kage Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 2010 Μετα το Ελληνικο και τις απαγορευσεις για χ λογους,επαιζε το Ορχομενό τελικα λογο "πατριδας" πρωθυπουργου κατεληξε ~20κμ εξω απο την Πατρα! καλα ενταξει μεχρι τοτε μπορει να βαρεσουμε ολικη διαλυση και να χουμε αλλαξει κυβερνηση... <<Την πλήρη ένταξη του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας στον αναπτυξιακό νόμο, έτσι ώστε το έργο να προχωρήσει με γρήγορες διαδικασίες εξήγγειλε ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, σε ομιλία του στην Πάτρα χθες (Πέμπτη 4/11) Η τελευταία σημαντική εξέλιξη σε ένα έργο που οι Πατρινοί οραματίζονται εδώ και τέσσερεις δεκαετίες ήταν τον Γενάρη, όταν η κατασκευαστική Ιόνιος με ιδιοκτήτη τον Ιωάννη Μαρούλη μπήκε στο έργο με ποσοστό 79%, έχοντας εξασφαλίσει, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αυτοκινητοδρόμιο Α.Ε. Ευάγγελο Φλωράτο, κεφάλαια ύψους 25.000.000 ευρώ. Το συνολικό κόστος της επένδυσης υπολογιζόταν τότε ότι θα ανέλθει στα 90-99 εκατομύρια, με το έργο να εντάσσεται στον αναπτυξιακό νόμο εντός του πρώτου εξαμήνου του 2010 και την αποπεράτωση να έρχεται τρία χρόνια μετά.>> f1grip story λιγο απ ολα <<Ως γνωστόν, αραβικά κεφάλαια, με προέλευση το Κατάρ, έχουν εκδηλώσει ζωηρό ενδιαφέρον για την κατασκευή και εκμετάλλευση πίστας F1 στη Χαλανδρίτσα, όπου και σχεδιάζεται να δημιουργηθεί το Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας, ένα όραμα πολλών ετών, που παραμένει ακόμη ανολοκλήρωτο>> http://www.attacktv.gr/Pages/viewArticle.aspx?Category=1&FilterField1=Subject&FilterValue1=%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B1&ID=12115 http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=5686 -------------------------------------------------- προσωπικα δεν πιστευω οτι θα γινει πουθενα γιατι δεν το σηκωνει η Ελλαδα τετοιο εργο.οχι τοσο για να φτιαχτει αλλα για να συντηρηθει(βλεπε τουρκια).Στο εξωτερικο εστω και διπλα μας στην Αγγλια (silverstone)υπαρχουν events που οδηγεις supercars με 100-200λιρες ,εκτος και αν εχεις αυτοκινητο και μπεις μονος σου με πολυ λιγοτερα χρηματα.To ιδιο ισχυει και για εκπαιδευση γρηγορης οδηγησης.Για Εδω πιστευει εστω ενας οτι θα υπαρχουν τετοια πραγματα και κυριως σε τετοιες τιμες?Τι αυτοκινητα να μπουν σε πιστα f1 τα gt/tsi και τα opc!? Ταυτοχρονα και η Βουλγαρια εχει δηλωσει κατασκευη πιστας στην Σοφια. αν γινει δεν νομιζω να ειναι τυχαιο οτι το εργο ανηκει στην εταιρια Ιονιoς ,που αν δεν κανω λαθος απο κορινθο και μετα της ανηκουν τα διοδια..
Rabican Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 αν δεν απατωμαι φετος δεν εγινε Rally Acropolis, ενω αντιθετα πηραν οι Τουρκοι event. οταν χανουμε και αυτα που εχουμε, περιμενουμε να ξεκινησουν νεα πραγματα;
Ntinaras Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 ωραια θα δωσουν ποσα λεφτα για να φτιαξουν τη πιστα στη πατρα πως θα πηγαινουμε στη πατρα?απο τον γνωστο δρομο?
