isay Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 aikat90 ανέφερες οτι έχει περάσει ένας χρόνος και είσαι στο δεύτερο. Θα πας πάλι και θα ρωτήσεις ΤΙ και ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ καλύπτεσαι απο εγγύηση. Κάποια καταστήματα (γενικά μιλάω) λένε 3 χρόνια εγγύηση, αλλά γράφουν ξεκάθαρα ότι στον πρώτο χρόνο δεν πληρώνεις τίποτα, ενώ το δεύτερο-τρίτο δεν πληρώνεις ΜΟΝΟ το υλικό (οπότε βγάζεις την κάρτα, τους την πας και ζητάς αντικατάσταση). Μήπως η περίπτωση σου έγκειται σε τέτοια κατηγορία; Αν ΔΕΝ είχες τέτοια ενημέρωση όταν αγόρασες τον υπολογιστή ή ΔΕΝ γράφει τίποτα στα χαρτιά σου, τους κάνεις φασαρία και του λες να στο αντικαταστήσει δωρεάν. Για του ελέγχους (γενικά). Νομίζετε το service δεν έχει κόστος; Ο έλεγχος προυποθέτει προσωπικό, εργαλεία, εγκαταστάσεις, logistics. ΓΙΑΤΙ κάτι που είναι εκτός εγγύησης, θα πρέπει να γίνει free estimate; Αν εσύ μου φέρεις ένα pc που σέρνεται και είσαι εκτός εγγύησης, γιατί εγώ να απασχολήσω τζάμπα ένα υπάλληλο μου για Χ ώρα να βρει το πρόβλημα; Σου ακούγεται παράλογο; edit: Καταλαβα λαθος για το πότε αγορασες τον υπολογιστη. Με στυλ απαιτεις δωρεαν αντικατασταση.
isay Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 aikat90 ανέφερες οτι έχει περάσει ένας χρόνος και είσαι στο δεύτερο. Θα πας πάλι και θα ρωτήσεις ΤΙ και ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ καλύπτεσαι απο εγγύηση. Κάποια καταστήματα (γενικά μιλάω) λένε 3 χρόνια εγγύηση, αλλά γράφουν ξεκάθαρα ότι στον πρώτο χρόνο δεν πληρώνεις τίποτα, ενώ το δεύτερο-τρίτο δεν πληρώνεις ΜΟΝΟ το υλικό (οπότε βγάζεις την κάρτα, τους την πας και ζητάς αντικατάσταση). Μήπως η περίπτωση σου έγκειται σε τέτοια κατηγορία; Αν ΔΕΝ είχες τέτοια ενημέρωση όταν αγόρασες τον υπολογιστή ή ΔΕΝ γράφει τίποτα στα χαρτιά σου, τους κάνεις φασαρία και του λες να στο αντικαταστήσει δωρεάν. Για του ελέγχους (γενικά). Νομίζετε το service δεν έχει κόστος; Ο έλεγχος προυποθέτει προσωπικό, εργαλεία, εγκαταστάσεις, logistics. ΓΙΑΤΙ κάτι που είναι εκτός εγγύησης, θα πρέπει να γίνει free estimate; Αν εσύ μου φέρεις ένα pc που σέρνεται και είσαι εκτός εγγύησης, γιατί εγώ να απασχολήσω τζάμπα ένα υπάλληλο μου για Χ ώρα να βρει το πρόβλημα; Σου ακούγεται παράλογο; edit: Καταλαβα λαθος για το πότε αγορασες τον υπολογιστη. Με στυλ απαιτεις δωρεαν αντικατασταση.
popeye68 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 @aikat90: Όταν αγοράζεις καινούργιο PC από το ΠΛΑΙΣΙΟ σου δίνουν και ένα μικρό μαύρο φυλλάδιο που είναι η εγγύηση. Εκεί γράφει ότι για τα ανταλλακτικά η εγγύηση είναι 36 μήνες και για την εργασία είναι 12 μήνες. Που είναι αυτό το φυλλάδιο; Το έχεις; Αφού λες ότι δεν έχεις ούτε ένα μήνα που το αγόρασες, πήγαινε με την εγγύηση και δειχ' τους το (όροι εγγύησης - 2η παράγραφος). Απλά πράγματα. Πιό πάνω λές ότι δεν σου έδωσαν εγγύηση παρά μόνο τιμολόγιο. Είναι ποτέ δυνατόν; Αν είναι όντως έτσι τότε να την ζητήσεις τώρα. Θα σε βρούν στο computer (ονοματεπώνυμο, είδος, ημερομηνία αγοράς) και θα στην δώσουν. Αύριο χαλάει κάτι άλλο. Πας με την εγγύηση στο χέρι και "καθάρισες". ΥΓ. Δεν έχει σημασία τι μάρκα είναι το κάθε κομμάτι. Αφού στο συναρμολόγησαν αυτοί, η εγγύηση ισχύει κανονικά.
