Praetorianos Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 [...] Ok τότε, γιατί έχω καεί από λανθασμένες σημειώσεις. Όχι από αντιγραφή αλλά επειδή είχα περάσει 2 ώρες σε ένα μάθημα για να καταλάβω τι εννοεί και τι δεν έχω μάθει σωστά για να καταλήξω τελικά ότι ήταν "επίτηδες" αριθμητικό λάθος και συντακτικό σε σημειώσεις. Για να μην αντιγράφουν μερικοί, είχε κάνει τις σημειώσεις σαν τα μούτρα του, λες και δεν υπήρχαν άλλες λύσεις.
paylidis Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Ok τότε, γιατί έχω καεί από λανθασμένες σημειώσεις. Όχι από αντιγραφή αλλά επειδή είχα περάσει 2 ώρες σε ένα μάθημα για να καταλάβω τι εννοεί και τι δεν έχω μάθει σωστά για να καταλήξω τελικά ότι ήταν "επίτηδες" αριθμητικό λάθος και συντακτικό σε σημειώσεις. Για να μην αντιγράφουν μερικοί, είχε κάνει τις σημειώσεις σαν τα μούτρα του, λες και δεν υπήρχαν άλλες λύσεις. ναι αλλα...στο τελος καταλαβες τι γινόταν και ειχες καταλάβει την άσκηση (ή την οποιασήποτε ερωτηση) 100%. Αυτό ειναι το νόημα της παιδείας. Η κατανόηση, όχι η αποστηθιση, αντιγραφή, παπαγαλία. Αν δεν μπορείς να πάρεις το κομπιουτερακι και να κάνεις το 2^10 και το 2^9 ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ (υπαρχουν πολλοι φοιτητες που ΔΕΝ μπορουν να το κάνουν) Τώρα στο θέμα του φίλου μας είμαι και εγω τις άποψης να πάει και να τον ξεσκισει με τις γνώσεις του, για να φτάσει "πιο ψηλα" και να βγάλει άκρη θα περάσουν μήνες... ---------- Προσθήκη στις 16:30 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:27 ---------- και κάτι ακόμα παιδια, προς θεού ΌΧΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ! Υπαρχουν διδασκοντες που τους τις δίνουν απευθείας και είναι καλές (κομματικές εξυπηρετησεις), άλλες προέρχονται απο φοιτητες και είμαι συνηθως χάλια, ενώ υπάρχουν και κάποιοι που όταν δουν γραπτά με σημεια-ιδέες απο παραταξιακές τα μηδενίζουν (συνηθως για ιδεολογικους λόγους). Πάρτε τις, παρακολουθηστε, κρατηστε τις δικες σας και μετα φιλτραρετε την πληροφορία και δείτε τι αξίζει.
black_widow Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 και κάτι ακόμα παιδια' date=' προς θεού ΌΧΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ! Υπαρχουν διδασκοντες που τους τις δίνουν απευθείας και είναι καλές (κομματικές εξυπηρετησεις), άλλες προέρχονται απο φοιτητες και είμαι συνηθως χάλια, ενώ υπάρχουν και κάποιοι που όταν δουν γραπτά με σημεια-ιδέες απο παραταξιακές τα μηδενίζουν (συνηθως για ιδεολογικους λόγους). Πάρτε τις, παρακολουθηστε, κρατηστε τις δικες σας και μετα φιλτραρετε την πληροφορία και δείτε τι αξίζει.[/quote'] +1 . Τσάμπα το χαρτί και το μελάνι που ξοδεύουν για να τις εκτυπώσουν. Εάν κάποιος δεν μπορεί να παρακολουθήσει το μάθημα ( π.χ. δουλεύει ) τότε να προσέξει από ποιόν θα πάρει σημειώσεις , εγώ είχα στάνταρ άτομα από τα οποία έπαιρνα σημειώσεις ( βέβαια εννοείται ότι έδινα και εγώ σημειώσεις από τα μαθήματα που παρακολουθούσα ). Ως προς το θέμα της παπαγαλίας και της αντιγραφής, ας φροντίσουν επιτέλους να βάζουν θέματα που δε θέλουν παπαγαλία και που θα πρέπει να σου κόβει και να το κατέχεις το θέμα για να γράψεις , προφανώς με την υπάρχουσα κατάσταση βολεύονται και οι καθηγητές και οι φοιτητές. Κάποιοι που δεν είμαστε παπαγάλοι αδικούμαστε. Π.χ. σε ένα μάθημα ο καθηγητής ήθελε σώνει και καλά παπαγαλία και συνέχεια κοβόμουνα ( το μάθημα το παρακολουθούσα ανελλιπώς και σαφώς ήμουνα καλύτερη από τους παπαγάλους ή τους σκονατζήδες ) και τελικά το πέρασα όταν έβαλε άσκηση ενώ η πλειοψηφία έδωσε λευκές κόλλες. Σε άλλα μαθήματα που οι καθηγητές δε θέλανε με τίποτα παπαγαλία μας το λέγανε εξαρχής.
