macabre_sunsets Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 [...]Είναι και για αυτους άδικο απο την στιγμή που πήραν 46 ευρώ, να δώσουν 70 για μια ζημιά [...] Σκέψου πόσο «άδικο» είναι για αυτούς όταν παίρνουν 200€ και δίνουν 100€. Τρανό παράδειγμα οι κάρτες γραφικών (και όχι μόνο) που η τιμή τους πέφτει αρκετά γρήγορα. Ας ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη στρατηγική στο θέμα του RMA. Είτε πίστωση στο ποσό αγοράς, είτε στην τωρινή τιμή. Όχι ό,τι τους συμφαίρει κάθε φορά.
TheELF Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Σκέψου πόσο «άδικο» είναι για αυτούς όταν παίρνουν 200€ και δίνουν 100€. Τρανό παράδειγμα οι κάρτες γραφικών (και όχι μόνο) που η τιμή τους πέφτει αρκετά γρήγορα. Ας ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη στρατηγική στο θέμα του RMA. Είτε πίστωση στο ποσό αγοράς, είτε στην τωρινή τιμή. Όχι ό,τι τους συμφαίρει κάθε φορά. Η στρατηγική τους είναι νομίζω αυτή που προβλέπει και ο νόμος. Δεν χρειάζεται να σου δώσουν πίσω ολόκληρο το ποσό οπότε σιγά μην το κάνουν(οικειοθελώς). Άρθρο 549Αν το πράγμα εξ ολοκλήρου ή σε μεγάλο μέρος καταστράφηκε ή χάθηκε ή χειροτέρεψε ουσιωδώς από τυχαίο περιστατικό, ο αγοραστής έχει δικαίωμα μόνο σε μείωση του τιμήματος. Το ίδιο ισχύει και αν το πράγμα μεταποιήθηκε ή εκποιήθηκε εξ ολοκλήρου ή σε μεγάλο μέρος από τον αγοραστή. Και άντε πες τους εσύ τώρα ότι δεν ήταν τυχαίο,αλλά ότι φταίει κάποιος υπάλληλος από το εργοστάσιο.
gkwa1 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Το θέμα με το eshop έχει παραγίνει το ίδιο έπαθα και εγώ με έναν υπολογιστή που το έστειλα τρεις φορές πίσω μέχρι που νευρίασα και είπα ότι θέλω τα χρήματα μου πίσω και μου έκαναν τον κινέζο. Πήγαινε σε δικηγόρο και στείλε τους εξώδικο αν έχεις κάποιο γνωστό ωστε να μην σου ζητήσει χρήματα...
macabre_sunsets Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Η στρατηγική τους είναι νομίζω αυτή που προβλέπει και ο νόμος[...] Υπάρχουν νομίζω (πάρα) πολλά παραδείγματα RMA στο παρών forum όπου σε κάποιους πίστωσαν την τωρινή (ή τελευταία) αξία του προϊόντος και σε κάποιους άλλους την αξία που αναφερόταν στην απόδειξη. Ο νόμος, εάν υπάρχει κάποιος, τι λέει για αυτό; Ποια τιμή πρέπει να πιστωθεί; Φιλικά τα παραπάνω, μήπως και βγάλουμε κάποια άκρη (τουλάχιστον εγώ ώστε να ξέρω τι να «απαιτήσω» σε τυχόν μελλοντικές περιπτώσεις).
luminociter Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Παιδιά προσοχή. Ο νόμος δεν λέει πουθενά ότι πιστώνεται η υπάρχουσα τιμή στο προϊόν. Ο νόμος λέει ότι η επιστροφή χρημάτων, αν συμφωνηθεί γίνεται στην τιμή αγοράς. Αν δεν συμφωνηθεί απλά αντικαθιστάται με προϊόν ίσων η αντίστοιχων δυνατοτήτων. Και το νιμικό επιχείρημα είναι το εξής: Δεν σου πουλάω το χαλασμένο προϊόν, δεν με ενδιαφέρει η σημερινή τυο αξία. Εσυ σαν κατάστημα δεν μπορείς να το αντικατασ΄τησεις και συμφωνήσαμε να επιστραφεί το ποσόν της αρχικής του αξίας. Αν το προϊόν δούλευε σωστά δεν θα είχα καμία διάθεση να το πουλήγσω. Και ναι, υπάρχει και δεδικασμένο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Παιδιά προσοχή. Ο νόμος δεν λέει πουθενά ότι πιστώνεται η υπάρχουσα τιμή στο προϊόν. Ο νόμος λέει ότι η επιστροφή χρημάτων, αν συμφωνηθεί γίνεται στην τιμή αγοράς. Αν δεν συμφωνηθεί απλά αντικαθιστάται με προϊόν ίσων η αντίστοιχων δυνατοτήτων. Και το νιμικό επιχείρημα είναι το εξής: Δεν σου πουλάω το χαλασμένο προϊόν, δεν με ενδιαφέρει η σημερινή τυο αξία. Εσυ σαν κατάστημα δεν μπορείς να το αντικατασ΄τησεις και συμφωνήσαμε να επιστραφεί το ποσόν της αρχικής του αξίας. Αν το προϊόν δούλευε σωστά δεν θα είχα καμία διάθεση να το πουλήγσω. Και ναι, υπάρχει και δεδικασμένο. ο νόμος λέει για υπαναχώρηση σύμβασης, αποδεικτικό της σύμβασης είναι η απόδειξη, άρα τα χρήματα που παίρνεις πίσω είναι αυτά που αναγράφονται στην απόδειξη...
TheELF Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 ο νόμος λέει για υπαναχώρηση σύμβασης, αποδεικτικό της σύμβασης είναι η απόδειξη, άρα τα χρήματα που παίρνεις πίσω είναι αυτά που αναγράφονται στην απόδειξη... Ναι όταν τίθεται θέμα υπαναχώρησης,όταν σου χαλάει κάποιο προϊών όμως πιάνει το Άρθρο 549 πού επισήμανα πριν και πρέπει να μειωθεί το τίμημα και εδώ είναι το ερώτημα ...«κατά πόσο;;; »
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 αν δεν κάνω λάθος πάλι το ποσό της απόδειξης...
Thanos1972 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Ειχα παρει ποντικι απο crazy sunday που τελικα χρειάστηκε να αλλαχτει γιατι χαλασε μονο του υστερα απο 3 μηνες σχεδον.το ποντικι δεν το ξαναεχουν στο eshop.κοπηκε πιστωτικο στην τιμη που αγοραστηκε απο crazy sunday.εαν το ξαναειχαν αλλα σε αλλη τιμη πιο ανεβασμενη τι θα εκαναν?θα μου έδιναν το ιδιο σωστα?μακαρι βασικα να το ειχαν και να το εκαναν αυτο.τωρα πρεπει να δω τι θα παρω......
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.