Προς το περιεχόμενο

Ιστορία από multirama


Adam Mimikidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Οπότε μία από τίς 2 χώρες. Σε ευχαριστώ :-D

 

Oτι ειναι ΕΕ δεν εχει τελωνειο. Οι υπολοιπες χωρες τυπικα εχουν, πρακτικα μπορεις να το αποφυγεις με τεχνασματα, αλλα χωρις να ειναι 100% σιγουρο.

 

Αρα ΕΕ κατα προτιμηση.

Δημοσ.

Πάντως παιδιά έχει παραγίνει το κακό με τους άσχετους πωλητές και και την ανευθυνότητά των μεγάλων καταστημάτων. Κάθε φορά που εγώ και η παρέα μου αγοράζουμε κάτι κάνουμε και τον σταυρό μας για να δουλεύει σωστά.

Εγώ στο πλαίσιο ενώ είχα ζητήσει εσωτερικό σκληρό και συγκεκριμένα των caviar black ο υπάλληλος μου έδωσε τον green και πάνω στην βιασύνη μου τον πήρα και όταν έφθασα σπίτι κατάλαβα το λάθος. Ευτυχώς μου το άλλαξαν αμέσως και όταν μου ρώτησαν την αιτιολογία της επιστροφής τους είπα <<λάθος του πωλητή>> .

Δημοσ.
Πάντως παιδιά έχει παραγίνει το κακό με τους άσχετους πωλητές και και την ανευθυνότητά των μεγάλων καταστημάτων. Κάθε φορά που εγώ και η παρέα μου αγοράζουμε κάτι κάνουμε και τον σταυρό μας για να δουλεύει σωστά.

Εγώ στο πλαίσιο ενώ είχα ζητήσει εσωτερικό σκληρό και συγκεκριμένα των caviar black ο υπάλληλος μου έδωσε τον green και πάνω στην βιασύνη μου τον πήρα και όταν έφθασα σπίτι κατάλαβα το λάθος. Ευτυχώς μου το άλλαξαν αμέσως και όταν μου ρώτησαν την αιτιολογία της επιστροφής τους είπα <<λάθος του πωλητή>> .

 

ΟΧΙ μονο το ΠΛΑΙΣΙΟ. ΚΑι τα 3-4 μεγαλα καταστηματα το ιδιο ΧΑΛΙΑ ειναι.

Οποτε απο εξωτερικο και οτι γινει-εγινε αφου ΕΑΝ το αγορασεις απο εδω 9 Στις 10 φορες θα πρεπει να το πας πισω !! Την τελευταια φορα που ψωνισα ΠΛΑΙΣΙΟ πρωτη φορα μετα απο 10 χρονια ΔΕΝ ειχε ΤΙΠΟΤΑ προβλημα !! (Μεχρι στιγμης εχουν περασει 2 μηνες)

Αντε να δουμε..θα Παω Η οχι !!! :-D:-D:-D

Δημοσ.

όλα αυτα τα καταστήματα - super market είναι μόνο να μπαίνεις να πέρνεις κάτι και να μήν χρειάζετε να ξανακατεύεσε μαζί τους.

 

αν έχει πρόβλημα το προιόν σου το καλύτερο είναι να ανακατεύσε με τον κατασκευαστή και να ξεμπλέκεις, με multirama e shop plaisio και λοιπούς μπακάληδες είναι να μην μπλέξεις.

 

γι αυτό και για pc ψωνίζω απο μικροκατάστημα της γειτονιας μου

Δημοσ.
Αγόρασα ένα laptop Dell Inspiron 15R - Core i3-370M 2.40 GHz - 15.6" TFT LED - 5010-5123 . Στο τέλος της αγοράς μου, μου πρότειναν ανεπιφυλακτα το FIX ME NOTEBOOK SERVICE PACK διότι είναι πολύ καλή υπηρεσία. Ετσι με αυτή την υπηρεσία για οποιοδήποτε τεχνικό ζήτημα θα καλούσα τους τεχνικούς των multirama οι οποίοι θα παραλάμβαναν οι ίδιοι το laptop.

Πριν πάω στο ταμείο του έκανα μια τελευταία ερωτηση:

- “Περιέχεται μέσα στην συσκευασία και το cd τον windows 7 64bit plus drivers?”

-“Μα όχι” μου απάντησε “εδώ και κάμποσο καιρό δεν δίνουν cd γιατι υπάρχει το recovery μέσα από το Hdd.”

Φθάνω στο σπίτι μου και ξεκινώ την διαδικάσια πρώτης λειτουργίας του laptop. Κατα την διάρκεια των ενημερώσεων απο την microsoft μου ζητείται επανεκίνηση για να αποθηκευτούν οι ενημερώσεις. Όταν έγινε η επανεκίνηση του laptop τα διαγνωστικά των windows μου έβγαλαν οτι υπήρχε σφάλμα. Κάνοντας αρκετές επανεκινήσεις αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα.

Επικοινωνω με τo τεχνικό τμήμα των multirama και συνομιλώ και καταθέτω όσα μου είχαν συμβεί.Ο τεχνικός είπε να κάνω Format. Μα, απαντώ, δεν υπάρχει cd για τα windows καθώς υπάρχει το Recovery. Οχι, μου απαντά με περισσή σιγουρία, η Dell είναι απο τις λίγες εταιρίες που έχουν ακόμα cd. Ζητώ να περιμένει στο ακουστικό για να ψάξω να βρώ το cd. Στην βιασύνη μου πάνω βλέπω ένα cd που λέει microsoft. Λέω λοιπόν εντάξει το βρήκα και κλείνω. Αρχίζω να κάνω την διαδικάσία του format αλλά δεν γινόνταν τίποτα. Κοιτάζω το cd και βλέπω οτι δεν ήταν αυτό των windows αλλά ενα άλλο πρόγραμμα της microsoft το οποίο λεγεται “microsoft works 9”.

