Προς το περιεχόμενο

Πλαίσιο= Σπασμένη Καινούρια GTX470 !!!!


Savvakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ιστορικό

 

Μου καίγεται κάρτα Gtx470 twintech, και μου επιστρέφουν άλλη σφραγισμένη από το rma του πλαισίου.

 

Πριν φτάσω σπίτι ανοίγω το κουτί, και τι να δω ο ανεμιστήρας σπασμένος. αναστροφή και πίσω, σε 1:30 λεπτά συνολικά είχα επιστρέψει.

 

Ο υπεύθυνος κοιτάει την κάρτα και το backpanel είναι στραβό, εγώ δεν το είχα δει γιατί δεν έβγαλα καν την κάρτα τελείως από το σακουλάκι!!!

 

Ευγενικός μεν αλλά μου λέει ότι που να ξέρει ότι δεν μου έπεσε η κάρτα από το χέρι!! μ του λέω αν την είχα χτυπήσει δεν θα ίσιωνα το backpanel με το χέρι να μην φαίνεται τίποτα? κοιτάμε μέσα το εσωτερικό κομμάτι του κουτιού και ήταν στραπατσαρισμένο και σκισμένο , (τα εσωτερικά χαρτόνια) ενώ το εξωτερικό άθικτο!

 

Του λέω προφανώς έπεσε κάτω πριν το συσκευάσουν, πως να το ρίξω κάτω μαζί με τα χαρτόνια της συσκευασίας?

Παρόλα αυτά ο άνθρωπος με κοιτάει με μισό μάτι, τέλος πάντων λέω δεν θα τσακωθώ, κοιτάω λίγο την κάρτα λέω στο παλικάρι στο service (άψογος) δεν βλέπεις οι βίδες του backpanel είναι πειραγμένες, το λέει στον υπεύθυνο και o ο υπεύθυνος πάνω κάτω μου λέι μήπως έβαλα και κατσαβίδι!!!!!

 

μα του λέω έβαλα κατσαβίδι να φτιάξω τη ζημιά και δεν ίσιωσα λίγο με το χέρι το backpanel να μην το δεις??? Θα το έλεγα εγώ ότι φαίνονται πειραγμένες οι βίδες αν είχα κάνει τέτοια δουλειά???? Το σκισμένο εσωτερικό του κουτιού πως το έκανα του λέω μου λες???

 

Εκεί νομίζω με κατάλαβε. Έβγαλε φωτογραφίες και περιμένουμε απάντηση από τα κεντρικά.

 

Ξέρω ότι η αρχική αλητεία είναι της twintech, αλλά αν δεν με προστατεύσει το κατάστημα ποιος θα με προστατεύσει??? Δεν έχω εγγύηση για Dead on Arrival προιόν?

 

Αυτό έγινε την Παρασκευή το μεσημέρι και ακόμα απάντηση....

 

Ποια είναι τα δικαιώματά μου?

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Το ιδιο ειχα παθει με μια connect3d 4870.τσακισμενο pcb και στραβο backpanel.Αλλα αλλαχθηκε με την μια χωρις γκρινια.κανονικα θα επρεπε να στην αλλαξουν χωρις προβλημα.Αλλα αλλο τι θα επρεπε...

Δημοσ.

εισαι σε λαθος θέμα.

 

απαραδεκτη η εταιρεία. υποτιθεται οτι περνανε quality tests... δε φταίει άμεσα το πλαίσιο στην προκειμένη

Δημοσ.
εισαι σε λαθος θέμα.

 

απαραδεκτη η εταιρεία. υποτιθεται οτι περνανε quality tests... δε φταίει άμεσα το πλαίσιο στην προκειμένη

 

Μωρέ απαράδεκτη είναι από την άλλη μεριά αν ήσουνα εσύ ο ταιβανέζος εργάτης που τα συσκεύαζε και σου πεφτε και έσπαγε τι θάκανες θα πηγαινες στον προιστάμενο και θα του λεγες την έκανα ή αλέκος μέσα στο κουτί και άντε γειά.

Δημοσ.

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν φταιει αλλα υποτιθεται πληρωνεις 20-40Ε παραπανω για καθε καρτα του λογω εγγυησης.

Οποτε τελικα το πλαισιο θα επρεπε να του δωσει μια καινουρια.Αλλιως ας παει σε μαγαζια της σειρας ο καθενας και ας παρει ακομα και "βουτηγμενες" καρτες απο το τελωνειο.

Α ρε ΠΛΑΙΣΙΟ τα ιδια ακομα Δεν αλλαζετε μαγκες !!!

