washcloud Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Γιώργη, δε σε καταλαβαίνω. Βασικά είχα απαντήσει στο παληκάρι που έλεγε "έχουν υποχρέωση να σου δώσουν λεφτά πίσω". Και η απάντηση ήταν η εξής : είναι στο ΔΙΚΟ τους χέρι να επιλέξουν αυτό που βολεύει ΕΚΕΙΝΟΥΣ, με βάση τον νόμο (άσχετα αν υπάρχει κι ο νόμος του κραξίματος). Και συνήθως, το βόλεμά τους μεταφράζεται ως εξής : α) Δε δίνουμε λεφτά πίσω - αντικαθιστούμε με το ίδιο, ή αντίστοιχων (ή και καλύτερων) (<-ναι καλά) δυνατοτήτων, προϊόν. β) Αν δεν παίζει, κόβουμε ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ. Και, τέλος, ΑΝ ο πελάτης δεν το "φάει" το πιστωτικό (που θα προσπαθήσουμε να του "πασάρουμε") θα του δώσουμε χρήματα. Αλλά επειδή είναι..."πελάτης" (μη αφοδεύσω...). "Μην τον χάσουμε", δηλαδή. Όχι γιατί τους ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ κανείς, νομικά. Δεν μπορείς κατ' ουσίαν να τους ΑΠΕΙΛΗΣΕΙΣ, με αυτό. ...αλλά αν κάνεις τον ζόρικο, που είπε κι ο TS, θα τα πάρεις τα λεφτά σου. (Κι αυτό επειδή "δε θέλουν να σε δυσαρεστήσουν"). Αλλά μόνο τότε.
alexis333 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Και γιατι αποσυρουν τα τροφοδοτικα σιγα σιγα ... ?? Και οχι μονο τα τροφοδοτικα ... Πανε για φουντο ... ?? Εχει κανεις πληροφοριες .. ?? Ή απλα ξεστοκαρουν .. ?
washcloud Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Βαση του νομου που μιλαει για τα ελλατωματικα προιοντα δικαιουσαι τα χρηματα σου πισω ειναι δικη σου επιλογη και οχι του καταστηματος (άντε πάλι...) Ο-Χ Ι. Λέμε.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 (άντε πάλι...) Ο-Χ Ι. Λέμε. PROVE it then (edit: Μπα; Αφαιρεθηκε ο αντιgreeklish περιορισμος; ) Οσο για την μηδενικη ποικιλια, χανουν πελατες
washcloud Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Ρε Γιώργη, τις κουμπάρες θα παίζουμε; Κάτι έγραψα στην προηγούμενη σελίδα. Δε προσπαθώ να πείσω κανέναν ότι κατουράω ψηλότερα.
PCharon Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Γουός, δεν είναι στη δική τους ευχαίρεια όταν δεν έχουν ακριβώς ΤΟ ΙΔΙΟ προϊόν γι αντικατάσταση σε φάση DOA τη πρώτη ημέρα αγοράς. Αντιθέτως είναι στη δική ΣΟΥ ευχαίρεια το να δεχτείς διαφορετικό προϊόν γι αντικατάσταση ή πιστωτικό ή τα λεφτά της απόδειξης πίσω (το λέει ο νόμος, αστικό δίκαιο είναι και υφίσταται χρόνια τώρα, απλά στο εμπόριο έχει γίνει παρακαθεστώς να κάνει ο έμπορας τα δικά του και εμείς απλά να ανεχόμαστε). Ο άνθρωπος πήρε Enermax και του πασάρουν Coolermaster. Πχ άμα πάρω εγώ SONY τηλεόραση και είναι DOA και την άλλη μέρα μου πασάρουν LG, δεν είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ... Βέβαια αφού δέχτηκε πιστωτικό, πρόβλημά του το τί θα βρει τώρα. Πάντως και το e-shop είχε χάσει για καιρό την ποικιλία του από τροφοδοτικά.