Ξανακαλώ το τεχνικό τμήμα αλλά η ώρα ήταν περασμένη και δεν μπόρεσα να βρώ κάποιον. Σκέφτηκα λοιπόν οτι αφου δεν είχε μέσα cd με τα windows και η κυρία του τεχνικού τμήματος μου είπε οτι πρέπει να κάνω format με cd έβαλα ενα δικό μου γνήσιο των windows και το ενεργοποίησα με το product key του laptop. Όλα έγιναν κανονικά, λειτούργησε το laptop.

Την επόμενη μέρα το laptop αρχίζει και “κολλάει”. Καλώ ξανά το τεχνικό τμήμα και μιλάω πάλι με τεχνικό στον οποίο αναφέρω οτι εχω κάνει.

Μου λεει

-“Γιατί κάνατε format αφού εχει Recovery” και του απαντώ

-“Γιατί έτσι μου υπέδειξε να κάνω συναδελφός σας. ”

Μετά απο αυτά που του είπα οτι έκανα, μου είπε να καλέσω την Dell και να μιλήσω με τεχνικό της.

Όντως μίλησα με τεχνικό της Dell οπου μου δόθηκαν οδηγίες για να χρησιμοποιήσω τα διαγνωστικά του υπολογιστή. Μου ελεγαν συνεχώς τι να κάνω με αυτά τα διαγνωστικά και στο τέλος αποφάνθηκε οτι είχε “χτυπήσει ο σκληρός”.

Απορρημένη η τεχνικός μου λέει:

– “Γιατι κύριε βάλατε cd των windows αφού το laptop έχει Recovery. H Dell ΔΕΝ χρησιμοποιεί πλέον cd.

Της απάντησα

– “ Έτσι μου είπαν απο το τεχνικό τμήμα των multirama και μάλιστα ισχυρίστηκαν οτι η Dell είναι η μια απο τις ελάχιστες πλέον εταιρίες που χρησιμοποιούν ακόμη cd για τα windows και δεν έχει Recovery.

Στην συνέχεια, έκλεισα ραντεβού για να έρθουν να παραλάβουν το laptop για επισκευή. Φυσικά, όλο αυτό γινεται χωρίς να επιβαρυνθώ οικονομικά καθώς η Dell μου δίνει 2 χρόνια εγγύηση.

 

Ερχομαι λοιπόν και σας ερωτώ ο αδαής,

1) ΓΙΑΤΙ πλήρωσα ΕΠΙΠΛΕΟΝ χρήματα για την έξτρα εγγύηση απο τα multirama αφού στο πρώτο κιόλας πρόβλημα μου “πεταξαν” το μπαλάκι στην Dell και μου είπαν να καλέσω εκείνους ( την Dell) για να το διορθώσουν;

2) Είναι ΔΥΝΑΤΟΝ άνθρωπος του ΤΕΧΝΙΚΟΥ σας τμήματος να ΜΗΝ γνωρίζει οτι η Dell έχει Recovery;

Τελικά μετά από όλα αυτά και αρκετές ανταλαγές mail μου είχαν ετοιμάσει δυό dvd για recovery.

 

Φταίς φίλε γιατί πήγες σαν πρόβατο σε σφαγή σε τέτοια καταστήματα τύπου plaisio, Μultirama, eshop.To after sales support είναι σε άθλια επίπεδα στην Ελλάδα.Ελπίζω να βρήκες λύση στο προβλημά σου.Έχω παρόμοια εμπειρία με plaisio που με ταλαιπώρησε απίστευτα με κάρτα γραφικών.Τα ίδια σκα...α είναι όλοι τους.Σε δικαιολογώ όμως γιατί είχες άγνοια όπως όλοι μας.Αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις.

Δημοσ.

Ακριβως αυτο ειναι το point μου. Δεν υπαρχει λογος να ταλαιπωρειται κανεις με ελληνικα καταστηματα. Εγω προοσωπικα οταν εχω προβλημα μιλαω κατευθειαν με τον κατασκευαστη, ειτε τηλεφωνικα ειτε μεσω της ιστιοσελιδα του. Οποτε και δεν εχει σημασια απο που εχει αγοραστει το μηχανημα/εξαρτημα/κλπ.

 

Επισης, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι απο οπουδηποτε αγορασεις στην ΕΕ δεν υπαρχει τελωνειο. Αυτο το ξερουν ακομα και οι πετρες.

 

Τελος ως απαντηση στον gpanagiotou εχω να πω οτι ναι μεν καποιον θα βρεις να "μιλησεις", αλλα οταν εγω τουλαχιστον πηγαινω σε ενα καταστημα τετοιου ειδους ειναι επειδη θελω κατι πολυ συγκεκριμενω και περιμενω μια συγκεκριμενη εξυπηρετηση επι συγκεκριμενου τεχνικου θεματος. Δεν πηγαινω στο καταστημα για να κανω νεους φιλους, αρε δεν θελω "να βρω καποιον να μιλησω", εχω ενα πολυ συγκεκριμενο προβλημα που απαιτει μια πολυ συγκεκριμενη λυση. Ως εκ τουτου, οι καραγκιοζηδες υπαλληλοι, προϊσταμενοι και ιδιοκτητες των ελληνικων καταστηματων δεν με καλυπτουν.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...