Προς το περιεχόμενο

Νίκη καταναλωτή που ζητούσε αντικατάσταση υπολογιστή


Kariajoulas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είναι ντροπή και αίσχος εν έτη 2011 για μια μεγάλη εταιρεία όπως το Φρούτο, να μην υποστηρίζει πλήρως, παντού και εργοστασιακά εφάπαξ την Ελληνική γλώσσα σε όλα τα προϊόντα και λογισμικό της αλλά και να γράφει στα παλαιοτέρα των υποδημάτων της τους όλο και περισσοτέρους πελάτες της στην Ελλάδα με την επίσημη απουσία της.

 

Όσο συνεχίζει να πιστεύει και να μεταχειρίζεται τους Έλληνες Ευρωπαίους Πολίτες σαν υποσαχάριους νομάδες, τόσο θα ζημιώνεται και θα απαξιώνεται από τον μέσο καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ήθελα να ήξερα τί θα λέγατε αν είχατε κατάστημα εμπορίας ηλεκτρονικών ειδών και ερχόταν ένας πελάτης που αγόρασε ένα προϊόν από άλλο άσχετο κατάστημα και απαιτούσε να του το αλλάξετε εσείς.

Εντάξει καλό είναι να λέμε τα στραβά και τα ανάποδα και να δίνουμε δημοσιότητα σε θέματα που μας ταλαιπωρούν με τον αντιεπαγγελματισμό που υπάρχει στην Ελλάδα, αλλά νομίζω πως στην συγκεκριμένη περίπτωση έφταιγε ο πελάτης.

 

Αρα καταληγουμε οτι φταιει η απλ που δεν εχει επισιμη εκπροσωπηση στην Ελλαδα. Να τα βλεπετε αυτα, οσοι θεωρειτε την απλ ναβαρχιδα πρωτοποριας... Οντως εφταιγε ο ανθρωπος που του χαλασε το κομπιουτερ... Τα αη ειναι φτιαγμενα εργοστασιακα για να μην χαλανε ποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα εχει αναλυθει μεχρι αηδιας εδω αλλα αμφιβαλλω αν καποιος απο σας που κραζετε το διαβασατε ή εστω εχετε ιδεα για ποιο πραγμα κραζετε.

 

Επειδη το εχω παρακολουθησει το θεμα, να σας πω την γνωμη μου για τον γιατρο (γιατρος ηταν στο επαγγελμα ο πελατης για τον οποιο μιλαει το αρθρο).

Ο γιατρος αυτος λοιπον ειναι ο ΚΛΑΣΙΚΟΣ ο μαλακας ο ελληνας ο καταναλωτης.

 

Για να βγαλετε και εσεις τα δικα σας συμπερασματα για την υποθεση διαβαστε λιγα πραγματα για το θεμα στο παραπανω λινκ, και μετα εδω ειμαστε να το κουβεντιασουμε.

 

Προτου αρχισετε τωρα να κραζετε και μενα που τολμησα να εχω αντιθετη αποψη με το κοπαδι που κραζει, να σας πω οτι και εγω ειμαι αντιθετος με το public και το καθε μπακαλικο που λειτουργει καταπατωντας τα δικαιωματα του καθε πελατη.

 

Αλλα στο συγκεκριμενο θεμα ο γιατρος ηταν λαθος απο την αρχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ντροπή και αίσχος εν έτη 2011 για μια μεγάλη εταιρεία όπως το Φρούτο, να μην υποστηρίζει πλήρως, παντού και εργοστασιακά εφάπαξ την Ελληνική γλώσσα σε όλα τα προϊόντα και λογισμικό της αλλά και να γράφει στα παλαιοτέρα των υποδημάτων της τους όλο και περισσοτέρους πελάτες της στην Ελλάδα με την επίσημη απουσία της.

 

Συμφωνώ.

 

Όσο συνεχίζει να πιστεύει και να μεταχειρίζεται τους Έλληνες Ευρωπαίους Πολίτες σαν υποσαχάριους νομάδες, τόσο θα ζημιώνεται και θα απαξιώνεται από τον μέσο καταναλωτή.

 

Φίλε τώρα χέστηκε η Apple αν μερικοί Έλληνες δεν αγοράσουν ποτέ προιόντα τους, μη σου πω και ολόκληρη η Ελλάδα...

 

Αρα καταληγουμε οτι φταιει η απλ που δεν εχει επισιμη εκπροσωπηση στην Ελλαδα. Να τα βλεπετε αυτα, οσοι θεωρειτε την απλ ναβαρχιδα πρωτοποριας...

 

Δηλαδή η Apple δεν θεωρείται ναβαρχίδα πρωτοπορίας επειδή δεν έχει επίσημη υποστήριξη στην Ελλάδα??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ρε τα σκέφτεστε αυτά που γράφετε??? Τι "κοπαδισμός" είναι αυτός απογευματιάτικα... :D :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι η Apple δεν εχει επισημη υποστηριξη στην Ελλαδα?Μηπως υποτιμα τις μικρες χωρες - αγορες,εχοντας μια υπεροπτικη αντιληψη? Γιατι βεβαια αν ενας εκπροσωπος τους ελεγε : ''Χεστηκα αν αγορασετε εσεις οι Ελληνες Mac'' θα εμενε στην επιχειρηματικη ορολογια σαν ο ορισμος της κομπλεξικης καφριλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν πολλών ειδών κοπαδισμοί.

