villasg Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Παρακαλω θα ηθελα μια βοηθεια . Αγορασα φετος τον ιανουαριο απο το ΠΛΑΙΣΙΟ ( στουρναρη ) την παρακατω καρτα : ASUS 9800 gt 512mb (( EN9800GT HB/HTD/512W/A )). Πριν 4 ημερες μου χαλασε , κανει νερα στην οθόνη και στο τελος μαυριζει και κολλαει το Pc . Εφαγα τον τοπο να βρω την αποδειξη αγορας αλλα τζιφος . Την εχω μαλλον πεταξει . Στο service του πλαισιου που την πηγα , μου ειπαν οτι χωρις την αποδειξη δεν γινεται τιποτα . Αλλα ενα παλικαρι εκει μου ειπε το "μυστικο" : Αν υπαρχει καποιος να μου δωσει μια φωτοτυπια αποδειξης για τετοια καρτα τοτε το προβλημα λυνετε με την μια . ΕΕαν ειναι ευκολο καποιος να βοηθησει ? Ενα σκαναρισμα της αποδειξης ? ή Εαν ξερει κανεις κατι για αυτο το προβλημα , να την παω καπου να την φτιαξω ? ή κατι αλλο που μπορω να κανω ? Χιλια ευχαριστω . Να και η καρτα μου
Allokotos Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Είμαι 99% σίγουρος ότι στα αρχεία τους κρατάνε όλες τις αγορές σου και άμα το ζητήσεις μπορούν να το ψάξουν και να δουν το πότε έγινε η αγορά!
villasg Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Πως θα ψαξουν φιλε μου . Απο οτι ειδα , οταν εψαχνα για την αποδειξη , ολες οι αποδειξεις πλαισιου που εχω γραφουν "ΠΕΛΑΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ " Εαν μπορουσαν δεν θα το εκαναν οταν πηγα ?
Allokotos Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Όποια φορά και να έχω αγοράσει κάτι από το plaisio με ρωτάνε κλασσικά όνομα,διεύθυνση μπλα μπλα...Όλα οι αγορές μου είναι περασμένες στο σύστημα τους.Μια φορά που δεν έβρισκα την απόδειξη είχα πάει στο κατάστημα και μου εκτύπωσαν εκεί τη απόδειξη αγοράς ώστε να μπορέσω να πάω στο service. Και από όσο θυμάμαι σε άλλη αλυσίδα (e-shop) δεν έχω πάει ούτε μία φορά με απόδειξη.Πάντα το βρίσκουν μέσω computer
phanispal Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Δοκίμασε κι αυτό που σου λέει ο Allokotos, μπορεί να είναι όντως έτσι στην περίπτωσή σου.
Ntinaras Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 αυτο γινετια γιατι μαλλον αγοραζεις online σπανια οταν αγορασεις κατι απο μαγαζι μενουν τα στοιχεια
IMMORTALFRANK Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Σχεδόν πάντα οι αγορές περνιούνται σε καρτέλα πελάτη όταν η αγορά έχει μεγάλη αξία (100-200€ και πάνω). Ακόμα και αν είναι περασμένη σε πελάτη λιανικής, αν θυμάσαι περίπου ημερομηνία αγοράς και από ποιό κατάστημα, μπορούν να τη βρούν. Πολύ κακώς βέβαια που δεν έχεις την απόδειξη. Πήγαινε σε μέρα και ώρα που δεν έχουν δουλειά (πχ καθημερινή 2-5 το απόγευμα) και θα σε εξυπηρετήσουν...