Praetorianos Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 ναι αλλα...στο τελος καταλαβες τι γινόταν και ειχες καταλάβει την άσκηση (ή την οποιασήποτε ερωτηση) 100%. Αυτό ειναι το νόημα της παιδείας. Η κατανόηση, όχι η αποστηθιση, αντιγραφή, παπαγαλία. Αν δεν μπορείς να πάρεις το κομπιουτερακι και να κάνεις το 2^10 και το 2^9 ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ (υπαρχουν πολλοι φοιτητες που ΔΕΝ μπορουν να το κάνουν) Ναι αλλά ήμουν ακόμα στο στάδιο της κατανόησης κι όταν είσαι στο στάδιο της κατανόησης αν διαβάσεις κάτι λάθος, λάθος θα το μάθεις. Ίσως και να έχεις δίκιο πάντως γιατί αναγκάστηκα να το ψάξω σε ξένη βιβλιογραφία, αλλά και πάλι έφαγα ένα σκάλωμα όταν είδα άλλα στο ένα, άλλα στο άλλο. Το αριθμητικό λάθος ήταν ένας ξεκάρφωτος αριθμός που δεν μπορούσα να καταλάβω που τον βρήκε. Κι επειδή παίζανε ΦΠΑδες και ποσοστά εκεί μέσα που σε άλλα μπαίνουν σε άλλα όχι, ήταν μέγιστη βλακεία του. Δεν ήταν δηλαδή του στυλ 1+1=3 το λάθος που το διορθώνεις και πας παρακάτω
paylidis Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Ναι αλλά ήμουν ακόμα στο στάδιο της κατανόησης κι όταν είσαι στο στάδιο της κατανόησης αν διαβάσεις κάτι λάθος, λάθος θα το μάθεις. Ίσως και να έχεις δίκιο πάντως γιατί αναγκάστηκα να το ψάξω σε ξένη βιβλιογραφία, αλλά και πάλι έφαγα ένα σκάλωμα όταν είδα άλλα στο ένα, άλλα στο άλλο. Το αριθμητικό λάθος ήταν ένας ξεκάρφωτος αριθμός που δεν μπορούσα να καταλάβω που τον βρήκε. Κι επειδή παίζανε ΦΠΑδες και ποσοστά εκεί μέσα που σε άλλα μπαίνουν σε άλλα όχι, ήταν μέγιστη βλακεία του. Δεν ήταν δηλαδή του στυλ 1+1=3 το λάθος που το διορθώνεις και πας παρακάτω ΕΣΥ εισαι σκεπτόμενος φοιτητης! ΕΣΥ αξίζεις να γίνει επιστήμονας. ΕΣΥ θα πας μπροστα. Το αμέσως επόμενο βημα κατ εμε θα ηταν επικοινωνία με τον διδασκοντα. Μην το παιρνετε οτι τους διορθωνετε και θα σας βάλουμε στο μάτι κλπ. Ίσως κάποιοι το κάνουν, αλλα οι περισσότεροι χαίρονται για το ενδιαφέρον και στο δείχνουν (απο την προσωπικη μου εμπειρια).
