Προς το περιεχόμενο

Πλαισιο: My story


MiDi_MiLiZ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ηθελα να κανω μια μικρη αγορα - ενα πληκτρολογιο- και ειπα να παω στο κοντινοτερο καταστημα πληροφορικης στο σπιτι μου για να ξεμπερδευω, το Πλαισιο, αν και τελευταια το ψιλοαποφευγω.

 

Παω διαλεγω το μοντελο που ηθελα, ενα turboX αξιας 30 ευρω, φωναζω των πωλητη και του ζηταω την αντιστοιχη συσκευασια του εκθεματος που εβλεπα. Α, μου λεει, τελειωσαν, αλλα αμα θελετε μπορειτε να παρετε το εκθεσιακο κομματι που ειναι και το τελευταιο. Το σκεφτομαι λιγο -με βαση οσα ειχα διαβασει κι εδω- και τελος παντων επειδη βιαζομουν ειπα να μου το βαλει στη συσκευασια του και να μου το δωσει, σιγα τωρα κι αν ειναι εκθεσιακο θα του ριξω ενα πλυσιμο και οκ. Φυσικα ουτε λογος για εκπτωση επειδη επαιρνα εκθεσιακο κομματι. Δεν με πειραζει ομως, σιγα ενα πληκτρολογιο ηταν, δε θα μπορουσε να εχει φθορες η να εχει χρησιμοποιηθει...

 

Το παιρνει απτο ραφι-βιτρινα, βγαζει τη βαση του και το τοποθετει μεσα στο κουτι και μου το δινει.

Παω σπιτι ανοιγω τη συσκευασια και βλεπω το 1 πιαστρακι της βασης σπασμενο, το οποια σπασμενο κομματι παρολαυτα βρισκοταν ΜΕΣΑ στη συσκευασια (καποιος το εβαλε εκει δηλαδη). Πραγμα που σημαινει επισης οτι αν δε το εσπασε ο πωλητης εκεινη τη στιγμη, τοτε το ειδε το κομματι μεσα στη συσκευασια, αλλα παρολα αυτα μου το εδωσε ετσι. Επισης ψαχνοντας λιγο ακομα το πληκτρολογιο, απο κατω ειναι χιλιογρατζουνισμενο.

 

Αυριο θα παω να ζητησω τα χρηματα πισω, αλλα επειδη δε θα τα παρω γιατι θα μου πουν οτι εγω το εσπασα και το γρατζουνισα, ξερω οτι οι απαντησεις εδω θα ειναι τυπου "ας προσεχες", "δε τα ξερες για το πλαισιο κλπ?".

Και να μου επιστρεψουν τα χρηματα (30 ευρω) δεν θα αλλαξει κατι για μενα. Μου πουλησαν ενα σπασμενο πληκτρολογιο-εκθεσιακο κομματι, με σπασμενο το πιαστρακι της βασης και τοποθετημενο μεσα στη συσκευασια του, δηλαδη με εξαπατησαν, δεν ηταν καποιο λαθος/απροσεξια. Φυσικα απροσεξια υπηρξε απτο μερος μου, αλλα δε πειραζει, θα ειμαι προσεκτικοτερος με τους εν λογω κυριους, η για την ακριβεια δε θα χρειαστει να τους ξαναεπισκεφθω για να ειμαι προσεκτικος μαζι τους.

 

Ο σκοπος αυτου του thread ειναι να μπει αλλο ενα λιθαρακι σε αυτο το βουνο καταγγελιων απο εναν δυσαρεστημενο (παλιοτερα πολυ ευχαριστημενο) πελατη τους.

 

Αν και η δικη μου ζημια των 30 ευρω δεν ειναι δυσθεωρητη σαν καποιες αλλες που διαβαζω εδω (αν και για πληκτρολογιο δε τα λες και λιγα χρηματα), δεν εχω παρα να μοιραστω την αντιμετωπιση αυτη με την κοινοτητα, κυριως προς ενημερωση σας.

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πήγαινε και κάνε παράπονα στον προϊστάμενο για τον πωλητή άυριο που θα πας για τα χρήματα σου.. μερικά άτομα εκεί μέσα θέλουν πόδι ..

 

Το φταίξιμο σε αυτήν την περίπτωση είναι του πωλητή και μόνο ..

Δημοσ.

Βήμα 1: εννοείται ότι πας πίσω και κάνεις έντονα παράπονα.

