Προς το περιεχόμενο

Δημοσιοποίηση παραπόνων στο Διαδίκτυο, οδηγεί σε αγωγή


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Απο το παραπανω αρθρο

Η περίπτωση του Δημήτρη Παπαδημητριάδη επισφραγίζει το χάος στα καταναλωτικά δικαιώματα, καθώς ο καταναλωτής δεν έχει κανένα περιθώριο αντίδρασης πέραν πολύχρονης και πολυδάπανης δικαστικής διαμάχης.

 

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή θα μπορούσε να αποτελέσει μια λύση, οι περιορισμένες δυνατότητες που έχει όμως, δεν φέρνουν ουσιαστικό αποτέλεσμα και δικαίωση του καταναλωτή.

 

Μιλαμε για το απολυτα βλακωδες συμπερασμα χωρις καμμια ουσια. Προσωπικα οταν μου ετυχε κατι αντιστοιχο η ΓΓ Καταναλωτη εξαντλησε ολη την αυστηροτητα της και εξαναγκασε την εταιρια με την οποια ειχα προβλημα με αποζημιωση (αμεσα με καινουργιο υπολογιστη) να αποσυρει τα αποθεματα του προιοντος απο την αγορα να μου δωσει 2 χρονια εγγυηση αντι για 1 που εδινε παρανομα ο κατασκευαστης να ενημερωσει εναν εναν τους κατοχους των ελλατωματικων προιοντων που δεν γνωριζαν για την ανακληση του εν λογω υπολογιστη και να αποσυρει αμεσα τα αποθεματα στα καταστηματα. Και ολα αυτα με μερικα τηλεφωνα και email με τεκμηριωμενη καταγγελια και χωρις σπασμωδικες κινησεις ρεβανσισμου και εντυπωσιασμου (αν και τα νευρα μου ηταν κροσια τοτε - και με συνολικα αλλες 6 παρομοιες καταγγελιες απο κατοχους του ιδιου προιοντος). Βεβαια το κομματι της καταγγελιας που εθιγε τις διαφορες με γνωστο ηλεκτρονικο καταστημα ποτε δεν προχωρησε αλλα δεν μπορουμε αν τα χουμε ολα δικα μας (δεν το κυνηγησα παραπανω βεβαια).

 

Αυτα εγιναν τοτε και πραγματικα πιστευω οτι αν εχεις δικιο και δεν τραβας καταστασεις απο τα μαλλια δεν εχεις να χασεις τιποτα.

 

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3205116&postcount=71

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3205521&postcount=73

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3354214&postcount=101

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3356791&postcount=103

 

και φυσικα ηταν ασυλληπτο το τι ακουσα σε διαφορα θεματα απο απαντησεις υπαλληλων που το επαιζαν σωστοι καταναλωτες και οτι ειχα και αδικο που θα διεκδηκουσα τα οσα δικαιομουν.

 

Ο τυπος πρεπει απλα να τους κλεισει, να πληρωνουν μεχρι και τα εγγονια των εγκεφαλων που ειχαν την υπεροχη ιδεα να το πανε δικαστικα και να ζητησουν και αποζημιωση.

Πρεπει να απαιτησει εδω και τωρα νεο mac, ολη την γκαμα προιοντων για ηθικη βλαβη ψυχικη οδυνη και οτι αλλο τραβηξε, να απαιτησει να φτιαχτει επιτελους apple hellas για service και την στοιχειωδη after sales πολιτικη, ωραιοτατο applecare και το Osirix Pro 64bit (για να κανει την δουλεια του ο ανθρωπος) ετσι για κερασακι στην τουρτα...

και οσα απο κει και περα θελει ο δικηγορος για αποζημιωση και μια δημοσια συγνωμη απο την εταιρια αυτη για τα χαλια της.

 

αμα πια τους ταιζουμε τα ωραια μας λεφτα που τα χουμε σταξει πολλακις για τα υπερκερδη τους και θα μας απαυτοσουν κιολας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Orifiel, με τα ενεργειες/δυνατοτητες που νομιζεις οτι θεωρητικως μπορουν να γινουν/υπαρχουν,

-ομως σιγουρα δεν γινονται στην πραξη στην Ελλαδα, το ξαναγραφω: ψαξτο οσο θελεις αυτο-

οχι τιποτε αλλο, μα υπαρχει κινδυνος να παρεις κοσμο στο λαιμο σου, να τρεχει & να μη φτανει...

