Προς το περιεχόμενο

i7 950


minas93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ξεκαθαρίζω από τώρα ότι δεν έχω παραγγείλει και δεν πρόκειται να το κάνω, όπως δεν περιμένω να παραλάβει και κανένας, αλλά...

 

1) Μπορώ να δεχτώ το ανθρώπινο λάθος όταν πρόκειται για ένα, το πολύ 2 προϊόντα, όταν πρόκειται για εμφανώς τυπογραφικό λάθος (14,50€ αντί 145,00€ ή 1,45€. Όταν η τιμή του προϊόντος είναι εντελώς άσχετη με μία φυσιολογική τιμολόγηση, δεν υπάρχει μία εμφανής μετακίνηση της υποδιαστολής).

2) Όλα τα καταστήματα που το έχουν κάνει σύστημα όπως λες κάποτε ξεκίνησαν και αυτό το βιολί. Μόνο ένα τελικά έδωσε τα προϊόντα (getit) και αυτό όχι επειδή παραδέχτηκε το λάθος, αλλά επειδή πόνταρε στην διαφήμιση από εδώ και άλλα αντίστοιχα μέρη, και φάνηκε μετά όταν ξεπετάχτηκαν διαφημίσεις από το πουθενά.

 

Αυτές τις σκέψεις, χωρίς καμία εμπάθεια προς κανέναν.

 

edit: Τελικά είναι μεγάλη η λίστα.....

 

Ε5800 tray --> 350.32€

Ε6500 tray --> 312,94€

E6600 tray --> 291.07€

 

Βαριέμαι να ψάξω και άλλα.... :-D :-D :-D

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Το ξεκαθαρίζω από τώρα ότι δεν έχω παραγγείλει και δεν πρόκειται να το κάνω, όπως δεν περιμένω να παραλάβει και κανένας, αλλά...

 

1) Μπορώ να δεχτώ το ανθρώπινο λάθος όταν πρόκειται για ένα, το πολύ 2 προϊόντα, όταν πρόκειται για εμφανώς τυπογραφικό λάθος (14,50€ αντί 145,00€ ή 1,45€. Όταν η τιμή του προϊόντος είναι εντελώς άσχετη με μία φυσιολογική τιμολόγηση, δεν υπάρχει μία εμφανής μετακίνηση της υποδιαστολής).

2) Όλα τα καταστήματα που το έχουν κάνει σύστημα όπως λες κάποτε ξεκίνησαν και αυτό το βιολί. Μόνο ένα τελικά έδωσε τα προϊόντα (getit) και αυτό όχι επειδή παραδέχτηκε το λάθος, αλλά επειδή πόνταρε στην διαφήμιση από εδώ και άλλα αντίστοιχα μέρη, και φάνηκε μετά όταν ξεπετάχτηκαν διαφημίσεις από το πουθενά.

 

Αυτές τις σκέψεις, χωρίς καμία εμπάθεια προς κανέναν.

 

Σωστές παρατηρήσεις - εδώ οι τιμές είναι όντως τυχαίες και σε αρκετά προϊόντα μαζεμένα. Χρήζει προβληματισμού...

Δημοσ.

Τους έκανε επίθεση το πλαίσιο και το e-shop επειδή το visionstudio άρχισε να ξεπετάγεται επικίνδυνα :devil: :devil:

 

Πέρα από την πλάκα τώρα κάποιοι δεν μπορείτε να αποδεχθείτε το ανθρώπινο λάθος ? Μιλάμε για μαγαζί που δεν έχει δείξει τέτοια σημάδια, δε μιλάμε για το πλαίσιο που το έχει κάνει καθημερινό φαινόμενο . Μήπως έχετε και την απαίτηση να παραλάβετε ?

Βλέπω μερικοί το έχουν κάνει hobby να κυνηγάνε "προσφορές" και να γεμίζουν thread με άπειρα κλαψοpost ..

 

Συμφωνώ δεν είναι όλοι ίδιοι....αρκεί αύριο "πουρνό - πουρνό" να αλλάξουν τις τιμές και να δώσουν μια καλή εξήγηση σε όσους παράγγειλαν.