Δημοσ.

Αμεσως επρεπε να αλλαχτει,το Πλαισιο πηρε τα λεφτα του αμεσως ,ο πελατης γιατι πρεπει να περιμενει για να παρει το προιον του?

 

Συμπερασμα.Επειδη εχει καταρευσει η αγορα και οι Ελληνες καταστηματαρχες δεν ειναι εμπιστοσυνης,μολις αγορασουμε κατι το ανοιγουμε,εκεινη την στιγμη μπροστα τους και ελεγχουμε για πιθανο οφθαλμοφανες προβλημα.Να γινει νομος καταναλωτικος απο ολα τα μελη του insomnia!

Δημοσ.
Αμεσως επρεπε αν αλλαχτει,το Πλαισιο πηρε τα λεφτα του αμεσως ,ο πελατης γιατι πρεπει να περιμενει για να παρει το προιον του?

 

Συμπερασμα.Επειδη εχει καταρευσει η αγορα και οι Ελληνες καταστηματαρχες δεν ειναι εμπιστοσυνης,μολις αγορασουμε κατι το ανοιγουμε,εκεινη την στιγμη μπροστα τους και ελεγχουμε για πιθανο οφθαλμοφανες προβλημα.Να γινει νομος καταναλωτικος απο ολα τα μελη του insomnia!

 

Εννοειται φιλε. Εγω στην εταιρεια που δουλευω ΑΜΕΣΩΣ κανουμε την αλλαγη οταν ΔΕΝ Φταιει ο ΠΕΛΑΤΗΣ . Το ΠΛΑΙΣΙΟ προτιμα να κανει βλαχομαγκιες και θα ΚΛΕΙΣΕΙ ετσι οπως παει. Ηδη εμαθα οτι το πουλαει ο λεγαμενος.

Λοιπον αλλαξτε τακτικη και ξυπνηστε γιατι ουτε με τηλεσκοπιο δεν θα μας βλεπετε.

ΕΠΡΕΠΕ να του δωσουν αμεσως καινουρια καρτα.

Δημοσ.

Συμπερασμα.Επειδη εχει καταρευσει η αγορα και οι Ελληνες καταστηματαρχες δεν ειναι εμπιστοσυνης,μολις αγορασουμε κατι το ανοιγουμε,εκεινη την στιγμη μπροστα τους και ελεγχουμε για πιθανο οφθαλμοφανες προβλημα.Να γινει νομος καταναλωτικος απο ολα τα μελη του insomnia!

 

+1...δικιο εχεις...

Δημοσ.

δίκιο έχεις φιλαράκι, πια εδώ που φτάσαμε πιο εύκολα βγάζεις άκρη με mail order μαγαζιά του εξωτερικού παρά με plaisio/eshop και λοιπούς τραγικούς.

Δημοσ.

Βλακείες κάνουνε όπως προαναφέρθηκε αυτοκαταστροφικη συμπεριφορά. Αφού θα την αλλάξουνε που θα την αλλάξουνε ποιος ο λόγος να ταλαιπωρούν τον άνθρωπο και να παριστάνουν και τους ανακριτές αφήνοντάς του και κακές εντυπώσεις. Οι περιπτώσεις αμφιβολίας πρέπει να είναι υπέρ του πελάτη.Επειδή θα βρεθεί και κανένας πονηρούλης δεν υπάρχει λόγος να βασανίζουν τους υπόλοιπους και ούτε θα φαληρίσουν από αυτό ίσα ίσα κερδίζουν αξιοπιστία και πελατεία.

Δημοσ.

Εγω απο την μια καταλαβαινω τον φιλο που ανοιξε μια καινουργια καρτα και την βρηκε σπασμενη και απο την αλλη καταλαβαινω και το Πλαισιο. Γιατι το λεω αυτο. Δουλευα 3 χρονια στο Πλαισιο και το τι ειδε το ματι μου δεν περιγραφεται... Το Πλαισιο για χρονια ητανε το καλυτερο στις αντικαταστασεις προιοντων... Ομως ρωτατε το Πλαισιο ποσα προιοντα εφαγε στα μουτρα απο τις αντιπροσωπειες που εστελνε τα προιοντα... Γιατι οταν εγω παω στο Πλασιο και πω "Πηρα αυτα και ηταν χαλασμενο" και το ανοιξει ο υπαλληλος εκει και δει οτι ενα καλωδιακι ειναι πειραγμενο και το αλλαξει, τοτε οταν το Πλαισιο το στειλει στην εκαστωτε εταιρια, η εταιρια θα το στειλει πισω στο Πλαισιο με ενα σημειωμα "Fuck Off".