[να καταντησουν χαλαρα κατηγορουμενοι στο τελος, ειδικα με κινησεις σε Εισαγγελεις

και attitude "οχι δε χρειαζεστε δικηγορους, στο τζαμπα θα τα κανουν αλλοι για εσας!"]

 

Δεν εχει καμμια σημασια να γραφουμε εδω, τι θα εκανες εσυ στην Αγγλια ή εγω στη Σουηδια,

οπως δεν εχει κανενα νοημα να σκεφτεται ενας αρσιβαριστας τι ρεκορ θα εκανε στη...Σεληνη!

 

 

Ισχύει, απλά η διαφθορά δεν σου δίνει περιθώρια να κινηθείς έτσι, αν εννοείς αυτό. Εγώ το θέμα μου το έχω μεταφέρει και στην δύση.. δεν με νοιάζει αν υποχρεωθούν οι από εδώ να τρέχουν εκεί..

Τουλάχιστο εκεί σου δίνουν και τσάμπα δικηγόρο. Ευρώπη είμαστε, ίδιους νόμους έχουμε στο συγκεκριμένο θέμα, όπου θέλουμε πάμε.

Αλήθεια, απλή ερώτηση γιατί δεν ξέρω και πολλά στο τι παίζει Ελλάδα. Σύλλογο δικηγόρων που σου παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες, υπάρχει?

Για παράδειγμα στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, αν πέσεις θύμα σε κάτι (εμπορικό, εργασιακό), κτλ.. σου παρέχουν δωρεάν και υπεύθυνο να σε κατατοπίσει σε τέτοια πράγματα είναι και τα jobcenters κάτι σαν ΟΑΕΔ.

 

Πιστεύω πάντως ότι με το άνοιγμα των επαγγελμάτων, είναι ένα βήμα και προς τα εκεί..Θα πρέπει να δημιουργηθούν νέοι φορείς που θα τα παίρνουν από αλλού, γιατί δεν θα μπορούν να επιβιώσουν διαφορετικά. Και θα παρέχουν με κριτήρια υπηρεσίες.

 

offtopic:

(Βασικά εμένα το θέμα είναι λιγακι.. γίνετε και με άμεση παρέμβαση αστυνομίας/ εισαγγελέα.. δεν θέλω να δίνω λεπτομέρειες, πως και τι, όχι ότι φοβάμαι λόγο του γιατρού, αλλά επειδή ξεφεύγει από απλή διαφωνία/ κακό σερβις.) Απλά κάνω λίγο υπομονή γιατί ο καταναλωτής μου το ζήτησε.

Επεξ/σία από Orifiel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερεις μηπως τροπο, Ελληνας υπηκοος, για προβλημα με προιον που αγοραστηκε σε Ελληνικο καταστημα,

να μπορει να μεταφερει, εκτος συνορων/σε αλλη χωρα*, τη δίκη (!?) του -και να εχει δωρεαν υπερασπιση?

 

[*και εννοω 100%, διχως να ζητειται πρωτα να εχει τελεσιδικησει, η υποθεση στα Ελληνικα δικαστηρια...]

 

S.O.S.: Θεσμοθετημενες δωρεαν/pro bono νομικες υπηρεσιες,

για τον καταναλωτη (οσο τουλαχιστον γνωριζω) ΔΕΝ υπαρχουν :-/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο συνήγορος του γιατρού που μήνυσε η Systemgraph νωρίτερα σήμερα στην ΕΤ3 για το θέμα:

 

http://www.youtube.com/watch?v=-8ej1RirBGg&sns=em

 

Και bonus track:

 

http://www.youtube.com/watch?v=MGmauXcsxoA&sns=em

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερεις μηπως τροπο, Ελληνας υπηκοος, για προβλημα με προιον που αγοραστηκε σε Ελληνικο καταστημα,

να μπορει να μεταφερει, εκτος συνορων/σε αλλη χωρα*, τη δίκη (!?) του -και να εχει δωρεαν υπερασπιση?

 

[*και εννοω 100%, διχως να ζητειται πρωτα να εχει τελεσιδικησει, η υποθεση στα Ελληνικα δικαστηρια...]

 

S.O.S.: Θεσμοθετημενες δωρεαν/pro bono νομικες υπηρεσιες,

για τον καταναλωτη (οσο τουλαχιστον γνωριζω) ΔΕΝ υπαρχουν :-/

 

 

Δεν ξέρω σωστή απάντηση σε αυτό, αλλά αν έχεις και γερμανική/ αγγλική, κτλ υπηκοότητα, δικαιώματα σε μια χώρα, πιστεύω ότι μπορείς. Πέρα από αυτό είναι και η ευρωπαϊκή ένωση που αυτό είναι λίγο υπερβολή. Αλλά εδώ που φτάσαμε, ζούμε σε μια υπερβολή γενικότερα!