Moderators Malthador Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Λίγες από τις εμπειρίες μου στο Πανεπιστήμιο: 1) Καθηγητής στην εξέταση βάζει 7-8 θέματα και δηλώνει ότι όποιος δεν επιλύσει το 2ο θέμα δεν περνάει το μάθημα. Εύλογη η ερώτηση των φοιτητών "όποιος επιλύσει ΜΟΝΟ το 2ο θέμα περνάει;" και ο καθηγητής απαντάει "όχι, πρέπει να γράψει τα μισά θέματα στα οποία θα συμπεριλαμβανεται το 2ο". Αυτό είναι ενάντια στους κανονισμούς. Τα θέματα στην εξέταση ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να έχουν διαβάθμιση, συνεπώς στην περιπτωσή μας το 2ο θέμα ΕΙΤΕ θα έπιανε τουλάχιστον 5,1 μονάδες και άρα αν δεν το επίλυες θα κοβόσουν, ΕΙΤΕ θα έπιανε το πολύ 4,9 μονάδες και αν επίλυες όλα τα άλλα θα πέρναγες. Δεν υπάρχει κάποια άλλη περίπτωση και ο καθηγητής είναι παράνομος. 2) Καθηγητής στη μιγαδική ανάλυση εξηγεί τα θέματα και μας ενημερώνει ότι αν χρησιμοποιήσουμε θεώρημα de L' Hospital σε κάποιο θέμα, αυτόματα θα θεωρηθεί λάθος. Ρωτάμε για ποιό λόγο και μας απαντάει "γιατί δεν το έχω διδάξει στην τάξη". Στάκα ρε μάγκα, ούτε πόσο κάνει e^0 με δίδαξες πόσο κάνει στην τάξη, αλλά από κάπου το ξέρω. Λάθος και αυτό του καθηγητή, γιατί κάθε πρότερη γνώση θεωρείται δεδομένη σε κάθε μάθημα. 3) Καθηγητής διορθώνει με τον εξής τρόπο: 3 και 5. Όσοι έχουν πάρει κάτω από 3 δεν ανακοινώνονται καν, ενώ όσοι έχουν πάρει 3 μπορούν να πάνε στο γραφείο για προφορική επανεξέταση. Τραγικότατο. Εγώ θέλω να ξέρω ΑΚΡΙΒΩΣ τον βαθμό μου, είτε είναι 0, είτε είναι 2 και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να τους αναρτά. @OP: Ξέρω ότι αυτά δεν είναι ιδιαίτερα σχετικά με την περίπτωσή σου, αλλά το point μου είναι ένα: Το Πανεπιστήμιο είναι ένα απέραντο μπο*ρδελο, εντελώς υπερεκτιμημένο που δεν προσφέρει τίποτα απολύτως και ο σκοπός του είναι να μένει πιστό στις στρεβλές μικροκομματικές τακτικές. Το αποτέλεσμα; Ο καθένας κάνει ότι γουστάρει. Εννοείται ότι είναι παράνομο να σε κατηγορεί για αντιγραφή χωρίς να σε έπιασε. Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις εκτός από το να πας και να τον παρακαλέσεις. Να ρίξεις τα μούτρα σου για να σε περάσει. Από την άλλη μπορείς να τον απειλήσεις αν είναι του χαρακτήρα σου, αλλά κάτι τέτοιο μπορεί να έχει απρόβλεπτες συνέπειες. Τέλος, μπορείς να κάνεις θέμα στα διοικητικά όργανα του Πανεπιστημίου, αλλά αφενός δεν θα δικαιωθείς και αφετέρου το καθικάκι θα συνεχίσει τις γλοιώδεις τακτικές του γιατί δεν θα τιμωρηθεί καν.