Απο την αλλη ομως καταλαβαινω και τον φιλο... Και μενα αμα μου τυχαινε θα εβριζα θεους και δαιμονες. Παντως πιστευω πως θα την αλλαξουνε την καρτα για αυτα don't worry.

Δημοσ.
Εγω απο την μια καταλαβαινω τον φιλο που ανοιξε μια καινουργια καρτα και την βρηκε σπασμενη και απο την αλλη καταλαβαινω και το Πλαισιο. Γιατι το λεω αυτο. Δουλευα 3 χρονια στο Πλαισιο και το τι ειδε το ματι μου δεν περιγραφεται... Το Πλαισιο για χρονια ητανε το καλυτερο στις αντικαταστασεις προιοντων... Ομως ρωτατε το Πλαισιο ποσα προιοντα εφαγε στα μουτρα απο τις αντιπροσωπειες που εστελνε τα προιοντα... Γιατι οταν εγω παω στο Πλασιο και πω "Πηρα αυτα και ηταν χαλασμενο" και το ανοιξει ο υπαλληλος εκει και δει οτι ενα καλωδιακι ειναι πειραγμενο και το αλλαξει, τοτε οταν το Πλαισιο το στειλει στην εκαστωτε εταιρια, η εταιρια θα το στειλει πισω στο Πλαισιο με ενα σημειωμα "Fuck Off".

Απο την αλλη ομως καταλαβαινω και τον φιλο... Και μενα αμα μου τυχαινε θα εβριζα θεους και δαιμονες. Παντως πιστευω πως θα την αλλαξουνε την καρτα για αυτα don't worry.

 

Οι καταναλωτές προστατεύονται από τέτοιες καταστάσεις πλέον με την νομοθεσία..

Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο και για τα μαγαζιά...?

Δημοσ.

Συμπερασμα.Επειδη εχει καταρευσει η αγορα και οι Ελληνες καταστηματαρχες δεν ειναι εμπιστοσυνης,μολις αγορασουμε κατι το ανοιγουμε,εκεινη την στιγμη μπροστα τους και ελεγχουμε για πιθανο οφθαλμοφανες προβλημα.Να γινει νομος καταναλωτικος απο ολα τα μελη του insomnia!

Πάντα το κάνω.

 

Για να λέμε και του στραβού το δίκαιο πάντως, σίγουρα δεν πρόκειται για το πιο άγιο μαγαζί, αλλά για αλυσίδα καταστημάτων συμπεριφέρεται σωστά και με άψογο RMA τις περισσότερες των περιπτώσεων.

Δημοσ.
Εγω απο την μια καταλαβαινω τον φιλο που ανοιξε μια καινουργια καρτα και την βρηκε σπασμενη και απο την αλλη καταλαβαινω και το Πλαισιο. Γιατι το λεω αυτο. Δουλευα 3 χρονια στο Πλαισιο και το τι ειδε το ματι μου δεν περιγραφεται... Το Πλαισιο για χρονια ητανε το καλυτερο στις αντικαταστασεις προιοντων... Ομως ρωτατε το Πλαισιο ποσα προιοντα εφαγε στα μουτρα απο τις αντιπροσωπειες που εστελνε τα προιοντα... Γιατι οταν εγω παω στο Πλασιο και πω "Πηρα αυτα και ηταν χαλασμενο" και το ανοιξει ο υπαλληλος εκει και δει οτι ενα καλωδιακι ειναι πειραγμενο και το αλλαξει, τοτε οταν το Πλαισιο το στειλει στην εκαστωτε εταιρια, η εταιρια θα το στειλει πισω στο Πλαισιο με ενα σημειωμα "Fuck Off".

Απο την αλλη ομως καταλαβαινω και τον φιλο... Και μενα αμα μου τυχαινε θα εβριζα θεους και δαιμονες. Παντως πιστευω πως θα την αλλαξουνε την καρτα για αυτα don't worry.

Για πες μας ρε φιλαράκο, τι διαδικασίες γίνονται μέσα.....

Εμείς, επιστρέφουμε κάτι, μας δίνουν καινούργιο και τελειώσαμε.

Το πλαίσιο τι κάνει?? με τους αντιπροσώπους και τα εργοστάσια....

Παίρνει λεφτα? Παίρνει προιόντα? Παίρνει πιστωτικό?

Είμαι πολύ περίεργος.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...