popeye68 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 @aikat90: Όταν αγοράζεις καινούργιο PC από το ΠΛΑΙΣΙΟ σου δίνουν και ένα μικρό μαύρο φυλλάδιο που είναι η εγγύηση. Εκεί γράφει ότι για τα ανταλλακτικά η εγγύηση είναι 36 μήνες και για την εργασία είναι 12 μήνες. Που είναι αυτό το φυλλάδιο; Το έχεις; Αφού λες ότι δεν έχεις ούτε ένα μήνα που το αγόρασες, πήγαινε με την εγγύηση και δειχ' τους το (όροι εγγύησης - 2η παράγραφος). Απλά πράγματα. Πιό πάνω λές ότι δεν σου έδωσαν εγγύηση παρά μόνο τιμολόγιο. Είναι ποτέ δυνατόν; Αν είναι όντως έτσι τότε να την ζητήσεις τώρα. Θα σε βρούν στο computer (ονοματεπώνυμο, είδος, ημερομηνία αγοράς) και θα στην δώσουν. Αύριο χαλάει κάτι άλλο. Πας με την εγγύηση στο χέρι και "καθάρισες". ΥΓ. Δεν έχει σημασία τι μάρκα είναι το κάθε κομμάτι. Αφού στο συναρμολόγησαν αυτοί, η εγγύηση ισχύει κανονικά.
probe Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 aikat90 ανέφερες οτι έχει περάσει ένας χρόνος και είσαι στο δεύτερο. Θα πας πάλι και θα ρωτήσεις ΤΙ και ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ καλύπτεσαι απο εγγύηση. Κάποια καταστήματα (γενικά μιλάω) λένε 3 χρόνια εγγύηση, αλλά γράφουν ξεκάθαρα ότι στον πρώτο χρόνο δεν πληρώνεις τίποτα, ενώ το δεύτερο-τρίτο δεν πληρώνεις ΜΟΝΟ το υλικό (οπότε βγάζεις την κάρτα, τους την πας και ζητάς αντικατάσταση). Μήπως η περίπτωση σου έγκειται σε τέτοια κατηγορία; Αν ΔΕΝ είχες τέτοια ενημέρωση όταν αγόρασες τον υπολογιστή ή ΔΕΝ γράφει τίποτα στα χαρτιά σου, τους κάνεις φασαρία και του λες να στο αντικαταστήσει δωρεάν. Για του ελέγχους (γενικά). Νομίζετε το service δεν έχει κόστος; Ο έλεγχος προυποθέτει προσωπικό, εργαλεία, εγκαταστάσεις, logistics. ΓΙΑΤΙ κάτι που είναι εκτός εγγύησης, θα πρέπει να γίνει free estimate; Αν εσύ μου φέρεις ένα pc που σέρνεται και είσαι εκτός εγγύησης, γιατί εγώ να απασχολήσω τζάμπα ένα υπάλληλο μου για Χ ώρα να βρει το πρόβλημα; Σου ακούγεται παράλογο; Έχεις απόλυτο δίκιο, όλη η δουλειά στην ουσία είναι η διάγνωση και όχι η επισκευή η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις γίνεται πολύ γρήγορα.
probe Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 aikat90 ανέφερες οτι έχει περάσει ένας χρόνος και είσαι στο δεύτερο. Θα πας πάλι και θα ρωτήσεις ΤΙ και ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ καλύπτεσαι απο εγγύηση. Κάποια καταστήματα (γενικά μιλάω) λένε 3 χρόνια εγγύηση, αλλά γράφουν ξεκάθαρα ότι στον πρώτο χρόνο δεν πληρώνεις τίποτα, ενώ το δεύτερο-τρίτο δεν πληρώνεις ΜΟΝΟ το υλικό (οπότε βγάζεις την κάρτα, τους την πας και ζητάς αντικατάσταση). Μήπως η περίπτωση σου έγκειται σε τέτοια κατηγορία; Αν ΔΕΝ είχες τέτοια ενημέρωση όταν αγόρασες τον υπολογιστή ή ΔΕΝ γράφει τίποτα στα χαρτιά σου, τους κάνεις φασαρία και του λες να στο αντικαταστήσει δωρεάν. Για του ελέγχους (γενικά). Νομίζετε το service δεν έχει κόστος; Ο έλεγχος προυποθέτει προσωπικό, εργαλεία, εγκαταστάσεις, logistics. ΓΙΑΤΙ κάτι που είναι εκτός εγγύησης, θα πρέπει να γίνει free estimate; Αν εσύ μου φέρεις ένα pc που σέρνεται και είσαι εκτός εγγύησης, γιατί εγώ να απασχολήσω τζάμπα ένα υπάλληλο μου για Χ ώρα να βρει το πρόβλημα; Σου ακούγεται παράλογο; Έχεις απόλυτο δίκιο, όλη η δουλειά στην ουσία είναι η διάγνωση και όχι η επισκευή η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις γίνεται πολύ γρήγορα.