washcloud Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 (...διόρθωσε την ευχέρειά σου ρέι) ...Αυτό που εγώ θυμάμαι μετά από εκτενή κουβέντα που είχε γίνει μαζί με paredwse (που είπα πριν), ήταν πως "ο νόμος δεν είναι ξεκάθαρος στην περίπτωση μικροσυσκευών και αφήνει στην ουσία την επιλογή στον πωλητή". Κι ο πωλητής, ΒΕΒΑΙΑ, κάνει τα ΠΑΝΤΑ (βάσει του πατήματος...) να αποφύγει την επιστροφή. Καθώς δεν τον υποχρεώνει να σου δώσει φράγκα - οπότε πρέπει να βάλεις δικηγόρο, πράγμα που κανείς δεν κάνει. Εκτός κι αν έχεις τον τσαμπουκά να κάνει τσαμπουκάδες, οπότε επειδή αυτοί δεν θέλουν τσαμπουκάδες ΤΟΤΕ είναι που σου σκάνε το χρήμα... Επίσης ενδεικτικό... (έχω δε και την προσωπική εμπειρία με ΤΟ η-σωωωωωωπα που για να καταλήξουμε σε επιστροφή χρημάτων, περάσαμε από 34,5 κύμματα. Όσα και τα Ευρώ. Ευτυχώς δεν ήταν το Πλαίσιο, από 40 θα περνάγαμε)
PCharon Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 (...διόρθωσε την ευχέρειά σου ρέι)[/url]Απλά ντροπή μου, δε καταλαβαίνω πώς μου κόλλησε το "αι"... Αίσχος μου και πάλι, μη ξεχνιόμαστε... Ο νόμος δεν κάνει διάκριση σε "μικροσυσκευές". Είναι υποχρεωμένοι είτε να επισκευάσουν το πράγμα, είτε να το αντικαταστήσουν με ακριβώς ίδιο είτε να σου επιστρέψουν τα χρήματα (και σε οποιοδήποτε από αυτά τα τρία δε μπορείς να αρνηθείς, είτε είσαι ο πελάτης, είτε ο έμπορος). Όμως, η έκδοση πιστωτικού και η αντικατάσταση με άλλο πράγμα είναι στη διακριτική ευχέρεια () του πελάτη, όπως ακριβώς είναι και το να δεχτεί το χαλασμένο πράγμα και να του χαρίσει την κατάσταση, να του κάνει χορηγία άλλα 100€ από κόντρα αγάπη ή να κάνει οτιδήποτε άλλο, δεν έχει διαφορά.
popeye68 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Ειδικά στο ΠΛΑΙΣΙΟ (δεν ξέρω για αλλού) όταν βλέπετε και δεν έχει ποικιλία προιόντων τότε είναι σίγουρο ότι ετοιμάζεται για καινούργια παραλαβή (και όχι για φούντο). Χριστούγεννα παίζουν στον ορίζοντα........... και θα είναι βαρβάτηηηηη........ (η παραλαβή).
phanispal Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Τόσο καιρό παραλαβή; Δεν είμαι τόσο σίγουρος (ούτε για το ένα, ούτε για το άλλο βέβαια).
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Οντως, πανε πλεον ΜΗΝΕΣ που δεν εχει τιποτα το πλαισιο...
SpirtouLisS Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Οντως, πανε πλεον ΜΗΝΕΣ που δεν εχει τιποτα το πλαισιο... ενω τα υπόλοιπα έχουν και του πουλιού το γάλα...γενική τακτική ειναι εδω και πάνω απο 6 μήνες λόγω της πτώσης της αγορας να ρίξουν το απόθεμα και την ποικιλία στο ελάχιστο περιοριζόμενοι μόνο στα άκρως απαραίτητα εξαρτήματα σε ετοιμοπαραδοτα...+ μείωση της ποικιλίας επίσης στο ελάχιστο. η καραμέλα της κρίσης εμφανίστηκε και εδώ αλλα προσωπικα θεωρω ότι απλα γίνεται για μεγιστοποίηση κέρδους και όχι για περιορισμό ζημειών...
alexis333 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Το θεμα ειναι οτι εγω τωρα ψαχνω ενα ποιοτικο τροφοδοτικο για το συστημα μου και δυσκολευομαι να βρω ... Δεν εχει κανεις καμια προταση .. ?
alexis333 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Και πρέπει αποκλειστικά από Πλαίσιο ε; Αφου εκει εχω πιστωτικο ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.