 

 

offtopic: Είδα το βιντεακι με την ΕΤ3 και με κάνει να νοιώθω άβολα που δεν βγάζω το θέμα μου στα ίσια, απλά κάνω λιγάκι υπομονή.. Σκεφτείτε ότι μάλωσαν και με τον καταναλωτή(!!).

Πάντως ένα έχω να σας πω, ποτέ μην δέχεστε μεταχειρισμένα σαν αντικατάσταση, εκτός αν αναγράφετε στο χαρτί εγγυήσεως η υπάρχει Όρος που γνωρίζουμε πριν το αγοράσουμε, τις μητρικής εταιρίας . Είναι κλοπή. Παίρνουν τα λεφτά από αντικαταστάσεις και πασάρουν μεταχειρισμένα με μηδαμινό κόστος και στο τέλος ο καταναλωτής βρίσκετε χωρίς υποστήριξη και πιθανόν με ποιο προβληματικό προϊόν. Εγώ πέρα ότι αρνήθηκα να το λάβω, με εκβιαστικό τρόπο, δηλαδή αυτό και τίποτα άλλο, προσπάθησαν να μου το πασάρουν. Είμαι είδη στον τρίτο μήνα ταχυπορίας. Τώρα απαιτώ το χαλασμένο μου αντικείμενο πίσω αλλά πιάστηκαν στην φάκα.. το έφαγαν και δεν υπάρχει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

follow-up, από http://maga.gr/2011/01/31/128_days_later/

 

 

Aγαπητοί φίλοι,

 

 

Μετά από περίπου:


  •  
  • 2,000 δημοσιεύσεις σε διεθνή και εγχώρια blogs και ΜΜΕ
     
  • 10,000 μηνύματα σχολιασμού των γεγονότων που αφορούν στην υπόθεσή μου (με αφορμή την αγωγή ύψους 200,000 ευρώ που δέχτηκα), σε διεθνή και εγχώρια blogs, fora συζήτησης, ΜΜΕ και στο twitter
     
  • περισσότερες από ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ θεάσεις των ανωτέρω δημοσιεύσεων και σχολιασμών
     
  • 128 ημέρες ταλαιπωρίας
     

…επιτέλους, τα καταστήματα PUBLIC προσφέρθηκαν, κατόπιν διαβούλευσης με τις εταιρείες System Graph Technologies ΕΠΕ και iSquare ΑΕ και στο πλαίσιο “καλής θέλησης” προς εμένα και τον Συνήγορο του Καταναλωτή να μου αντικαταστήσουν με δική τους δαπάνη τον ελαττωματικό η/υ iMAC με προϊόν ίσης αξίας.

 

Πίσω από τη φράση “καλή θέληση”, διακρίνω προσωπικά ότι υπάρχει η από τις 18 Ιανουαρίου 2010 γνωστή επιφύλαξη των καταστημάτων Public περί του ποσοστού αρμοδιότητάς τους για αυτή την αντικατάσταση.

 

Σε ό,τι με αφορά αναμένω, στο πλαίσιο της “αυτοκριτικής” των υπόλοιπων εταιρειών, την αντίστοιχη κίνηση “καλής θέλησης” για την ικανοποίηση των εξόδων της νομικής μου υπεράσπισης απέναντι στην “υπερβολική και άστοχη ενέργεια” της αγωγής στην οποία σύρθηκα και επιφυλάσσομαι.

 

Σας παρακαλώ να στηρίξετε και να συνυπογράψετε τη δημόσια επιστολή προς την Apple για τη χώρα μας:

www.gopetition.com/petition/42459.html

 

Σας ευχαριστώ όλους, καθώς και τους δικηγόρους μου, κ.κ. Βασίλη Σωτηρόπουλο και Αργυρώ Μιχαλοπούλου.

 

 

Με εκτίμηση,

 

Δημήτρης Παπαδημητριάδης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο, ας ελπίσουμε σε πλήρη δικαίωση του "κακού" πελάτη και σε καλύτερες μέρες για τους καταναλωτές!

 

@rainman_gr: Φοβερό το φιλμάκι!

