d3monhunter Δημοσ. 28 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2011 Καθοτι παντελως ασχετως με προγραμματισμο, εχω την εξης απορια.Ειναι ευκολο/δυσκολο η μεταφορα ενος επιτραπεζιου παιχνιδιου σε pc game? Κατι σαν flash game.Να εχει τα γραφικα του αλλα πολυ στοιχειωδη πραγματα.Το προβλημα πιστευω θα ειναι στην μεταφορα των κανονων με λιγα λογια στην δημιουργια περιορισμων.Ποια θα ηταν τα απαραιτητα εργαλεια για την δημιουργια αυτη? Επισης σε αυτη την εφαρμογη η ενταξη ενος bot (νοημων προγραμμα που αναλογως την πορεια να αντιδρα ανολογα) ειναι εφικτη? Γενικα φανταζομαι οτι θα θελει πολυ skill το συγκεκριμενο. Ευχαριστω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitris_pa Δημοσ. 28 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2011 Καθοτι παντελως ασχετως με προγραμματισμο, εχω την εξης απορια.Ειναι ευκολο/δυσκολο η μεταφορα ενος επιτραπεζιου παιχνιδιου σε pc game? Κατι σαν flash game.Να εχει τα γραφικα του αλλα πολυ στοιχειωδη πραγματα.Το προβλημα πιστευω θα ειναι στην μεταφορα των κανονων με λιγα λογια στην δημιουργια περιορισμων.Ποια θα ηταν τα απαραιτητα εργαλεια για την δημιουργια αυτη? Επισης σε αυτη την εφαρμογη η ενταξη ενος bot (νοημων προγραμμα που αναλογως την πορεια να αντιδρα ανολογα) ειναι εφικτη? Γενικα φανταζομαι οτι θα θελει πολυ skill το συγκεκριμενο. Ευχαριστω. Ναι ειναι δυσκολο αν δεν εχεις καθολου εμπειρια..... ποιο επιτραπεζιο θελεις ? τα απαραιτητα εργαλεια ? αναλογα σε ποια γλωσσα προγραμματισμου θελεις να το κανεις, εκτος απο την γλωσσα θα θες και ενα προγραμμα ωστε να φτιαξης τα γραφικα και ενα αλλο για τον ηχο..... φιλικα παντα!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
V.I.Smirnov Δημοσ. 28 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2011 H "μεταφορά των κανόνων" γίνεται με κάποιες συγκεκριμένες μεθόδους. Π.χ. από τις σημαντικότερες είναι τα FSMs (Finite State Machines). Παιχνίδια χωρίς FSMs γενικώς δεν νοούνται (από το αρχαίο pac man μέχρι τα πιο πολύπλοκα). Άλλες τεχνικές είναι η fuzzy logic, steering & group behavior, goal driven agent behavior. Σημαντική είναι επίσης και η προσομοίωση με μια μηχανή φυσικής (physics engine) για να υπάρχει ρεαλισμός. Όλα αυτά συνολικά αποτελούν τους "κανόνες" με τους οποίους παίζει ο υπολογιστής και χειρίζεται τους δικούς του παίκτες (έναν ή πολλούς). Οι τεχνικές αυτές είναι γνωστές σε όσους ασχολούνται. Όποιος δεν τις γνωρίζει και επιχειρήσει χωρίς αυτές δεν θα καταφέρει και πολλά, εκτός αν πρόκεται για κάτι απλό... - Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aztec Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Θα σου πρότεινα να διαβάσεις το Complete Board Game With Xna ώστε να δεις ένα πλήρες παιχνίδι βήμα βήμα . Με κάποιες γνώσεις ΟΟ προγραμματισμού θα μπορέσεις να το παρακολουθήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.