venumis Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Αλλα ενα παλικαρι εκει μου ειπε το "μυστικο" : Και απ οτι βλέπω εσυ είσαι τάφος και το μυστικό θα παραμείνει στο βαθύτερο σκοτάδι
villasg Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Ναι καλα μονο σε εμενα το εχου πει δηλαδη γιατι ειμαι ομορφαντρας και με αγαπησαν ............ ---------- Προσθήκη στις 11:28 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 07:14 ---------- Πηγα ξανα πλαισιο . Ζητησα διευθηντες τα ξανα ειπα ολα απο την αρχη αλλα τιποτα . Τζιφος δεν γινετε τιποτα ζωρις καποια αποδειξη ..... Γιαυτο το νου σας ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ( εαν τις στειλετε εφορια κρατατε αντιγραφο ) και καλο ειναι να κοβετε ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕΣ με κωδικο πελατη δηλαδη . ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ : Οποιος μπορει ας βοηθησει με μια αποδειξη Πλαισιου για την ριμαδα αυτη την καρτα ---------- Προσθήκη στις 14:52 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:28 ---------- εχω απηυδήσει . Το πλαισιο με στελνει στην asus . Η asus λεει οτι δεν μπορει να κανει τιποτα και "ειναι υποχρεωση του πλαισιου η επισκευη/αντικατασταση" βασει λεει του Serial number . Ξαναμιλαω με το πλαισιο ( σε επιπεδο τμηματαρχη service στα κεντρικα ) και λεει το ιδιο τροπαριο : Δεν κρατανε σειριακους αριθμους , αρα δεν ξερουν αν μου πουλησαν την συγκεκριμενη καρτα . Δεν μπορουν να "δουν" στο συστημα εαν μου την εχουν πουλησει ( γιατι δεν με εχουν φακελωμενο στο αρχειο τους με ονοματεπωνυμο) παροτι που ειπα την ημερομηνια αγορας και το καταστημα . Η "ξενοι" της Asus με παραπεμπουν στον local reseller (http://www.asus.gr/ ) Δεν την παλευω αλλο . Αμα βρεθει κανεις να βοηθησει με αποδειξη παει καλα , αλλιως στα σκουπιδια ...... νισαφι πια .......
sofiathereal Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Ναι καλα μονο σε εμενα το εχου πει δηλαδη γιατι ειμαι ομορφαντρας και με αγαπησαν ............ ---------- Προσθήκη στις 11:28 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 07:14 ---------- Πηγα ξανα πλαισιο . Ζητησα διευθηντες τα ξανα ειπα ολα απο την αρχη αλλα τιποτα . Τζιφος δεν γινετε τιποτα ζωρις καποια αποδειξη ..... Γιαυτο το νου σας ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ( εαν τις στειλετε εφορια κρατατε αντιγραφο ) και καλο ειναι να κοβετε ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕΣ με κωδικο πελατη δηλαδη . ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ : Οποιος μπορει ας βοηθησει με μια αποδειξη Πλαισιου για την ριμαδα αυτη την καρτα ---------- Προσθήκη στις 14:52 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:28 ---------- εχω απηυδήσει . Το πλαισιο με στελνει στην asus . Η asus λεει οτι δεν μπορει να κανει τιποτα και "ειναι υποχρεωση του πλαισιου η επισκευη/αντικατασταση" βασει λεει του Serial number . Ξαναμιλαω με το πλαισιο ( σε επιπεδο τμηματαρχη service στα κεντρικα ) και λεει το ιδιο τροπαριο : Δεν κρατανε σειριακους αριθμους , αρα δεν ξερουν αν μου πουλησαν την συγκεκριμενη καρτα . Δεν μπορουν να "δουν" στο συστημα εαν μου την εχουν πουλησει ( γιατι δεν με εχουν φακελωμενο στο αρχειο τους με ονοματεπωνυμο) παροτι που ειπα την ημερομηνια αγορας και το καταστημα . Η "ξενοι" της Asus με παραπεμπουν στον local reseller (http://www.asus.gr/ ) Δεν την παλευω αλλο . Αμα βρεθει κανεις να βοηθησει με αποδειξη παει καλα , αλλιως στα σκουπιδια ...... νισαφι πια ....... Δοκίμασε και τον φούρνο πάντως αν είναι να πάει στα σκουπίδια.
villasg Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2010 Ενα μεγαλο ευχαριστω στον φιλο απο την Θεσσαλονίκη ( ξερει αυτος ποιος ειναι ). Η "επισκευη" εγινε κανονικα , εστω και αν με αυτη την αποδειξη το παλικαρι ειχε αλλαξει ( λογω βλαβης ) πριν 1 χονο την καρτα με αλλη ! ! ! Χιλια ευχαριστω φιλε μου
Ntinaras Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 χαχαχα τελικα βγηκε σε καλο που δεν κρατανε αρχειο!
Orifiel Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Εγώ όταν χάλασε η κάρτα μου πείρα το electroworld και μου έστειλαν φαξ την απόδειξη σε 3 λεπτά! Διότι αυτά τα καταστήματα έχουν αρχείο. Και όταν αγοράσεις κάτι γιαυτο σε ρωτανε όνομα, κτλ. κωδικος πελατη
villasg Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Το μονο που μεχαλασε ειναι το εξης : Δεν ειχαν πλεον 9800gt 512 να μου κανουν αντικατασταση και μου εδωσαν μια χαλια καρτα .... TwinTech GTS 450 (PCI-Express, GDDR5, 1GB) .. χαλια μαυρα xaxaxxax
scrooge Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 ^πιστευω κανεις πλακα ετσι? η 450 ειναι κλασεις ανωτερη της 9800GT.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.