imr Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Ουτε θυμαμαι ποσα χρονια ακουγεται αυτη η ιστορια. Μακαρι να γινει (και να εκμεταλευτει σωστα με track days κτλ ωστε να την χαρει και ο κοσμος) αν και το βρισκω πολυυυ δυσκολο να μπει στο επισημο προγραμμα της f1 ακομα και αν τελικα κατασκευαστει καποτε
Rabican Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 επειδη δεν εχω γνωση του θεματος, η διοργανωση ενος αγωνα F1 ειναι προσοδοφορα; η μαλλον κερδοφορα...; σιγουρα ξοδευονται αρκετα χρηματα στη διοργανωση, ομως μηπως ο τουρισμος, η προβολη και οι αφιξεις τουριστων ισοσκελιζουν το κοστος; σε αλλες χωρες (και δε μιλαω σε ιδιαιτερα ανεπτυγμενες), ενας αγωνας F1 αποτελει κερδοφορο event; εχει καποιος γνωση;
Tenshi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 επειδη δεν εχω γνωση του θεματος, η διοργανωση ενος αγωνα F1 ειναι προσοδοφορα; η μαλλον κερδοφορα...; σιγουρα ξοδευονται αρκετα χρηματα στη διοργανωση, ομως μηπως ο τουρισμος, η προβολη και οι αφιξεις τουριστων ισοσκελιζουν το κοστος; σε αλλες χωρες (και δε μιλαω σε ιδιαιτερα ανεπτυγμενες), ενας αγωνας F1 αποτελει κερδοφορο event; εχει καποιος γνωση; Επειδή δέν είμαι του μηχανοκίνητου αθλητισμού,πόσοι αγώνες γίνονται /σεζόν,μαζί με τα δοκιμαστικά;Δέν αμφιβάλλω στο γεγονός οτι η πίστα θα είναι τουριστική ατραξιόν,άλλα σε καμία περίπτωση απο μόνη της δέν θα αναβαθμίσει την περιοχή.Και το λέω αυτό με περίσσια σιγουριά,αφού στις πλέον καίριες θέσεις βρίσκονται εγκεφαλικά ανάπηροι κηφήνες.Πάρτε για παράδειγμα το λεκανοπέδιο Αττικής,που πρίν 6 χρόνια φιλοξενούσε το μεγαλύτερο μέρος (αν όχι όλο) των ολυμπιακών αγωνισμάτων.Που είναι τα Ολυμπιακά ακίνητα-προίκα/κληρονομία του Ελληνικού λαού;Πώς τα έχουμε αξιοποιήσει μέσα σε αυτά τα 6 χρόνια;Δέν ξέρω για τους περισσότερους,άλλα όταν ο Άγγλος/Γάλλος/Πορτογάλος τραβάει το σαρκίο του στην ψωροκώσταινα και ρωτάει πώς μπορεί να πάει στο ΟΑΚΑ,για να φάει 2 πανηγυρικά άκυρα γιατι α)η γραμμή του ηλεκτρικού δέν λειτουργεί και β) γιατι το στάδιο είναι "κλειστό για το κοινό",μόνο ντροπή με κάνει να νιώσω σάν Έλληνας. Ας ξεκινήσουν μια μελέτη για ασφαλή πρόσβαση στην πόλη της Πάτρας (όπως πολύ καλά έθειξε ο Ntinaras)...και βλέπουμε. Εξ'άλλου,η πίστα θα κατασκευαστεί εξω απο την Πάτρα,οπότε αμφιβάλλω για το πραγματικό όφελος που θα έχουν οι κάτοικοι.Την δε τουριστική ανάπτυξη της πόλης δέν θα την χαρακτήριζα και έντονη,αν και εντός Αχαΐας υπάρχουν πολλά αξιόλογα τουριστικά θέρετρα. Στο nurburgring παρεμπιπτόντως, μπαίνεις με το όχημά σου με κόστος ~50ευρώ/lap.
kage Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 http://goeurope.about.com/od/germany/a/nurburgring.htm Drive a lap of The Nürburgring in your car for 22 Euros (4, 8, 15 and 25 lap tickets available) και αν καταλαβα καλα για να οδηγησεις εκει πρεπει να χεις εμπειρια αλλιως σε πανε σε αλλη πιστα.. --------------- αυτα που λεγα για silverstone http://www.lastminute.com/site/lifestyle/experiences/product_list.html?CATID=101552&intcmp=experiences_hp_driving http://www.silverstone.co.uk/experiences/driving-days/