Ntinaras Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 κατι τετοια σκηνικα γινονταν καποτε στα πανεπιστημια και τει της κρητης καποιοι καθηγητες φυγαν με σπασμενα αυτοκινητα,κεφαλια,αλλον τον ειχανε χτισει στο γραφειο του,αλλου του ειχανε ριξει γιαουρτια,μαλιστα ο πρυτανης του πανεπιστημιου του ρεθυμνου εμαθα οτι κυκλοφορει με 6 μπραβους...
black_widow Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2010 ΕΣΥ εισαι σκεπτόμενος φοιτητης! ΕΣΥ αξίζεις να γίνει επιστήμονας. ΕΣΥ θα πας μπροστα. Το αμέσως επόμενο βημα κατ εμε θα ηταν επικοινωνία με τον διδασκοντα. Μην το παιρνετε οτι τους διορθωνετε και θα σας βάλουμε στο μάτι κλπ. Ίσως κάποιοι το κάνουν, αλλα οι περισσότεροι χαίρονται για το ενδιαφέρον και στο δείχνουν (απο την προσωπικη μου εμπειρια). Το έχω κάνει σε ένα μάθημα που δεν παρακολουθούσα καν ( είχα παρακολουθήσει λίγα μαθήματα για την ακρίβεια |) , βρήκα όχι ένα αλλά δύο λάθη σε ένα powerpoint που είναι αναρτημένο στο e-class και έστειλα e-mail στον καθηγητή , με ευχαρίστησε και το διόρθωσε . Απορώ πως δεν το είχε πάρει χαμπάρι κανένας από αυτούς που παρακολουθούσαν το μάθημα και το παίζαν και πορωμένοι με το μάθημα , το ψεύτικο ενδιαφέρον και το γλύψιμο τους μάρανε ... ---------- Προσθήκη στις 23:52 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:47 ---------- Λίγες από τις εμπειρίες μου στο Πανεπιστήμιο: 2) Καθηγητής στη μιγαδική ανάλυση εξηγεί τα θέματα και μας ενημερώνει ότι αν χρησιμοποιήσουμε θεώρημα de L' Hospital σε κάποιο θέμα, αυτόματα θα θεωρηθεί λάθος. Ρωτάμε για ποιό λόγο και μας απαντάει "γιατί δεν το έχω διδάξει στην τάξη". Στάκα ρε μάγκα, ούτε πόσο κάνει e^0 με δίδαξες πόσο κάνει στην τάξη, αλλά από κάπου το ξέρω. Λάθος και αυτό του καθηγητή, γιατί κάθε πρότερη γνώση θεωρείται δεδομένη σε κάθε μάθημα. Μου έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό , δεχόταν μόνο μία μέθοδο επίλυσης , ό,τι να'ναι... Άλλη περίπτωση που μου έχει τύχει : μας έβαζε θέματα εργασιών μία καθηγήτρια στο σεμινάριο τελειοφοίτων και πάω να προτείνω ένα θέμα που ήθελα να κάνω εγώ με βιβλιογραφία , με προσχέδιο της δομής κ.λ.π. Απάντηση : Δε δέχομαι θέματα που προτείνουν οι φοιτητές γιατί πιστεύω ότι έχουν ένα έτοιμο θέμα αγορασμένο από τις εταιρείες που κάνουν πτυχιακές . Αν και τελικά δέχτηκε στο τέλος να πάρω το θέμα που είχα σκεφτεί , δε ξαναπάτησα , πήγα σε τμήμα άλλου καθηγητή το επόμενο εξάμηνο , πήρα δικό του θέμα και τελείωσε η υπόθεση . Το θεώρησα ιδιαιτέρως προσβλητικό λες και με ήξερε από χτες. Τουλάχιστον το θέμα της πτυχιακής μου είναι δικό μου , κάποιοι καθηγητές είναι πιο ανοιχτόμυαλοι.
