phanispal Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Εδώ και καιρό είναι έτσι (ίσως σε κάπως μικρότερο βαθμό), αλλά ο κόσμος εθελοτυφλούσε. Πλαίσιο και πάλι Πλαίσιο φώναζε. Εμείς εδώ τα λέγαμε και τ' ακούγαμε κι από πάνω ενίοτε.
Moderators matrixxx Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 ... Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας τόσες μέρες να λέμε να μην αγοράζουμε από Πλαίσιο και ο TS πάει και αγοράζει ψύκτρα Bulk από εκεί. Που ψύκτρα bulk δεν έχω δει να πωλείται πουθενά τόσα χρόνια. Ε μόνο εκείνοι φταίνε δηλαδή; Αν πουμε οτι φταιει καποιος που θα κυκλοφορησει πχ στην Ομονοια 10 το βραδυ και τον κλεψουν και τον μαυρισουν στο ξυλο, τοτε οκ, φταιει και ο φιλος μας. Αλλα εγω λεω απλα οτι πρεπει να μπορεις να κυκλοφορησεις 10 η ωρα το βραδυ στην Ομονοια και δεν πρεπει να δεχομαστε καταστασεις.
phanispal Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Αυτό είναι ένα από τα επίπεδα που εξετάζουμε. Εγώ εξετάζω το άλλο, όπου ενώ ξέρεις την κατάσταση, πας ξυπόλητος στ' αγκάθια. Εκτός κι αν την αγνοείς, εν γνώσει σου.. Φυσικά και συμφωνώ με αυτό που λες, δε χρειάζετε καν να το συζητάμε.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 κλασικά εικονογραφημένα, τελείως τραγικό το Πλαίσιο που έχει βάλει bulk/εκθεσιακά και προϊόντα του stockhouse στο κανονικό site, ας μην αναφέρουμε καν την κατηγορία "διαθέσιμο σε συγκεκριμένα καταστήματα"... Tablet πήγαινέ την πίσω και ζήτα τα λεφτά σου, ούτε αλλαγή με άλλη ούτε καν πιστωτικό!
Moderators matrixxx Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Αυτό είναι ένα από τα επίπεδα που εξετάζουμε.Εγώ εξετάζω το άλλο, όπου ενώ ξέρεις την κατάσταση, πας ξυπόλητος στ' αγκάθια. Εκτός κι αν την αγνοείς, εν γνώσει σου.. Φυσικά και συμφωνώ με αυτό που λες, δε χρειάζετε καν να το συζητάμε. Το ξερω οτι συμφωνεις γι αυτο δεν το αφησα ετσι. Το παλικαρι δεν πηγε εκει, δεν ειδε το χαλι και το πηρε, τηλεφωνικα το παρηγγειλε. Το αν καποιοι ξερουμε και εχουμε ακουσει οτι το "bulk" του πλαισιου ειναι = stock = μεταχειρισμενα-επισκευασμενα-που πολλες φορες δεν δουλευουν κι ολας δεν σημαινει οτι πρεπει να το ξερουν ολοι ουτε πως οσοι δεν το ξερουν ειναι συνυπευθυνοι. Αν καποιος δηλαδη δεν το ξερει νομιμοποιειται ο αλλος να ονομαζει οπως θελει τα μεταχειρισμενα-χαλασμενα;
probe Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Το ξερω οτι συμφωνεις γι αυτο δεν το αφησα ετσι.Το παλικαρι δεν πηγε εκει, δεν ειδε το χαλι και το πηρε, τηλεφωνικα το παρηγγειλε. Το αν καποιοι ξερουμε και εχουμε ακουσει οτι το "bulk" του πλαισιου ειναι = stock = μεταχειρισμενα-επισκευασμενα-που πολλες φορες δεν δουλευουν κι ολας δεν σημαινει οτι πρεπει να το ξερουν ολοι ουτε πως οσοι δεν το ξερουν ειναι συνυπευθυνοι. Αν καποιος δηλαδη δεν το ξερει νομιμοποιειται ο αλλος να ονομαζει οπως θελει τα μεταχειρισμενα-χαλασμενα; Σωστά κι αυτό είναι το επιλήψιμο. Είναι υποχρεωμένοι να γράφουνε την ακριβή κατάσταση των προιόντων και από εκεί και πέρα ο καθένας αποφασίζει αν θα ρισκάρει παίρνοντας μεταχειρισμένο ή λειψό ή οτιδήποτε. Επίσης θα έπρεπε να ελέγχονται τα προιόντα αυτά πριν πουληθούν αν είναι λειτουργικά.
phanispal Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Και κάπου εδώ μου 'ρχεται κατά νου το άλλο μπακάλικο, που αναφέρει ακριβή (όσο είναι εφικτό) κατάσταση των προϊόντων, που βέβαια τα έχει στο stock house και όχι χύμα στο site. Αλλά κάπου εκεί είναι το θέμα.