Βήμα 2: αν δεις και σου κάνουν τους μαο τσε τουνγκ, στείλε mail στην εξυπηρέτηση πελατών με τις ακριβείς λεπτομέρειες.. εκεί τουλάχιστον δίνουν ακόμα σημασία...

Στη θέση σου θα απαιτούσα ΜΟΝΟ τα λεφτά μου πίσω..

Και να σου πω κάτι ρε midi, αν δεν σε νοιάζουν στο κάτω-κάτω τα 30€, πάρτα και δώστα στην actionaid ή βρες κανέναν ταλαίπωρο που κοιμάται στα παγκάκια να φάει μια μπουκιά φαί.

Όχι και να χαρίζουμε όμως λεφτά στο πλαίσιο και στο κάθε πλαίσιο

Δημοσ.

Πάντως όπως ορθά παραδέχτηκε ο MiDi, έχει κι αυτός μερίδιο ευθύνης.

 

Όπως έχω κι εγώ, που το καλοκαίρι αγόρασα αυτό και όταν πήγα σπίτι είδα ότι το αυτοκόλλητο είχε σκιστεί και με το που το ανοίγω, βλέπω να έχει δεύτερο receiver, άλλο ένα ζευγάρι μπαταρίες και μάλιστα Energizer (:Ρ) εκτός από κάτι Duracell που είχε απ' τη μάνα του, οι οποίες είχαν μπει στον ποντικό, δεν ήταν σφραγισμένες.

 

Βέβαια το είχα πάρει μαζί με ένα φίλο, όπου το δικό του ήταν όντως αχρησιμοποίητο και τελικά είχε πρόβλημα το ποντίκι του.

 

Το δικό μου είναι ακόμη εντάξει. Το κράτησα, επειδή με βόλεψε πολύ ο δεύτερος receiver :Ρ

Δημοσ.

Nαι προφανως δεν ειπα οτι τα χω για πεταμα, αλλα πιο πολυ απτα 30 ευρω ηθελα να πω οτι με νοιαζει η ολη φαση της απατεωνιας και του να ξεγελασουμε τον πελατη απροκαλυπτα (θα μου πεις τα ξερουμε αυτα για το πλαισιο).

 

Φυσικα και θα διεκδικησω τα χρηματα με DOA -δε συζηταω αντικασταση, σιγα μη τους κανω χαρη-.

Απλα μια μαμημενη απλη αγορα ενος πληκτρολογιου πας να κανεις και μπλεκεις γιατι ο στοχος τους ειναι να σε κοροιδεψουν.

 

 

Οσο για το φιλο που ειπε οτι ο πωλητης εκανε λαλακια. Ναι αν το δεις ετσι εκανε λαλακια πραγματι. Αλλα αν ο πωλητης δεν ειχε τετοιες εντολες -να ξεστοκαρει ΤΑ ΠΑΝΤΑ-, για ποιο λογο να μπει στη διαδικασια να μαλωνει με τον καθε πελατη? Χεστηκε αν δεν παρω το πληκτρολογιο, ετσι δεν ειναι? Ενω τωρα ξερει οτι θα παω και θα του πω "μεγαλε ετσι κι ετσι", οτι αυτος θα κανει τον κινεζο, και οτι θα αρχισει η φασαρια με προισταμενους μπροστα κλπ. Δεν κερδιζει τιποτα προσωπικο ο πωλητης πουλωντας σπασμενα κομματια εν γνωση του. Εντολες θεωρω οτι εκτελει. Δεν ειναι ο μπακαλης της γειτονιας που αμα σου πλασαρει ληγμενο κρεας θα "ξεστοκαρει" κατι που θα του εμενε και θα του εβγαινε ζημια.

 

@phanispal: Εχω μεριδιο ευθυνης γιατι εχοντας υποψιν μου οτι πανε απο κομπινα σε κομπινα, δεχθηκα να παρω εκθεσιακο κομματι χωρις να το τσεκαρω. Θες οτι βιαζομουν, θες οτι ενα πλητρολογιο σαν αγορα δεν με εβαζε σε καχυποψιες, οπως και να εχει το αμελησα, τους εδωσα περιθωριο να μου την κανουν και ιδου τα αποτελεσματα.

Δημοσ.

Εσένα όμως δεν σε ενδιαφέρει αν έχει εντολές ο πωλητής ή δεν έχει.

 

Εγώ στην θέση σου θα πήγαινα,θα έκανα τα παράπονα μου και με το παραπάνω,θα έπαιρνα τα λεφτουδάκια μου πίσω και από εκεί και πέρα ο προϊστάμενος θα κρίνει τι θα κάνει με τον πωλητή.