paylidis Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 Το έχω κάνει σε ένα μάθημα που δεν παρακολουθούσα καν ( είχα παρακολουθήσει λίγα μαθήματα για την ακρίβεια |) , βρήκα όχι ένα αλλά δύο λάθη σε ένα powerpoint που είναι αναρτημένο στο e-class και έστειλα e-mail στον καθηγητή , με ευχαρίστησε και το διόρθωσε . Απορώ πως δεν το είχε πάρει χαμπάρι κανένας από αυτούς που παρακολουθούσαν το μάθημα και το παίζαν και πορωμένοι με το μάθημα , το ψεύτικο ενδιαφέρον και το γλύψιμο τους μάρανε ... Αυτό είναι που εκτιμάει ενας "λογικός" ακαδημαικός. Δεν αναφέρομαι σε κομπλεξικούς κάφρους. Αυτούς ασε τους να ζούν στο σύμπαν τους... δεν αξίζει καν να ασχολείσαι μαζί τους. Να φανταστω οτι πήρες καλο βαθμο τελικα στο μάθημα...;
kage Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 αυτο το τοπικ για κακη του τυχη δειχνει πολλα ειτε για φοιτητες ειτε για καθηγητες ειτε για τα γ(*&κομματα στα uni. @paylidis εισαι ο καθηγητης που εγραφε σε αλλο τοπικ οτι εισουν εξωτερικο για διδακτορικο κτλ? αν ναι μαλλον δεν σου εμαθε και πολλα η φοιτηση εκει.μαλλον η ελληνικη φοιτηση υπερισχυσε... που ειδες να σου δεινουν σημειωσεις λαθος? ΕΣΥ εισαι σκεπτόμενος φοιτητης! ΕΣΥ αξίζεις να γίνει επιστήμονας. ΕΣΥ θα πας μπροστα. τοσο μπροστα που θα βαρεθει να περναει interview και να δουλευει τσαμπα...και οταν πιασει την δουλεια μετα θα παει τοσο μπροστα στην λιστα οαεδ για την επομενη δοκιμαστικη εργασια... αν ειναι δυνατον να νομιζουν ακομη οτι αμα ειναι ο σουπερ φοιτητης θα πιασει καλη δουλεια... ξερω οτι ειναι λιγο επιθεση προς εσενα αλλα δεν θα μιλαγα καν αν δεν ελεγες οτι εισαι καθηγητης.anyway αν ενοχλεισε πες μου να κανω delete στα παραπανω. ------------ @chrislem οταν στο πε δεν του πες οτι εισαστε 3 φοιτητες με 2 επιτηρητες? εχεις αυτο και την πτυχιακη σου ή την εξεταστικη και την πτυχιακη σου? οπως και να χει στις περισσοτερες περιπτωσεις αν πας εναντιων του ,η κλικα των καθηγητων θα σε σταμπαρει...
paylidis Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 αυτο το τοπικ για κακη του τυχη δειχνει πολλα ειτε για φοιτητες ειτε για καθηγητες ειτε για τα γ(*&κομματα στα uni.@paylidis εισαι ο καθηγητης που εγραφε σε αλλο τοπικ οτι εισουν εξωτερικο για διδακτορικο κτλ? αν ναι μαλλον δεν σου εμαθε και πολλα η φοιτηση εκει.μαλλον η ελληνικη φοιτηση υπερισχυσε... που ειδες να σου δεινουν σημειωσεις λαθος-οχι ορθογραφικα-? τοσο μπροστα που θα βαρεθει να περναει interview και να δουλευει τσαμπα...και οταν πιασει την δουλεια μετα θα παει τοσο μπροστα στην λιστα οαεδ για την επομενη δοκιμαστικη εργασια... ξερω οτι ειναι λιγο επιθεση προς εσενα αλλα δεν θα μιλαγα καν αν δεν ελεγες οτι εισαι καθηγητης.anyway αν ενοχλεισε πες μου να κανω delete στα παραπανω. ------------ @chrislem οταν στο πε δεν του πες οτι εισαστε 3 φοιτητες με 2 επιτηρητες? εχεις αυτο και την πτυχιακη σου ή την εξεταστικη και την πτυχιακη σου? οπως και να χει στις περισσοτερες περιπτωσεις αν πας εναντιων του ,η κλικα των καθηγητων θα σε σταμπαρει... δεν εχω