 

@mdr21: Ευχαριστώ κι από δω που μας έδωσες το σύνδεσμο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_...02/2011_431012

 

Νίκη καταναλωτή που ζητούσε αντικατάσταση υπολογιστή

Της Λινας Γιανναρου

 

Χρειάστηκε να χυθεί αρκετό μελάνι (ή καλύτερα το αντίστοιχό του για τα ηλεκτρονικά μέσα), χρειάστηκε να εμπλακεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή, χρειάστηκε να ξεσηκωθεί ένα ολόκληρο κίνημα πολιτών και να ξεσπάσουν ουκ ολίγες μάχες στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά επιτέλους ο... υπολογιστής αντικαταστάθηκε.

 

Κι όμως, η υπόθεση που εκτιμάται ότι θα ενδυναμώσει όσο λίγες το εγχώριο καταναλωτικό κίνημα είχε ως αφετηρία ένα χαλασμένο iMac. Τον iMac, συγκεκριμένα, που πριν από ένα χρόνο είχε αγοράσει ο Δημήτρης Παπαδημητριάδης από τα καταστήματα Public, για να παρατηρήσει λίγους μήνες αργότερα κάποιες ύποπτες γκρίζες περιοχές στην οθόνη του. Η συνέχεια, λίγο-πολύ γνωστή: ο 35χρονος γιατρός απευθύνθηκε στο εξουσιοδοτημένο σέρβις της Apple, τη SystemGraph ΕΠΕ, αλλά δεν κατέστη δυνατή η επισκευή του υπολογιστή. Οταν ζήτησε να αντικατασταθεί ως ελαττωματικό προϊόν, η εταιρεία αρνήθηκε, ενώ όταν ο Παπαδημητριάδης ανέφερε (επωνύμως) το πάθημά του στο μπλογκ του, η SystemGraph κατέθεσε αγωγή εις βάρος του ύψους 200.000 ευρώ.

 

Το εξοντωτικό ποσό, σε συνδυασμό με την «ερεθιστική» για τη διαδικτυακή κοινότητα εμπλοκή της Apple και το πάντα επίκαιρο θέμα των δικαιωμάτων των καταναλωτών, δημιούργησαν ένα εκρηκτικό «μείγμα», με αποτέλεσμα η είδηση να κάνει τον γύρο του κόσμου.

 

Η πίεση ήταν τεράστια για τις εμπλεκόμενες εταιρείες (γράφτηκαν προφανώς και αρκετές υπερβολές) και το διακύβευμα, η φήμη τους, πολύ πιο «ακριβή» από το κόστος ενός υπολογιστή. Ετσι, λίγο πριν από το «ραντεβού» με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, στον οποίο είχε προσφύγει από την πρώτη στιγμή ο Παπαδημητριάδης, η SystemGraph απέσυρε την αγωγή. Το πρόβλημα, πάντως, παρέμενε: ο υπολογιστής συνέχιζε να είναι χαλασμένος και καμία από τις εμπλεκόμενες εταιρείες δεν δεχόταν να τον αντικαταστήσει. Ταυτόχρονα, τα έξοδα της νομικής υπεράσπισης του καταναλωτή ολοένα αυξάνονταν – ξεπερνώντας κατά πολύ το κόστος της αντικατάστασης. Ο κίνδυνος ο Παπαδημητριάδης να έβγαινε... κουρεμένος έμοιαζε παραπάνω από υπαρκτός.

 

Την περασμένη Δευτέρα, ωστόσο, τα καταστήματα Public προσφέρθηκαν να αντικαταστήσουν ιδία δαπάνη τον επίμαχο ελαττωματικό iMac με προϊόν ίσης αξίας. Τέλος καλό, όλα καλά; Θα δείξει. Με αφορμή την προσωπική του περιπέτεια, ο Παπαδημητριάδης ξεκινάει τώρα εκστρατεία για βελτίωση των after sales υπηρεσιών της «μητέρας» εταιρείας, ζητώντας από τους υποστηρικτές του να συνυπογράψουν τη δημόσια επιστολή προς την Apple για τη χώρα μας. Μεταξύ άλλων, ζητεί η εταιρεία να επεκτείνει την περίοδο εγγύησης για τα προϊόντα της στα δύο χρόνια, όπως είναι τα ευρωπαϊκά στάνταρντ. Λέτε;

 

Σας παρακαλώ να στηρίξετε και να συνυπογράψετε τη δημόσια επιστολή προς την Apple για τη χώρα μας:

http://www.gopetition.com/petition/42459.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...