Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση συμβολαίου...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις 6/10 επισκεύθηκε ένας πωλητής της Hol τον πατέρα μου και λέγοντας του διάφορα ψέματα και ανακρίβειες τον έψησε να υπογράψει συμβόλαιο για ένα χρόνο στο hol adsl plus.

Του είπε ότι είναι δοκιμαστικό, είχαν περάσει οπτικές ίνες στην περιοχή που μένουμε και ότι είχε μόνο δυο κωδικούς (!) ... μπλα μπλα μπλα... τον ένα τον είχε δώσει και του έμενε μόνο ένας ακόμη για την προσφορά..

Έτσι τον κατάφερε και υπέγραψε.

Στον έλεγχο σταδίου ενεργοποίησησης όταν βάζω το νούμερο μου μου εμφανίζει αυτό:

"Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες για το συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό.

Παρακαλούμε ελέγξτε τον αριθμό που έχετε εισάγει και επαναλάβετε τον έλεγχο!"

 

Μπορώ/προλαβαίνω να το ακυρώσω; Ή θα πρέπει να πληρώσω πρώτα το τέλος ενεργοποίησης (35 ευρω) και τα 75 ευρω που ζητάνε για διακοπή;

 

Να σημειώσω ότι η γραμμή είναι στο όνομα μου, αλλά το νέο συμβόλαιο έχει γίνει στο όνομα του πατέρα μου χωρίς να έχω υπογράψει εγώ..

Δημοσ.

Έλεος πια με τους πωλητές. Και στην αδερφή μου έγιναν τα ίδια και έβαλε Wind χωρίς να έχει καν PC (με έβαλε και σε έξοδα γιατί της το πήρα δώρο :-) )

 

Ποιός θα τους μαζέψει αυτούς τους τύπους πια;

Δημοσ.
Στις 6/10 επισκεύθηκε ένας πωλητής της Hol τον πατέρα μου και λέγοντας του διάφορα ψέματα και ανακρίβειες τον έψησε να υπογράψει συμβόλαιο για ένα χρόνο στο hol adsl plus.

Του είπε ότι είναι δοκιμαστικό, είχαν περάσει οπτικές ίνες στην περιοχή που μένουμε και ότι είχε μόνο δυο κωδικούς (!) ... μπλα μπλα μπλα... τον ένα τον είχε δώσει και του έμενε μόνο ένας ακόμη για την προσφορά..

Έτσι τον κατάφερε και υπέγραψε.

Στον έλεγχο σταδίου ενεργοποίησησης όταν βάζω το νούμερο μου μου εμφανίζει αυτό:

"Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες για το συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό.

Παρακαλούμε ελέγξτε τον αριθμό που έχετε εισάγει και επαναλάβετε τον έλεγχο!"

 

Μπορώ/προλαβαίνω να το ακυρώσω; Ή θα πρέπει να πληρώσω πρώτα το τέλος ενεργοποίησης (35 ευρω) και τα 75 ευρω που ζητάνε για διακοπή;

 

Να σημειώσω ότι η γραμμή είναι στο όνομα μου, αλλά το νέο συμβόλαιο έχει γίνει στο όνομα του πατέρα μου χωρίς να έχω υπογράψει εγώ..

 

Επικοινώνησε με την Ένωση Καταναλωτών http://www.ekpizo.gr/και πες τους τα πραγματικά περιστατικά. Στην ουσία ο πατέρας σου εξαπατήθηκε και γι αυτό το συμβόλαιο πρέπει να ακυρωθεί χωρίς να καταβάλει οποιοδήποτε ποσό. Επίσης, δεν νομίζω ότι μπορούν να σε αποξενώσουν από έναν τηλεφωνικό που σου ανήκει χωρίς την συγκατάθεση σου.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...