Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετιζω την παρεα. Αγορασα προχτες ενα λαπτον dell inspiron 15r 5010 απο multirama με 2 χρονια εγγυηση και ρωτω: Ως εγγυηση πιανετε η αποδειξη απο τα multirama ή πρεπει να επικοινωνησω εγω με την dell και να ενεργοποιησω την εγγυηση μονος μου? Αν (χτυπα ξυλο) παθει κατι το λαπτοπ μου σε ποιο θα απευθηνθω για την εγγυηση στα multirama ή στην dell??

Ευχαριστω προκαταβολικα

Δημοσ.

μιλας με dell αν ισχυει οτι και στα studio,τους στελνεις την αποδειξη και σου ενεργοποιουν την εγγυηση.

τις πρωτερς 2 βδομαδες αν παθει κατι πας στου μουλτιραμα,μετα μιλας με ντελ

Δημοσ.

Και να μην στειλεις την αποδειξη στην Dell, δεν τρεχει κανενα θεμα.

Ισα ισα που με τον σηριακο αριθμο.. κερδιζεις και λιγο παραπανω χρονο εγγυησης.

Τι θελω να πω..

Το δικο μου Dell 15r το αγορασα στις 21/1/2011 οπως αναφερει και η αποδειξη αγορας.

Αν μπεις στο dell support center(προγραμμα ειναι και το εχουν ολα τα dell) ομως λεει διαφορετικη ημερομηνια που ληγει η εγγυηση.

Εμενα μου λεει οτι η εγγυηση ληγει στις 26/2/2013.

''Κερδισα'' δηλαδη 1μηνα επιπλεον εγγυηση.

Και πως γινεται αυτο;

Η Dell δινει εγγυηση απο οταν θα βγει το λαπτοπ απο το εργοστασιο για 27μηνες.

Το δικο μου λαπτοπ δηλαδη ηταν στο μαγαζι 2 μηνες και για αυτο εχω εναν μηνα παραπανω εγγυησης.

Μου το εξηγησε ενα παιδι που μιλησα απο την Dell για να τους ρωτησω για αυτο το θεμα.

Επισης αποδειξη αγορας για την εγγυηση δεν ειναι απαραιτητη,καθως βλεπουν μεχρι ποτε εχει εγγυηση απο τον

σηριακο αριθμο του λαπτοπ.

Ελπιζω να βοηθησα.

Δημοσ.

υπαρχει καποιο τηλεφωνο επικοινωνιας με dell εδω στην ελλαδα γιατι δεν μπορω να βρω πουθενα!!

Ότι είπε ο απο πάνω και το τηλέφωνο 2108129810 καθημερινές από 9 μέχρι 5.

Δημοσ.

Όταν πάρεις τηλέφωνο θα σου ζητήσουν το service tag που έχει από κάτω. Με τον τρόπο αυτό, ακόμα και αν έχεις πάρει το φορητό μεταχειρισμένο στο χρόνο από κάποιον άλλο, η εγγύηση ακολουθεί το μηχάνημα χωρίς να έχεις ανάγκη να ψάχνεσαι για αποδείξεις αγοράς και τα σχετικά.

 

Ισχύει το 27μηνο της εγγύησης. Εγώ το έχω πάρει 5 - 12 - 2010 και έχω εγγύση μέχρι 15 - 2 - 2013.

Δημοσ.

γιατι 27μηνο και οχι 24μηνο?

Το 3μηνο παραπανω που δινει η Dell, ειναι το διαστημα μεταξυ του να βγει απο το εργοστασιο και να πωληθει στο εκαστοτε μαγαζι.

Αν το παρεις εσυ αμεσως μολις το φερουν στο μαγαζι απο το εργοστασιο,τοτε θα εχεις πανω απο 24μηνες εγγυηση.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Το δικό μου είχε shipping date Δεκέμβριο 2011, δίνουν εγγύηση μέχρι τον Μάρτιο 2014 (οι 27 μήνες που λέγαμε), το αγόρασα πριν μερικές μέρες και έτσι έχω χάσει 3 μήνες εγγύησης όμως..