Alxnks Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Το θέμα pappou είναι ότι αν ρωτούσε τον υπάλληλο με τον οποίο μίλησε στο τηλέφωνο, αν ήταν μετάχειρη η ψύκτρα, το πιθανότερο είναι να του απαντούσε καταφατικά, όπως κι έχει γίνει σε άλλες περιπτώσεις.Οπότε αν δε ρώτησε ο Tablet, δεν είμαι σίγουρος ότι έχει όλο το δίκιο με το μέρος του. Εξάλλου σε κάποια κομμάτια, αναφέρεται ότι επρόκειτο για εκθεσιακά κομμάτια. κατσε..μισο λεπτο. δηλαδη πρεπει να παιρνουμε τηλεφωνο και να ρωταμε λεπτομερειες μεχρι αηδιας αντι να στηριζομαστε στην περιγραφη που δινουν στη σελιδα του καθε προιοντος τους (και για την οποια περιγραφη ειναι εκεινοι υπευθυνοι να ειναι επαρκης και πανω απο ολα...αληθης!), αλλιως ''...δεν είσαι σίγουρος ότι έχουμε όλο το δίκιο με το μέρος μας''; κατι εχεις μπερδεψει μου φαινεται ως προς τα δικαιωματα σου ως καταναλωτης!
phanispal Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Καταλαβαίνω ότι έχουν παρεξηγηθεί κάποια από αυτά που έχω πει, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Είπαμε ότι δε χρειάζεται να συζητάμε καν γι' αυτό που λες, το θεωρούμε (εγώ τουλάχιστον) δεδομένο. Φυσικά και πρέπει να τη γυρίσει πίσω και να ζητήσει πίσω τα χρήματά του, δεν είπε κανείς το αντίθετο. Εγώ απλά σχολίασα την κίνηση του Tablet στη συγκεκριμένη περίπτωση, θεωρώντας ότι έπρεπε να έχει επίγνωση του μπάχαλου που επικρατεί τον τελευταίο καιρό ειδικά, στο Πλαίσιο. Να στο πω αλλιώς, εγώ που υποτίθεται ότι γνωρίζω πόσο μπάχαλο είναι, αν έκανα μια τέτοια κίνηση, δε θα 'χα όλο το δίκιο με το μέρος μου, αφού κατά βάθος θα ήξερα ότι οι πιθανότητες να είναι σφραγισμένο και άθικτο το προϊόν θα ήταν συντριπτικά εναντίον μου. Απ' τη στιγμή που εν γνώσει μου λοιπόν θα το 'παιζα κορώνα-γράμματα (που κι εκεί 50-50 είναι οι πιθανότητες :Ρ), ε όλο και κάποιο ποσοστό ευθύνης θα είχα, αν την πατούσα.
Tablet Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Πήρα τελικά τηλέφωνο σήμερα, Το σηκώνει κάποια εκεί περα και της λεω οτι ελαβα ενα προϊόν το οποιο ειναι κακομεταχειρισμένο και πολυ-χρησιμοποιημένο. Αυτή κατα εντυπωσιασμένη μου λέει μισό λεπτο να σας συνδέσω με μια υπεύθυνη.. Το σηκωνει μια κυρια πολυ ευγενικη της εξηγώ οτι είναι σε γνώση μου οτι πήρα bulk προϊόν αλλά το bulk δεν σημαίνει μεταχειρισμένο και χαλασμένο απο κει και περα δεν με αφορουν τα παρελκομενα μιας και ο πωλητης στο τηλέφωνο μου ειπε οτι stadar θα μου κανει σε 775. Η ιδια επιβεβαίωσε οτι τα bulk εννοείτε οτι δεν επιτρέπεται να είναι μεταχειρισμένα και όμορφα κι ωραία με ρωτάει πως να προχωρήσουμε. Της λεω πιστωτικό να παω για κατι καινούργιο και οχι bulk.Μου έδωσε τα στοιχειά επιστροφής με χρέωση δική τους και μόλις το στείλω θα με πιστώσουν. Εντυπωσιάστηκα απο την συμπεριφορά τους μπορει να ένιωσαν τη παίζει στο internet με πλαίσιο και πανε να το ισιωσουν. Μια εύλογη ερώτηση: Γιατι το site τους ρε παιδια δεν εχει σχεδον κανενα προϊόν και σχεδον ολα λενε μονο σε συγκεκριμενα καταστηματα; Μηπως πανε για κανα κλείσιμο;Οταν μπαινω στο site αισθανομαι λες και μπαινω σε μεγαλη αποθήκη που ξεστοκαρουμε και οτι βρω καλος...
