Praetorianos Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 το ότι στις παρουσιάσεις μου (ppt) κάνω επίτηδες μικρά λάθη τα οποία ωστόσο λέω σωστά μέσα στην αιθουσα Μισό, αλλά γράφεις ότι ΕΠΙΤΗΔΕΣ κάνεις λάθη σε πανεπιστημιακές σημειώσεις? Πάντως για τον καθηγητή, εφόσον δεν σ' έκοψε και άρα δεν έχει αποδείξεις ότι αντέγραφες, κι εφόσον δεν είναι κομπλεξικός, παίζει και να έχασε τα γραπτά
paylidis Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Μισό, αλλά γράφεις ότι ΕΠΙΤΗΔΕΣ κάνεις λάθη σε πανεπιστημιακές σημειώσεις? οι διαλέξεις του μαθήματος δεν είναι η εξεταστεα υλη. οι διαλέξεις του μαθηματος ειναι βοηθημα της εξεταστές ύλης (έντυπες σημειώσεις, βιβλιο κ.ο.κ.). Επίσης μέσα στην αίθουσα πάντα λεω το σωστό και σε οποιαδήποτε απορία παντα επίσης η απαντηση ειναι η σωστη. Κάποιος δηλαδή που θα διαβάσει τις διαφάνειες και εχει μια ιδεα του μαθηματος ή παρακολουθεί θα καταλάβει οτι ειναι λάθος. Εγω πάντοτε επιμένω να τους λεω να ΜΗΝ διαβάσουν τις διαφάνειες. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ENA POWERPOINT ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑς ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ (είναι και παρανομο άλλωστε). όσον αφορά τα λάθη ειναι του τύπου και της "δυσκολιας αντιληψης": 2^10 = 512 κάποιος που θα αντιγράψει απο το Iphone του ή θα εχει μάθει κάτι φωτογραφικα (ή παπαγαλια αν θελετε) θεωρώ οτι δεν αξίζει να πάρει το βαθμο στη συγκεκριμένη ερωτηση. Όποιος δεν έχει την αντιληψη να καταλάβει ενα τόσο οφθαλμοφανές λάθος να ξαναγυρίσει στο λύκειο. Επίσης πάντοτε τα θέματα μου ειναι τουλάχιστον 10 μικρά (μικτα κλειστου και ανοιχτου τύπου) που για να απαντηθουν απο το μεσο φοιτητη χρειάζονται το πολυ 1 ώρα, απο εμενα 10-15 λεπτα και εγω τους δίνω 3 ώρες όπως ορίζει ο νόμος... Ξέρετε τι κάνουν μετα τα 45 λεπτα; τους αετομάτηδες... Ε, μετα απο ένα σημείο όσο και να εθελοτυφλείς καταντα εκνευριστικό... ---------- Προσθήκη στις 15:59 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:58 ---------- Πάντως για τον καθηγητή, εφόσον δεν σ' έκοψε και άρα δεν έχει αποδείξεις ότι αντέγραφες, κι εφόσον δεν είναι κομπλεξικός, παίζει και να έχασε τα γραπτά και εγω αυτό ειπα απο την αρχή γι'αυτο και του πρότεινα να ρωτησει αν είπε τίποτα στους άλλους 2 που δινανε μαζί (τι στο καλο 3 ατομα ήταν θα τους θυμαται)
elven Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Γιατί δε καλεί τα παιδιά που πήραν 4 να επανεξεταστούν; Μπορεί να έχουν χαρτί απο το γιατρό ότι ήταν άρρωστοι και δεν μπορούσαν να αποδώσουν,να του αποδείξουν ότι αξίζουν ντε. Και τα 10αρια να ξαναπάνε φυσικά,αα και τα 0 γιατί μπορεί να βοήθησαν τον φίλο να αντιγράψει και να μην προλαβαν να γράψουν ότι του κατέβει του καθενός σ αυτή τη χώρα,αν έχεις το χρόνο και τη διάθεση διάβασε και πήγαινε και κάνε τον ρόμπα,αλλιώς πήγαινε το πιο ψηλά,διαμαρτυρήσου γιατί δεν μπορεί να απαιτεί επανεξέταση με εικασίες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.