Δημοσ.

Το ξεκαθαρίζω από τώρα ότι δεν έχω παραγγείλει και δεν πρόκειται να το κάνω, όπως δεν περιμένω να παραλάβει και κανένας, αλλά...

 

1) Μπορώ να δεχτώ το ανθρώπινο λάθος όταν πρόκειται για ένα, το πολύ 2 προϊόντα, όταν πρόκειται για εμφανώς τυπογραφικό λάθος (14,50€ αντί 145,00€ ή 1,45€. Όταν η τιμή του προϊόντος είναι εντελώς άσχετη με μία φυσιολογική τιμολόγηση, δεν υπάρχει μία εμφανής μετακίνηση της υποδιαστολής).

2) Όλα τα καταστήματα που το έχουν κάνει σύστημα όπως λες κάποτε ξεκίνησαν και αυτό το βιολί. Μόνο ένα τελικά έδωσε τα προϊόντα (getit) και αυτό όχι επειδή παραδέχτηκε το λάθος, αλλά επειδή πόνταρε στην διαφήμιση από εδώ και άλλα αντίστοιχα μέρη, και φάνηκε μετά όταν ξεπετάχτηκαν διαφημίσεις από το πουθενά.

 

Αυτές τις σκέψεις, χωρίς καμία εμπάθεια προς κανέναν.

 

Μωρέ και εγώ δεν μιλάω για κάποιον συγκεκριμένα , απλά επειδή τυχαίνει να έχω ψωνίσει αρκετές φορές από το συγκεκριμένο κατάστημα και έχω μιλήσει με τον ιδιοκτήτη και ξέρω τη περιθώρια "εκπτώσεων" έχει φαντάζομαι πως δεν είναι κάτι εσκεμμένο παρά κάποιο πραγματικό λάθος .

Τέσπα το κόβω εδώ να μη θεωρηθεί και διαφήμιση :rolleyes:

Δημοσ.

Λάθος είναι αυτό που δείχνει η εικόνα, και δεν είναι απαραίτητα κάποιου υπαλλήλου (γιατί έχουν μάθει και φορτώνουν όλα εκεί πλέον). Να εμφανίζεται μία nVidia όταν τα φίλτρα είναι μόνο για AMD. Αυτό ναι, το δέχομαι ως λάθος. Αλλά έχω σιχαθεί την δικαιολογία "λάθος τιμολόγηση από τον υπάλληλο" τον τελευταίο καιρό. Πριν 1-2 χρόνια γιατί δεν υπήρχαν αυτά τα λάθη?

 

Να αναγνωρίζουμε και κάποια πράγματα δίκαια, δλδ από την μία να δεχτώ ότι υπάρχουν "ψαράδες προσφορών" εδώ μέσα και αλλού, αλλά να δεχτούμε και το αυτονόητο, ότι δηλαδή δεν είναι, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, τυπογραφικές αρλούμπες κάποιου κουρασμένου ή στημένου από το αντίπαλο κατάστημα υπαλλήλου. Και το δούλεμα θέλει το μέτρο του.

Δημοσ.

Πάντως η καραμέλα με το λάθος του Υπαλλήλου ΔΕΝ στέκει διότι:

Aν ήμουν υπάλληλος σε κατάστημα με είδη τεχνολογίας δεν θα είχα απαιτήσεις να με κρατήσουν αν έκανα τέτοια χοντρά λάθη σε τιμές προιόντων χωρίς καν να αντιληφθώ την διαφορά ... Θα πήγαινα να δουλέψω σε κάνα φούρνο ή σε κανα ψιλικατζίδικο καλύτερα (αν με έπαιρναν και εκεί)...

Είναι δυνατόν να υπάρχει τυφλή εμπστοσύνη σε κάποιον υπάλληλο που καταχωρεί τιμές? Δεν γίνεται κάποιος έλεγχος απο κάποιον ανώτερο? Δεν νομίζω ...

Δημοσ.

Πριν 1-2 χρόνια γιατί δεν υπήρχαν αυτά τα λάθη?