Δημοσ.

Εγω πριν κανα 20ημερο περιπου πηγα στο stock του πλαισιου και πηρα mb & ram... Δεν δουλευε τιποτα απο τα 2, οκ λεω, δε παιζει αγχος, τα παμε μισω. Απο mb δε με ενοιαζε γιατι ειχε 6... λεω τι στο καλο, απο το μεσημερι μεχρι το βραδυ ποσες να εχουν πουληθει? Ευτυχως για μενα, βρηκα την τελευταια, η οποια μεχρι στιγμης δουλευει μια χαρα... η ram πηγε αδιαβαστη και πηρα πιστωτικο...

 

Μετα απο πολλα τηλεφωνηματα να βρω εκθεσιακη ram... τελικα εσπασε ο διαολος το ποδαρι του και βρηκα... και ειμαι οκ.

 

Το θεμα μου ειναι αλλο. Αφου πηρα τα πραματα και εφτιαξα το pc και ειδα οτι δε δουλευει... λεω, αφου η mb ειναι απο το πλαιδιο, κατσε να παω ολο το pc εκει να μου πουνε που ειναι το προβλημα... cpu, ram, mb?

 

Πριν 2-3 χρονια ειχα παει 2 pc που τα ειχα παρει ως κομματια απο το πλαισιο να μου πουνε που ειναι το προβλημα και δεν πληρωσα τιποτα. Μετα απο οτι μου ειπανε αλλαξε η πολιτικη τους και αν το mb ειναι απο το πλαισιο, το πας και βλεπουν αν φταιει παλι χωρις χρεωση.

 

Παω λοιπον κατα τις 20.30 το βραδυ στο πλαισιο και μου λενε οτι για να βγαλουμε τη mb, πρεπει να μας το αφησεις 3-4 μερες και να πληρωσεις 45 ευρω... Λες του λεω να μεινω χωρις pc 4 μερες για να βγαλεις 5-6 βιδες? Επισης, θα πληρωσω 45 ευρω για να βγαλεις τις βιδες ενω η mb κανει 30 ευρω?

 

Καλα λεω χρονομετρα σε ποση ωρα θα γυρισω... Πηγα στο αυτοκινητο, πηρα ενα κατσαβιδι κι εβγαλα το mb και του το πηγα. Ευτυχως δεν τραβηξε περισσοτερα ζωρια και μου λεει τι εχει? Δε ξερω, δεν ανοιγει το pc... οκ εβγαλε ενα χαρτι οτι ηταν ελαττωματικη και πηγα απεναντι και πηρα αλλη.

 

45 ευρω και 3-4 μερες για να βγει ενα mb? Μια βιδα την ημερα ξεβιδωνουν?

 

Πλεον μονο οι ετοιμες συνθεσεις turbox ειναι χωρις χρεωση.

Δημοσ.
Πλεον μονο οι ετοιμες συνθεσεις turbox ειναι χωρις χρεωση.

 

Μόνο τον πρώτο χρόνο. Μετά πληρώνεις κανονικά εργασία

Δημοσ.

Κοίτα, στη συγκεκριμένη περίπτωση φταίει ο πωλητής ολοφάνερα.

Αλλά γενικά ούτε πωλητές ούτε διευθυντές καταστημάτων δεν φταίνε, αλλά κυρίως οι από "πάνω". Έχουν όλοι την εντολή να μειώσουν δραματικά το απόθεμα από αρκετές δεκάδες εκατομμύρια σε λίγα μόλις εκατομμύρια ευρώ. Και το έχουν σχεδόν καταφέρει. Και δεν εννοώ μόνο το απόθεμα των αποθηκών, αλλά κυρίως το απόθεμα που κάθεται και παλαιώνει στα καταστήματα στα ράφια και στα demo. Κυριολεκτικά Ό,ΤΙ μπορεί να πουληθεί, θα πουληθεί. Αρκεί αυτό να μην γίνεται με την παραπλάνηση του κοινού. Γι΄αυτό και βλέπετε στην ιστοσελίδα ΑΠΕΙΡΑ προΪόντα που είναι demo στα καταστήματα. Οι πωλητές και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι κάνουν ό,τι μπορόυν γιατί πλέον παίζονται τα κεφάλια ολονών...........αυτά!

Δημοσ.