phanispal Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Ναι παίδες, ωραία όλα αυτά, αλλά να υπάρχει και κλιμάκωση στις τιμολογήσεις των διαγνώσεων. Δε γίνεται να υπάρχει standard ταρίφα 30€ για τα πασιφανή που κι ένας όχι εντελώς άσχετος τα αντιλαμβάνεται σε δευτερόλεπτα.
phanispal Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Ναι παίδες, ωραία όλα αυτά, αλλά να υπάρχει και κλιμάκωση στις τιμολογήσεις των διαγνώσεων. Δε γίνεται να υπάρχει standard ταρίφα 30€ για τα πασιφανή που κι ένας όχι εντελώς άσχετος τα αντιλαμβάνεται σε δευτερόλεπτα.
probe Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Ναι παίδες, ωραία όλα αυτά, αλλά να υπάρχει και κλιμάκωση στις τιμολογήσεις των διαγνώσεων.Δε γίνεται να υπάρχει standard ταρίφα 30€ για τα πασιφανή που κι ένας όχι εντελώς άσχετος τα αντιλαμβάνεται σε δευτερόλεπτα. Χρεώνουν απλά μια μέση τιμή που θα καλύψει και τις άλλες περιπτώσεις που δεν θα είναι τόσο πασιφανή ( έτσι προφανώς το βλέπουν αυτοί ). Τα service γενικότερα από οικονομικής άποψης είναι παθητικά για τις εταιρείες. Και σε τελική ανάλυση δεν υπερασπίζομαι κανένα απλά σημειώνω όπως προγράφηκε ότι για τον έλεγχο καταναλώνεται χρόνος και χρήμα. Το πολλά ή λίγα όσον αφορά την ταρίφα είναι άλλο θέμα. ΥΣ Γενικά μιλάω όχι για την περίπτωση του παιδιού που έχει εγγύηση και δεν πρέπει να πληρώσει ούτε μια δραχμή.
probe Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Ναι παίδες, ωραία όλα αυτά, αλλά να υπάρχει και κλιμάκωση στις τιμολογήσεις των διαγνώσεων.Δε γίνεται να υπάρχει standard ταρίφα 30€ για τα πασιφανή που κι ένας όχι εντελώς άσχετος τα αντιλαμβάνεται σε δευτερόλεπτα. Χρεώνουν απλά μια μέση τιμή που θα καλύψει και τις άλλες περιπτώσεις που δεν θα είναι τόσο πασιφανή ( έτσι προφανώς το βλέπουν αυτοί ). Τα service γενικότερα από οικονομικής άποψης είναι παθητικά για τις εταιρείες. Και σε τελική ανάλυση δεν υπερασπίζομαι κανένα απλά σημειώνω όπως προγράφηκε ότι για τον έλεγχο καταναλώνεται χρόνος και χρήμα. Το πολλά ή λίγα όσον αφορά την ταρίφα είναι άλλο θέμα. ΥΣ Γενικά μιλάω όχι για την περίπτωση του παιδιού που έχει εγγύηση και δεν πρέπει να πληρώσει ούτε μια δραχμή.
darksoho33 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 αν το αναφερει μεσα στους ορους οτι περαν του ενος ετους κοστολογειται η εργασια τοτε δεν ειναι παρανομοι. οι υπολογιστες παντα ειναι και θα ειναι μεσα στα προβληματα. το παιδι εφοσον δεν εχει τις καταλληλες γνωσεις για να το κανει μονος του αναγκαστικα πρεπει να πληρωσει να του το κανουν. δεν παιζει ρολο αν ο τεχνικος θα ασχοληθει 2λεπτα ή 40λεπτα. και η τιμη δεν ειναι εξωφρενικη. αν απο την αλλη εισαι μεσα στον χρονο τοτε κακως δεν τηρουν τους ορους εγγυησης εργασιας
darksoho33 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 αν το αναφερει μεσα στους ορους οτι περαν του ενος ετους κοστολογειται η εργασια τοτε δεν ειναι παρανομοι. οι υπολογιστες παντα ειναι και θα ειναι μεσα στα προβληματα. το παιδι εφοσον δεν εχει τις καταλληλες γνωσεις για να το κανει μονος του αναγκαστικα πρεπει να πληρωσει να του το κανουν. δεν παιζει ρολο αν ο τεχνικος θα ασχοληθει 2λεπτα ή 40λεπτα. και η τιμη δεν ειναι εξωφρενικη. αν απο την αλλη εισαι μεσα στον χρονο τοτε κακως δεν τηρουν τους ορους εγγυησης εργασιας
alexb_10 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Εκτός αυτού, αναγράφεται και στην απόδειξη η εγγύηση του κάθε προϊόντος που αγοράζεις
alexb_10 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Εκτός αυτού, αναγράφεται και στην απόδειξη η εγγύηση του κάθε προϊόντος που αγοράζεις
popeye68 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Όπως γράφω και πιο πάνω τα εργατικά έχουν εγγύηση 12 μήνες. Το γράφει καθαρά η εγγύηση (δεν έχω scanner για να σας το δείξω). Του παιδιού όμως δεν του έδωσαν καν εγγύηση. Πώς γίνεται αυτό;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.