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το δικό μου είχε shipping date Δεκέμβριο 2011, δίνουν εγγύηση μέχρι τον Μάρτιο 2014 (οι 27 μήνες που λέγαμε), το αγόρασα πριν μερικές μέρες και έτσι έχω χάσει 3 μήνες εγγύησης όμως..

 

Τελικά άκυρο, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία, ισχύει κανονικά η διετής εγγύηση, βάσει της ημερομηνίας αγοράς που αναφέρεται στην απόδειξη. Μάλλον οι 3 μήνες παραπάνω που δίνει η dell είναι κάτι extra στην υπόθεση.

Δημοσ.

Πήρα το xps πριν κανα μηνα και μπαινοντας στην dell να το δηλώσω ελεγξα την εγγύηση. Η εγγ'υση που έχω λοιπόν είναι μεχρι τον φεβρουάριο του 2013 καθως λέει οτι ξεκίνησε τον φεβρουάριο του 11.

 

Εγω όμως το λαπτοπ το πηρα τον Ιούνιο του 12. Είναι λογικό αυτό? Δηλαδή η εγγύση ξεκινάει απο τοτε που παραγουν το μηχάνημα? ΑΝ ειναι ετσι ειναι ολα μουφα. Τι 24 μηνες εγγύηση???

 

Γνωρίζει κανείς γιατι συμβαίνει αυτο? Θα τηλεφωνήσω και αυριο στην DELL.

Δημοσ.
Πήρα το xps πριν κανα μηνα και μπαινοντας στην dell να το δηλώσω ελεγξα την εγγύηση. Η εγγ'υση που έχω λοιπόν είναι μεχρι τον φεβρουάριο του 2013 καθως λέει οτι ξεκίνησε τον φεβρουάριο του 11.

 

Εγω όμως το λαπτοπ το πηρα τον Ιούνιο του 12. Είναι λογικό αυτό? Δηλαδή η εγγύση ξεκινάει απο τοτε που παραγουν το μηχάνημα? ΑΝ ειναι ετσι ειναι ολα μουφα. Τι 24 μηνες εγγύηση???

 

Γνωρίζει κανείς γιατι συμβαίνει αυτο? Θα τηλεφωνήσω και αυριο στην DELL.

 

Σε περιπτωση που δεν εχεις παραστατικο αγορας ισχυει η Online Εγγυηση, αλλιως με την ημερομηνια της αποδειξης εχεις 24μηνες. Μην ανησυχεις η Dell εχει το καλυτερο Aftersales σε εχουν καλυμμενο, απλα μην χασεις την αποδειξη.

 

Sent from my MotoA953 using Insomnia

Δημοσ.

Και εγώ αυτό έκανα, έστειλα ένα mail στην Dell Hellas και με πήραν τηλέφωνο να μου επιβεβαιώσουν (το αυτονόητο δηλαδή) ότι η εγγύηση ισχύει κανονικά για 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς που αναγράφεται στην απόδειξη.

 

Δε θα ήταν σωστό, σε καμία περίπτωση, να χάνει το σχετικό χρονικό διάστημα εγγύησης ο καταναλωτής, επειδή το προϊόν έφυγε από το εργοστάσιο της dell κάποια στιγμή στο παρελθόν και έμεινε στην αποθήκη του μεταπωλητή κλειστό, μέχρι να πουληθεί.

Δημοσ.

Κομπλέ κι εγώ. Μίλησα σήμερα με έναν ευγενικότατο υπάλληλο της DELL και μου είπε πως απο την στιγμη που έχω την απόδειξη, παρόλο που στο site λεει οτι ληγει νωρίτερα, η εγγυηση μου διαρκει ακριβως 24 μηνες απο την ημερομηνια αγοράς. Και οτι το προβλημα αυτο υπαρχει γιατι στο site αναφερεται η ημερομηνία που το laptop εφυγε απο το εργοστασιο της DELL και εμεινε στις αποθηκες του μεταπωλητη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...