Πηγα σημερα πρωι πρωι απο κει, ενω παραλληλα απο χθες ειχα μιλησει τηλεφωνικα με τον πωλητη για το θεμα και του ειπα οτι θα το επιστρεψω σημερα.

 

Παραδοξως ολα εγιναν αμεσα και χωρις πολλα πολλα. Ωστοσο επειδη τιποτα δε θεωρω τυχαιο θα επισημανω μερικα σημεια.

 

Μπαινω στο καταστημα, παω στον πωλητη ο οποιος εξυπηρετουσε πελατη. Με βλεπει, συνεχιζει να εξυπηρετει τον πελατη. Παραλληλα με πλησιαζει αλλος πωλητης και μου λεει "παρακαλω πως θα μπορουσα να βοηθησω?". Ξεκιναω λοιπον και του λεω οτι "Χθες πηρα αυτο το πληκτρολογιο που ηταν εκεθεσιακο κομματι" και ακριβως εδω με διακοπτει ο αλλος και λεει "Νικο παρτο οπως ειναι και δωστου αλλο, μην το περνας καν στο μηχανημα απλα αλλαξε το και δωστου το να φυγει σαν να ειναι το ιδιο". Μενει αμηχανος ο συναδελφος του που με εξυπηρετουσε για λιγο και τελικως κανει την αλλαγη. End of story

 

2 παρατηρησεις:

Α. Το οτι δεν προλαβα να πω κουβεντα, οτι δεν ανοιξαν καν την συσκευασια να δουν πχ αν εχω παρει τιποτα απο μεσα ή αν δεν εχω βαλει καν το πρηγουμενο πλητρολογιο κλπ κλπ με κανει να πιστευω οτι ο πωλητης ηξερε μια χαρα οτι δεν τον παιρνει να γινει θεμα, ουτε καν να μαθει ο συναδελφος του την περιπτωση μου, γιαυτο και διεκοψε αμεσα.

 

Β. Χθες 8:30 το βραδυ μου ειπε ο πωλητης οτι το εκθεσιακο κομματι που μου εδωσε ηταν το τελευταιο. Σημερα 9:05 το πρωι υπηρχαν στο ραφι 4 συσκευασιες με το εν λογω πληκτρολογιο. Δεν αποκλειω το ενδεχομενο το βραδυ να εγινε η μεταφορα και το πρωι να τοποθετηθηκαν στο ραφι, αλλα ακομα κι ετσι να εγινε, χθες δεν μου το ειπε σαν εναλλακτικη option ωστε να μη μου δωσει το εν γνωση του σπασμενο. Ειπε "αυτο ειναι το τελευταιο κομματι" και μου το εσπρωξε.

 

Ειχα σκοπο να ζητησω πισω τα χρηματα, αλλα μιας και ειχαν ετοιμοπαραδοτα και σφραγισμενα τα ιδια πληκτρολογια και μιας και δεν αρχισαν τα κινεζικα, ειπα να ληξει εκει να εξυπηρετηθω κι εγω -εστω και σε δευτερευοντα χρονο- και να τελειωνει εκει.

 

Τα παραπανω συνηγορουν οτι επροκειτο για καθαρη επιλογη του πωλητη, αλλα και παλι οπως προανεφερα δυσκολευομαι να πιστεψω οτι απο μονος του ενας υπαλληλος των 700 ευρω μου προωθησε χαλασμενο κομματι. Σιγουρα παρακινουνται να το κανουν και εκει ακριβως ειναι το θεμα μας. Απλα να ξερετε οι μελλοντικοι πελατες, οτι μπαινοντας στο καταστημα αυτο, δεν σας βλεπουν ως πελατη, δεν θελουν να σας εξυπηρετησουν. Γιαυτο κι εσεις να μην τους βλεπετε ως πωλητες, αλλα σαν εναν απο διαφορους που ετυχε να σας κλεψουν/ξεγελασουν κατα καιρους, απλα με πιο συμπαθητικη ενδυση. Επαναλαμβανω, δε θεωρω οτι οι πωλητες αυτοι καθεαυτοι ειναι τετοιοι χαρακτηρες, παντως ετσι λειτουργουν στο χωρο εργασιας τους, αρα αυτο κραταμε.

 

ΥΓ. Καταστημα Ψυχικου για τον φιλο που ρωτησε

YΓ2. -1 πελατης. Kαι για dvd-roms θα πληρωνω βενζινη απο δω και μπρος για να πηγαινω σε αλλο καταστημα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...