θέση καθηγητη, αρκετα χαμηλότερα προς το παρον. Τα λες λίγο χοντρα αλλα οκ. Μ'αρεσει να δέχομαι κριτική αρκει να ειναι καλοπροαίρετη. Από αυτήν άλλωστε μαθαίνουμε όλοι. Η αληθεια είναι οτι χρησιμοποιω πραγματα που μου άρεσαν έξω σε συνδυασμό με κάποια Ελληνικά αλλα όχι με σκοπο να βλάψω το μαθητη αλλά να του ενεργοποιήσω τη σκέψη... Και όσο για τα λάθη αρκει να σου πω ότι στο μαστερ πολλές απο τις "καθημερινές" ερωτησεις (ακόμα και γραπτα) σε διαφορα μαθηματα ήταν να βρούμε και να διορθώσουμε το λάθος. Ακόμα και σε τεράστια μαθηματικα συστηματα, χημικές αντιδράσεις κλπ. Επιμένω στην ιδεα πάντως ότι εαν ο φαιτητης δεν μπορεί να αντιληφθεί επειτα απο 3 εξαμηνα μαθηματικων στη σχολη οτι το 2^10 κανει 1024 και οχι 512 (τυχαιο παραδειγμα) και οτι το τετραγωνο της υποτεινουσας ενος ορθογωνιου τριγώνου ειναι ίσο με το αθροισμα των τετραγώνων των 2 καθέτων πλευρών του κλπ κλπ, τότε υπάρχει ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Και δεν οφείλεται φυσικά απαραίτητα ο μαθητης... Ας δωσω ακόμα ένα παραδειγμα. Ένα 85% των φοιτητων ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ να κάνει επιστημονική εργασία μέχρι την Διπλωματική του (όχι οτι μαθαίνουν όλοι τότε αλλα εν πάσει περιπτώση). Ποια θα ήταν η λύση για να μην δημιουργήσω πρόβλημα στους φοιτητές; α) να προσπαθησω να τους μάθω να δουλεούν ως επιστημονες (και να μην βάζουν ως πηγη τα blogs και τα forum... και αυτη εαν την βάλουν...) β) να μην βάλω υποχρεωτική εργασία και να τους αφήσω στο έλεος του θεου ως τη στιγμή που θα πρεπει να παραδώσουν την διπλωματική τους. γ) να βάλω εργασία, να περασω όσες ειναι καλές και κα μηδενίσω τις υπόλοιπες; Κάνω το α και με κατακρίνουν (έχω δημιουργήσει e-book εκατοντάδων σελίδων με παραρτηματα για το σωστο τρόπο συγγραφης εργασιών, τα συστηματα ετεροαναφορών κ.ο.κ.), αν κάνω το β θα νιώθω άχρηστος και δεν θα τους έχω μεταλαμπαδευσει καμια απο τις γνωσεις και τις ικανοτητες μου και αν κάνω το γ απλα θα με βρίζουν... Διάλεξε εσυ, δεκτα και δ, ε, στ... τώρα αναφορικά με τα υπολοιπα που λες δεν ξέρω, δεν μπήκα ποτε στη διαδικασία του ΟΑΕΔ, πάντα προτιμούσα να διαβάζω... ΜΑΚΑΡΙ να μην ειναι τόσο άσχημα όσο τα λες. Η αληθεια ειναι οτι εθελοτυφλω (γενικα στον κλαδο μας το κάνουμε αυτό-κακως δε λεω) λίγο σχετικα με το τι παίζει έξω αλλα πραγματικά αν καθίσουμε να στεναχωρηθούμε για το κάθετι που συμβαίνει θα βρεθούμε φορτωμένοι με πολύ περισσότερα προβλήματα απο οσα ήδη έχουμε με αποτέλεσμα να μην αποδίδουμε και να πληρωνόμαστε άδικα... ---------- Προσθήκη στις 01:58 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:55 ---------- στην ερώτηση που ειδα να μου δίνουν σημειωσεις λάθος απαντάω οτι το είδα τόσο εδω όσο και εξω όπου κατι απληστοι κινεζογιαπωνέζοι καραδοκουν να σε φάνε στη γωνία. Προφανως και εγω δεν έχω κατι τετοιο ως σκοπό της πράξης μου και ο μονος λόγος που το κάνω ειναι για να ξεχωρίσω το 9 απο το 10, το 8 απο το 7 και το 5 απο το 4. Η επιφανειακή γνώση δεν ανταμειβεται, τουλάχιστον απο εμένα.