 

 

Ίσως γιατί πριν 1-2 χρόνια δεν υπήρχε στον ίδιο βαθμό η ανάγκη των προσφορών :mrgreen:

 

 

Πάντως η καραμέλα με το λάθος του Υπαλλήλου ΔΕΝ στέκει διότι:

Aν ήμουν υπάλληλος σε κατάστημα με είδη τεχνολογίας δεν θα είχα απαιτήσεις να με κρατήσουν αν έκανα τέτοια χοντρά λάθη σε τιμές προιόντων χωρίς καν να αντιληφθώ την διαφορά ... Θα πήγαινα να δουλέψω σε κάνα φούρνο ή σε κανα ψιλικατζίδικο καλύτερα (αν με έπαιρναν και εκεί)...

Είναι δυνατόν να υπάρχει τυφλή εμπστοσύνη σε κάποιον υπάλληλο που καταχωρεί τιμές? Δεν γίνεται κάποιος έλεγχος απο κάποιον ανώτερο? Δεν νομίζω ...

 

Δεν υπάρχει περίπτωση να απολυθεί κάποιος γιατί απλά δεν υπάρχει υπάλληλος :lol: :lol:

Δημοσ.

Μωρέ και εγώ δεν μιλάω για κάποιον συγκεκριμένα , απλά επειδή τυχαίνει να έχω ψωνίσει αρκετές φορές από το συγκεκριμένο κατάστημα και έχω μιλήσει με τον ιδιοκτήτη και ξέρω τη περιθώρια "εκπτώσεων" έχει φαντάζομαι πως δεν είναι κάτι εσκεμμένο παρά κάποιο πραγματικό λάθος .

Τέσπα το κόβω εδώ να μη θεωρηθεί και διαφήμιση :rolleyes:

 

 

Δεν υπάρχει περίπτωση από εμένα να σκεφτώ ότι κάνεις διαφήμιση, κουβέντα κάνουμε.

 

Και εγώ ξέρω για παράδειγμα, και είμαι φίλος, με υπαλλήλους και υπεύθυνους από 2 μαγαζιά στη Στουρνάρα και είναι πραγματικά αστέρια παιδιά και χαρακτήρες. Αλλά είναι πραγματικότητα ότι το ένα από τα δύο καταστήματα είναι μεγάλη απάτη, αποδεδειγμένα χρόνια τώρα, και δεν γνωρίζω κάποιον που να έχει διαφορετική άποψη για το συγκεκριμένο μαγαζί.

Θέλω να πω με λίγα λόγια ότι η προσωπικότητα του κάθε υπάλληλου/διευθυντή/ιδιοκτήτη δεν είναι και εγγύηση πάντα.

Δημοσ.

Ίσως γιατί πριν 1-2 χρόνια δεν υπήρχε στον ίδιο βαθμό η ανάγκη των προσφορών :mrgreen:

 

 

 

 

Δεν υπάρχει περίπτωση να απολυθεί κάποιος γιατί απλά δεν υπάρχει υπάλληλος :lol: :lol:

 

Δηλαδή...????

 

Υπάρχει ο ιδιοκτήτης και μετά.... τι??

Δημοσ.

Άρα έρχεσαι στα λόγια μας ... δεν είναι λάθος καταχώρηση. :P

 

Ρε συ Λεοντόκαρδε έγραψα πουθενά πριν ότι είναι λάθος καταχώρηση? Εσκεμμένη είναι η κίνηση (κατά την προσωπική μου γνώμη πάντα).

Δημοσ.

Eντάξει είναι γνωστό ότι όταν δεν υπάρχει θέμα λάθους υπαλλήλου κατόπιν πάμε σε λάθος του συστήματος λόγω ενημέρωσεων και τα σχετικά ... :P

  • Moderators
Δημοσ.

Ρε συ Λεοντόκαρδε έγραψα πουθενά πριν ότι είναι λάθος καταχώρηση? Εσκεμμένη είναι η κίνηση (κατά την προσωπική μου γνώμη πάντα).

 

Στον moldovan αναφεροταν...:

 

Ίσως γιατί πριν 1-2 χρόνια δεν υπήρχε στον ίδιο βαθμό η ανάγκη των προσφορών :mrgreen:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...