 

Αλλά ο χειρότερος είναι να όταν δεν βλέπεις τα θέματα από το viewpoint του καταναλωτή αλλά από της apple και της κάθε apple.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν πολλών ειδών κοπαδισμοί.

 

Αλλά ο χειρότερος είναι να όταν δεν βλέπεις τα θέματα από το viewpoint του καταναλωτή αλλά από της apple και της κάθε apple.

 

Απολυτα σωστο. Υπαρχουν μελη που νομιζουν οτι ειναι ο Steve Jobs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε τώρα χέστηκε η Apple αν μερικοί Έλληνες δεν αγοράσουν ποτέ προιόντα τους, μη σου πω και ολόκληρη η Ελλάδα...

 

Με τέτοια fanbois που είναι πανέτοιμα να της αλλάζουν και το καθίκι δεν διαφωνώ, για όλους τους υπολοίπους, την ισχνή μειοψηφία του 99% του Ελληνικού Λαού την έχουμε ούτως η άλλως γραμμένη και 2 φορές χεσμένη σαν εταιρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ο γιατρος αυτος λοιπον ειναι ο ΚΛΑΣΙΚΟΣ ο μαλακας ο ελληνας ο καταναλωτης.

 

 

Αν ο γιατρός ήταν Systemgraph θα έπρεπε να σου κάνει αγωγή για 200,000 ευρώ :-p

 

Το θέμα έχει πράγματι αναλυθεί ΔΙΕΘΝΩΣ και όχι μόνο στο link που παραθέτεις.

 

Το αποτέλεσμα της ανάλυσης υπάρχει στη δημόσια ανακοίνωση της Systemgraph που ανακαλεί την αγωγή ως ΑΣΤΟΧΗ και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ και ως αφορμή για την ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ.

Στην ίδια ανακοίνωση αναγνωρίζει ότι ο καταναλωτής ΔΕΝ είχε σκοπό να τη θίξει. Αυτά τα γράφει η ίδια η Systemgraph.

 

Το Public αρνήθηκε όπως θα διάβασες ότι έχει ευθύνη, γιαυτό προσφέρει νέο η/υ στο γιατρό ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ.

 

Τι δεν καταλαβαίνεις ακριβώς;;

 

Όπως και να έχει, δίκιο έχεις στο αίσθημά σου, δίκιο και οι υπόλοιποι. Δίκιο μάλλον και ο καταναλωτής που σύρθηκε ΤΣΑΜΠΑ, ΑΣΤΟΧΑ, ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ.

 

Και πολύ καλά κάνει και γυρίζει να ΔΑΓΚΩΣΕΙ ΤΟ ΜΗΛΟ με τη σειρά του... αλλά ΟΧΙ άστοχα και ΟΧΙ υπερβολικά. ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ:

 

http://www.gopetition.com/petition/42459.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά δεν είναι θέμα Apple versus πελάτη αλλα systemgraph VS πελάτη αυτη έκανε την π@π@ρι@ είπαμε να είμαστε haters αλλά το ξεφτιλίζουμε έτσι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Public αρνήθηκε όπως θα διάβασες ότι έχει ευθύνη, γιαυτό προσφέρει νέο η/υ στο γιατρό ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ.

Ο γιατρος αγορασε τον υπολoγιστη απο τα PUBLIC!!

Συμφωνα με ολους του νομους του συμπαντος, το PUBLIC ειναι ο ΕΝΑΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ υπευθυνος για οποιαδηποτε αλλαγη ή επιστροφη χρηματων!!

Ανταυτου ο γιατρος παει και ζηταει τα λεφτα του πισω απο την System graph που δεν εχει καμια σχεση με την αγορα του υπολογιστη , και ειναι ενα απλο συνεργειο!!

 

Και τωρα μετα απο τον διασυρμο της systemgraph κανει το PUBLIC αυτο που επρεπε να ειχε κανει απο την αρχη, δηλαδη να αντικαταστησει τον υπολογιστη!!

Και βγηκε η καλη της υποθεσης :shock: επειδη εβαλε μια λεξη μπροστα "ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ"!!

 

κατι δε παει καλα με το ιντερνετ, εγω το εχω καταλαβει απο καιρο, πρεπει να σταματησω λιγο την χρηση του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα καταληγουμε οτι φταιει η απλ που δεν εχει επισιμη εκπροσωπηση στην Ελλαδα. Να τα βλεπετε αυτα, οσοι θεωρειτε την απλ ναβαρχιδα πρωτοποριας... Οντως εφταιγε ο ανθρωπος που του χαλασε το κομπιουτερ... Τα αη ειναι φτιαγμενα εργοστασιακα για να μην χαλανε ποτε...

 

Καλές οι εντυπώσεις αλλά δεν είσαστε σωστά πληροφορημένοι μάλλον. Άλλο εξουσιοδοτημένο service και άλλο αντιπροσωπεία. Ναι η System Graph έχει τεχνικούς που κατέχουν πιστοποιημένες γνώσεις για τα μηχανήματα της apple, το διαφήμιζε στο site τους, άρα να πηγαίνουν όλοι να απαιτούν να τους φτιάχνουν τα μηχανήματα δωρεάν εντός εγγύησης ακόμα και αν το αγόρασαν από το public. Αλλά στην Ελλάδα είμαστε ο παραλογισμός βασιλεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...