black_widow Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 Αυτό είναι που εκτιμάει ενας "λογικός" ακαδημαικός. Δεν αναφέρομαι σε κομπλεξικούς κάφρους. Αυτούς ασε τους να ζούν στο σύμπαν τους... δεν αξίζει καν να ασχολείσαι μαζί τους. Να φανταστω οτι πήρες καλο βαθμο τελικα στο μάθημα...; Η πλειοψηφία των καθηγητών στο τμήμα μου είναι λογικοί άνθρωποι, " περιπτωσάρες " παντού υπάρχουν .10αράκι πήρα ( είχα κάνει και εργασία και ήταν άριστο το γραπτό μου )
kage Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 1.αλλο να σου λενε "εχω βαλει 3 λαθη στο κειμενο που σας εδωσα γι αυτο βρειτε τα"και αλλο να δεινουν κατι που δεν ισχυει για να βρουν τους cheaters! ο user proaterianos ειπε και την ιστορια του πανω σε αυτο. 2.τα references,harvard style ,plagiarism system κτλ που εμαθες/ειδες και θες να τους πεις ειναι κατι τα οποια δεν ισχυουν σε οσα gr uni ξερω ακομη και για πτυχιακη.Οποτε ειναι κατι που στους περισσοτερους ειναι αχρηστο αν δεν πανε για μαστερ-διδακτορικο εκτος Ελλαδας(η πλειοψηφια δηλ).οκ να μαθουν πως ειναι εκτος Ελλαδας αλλα οχι και να κοβονται επειδη δεν τα καναν τελεια. αλλωστε ακομη και η αυστηροτητα των παραπανω στο εξωτερικο ειναι αναλογα με το uni. η ιδια πλειοψηφια φοιτητων ειναι που δεν θελει να γινει επιστημονας -ερευνητης αλλα θελει να χει το χαρτι γρηγορα για να πιασει μια δουλεια με το που τελειωσει για να ζησει ή για να μην ξοδευει χρηματα η οικογενεια του οσο σπουδαζει ή να παει στην επιχειρηση του ή του συγγενη του.Απο κει και περα οι υπολοιποι θα πρεπε να ξερουν ηδη οτι αν δεν εχεις βυσμα δεν βρισκεις ευκολα ΣΤΑΘΕΡΗ δουλεια(απο χρηματα δεν συζηταμε). Τελος ακομη και στην δουλεια σου θελει σπρωξιμο για να προχωρησεις γρηγορα.. ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη γι αυτο λεμε οτι η παιδεια πρεπει να αλλαξει απο την πρωτοβαθμια εκπαιδευση ωστε να παιρνουν σωστες γνωσεις και να σταματησουν να καιγονται στο διαβασμα και στα φροντιστηρια(χαλωντας υπερβολικα λεφτα)
black_widow Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 Οποτε Απο κει και περα οι υπολοιποι θα πρεπε να ξερουν ηδη οτι αν δεν εχεις βυσμα δεν βρισκεις ευκολα ΣΤΑΘΕΡΗ δουλεια(απο χρηματα δεν συζηταμε). Εδώ έχουν αποθρασυνθεί και θέλουν 1-2 μήνες τσάμπα εργασία ( για να σε διώξουν μετά και να πάρουν το νέο κορόιδο κ.ο.κ ) , η φράση "σταθερή δουλειά" σαν ανέκδοτο μου ακούγεται ( τουλάχιστον για εμάς τους νέους - ες ). Αλλά και το βύσμα δε βοηθάει πλέον αφού είναι ελάχιστες οι θέσεις εργασίας και έχεις να συναγωνιστείς τα βύσματα των υπολοίπων. Σε δύο δουλειές που έχω βύσμα δεν κάνουν προσλήψεις είτε λόγω μειωμένου τζίρου είτε γιατί δε ξέρουν εάν θα μείνει η επιχείρηση Ελλάδα. Να μη μιλήσω για τους " επιχειρηματίες " που δε θέλουν υπάλληλο αλλά γκόμενα και τα πάρω πάλι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.