probe Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Πήρα τελικά τηλέφωνο σήμερα, Το σηκώνει κάποια εκεί περα και της λεω οτι ελαβα ενα προϊόν το οποιο ειναι κακομεταχειρισμένο και πολυ-χρησιμοποιημένο. Αυτή κατα εντυπωσιασμένη μου λέει μισό λεπτο να σας συνδέσω με μια υπεύθυνη.. Το σηκωνει μια κυρια πολυ ευγενικη της εξηγώ οτι είναι σε γνώση μου οτι πήρα bulk προϊόν αλλά το bulk δεν σημαίνει μεταχειρισμένο και χαλασμένο απο κει και περα δεν με αφορουν τα παρελκομενα μιας και ο πωλητης στο τηλέφωνο μου ειπε οτι stadar θα μου κανει σε 775. Η ιδια επιβεβαίωσε οτι τα bulk εννοείτε οτι δεν επιτρέπεται να είναι μεταχειρισμένα και όμορφα κι ωραία με ρωτάει πως να προχωρήσουμε. Της λεω πιστωτικό να παω για κατι καινούργιο και οχι bulk.Μου έδωσε τα στοιχειά επιστροφής με χρέωση δική τους και μόλις το στείλω θα με πιστώσουν. Εντυπωσιάστηκα απο την συμπεριφορά τους μπορει να ένιωσαν τη παίζει στο internet με πλαίσιο και πανε να το ισιωσουν. Μια εύλογη ερώτηση: Γιατι το site τους ρε παιδια δεν εχει σχεδον κανενα προϊόν και σχεδον ολα λενε μονο σε συγκεκριμενα καταστηματα; Μηπως πανε για κανα κλείσιμο;Οταν μπαινω στο site αισθανομαι λες και μπαινω σε μεγαλη αποθηκη και οτι βρω καλος... Να μην εντυπωσιάζεσαι καθόλου. Την ψύκτρα όταν στην έστειλαν πιστεύεις ότι έκαναν λάθος; Το χρόνο που έχασες ποιός θα στον δώσει πίσω χώρια τη μέρα που σου χαλάσανε γιατί θα εκνευρίστηκες δεν μπορεί. Και εσύ μπορεί να μην επειγόσουν κιόλας στο κάτω κάτω της γραφής. Και μετά πάλι θα ξαναψωνίσεις από αυτούς ούτε γάτα ούτε ζημιά τελικά. Άσε που κάνουμε και δωρεάν τεχνικό έλεγχο ουσιαστικά στη σαβούρα τους. Το μαγαζί μάλλον ζορίζεται έχουν πέσει οι πωλήσεις και για αυτό δεν στοκάρει ποικιλία από προιόντα όπως παλιά. ΥΣ Όσο για την ευγένεια έχουμε συνηθισει τόσο πολύ στο καφριλίκι που μας κάνουν εντύπωση τα αυτονόητα μου φαίνεται.
Tablet Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Εννοείται πως και χρόνο έχασα και εκνευρίστηκα και ολα τα παρελκομενα Το θέμα δεν ειναι αν θα ξαναψωνισουμε απο κει που σιγουρα με ολα αυτα που γινονται εχει μπει τελευταιο στη λιστα οταν πρόκειται για αγορά. αλλα ποιες ειναι οι επιλογές που έχουμε απο καταστήματά. Ποια είναι τα recomend καταστήματα στην Ελλάδα για ποικιλία-τιμές-εξυπηρέτηση τελικά;
phanispal Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Εντάξει, δεν υπάρχουν recommended ακριβώς, αλλά φαίνεται να πηγαίνουν καλά και να σέβονται τον πελάτη τα VisionStudio και Msystems. Και φαντάζομαι αρκετά άλλα, τέτοιου βεληνεκούς.
popeye68 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Το αν καποιοι ξερουμε και εχουμε ακουσει οτι το "bulk" του πλαισιου ειναι = stock = μεταχειρισμενα-επισκευασμενα-που πολλες φορες δεν δουλευουν κι ολας δεν σημαινει οτι πρεπει να το ξερουν ολοι ουτε πως οσοι δεν το ξερουν ειναι συνυπευθυνοι. Αν καποιος δηλαδη δεν το ξερει νομιμοποιειται ο αλλος να ονομαζει οπως θελει τα μεταχειρισμενα-χαλασμενα; Τι μα@@κίες είναι αυτά τα "bulk" και τα "stock" και τα "recertified" μωρέ..... Στην Ελλάδα δεν είμαστε; Βάλε "μεταχειρισμένο", "επισκευασμένο", "από επιστροφή", "ελλατωματικό" και δεν ξέρω γω τι άλλο. Αλλά αφού ακόμη δεν υπάρχει κανένας νόμος που να απαγορεύει τις ξένες λέξεις σε τέτοιου είδους περιπτώσεις καλά να πάθουμε. Ή μήπως υπάρχει και δεν εφαρμόζεται; Εκμεταλεύονται το "παραθυράκι" αυτό οι καταστηματάρχες (όλοι όχι μόνο το ΠΛΑΙΣΙΟ) και εξαπατούν τον κόσμο με τσαμπουκά κι όλας. Α ρε Eλλάδααα!!! Είμαστε τουλάχιστον 30 χρόνια πίσω από την πραγματική Ευρώπη!
phanispal Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Παίδες τα 'χουμε ξαναπεί, είμαστε συνυπεύθυνοι, για διάφορους λόγους, όσο και να μη μας αρέσει. Κάπου έχουν βρει κι έχουν πατήσει για να φτάσουν σε αυτό το σημείο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.