tmjuju Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 http://goeurope.about.com/od/germany/a/nurburgring.htmDrive a lap of The Nürburgring in your car for 22 Euros (4, 8, 15 and 25 lap tickets available) και αν καταλαβα καλα για να οδηγησεις εκει πρεπει να χεις εμπειρια αλλιως σε πανε σε αλλη πιστα.. Όλοι μπορούν να κάνουν ένα γύρο στο Nurburgring. Απλά πληρώνεις σαν να περνάς από διόδια. Φυσικά και προτείνεται ανεπιφύλακτα σε όλους. Μάλιστα και το Σπα είναι εκεί κοντά. Δε θα μπορέσετε να τρέξετε στο Σπα, αλλά εάν μείνει κάποιος στο ενδιάμεσα δάσος μπορεί εύκολα να ευχαριστηθεί/επισκεφτεί τις δύο αυτές κορυφαίες πίστες – σε μια διαφορετική εκδρομή. Όσο για την πίστα στην Ελλάδα… δεν μπορώ να κοροϊδεύω τον εαυτό μου ότι θα τα καταφέρουμε. Η Βουλγαρία θα πάρει το gp της Τουρκίας. Ενώ το τσίρκο της F1 απαιτεί μεγάλες κρατικές επιδοτήσεις κάθε χρόνο. Τόσο μεγάλες που ακόμα και η Γαλλία δε διατηρεί πίστα … και υπόψη ότι είναι η έδρα της FIA. Ενώ φαίνεται ακόμα και το Σπα να είναι σε τροχιά κατάργησης
Sorath Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Τα σχέδια και η κατασκευάστρια εταιρία είναι έτοιμοι εδώ και 10 χρόνια στην Πάτρα. Το μόνο που χρειάζονται είναι το ΟΚ απο την κυβέρνηση. Το γιατί δεν το έχει πάρει ακόμα, το αφήνω στην αντίληψη του καθενός. Όσο για το αν μια πίστα θα ήταν κερδοφόρα στην Ελλάδα, είναι παραπάνω απο σίγουρο. Έχουμε το καλύτερο κλίμα σε όλη την Ευρώπη. Ακόμη και στις γειτονικές χώρες γίνεται χαμός απο κακοκαιρία, εμείς στην μέση (περιέργως) είμαστε κυριλέ. Πέρα απο τους αγώνες, ξέρετε πόσα εργοστάσια θα ήθελαν να κάνουν δοκιμές στην πίστα. Και μάλιστα στην Πάτρα που έχεις πρόσβαση απο την Ευρώπη ανενότατα λόγω του λιμανιού.
Tenshi Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Εγώ πάλι θα ήθελα μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη. Το οτι θα σφάζονται εταιρίες ( οι οποίες είναι; ) στην ποδιά μας για μερικά laps και οτι θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας δέν μου λέει τίποτα.Τι θα φέρει τις εταιρίες στην Ελλάδα και το κυριότερο,πώς θα τις κρατήσουμε.Γιατι να μήν περάσουν Τουρκία ή Ιταλία;Τέτοια project δίνουν σάν Σ/Κ homework τα σοβαρά πανεπιστήμια του εξωτερικού.Φευ,το οικονομικό της Ελλάδας έπαιζε σάν εργασία στο Birmingham. Οσο για τις θέσεις εργασίας,μιλάμε για την κατασκευαστική περίοδο, μέχρι την ολοκλήρωση της πίστας ή και μετέπειτα;Γιατι αν Πατρινοί και πέριξ περιμένουν να καθαρίσουν με 2 έτη δουλειάς για την επόμενη 15ετία,καλύτερα να σφίξουν το ζωνάρι απο τώρα. Τέλος,απο το εξωτερικό υπάρχει μια αξιόπιστη (ασφαλής) δίοδος για Πάτρα και αυτό είναι δια θαλάσσης.Τραγικό κατ εμέ,αφού με αυτόν τον τρόπο η περιοχή αναλώνεται ώς λιμάνι και μόνο.Πρόσβαση με τον ίδιο τρόπο υπάρχει και απο Κατάκολο,πολιτικό αεροδρόμιο στα 214km και ένα εθνικό οδικό δίκτυο σάν την Guernica του Πικάσο,χάρμα δηλαδή. Προτρέχουμε χωρίς να κοιτάμε τα προβλήματα γύρω μας,χωρίς να ζυγίζουμε τις δυνατότητες και την υποδομή που διαθέτουμε. Φυσικά και μπορούμε να φτιάξουμε πίστα ευρωπαϊκών προδιαγραφών.Φυσικά και μπορούμε να φιλοξενήσουμε Ολυμπιακούς αγώνες και να χτίσουμε μεγαλοπρεπή στάδια,το θέμα είναι τί έπεται στην συνέχεια. Εντελώς φιλικά και χωρίς καμία εμπάθεια παιδιά...
_BASSstarlet_ Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Το ότι θα κατασκευαστεί πίστα προδιαγραφών F1, αυτόματα θα μπει στο πρόγραμμα της FIA; Μιλάμε για F1, όχι για το τσίρκο που πάει κάθε χρόνο στη Λούτσα! Συνέχεια μιλάνε για μείωση των κρατικών δαπανών, και θα δώσουν λεφτά με τα container για πίστα;Ρε πάμε καλά; Και μάλιστα μακριά (ναι, η Πάτρα είναι μακριά) από τη πρωτεύσουσα; το έργο να προχωρήσει με γρήγορες διαδικασίες εξήγγειλε ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου τον πιστεύει ακόμα κανένας αυτόν;
De@th L0rd Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 + οι θεσεις εργασιες που θα δημιουργηθουν Οι οποίες σίγουρα θα γίνουν σίγουρα με ρουσφετολογικά κριτήρια και όχι αξιοκρατικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.